Аралас мәтін

Пәні

Қазақ тілі

Күні

10. 05. 2012.

Сынып

4 «А » сыныбы

ПәніҚазақ тілі: Сабақтың тақырыбы
Күні10. 05. 2012.: Менің отбасым
ПәніҚазақ тілі: Жалпы мақсаты
Күні10. 05. 2012.: Өздеріне қажетті ақпараттарды таңдай білуге үйрету, сыни тұрғыдан ойлай отырып, шешімге келе білуге жетелеу, мағыналы түйін шығара білуге үйрету
ПәніҚазақ тілі: Сілтеме
Күні10. 05. 2012.: Жоспар. Оқу бағдарламасы
ПәніҚазақ тілі: Оқу нәтижесі
Күні10. 05. 2012.:

Топпен жұмыс істеу арқылы кедергілерді жеңе білу, бірлесіп жұмыс істеуге машықтанады, басқаның ойын тыңдай білуге талпынады.

Ұтымды ойлай біледі.

ПәніҚазақ тілі: Негізгі идеялар
Күні10. 05. 2012.: Қажетсіз деректерді ажырата білуге, мағыналы сөйлем құрып, өздігінен тақырыпқа байланысты лексикалық бірліктер көздерін толықтыра біледі.
ПәніҚазақ тілі: Тапсырма лар
Күні10. 05. 2012.:

1. Ұйымдастыру

2. Үй жұмысын тексеру

3. Жаңа сөздермен таныстыру

4. Бекіту

5. Қортындалау

6. Бағалау

Сынып4 «А»сыныбы:
  • Топқа бөліну
  • «Аралас мәтін»
  • Зымыран сұрақтар
  • Айтылым, жеке жұмыс
  • «Үшеудің ережесі. Үшеуінен сұра, содан соң ғана менен»
  • Шағын топ жұмысы
  • Өздерін бағалау
  • Рефлексия
ПәніҚазақ тілі:

Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім мен оқушы сабақ барысында немен айналысады?)

Ұйымдастыру кезеңі:

1. Амандасу, түгендеу

2. Бір-біріне сәттілік тілеу

3. Психологиялық дайындық

4. Сабақ мақсатын айту.

Балаларға жасыл, сары, көк жетон таратылып, түстер бойынша топ құрады.

Сабақтың барысы:

1-тапсырма. АКТ-ның көмегімен«Альтернативті сауал» (дұрыс немесе бұрыс

пікірлер) . Сұрақ-жауап.

- мынау кім?

- отбасында кім бар?

- отбасында неше адам бар?

- сенің атаң, әжең бар ма?

- олар зейнеткерлер ма?

2-тапсырма.

«Аралас мәтін» әдісі арқылы топпен жұмыс: Аралас мәтін ішінен, тақырыпқа сай сөйлемдерді тауып, астын сызып, бір мәтін құрастырып шығу және де аудару.

3-тапсырма. Жеке, жұппен жұмыс: әр оқушының айтылым әрекетіне мүмкіндік беру.

Сабақты бекіту:

«Үшеудің ережесі. Үшеуінен сұра, содан соң ғана менен» әдісі арқылы сабақты қорытындылаймыз.

Әр топ басшысы шығып, жұмыстарын қорғайды. Өз отбасы туралы айтып шығады.

Білімдерін бағалау.

Өзін-өзі бағалайды. Оқушылардың алдарындағы көк конвертте геометриялық

фигуралардың қиқымдары жатыр. Осы қиқымдағы сұрақтардың дұрыс жауабын таба отырып, жауап парағындағы фигураның пішінін шығару арқылы балалар өзін-өзі бағалап шығады.

Рефлексия.

ПәніҚазақ тілі: Дерек көздері
Күні10. 05. 2012.: Көрнекіліктер, смайліктер, интерактивті тақта, тақырыпқа байланысты суреттер
ПәніҚазақ тілі: Кейінгі тапсырма
Күні10. 05. 2012.: Мәтінге сұрақтар әзірлеу
ПәніҚазақ тілі: Сабақты талдау
Күні10. 05. 2012.: Сабақ үстінде сыныпта жақсы психологиялық ахуал орнатылды. Сабақ балаларға ұнады. Жақсы көңілмен, белсенді сабаққа қатысып отырды. Оқушылардың оқу барысындағы рефлексиясы қызықты және әсерлі болды. Осы тақырып төңірегінде жеке, жұптық, топтық жұмыс ұйымдастырылды. Сабақ барысында балалардың жеке тұлға ретінде дамуына қойылған мақсаты орындалды.

Ұқсас жұмыстар
Орыс тілі жаттау
Раіnt графикалық редакторының командалары
Білгенге маржан жайлы ақпарат
Мәтін түрлері
Оқушылармен сәлемдесу. Сабақтың тақырыбы
Мәтін. Мәтінді түсініп оқу,мәтіннің қай түріне жататынын табу
Мәтіннің жоспары 3- сынып
Дүниетану- 3сынып
Графикалық объектілерді және көркем жазуларды кірістіру. 6 сынып
Мәтіндерді графикалық режімде жазу процедуралары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz