Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сабақтың барысы
| | |
|Пәні |Күні |Сыныбы |
|Қазақ тілі | 10.05.2012 |3 «В» сыныбы |
|Сабақтың |Оқу құралдары |
|тақырыбы | |
|Жалпы |Оқу құралдары мен атқарылатын іс-әрекеттің атауын |
|мақсаты |меңгертіп, оларды ауызекі тілде, жазбаша түрде қолдануға |
| |машықтандыру. Практикалық жұмыспен жандандыру. Басқа |
| |пәндермен байланыстылығын анықтап, сол арқылы сабаққа деген |
| |қызығушылықтарын ояту. Оқушылардың алған білімдерін қажет |
| |уақытында пайдалана білуге, өз ойларын ортаға салуға, сыни |
| |тұрғыдан ойлауға дағдыландыру. |
|Сілтеме |Жоспар. Оқу бағдарламасы |
| |Бірлесіп жұмыс істеу мен талқылау үшін визуалды және |
|Оқу нәтижесі|ауызша дереккөздерін пайдаланады. |
| |Оқушы оқу құралдарының атын біледі, сипаттай алады, |
| |олармен не істеуге болатынын біледі. |
| |Меңгерген лексикалық бірліктерді қолданып, өзара сөйлесе |
| |алады, меңгерген етістіктерді мақұлдайды. |
|Негізгі |Визуалды және ауызша түрдегі тапсырмаларды орындау |
|идеялар |балалардың тәуелсіз ойлауына және олардың ой қорыта |
| |білулеріне ықпалын тигізеді. |
|Тапсырма лар|1. Ұйымдастыру |Шаттық шеңбері |
| |2. Үй жұмысын тексеру |Топтасу |
| |3. Жаңа сөздермен |«Бинго» ойыны |
| |таныстыру |Сұрақ-жауап |
| |4. Бекіту |Суретпен жұмыс |
| |5. Қортындалау |Жаңа сөзбен жұмыс |
| |6. Бағалау |Жеке жұмыс |
| | |Шағын топ жұмысы |
| | |Өздерін бағалау |
| | |Рефлексия |
|Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім мен оқушы сабақ барысында |
|немен айналысады?) |
|Сабақтың барысы: Ұйымдастыру жұмысы. (Сәлемдесу, аман-саулық сұрау, |
|оқушыларды сабаққа даярлау, шаттық шеңбері, қиықшаларды құрастыру арқылы |
|топтасу) |
| |
|Келіңдер, енді, балалар, «Шаттық шеңберін »құрамыз. |
|Үлкенге де сіз, Қуан шаттан |
|Кішіге де сіз, Қуанатын келді күн. |
|Бар адамды құрметтеп, Қайырлы таң! |
|Бас иеміз біз! Қайырлы күн! |
|Күліп шықты күн бүгін! |
| |
|ІІ. Өткен сабақты еске түсіру. Оқушылардың дайындап келген жұмыстарын |
|тыңдау. |
| |
|ІІІ. Жаңа сабақ. |
| |
|Балалардың қызығушылығын ояту барысында «Бинго» ойынын ойнау. Балалар |
|номер алады. |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
|Сұрақ: |
|-Қане, балалар, ең жақсы баға қандай баға? |
|- «5» |
|-Осы бағалар туралы не білеміз?(Хормен айтамыз) |
|5 дегенім үздік баға, |
|Алады оны үздік бала. |
|4 дегенім жақсы баға, |
|Алады оны жақсы бала. |
|3дегенім орта баға. |
|2 дегенім жаман баға, |
|Алады оны жаман бала. |
|Енді, «5» деген баға кімде екен? Тақтаға келіп, ұяшықты таңдап аша |
|ғой. |
|Жасырылған суретті табу арқылы сабақтың тақырыбын ашу. |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
|Пысықтау үшін сұрақтар қойып, ойларын білу. |
|Балалар, мынау не ? |
|Мынау сөмке. |
|Осы сөмкемен базарға баруға болады ма ? |
|Жо-оқ ! |
|Қайда барамыз ? |
|Мектепке барамыз. |
|Сөмкеге не саламыз ? |
|Кітап, қалам ..... деген сынды сұрақтар қою арқылы оқушыларды сөзге тарттым. |
|Осыдан сабақтың тақырыбы ашылды. |
| |
| |
|Суретпен жұмыс. |
| |
|Оқу құралдарын ата. Оқу құралдарын бөліп ата. |
| |
| |
|Жаңа сөздермен жұмыс. |
| |
|(АКТ-ның көмегімен) жаңа сөздермен танысамыз. |
| |
|Желім – клей Ұштағыш – точилка Жазамын – пишу |
|Ұштаймын – точу Қайшы – ножницы Қиямын – вырезаю |
|Бояймын – раскрашу Сызамын- черчу Желімдеймін – клею |
|Өшіремін – стираю |
| |
| |
|1 –тапсырма. «Ақылды тақтамен» жұмыс . Жазылым. |
|Көп нүктенің орнына заттардың атын жазып шық. |
| |
| |
| |
| |
| |
|...................... |
|........................... |
|.......................... |
| |
| |
| |
| |
| |
|........................ |
|.......................... |
|......................... |
| |
| |
|2-тапсырма. Топпен жұмыс. «Бинго» билетін алғызып, ойынды жалғастырамыз. |
|Таратылған билеттерде мәтін жазылған, оның ішінде бір билетте ғана |
|толық мәтін мен жаңа сөздердің барлығы қамтылып жазылған. |
| |
| |
| |
| |
|1.Қайшымен |
|2.Қиямын |
|3.Желіммен |
|4.Желімдеймін |
|5.Бояймын |
|6.Өшіремін Тоқта!!!! Алты сәйкестікпен 11-ші номерлі бала мына |
| |
|сыйлыққа ие болды.(ұялы телефон) |
| |
| |
| |
|Ары қарай, 7.Ұштағышпен |
|8.Ұштаймын |
|9. Жазамын |
|10.Сызамын Тоқта!!!! Он сәйкестікпен 5-ші номерлі бала мына |
| |
|сыйлыққа ие болды.(теледидар) |
|Мұғалім жаңа сөздерді оқиды, оқушылар өздерінің билеттерінен сәйкес |
|сөздерді іздеп, бар болса астын сызып отырады. Соңында барлық сөзі |
|бар оқушы жеңімпаз болады. |
| |
|Мен үшінші сыныпта оқимын. Менің оқу құралдарым бар. Олар: кітап, |
|дәптер, қалам, қарындаш, өшіргіш, сызғыш, күнделік, сөмке. Оқу құралдарын |
|сабақта пайдаланамын. Қайшымен ою қиямын, оны желіммен желімдеймін. |
|Қарындашпен бояймын. Өшіргішпен өшіремін.Ұштағышпен ұштаймын.Қаламмен |
|жазамын. Сызғышпен сызамын. |
| |
|Мен үшінші сыныпта оқимын. Менің оқу құралдарым бар. Олар: кітап, |
|дәптер, қалам, қарындаш, өшіргіш, сызғыш, күнделік, сөмке. Оқу құралдарын |
|сабақта пайдаланамын. Қайшымен ою , оны желіммен желімдеймін. Қарындашпен |
|бояймын. Өшіргішпен өшіремін.Ұштағышпен .Қаламмен жазамын. Сызғышпен . |
| |
|Мен үшінші сыныпта оқимын. Менің оқу құралдарым бар. Олар: кітап, |
|дәптер, қалам, қарындаш, өшіргіш, сызғыш, күнделік, сөмке. Оқу құралдарын |
|сабақта пайдаланамын. Ою , оны желімдеймін. Қарындашпен бояймын. Өшіргішпен|
|өшіремін.Ұштағышпен .Қаламмен жазамын. Сызғышпен . |
| |
| |
|Жеке жұмыс: оқыту, тыңдау әрекеттерін жүзеге асыру (жеңген оқушы |
|мәтінін оқиды, қалғандары тыңдап, кейіннен түсінгендерін айтады) |
| |
|Мен үшінші сыныпта оқимын. Менің оқу құралдарым бар. Олар: кітап, |
|дәптер, қалам, қарындаш, өшіргіш, сызғыш, күнделік, сөмке. Оқу құралдарын |
|сабақта пайдаланамын. Қайшымен ою қиямын, оны желіммен желімдеймін. |
|Қарындашпен бояймын. Өшіргішпен өшіремін.Ұштағышпен ұштаймын.Қаламмен |
|жазамын. Сызғышпен сызамын. |
| |
|Сабақты бекіту: |
|Ашық хат жасап, ою ойып, желімдеп, досына сыйлайды. |
| |
| |
| |
|Білімдерін бағалау. Балалар «Гүлдер алаңын» құрастырып, өзін-өзі |
|бағалайды. |
| |
|Рефлексия. Балалар, бүгін көңіл-күйлерің қалай? Сабақта не үйрендіңдер? Не |
|үйренгілерің келеді? |
|Жарайсыңдар , балалар! Бүгін жақсы жұмыс жасадыңдар, сабақта барлықтарың да |
|белсенді болдыңдар! |
|Балалар өздерінің көңіл-күйлерін смайліктер арқылы тақтаға апарып іледі. |
| |
|Сабақ үстінде сыныпта жақсы психологиялық ахуал орнатылды. Сабақ |
|балаларға ұнады. Жақсы көңілмен, белсенді сабаққа қатысып отырды. |
|Оқушылардың оқу барысындағы рефлексиясы қызықты және әсерлі болды. Осы |
|тақырып төңірегінде жеке, жұптық, топтық жұмыс ұйымдастырылды. Сабақ |
|барысында балалардың жеке тұлға ретінде дамуына қойылған мақсаты |
|орындалды. |
| |
|Өзін-өзі бағалау тәсілі ретінде рефлексияға маңызды көңіл бөлінді. |
| |
| |
| |
-----------------------
12ә2
23333333
3
4
5
6
12
7
8
9
100
11
2
1
4
3
|Пәні |Күні |Сыныбы |
|Қазақ тілі | 10.05.2012 |3 «В» сыныбы |
|Сабақтың |Оқу құралдары |
|тақырыбы | |
|Жалпы |Оқу құралдары мен атқарылатын іс-әрекеттің атауын |
|мақсаты |меңгертіп, оларды ауызекі тілде, жазбаша түрде қолдануға |
| |машықтандыру. Практикалық жұмыспен жандандыру. Басқа |
| |пәндермен байланыстылығын анықтап, сол арқылы сабаққа деген |
| |қызығушылықтарын ояту. Оқушылардың алған білімдерін қажет |
| |уақытында пайдалана білуге, өз ойларын ортаға салуға, сыни |
| |тұрғыдан ойлауға дағдыландыру. |
|Сілтеме |Жоспар. Оқу бағдарламасы |
| |Бірлесіп жұмыс істеу мен талқылау үшін визуалды және |
|Оқу нәтижесі|ауызша дереккөздерін пайдаланады. |
| |Оқушы оқу құралдарының атын біледі, сипаттай алады, |
| |олармен не істеуге болатынын біледі. |
| |Меңгерген лексикалық бірліктерді қолданып, өзара сөйлесе |
| |алады, меңгерген етістіктерді мақұлдайды. |
|Негізгі |Визуалды және ауызша түрдегі тапсырмаларды орындау |
|идеялар |балалардың тәуелсіз ойлауына және олардың ой қорыта |
| |білулеріне ықпалын тигізеді. |
|Тапсырма лар|1. Ұйымдастыру |Шаттық шеңбері |
| |2. Үй жұмысын тексеру |Топтасу |
| |3. Жаңа сөздермен |«Бинго» ойыны |
| |таныстыру |Сұрақ-жауап |
| |4. Бекіту |Суретпен жұмыс |
| |5. Қортындалау |Жаңа сөзбен жұмыс |
| |6. Бағалау |Жеке жұмыс |
| | |Шағын топ жұмысы |
| | |Өздерін бағалау |
| | |Рефлексия |
|Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім мен оқушы сабақ барысында |
|немен айналысады?) |
|Сабақтың барысы: Ұйымдастыру жұмысы. (Сәлемдесу, аман-саулық сұрау, |
|оқушыларды сабаққа даярлау, шаттық шеңбері, қиықшаларды құрастыру арқылы |
|топтасу) |
| |
|Келіңдер, енді, балалар, «Шаттық шеңберін »құрамыз. |
|Үлкенге де сіз, Қуан шаттан |
|Кішіге де сіз, Қуанатын келді күн. |
|Бар адамды құрметтеп, Қайырлы таң! |
|Бас иеміз біз! Қайырлы күн! |
|Күліп шықты күн бүгін! |
| |
|ІІ. Өткен сабақты еске түсіру. Оқушылардың дайындап келген жұмыстарын |
|тыңдау. |
| |
|ІІІ. Жаңа сабақ. |
| |
|Балалардың қызығушылығын ояту барысында «Бинго» ойынын ойнау. Балалар |
|номер алады. |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
|Сұрақ: |
|-Қане, балалар, ең жақсы баға қандай баға? |
|- «5» |
|-Осы бағалар туралы не білеміз?(Хормен айтамыз) |
|5 дегенім үздік баға, |
|Алады оны үздік бала. |
|4 дегенім жақсы баға, |
|Алады оны жақсы бала. |
|3дегенім орта баға. |
|2 дегенім жаман баға, |
|Алады оны жаман бала. |
|Енді, «5» деген баға кімде екен? Тақтаға келіп, ұяшықты таңдап аша |
|ғой. |
|Жасырылған суретті табу арқылы сабақтың тақырыбын ашу. |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
|Пысықтау үшін сұрақтар қойып, ойларын білу. |
|Балалар, мынау не ? |
|Мынау сөмке. |
|Осы сөмкемен базарға баруға болады ма ? |
|Жо-оқ ! |
|Қайда барамыз ? |
|Мектепке барамыз. |
|Сөмкеге не саламыз ? |
|Кітап, қалам ..... деген сынды сұрақтар қою арқылы оқушыларды сөзге тарттым. |
|Осыдан сабақтың тақырыбы ашылды. |
| |
| |
|Суретпен жұмыс. |
| |
|Оқу құралдарын ата. Оқу құралдарын бөліп ата. |
| |
| |
|Жаңа сөздермен жұмыс. |
| |
|(АКТ-ның көмегімен) жаңа сөздермен танысамыз. |
| |
|Желім – клей Ұштағыш – точилка Жазамын – пишу |
|Ұштаймын – точу Қайшы – ножницы Қиямын – вырезаю |
|Бояймын – раскрашу Сызамын- черчу Желімдеймін – клею |
|Өшіремін – стираю |
| |
| |
|1 –тапсырма. «Ақылды тақтамен» жұмыс . Жазылым. |
|Көп нүктенің орнына заттардың атын жазып шық. |
| |
| |
| |
| |
| |
|...................... |
|........................... |
|.......................... |
| |
| |
| |
| |
| |
|........................ |
|.......................... |
|......................... |
| |
| |
|2-тапсырма. Топпен жұмыс. «Бинго» билетін алғызып, ойынды жалғастырамыз. |
|Таратылған билеттерде мәтін жазылған, оның ішінде бір билетте ғана |
|толық мәтін мен жаңа сөздердің барлығы қамтылып жазылған. |
| |
| |
| |
| |
|1.Қайшымен |
|2.Қиямын |
|3.Желіммен |
|4.Желімдеймін |
|5.Бояймын |
|6.Өшіремін Тоқта!!!! Алты сәйкестікпен 11-ші номерлі бала мына |
| |
|сыйлыққа ие болды.(ұялы телефон) |
| |
| |
| |
|Ары қарай, 7.Ұштағышпен |
|8.Ұштаймын |
|9. Жазамын |
|10.Сызамын Тоқта!!!! Он сәйкестікпен 5-ші номерлі бала мына |
| |
|сыйлыққа ие болды.(теледидар) |
|Мұғалім жаңа сөздерді оқиды, оқушылар өздерінің билеттерінен сәйкес |
|сөздерді іздеп, бар болса астын сызып отырады. Соңында барлық сөзі |
|бар оқушы жеңімпаз болады. |
| |
|Мен үшінші сыныпта оқимын. Менің оқу құралдарым бар. Олар: кітап, |
|дәптер, қалам, қарындаш, өшіргіш, сызғыш, күнделік, сөмке. Оқу құралдарын |
|сабақта пайдаланамын. Қайшымен ою қиямын, оны желіммен желімдеймін. |
|Қарындашпен бояймын. Өшіргішпен өшіремін.Ұштағышпен ұштаймын.Қаламмен |
|жазамын. Сызғышпен сызамын. |
| |
|Мен үшінші сыныпта оқимын. Менің оқу құралдарым бар. Олар: кітап, |
|дәптер, қалам, қарындаш, өшіргіш, сызғыш, күнделік, сөмке. Оқу құралдарын |
|сабақта пайдаланамын. Қайшымен ою , оны желіммен желімдеймін. Қарындашпен |
|бояймын. Өшіргішпен өшіремін.Ұштағышпен .Қаламмен жазамын. Сызғышпен . |
| |
|Мен үшінші сыныпта оқимын. Менің оқу құралдарым бар. Олар: кітап, |
|дәптер, қалам, қарындаш, өшіргіш, сызғыш, күнделік, сөмке. Оқу құралдарын |
|сабақта пайдаланамын. Ою , оны желімдеймін. Қарындашпен бояймын. Өшіргішпен|
|өшіремін.Ұштағышпен .Қаламмен жазамын. Сызғышпен . |
| |
| |
|Жеке жұмыс: оқыту, тыңдау әрекеттерін жүзеге асыру (жеңген оқушы |
|мәтінін оқиды, қалғандары тыңдап, кейіннен түсінгендерін айтады) |
| |
|Мен үшінші сыныпта оқимын. Менің оқу құралдарым бар. Олар: кітап, |
|дәптер, қалам, қарындаш, өшіргіш, сызғыш, күнделік, сөмке. Оқу құралдарын |
|сабақта пайдаланамын. Қайшымен ою қиямын, оны желіммен желімдеймін. |
|Қарындашпен бояймын. Өшіргішпен өшіремін.Ұштағышпен ұштаймын.Қаламмен |
|жазамын. Сызғышпен сызамын. |
| |
|Сабақты бекіту: |
|Ашық хат жасап, ою ойып, желімдеп, досына сыйлайды. |
| |
| |
| |
|Білімдерін бағалау. Балалар «Гүлдер алаңын» құрастырып, өзін-өзі |
|бағалайды. |
| |
|Рефлексия. Балалар, бүгін көңіл-күйлерің қалай? Сабақта не үйрендіңдер? Не |
|үйренгілерің келеді? |
|Жарайсыңдар , балалар! Бүгін жақсы жұмыс жасадыңдар, сабақта барлықтарың да |
|белсенді болдыңдар! |
|Балалар өздерінің көңіл-күйлерін смайліктер арқылы тақтаға апарып іледі. |
| |
|Сабақ үстінде сыныпта жақсы психологиялық ахуал орнатылды. Сабақ |
|балаларға ұнады. Жақсы көңілмен, белсенді сабаққа қатысып отырды. |
|Оқушылардың оқу барысындағы рефлексиясы қызықты және әсерлі болды. Осы |
|тақырып төңірегінде жеке, жұптық, топтық жұмыс ұйымдастырылды. Сабақ |
|барысында балалардың жеке тұлға ретінде дамуына қойылған мақсаты |
|орындалды. |
| |
|Өзін-өзі бағалау тәсілі ретінде рефлексияға маңызды көңіл бөлінді. |
| |
| |
| |
-----------------------
12ә2
23333333
3
4
5
6
12
7
8
9
100
11
2
1
4
3
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz