Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Қыс келбеті
Күні: 18.01.2014
Сабақтың тақырыбы: Қыс келбеті
Сабақтың жалпы мақсаты: 1. Қыс мезгілі туралы мәліметтерді жүйеге келтіру.
Оқыту нәтижесі:Зат есімнің ережесін пысықтайды. Коммуникативтік дағдылары дамиды, Ауызекі сөйлеуге дағдыланалы.
Түйінді идея: Қыс келбетін тамашалап, денсауылықты сақтауға баулу.
Сабақтың түрі: оқушылардың білімдерін жүйеге келтіру.
Сабақтың көрнекілігі: презентация,аққалалар, грамматикалық таблица, эпиграф.
Сабақтың барысы
I.Ұйымдастыру кезеңі.
Сәлемдесу.Балалар, мен сендерге сәттілік тілеймін.Бір-біріне жақсы тілектер тілендер.Мысалы: Артур, мен саған жақсылық тілеймін .II.Сабақтың тақырыбын, мақсатын айту.
1. Оқушыларды 2 топқа бөлу
1топ: <<Қыс >>, 2топ: <<Аяз>>,
А) Фонетикалық шынықтыру. 1. Қыста, күн қысқа.
Күн қыста, тым қысқа. (хормен айту)
Ә) Сөздік диктант: зимой, играть в снежки, кататься на коньках, на лыжах и санках, морозный день, идет снег, зимняя природа, зимний отдых, дует буран.
2. Жұмбақтарды шешу. 3 слайд
1. Қыста бар, жазда жоқ.
Қанаты жоқ, ұшады.
Аяғы жоқ, желеді,
Ауызы жоқ, ұлиды.
2. Табаныма байладым,
Қос таяқпен айдадым.
3.Зат есімді қайталау. 4-5-6 слайд
1 Зат есім нені білдіреді? 2 Зат есімнің сұрақтары қандай?
3 Зат есімнің қандай түрлері бар?
4. Берілген зат есімге морфологиялық талдау жасаңдар: Астана.(1 топ) Қыс (2топ)
5. Берілген зат есімдерді дұрыс жіктеңдер: Мен спортшы
Сен спортшысыз Сіз спортшымын
Ол спортшысы Біз спортшысыңдар
Сендер спортшымыз Сіздер спортшысыздар Олар спортшылар
6.Өздік жұмыс 3- тапсырма 110бет
7. Алдын ала берілген 109 бет 5 тапсырма жатқа <<16 желтоқсан-Тәуелсіздік күні>>(балалар өлеңді жатқа айтады)
8. 7-9 слайд Абайдың <<Қыс>> өлеңін тыңдап, сұраққа жауап беру:
А) Өлеңнің авторы кім? ә) Қай жыл мезгілі суреттелген? Б) Қыс кім болып
көрінеді? С) Қыстың қабілеттерін атап беріңдер. Әр топтан бір оқушыдан <<Қыс>> өлеңді жатқа айтады.(2шумақ)
1.<<Снег>> сөзінің қазақшасы?
2.Күзден кейін қандай мезгіл келеді?
2.топ <<Аяз>>
1.Қыс мезгілінің алғашқы айы?
2.Қыста ауа райы қандай болады?
13. Үй жұмысы: 111 бет 3т .Деңгейлік тапсырмалар.
14.Бағалау.
Сабақтың тақырыбы: Қыс келбеті
Сабақтың жалпы мақсаты: 1. Қыс мезгілі туралы мәліметтерді жүйеге келтіру.
Оқыту нәтижесі:Зат есімнің ережесін пысықтайды. Коммуникативтік дағдылары дамиды, Ауызекі сөйлеуге дағдыланалы.
Түйінді идея: Қыс келбетін тамашалап, денсауылықты сақтауға баулу.
Сабақтың түрі: оқушылардың білімдерін жүйеге келтіру.
Сабақтың көрнекілігі: презентация,аққалалар, грамматикалық таблица, эпиграф.
Сабақтың барысы
I.Ұйымдастыру кезеңі.
Сәлемдесу.Балалар, мен сендерге сәттілік тілеймін.Бір-біріне жақсы тілектер тілендер.Мысалы: Артур, мен саған жақсылық тілеймін .II.Сабақтың тақырыбын, мақсатын айту.
1. Оқушыларды 2 топқа бөлу
1топ: <<Қыс >>, 2топ: <<Аяз>>,
А) Фонетикалық шынықтыру. 1. Қыста, күн қысқа.
Күн қыста, тым қысқа. (хормен айту)
Ә) Сөздік диктант: зимой, играть в снежки, кататься на коньках, на лыжах и санках, морозный день, идет снег, зимняя природа, зимний отдых, дует буран.
2. Жұмбақтарды шешу. 3 слайд
1. Қыста бар, жазда жоқ.
Қанаты жоқ, ұшады.
Аяғы жоқ, желеді,
Ауызы жоқ, ұлиды.
2. Табаныма байладым,
Қос таяқпен айдадым.
3.Зат есімді қайталау. 4-5-6 слайд
1 Зат есім нені білдіреді? 2 Зат есімнің сұрақтары қандай?
3 Зат есімнің қандай түрлері бар?
4. Берілген зат есімге морфологиялық талдау жасаңдар: Астана.(1 топ) Қыс (2топ)
5. Берілген зат есімдерді дұрыс жіктеңдер: Мен спортшы
Сен спортшысыз Сіз спортшымын
Ол спортшысы Біз спортшысыңдар
Сендер спортшымыз Сіздер спортшысыздар Олар спортшылар
6.Өздік жұмыс 3- тапсырма 110бет
7. Алдын ала берілген 109 бет 5 тапсырма жатқа <<16 желтоқсан-Тәуелсіздік күні>>(балалар өлеңді жатқа айтады)
8. 7-9 слайд Абайдың <<Қыс>> өлеңін тыңдап, сұраққа жауап беру:
А) Өлеңнің авторы кім? ә) Қай жыл мезгілі суреттелген? Б) Қыс кім болып
көрінеді? С) Қыстың қабілеттерін атап беріңдер. Әр топтан бір оқушыдан <<Қыс>> өлеңді жатқа айтады.(2шумақ)
1.<<Снег>> сөзінің қазақшасы?
2.Күзден кейін қандай мезгіл келеді?
2.топ <<Аяз>>
1.Қыс мезгілінің алғашқы айы?
2.Қыста ауа райы қандай болады?
13. Үй жұмысы: 111 бет 3т .Деңгейлік тапсырмалар.
14.Бағалау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz