Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Аралас мәтін

| |

|Пәні |Күні |Сынып |
|Қазақ тілі |10.05.2012. |4 «А» сыныбы |
|Сабақтың |Менің отбасым |
|тақырыбы | |
|Жалпы |Өздеріне қажетті ақпараттарды таңдай білуге үйрету, сыни |
|мақсаты |тұрғыдан ойлай отырып, шешімге келе білуге жетелеу, мағыналы|
| |түйін шығара білуге үйрету |
|Сілтеме |Жоспар. Оқу бағдарламасы |
|Оқу нәтижесі|Топпен жұмыс істеу арқылы кедергілерді жеңе білу, бірлесіп|
| |жұмыс істеуге машықтанады, басқаның ойын тыңдай білуге |
| |талпынады. |
| |Ұтымды ойлай біледі. |
|Негізгі |Қажетсіз деректерді ажырата білуге , мағыналы сөйлем құрып, |
|идеялар |өздігінен тақырыпқа байланысты лексикалық бірліктер көздерін |
| |толықтыра біледі. |
|Тапсырма лар|1. Ұйымдастыру |Топқа бөліну |
| |2. Үй жұмысын тексеру |«Аралас мәтін» |
| |3. Жаңа сөздермен |Зымыран сұрақтар |
| |таныстыру |Айтылым, жеке жұмыс |
| |4.Бекіту |«Үшеудің ережесі.Үшеуінен сұра, содан |
| |5. Қортындалау |соң ғана менен» |
| |6. Бағалау |Шағын топ жұмысы |
| | |Өздерін бағалау |
| | |Рефлексия |
|Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім мен оқушы сабақ барысында |
|немен айналысады?) |
|Ұйымдастыру кезеңі: |
|1. Амандасу, түгендеу |
|2. Бір-біріне сәттілік тілеу |
|3. Психологиялық дайындық |
|4. Сабақ мақсатын айту. |
| |
|Балаларға жасыл, сары, көк жетон таратылып, түстер бойынша топ құрады. |
| |
| |
| |
|Сабақтың барысы: |
|1-тапсырма. АКТ-ның көмегімен«Альтернативті сауал» (дұрыс немесе бұрыс |
|пікірлер) . Сұрақ-жауап. |
| |
|- мынау кім? |
|- отбасында кім бар? |
|- отбасында неше адам бар? |
|- сенің атаң, әжең бар ма? |
|- олар зейнеткерлер ма? |
| |
| |
|2-тапсырма. |
|«Аралас мәтін»әдісі арқылы топпен жұмыс: Аралас мәтін ішінен, тақырыпқа |
|сай сөйлемдерді тауып, астын сызып, бір мәтін құрастырып шығу және де |
|аудару. |
| |
|3-тапсырма.Жеке, жұппен жұмыс: әр оқушының айтылым әрекетіне мүмкіндік беру. |
| |
|Сабақты бекіту: |
|«Үшеудің ережесі. Үшеуінен сұра, содан соң ғана менен» әдісі арқылы сабақты |
|қорытындылаймыз. |
|Әр топ басшысы шығып, жұмыстарын қорғайды. Өз отбасы туралы айтып |
|шығады. |
|Білімдерін бағалау. |
|Өзін-өзі бағалайды. Оқушылардың алдарындағы көк конвертте геометриялық |
| |
|фигуралардың қиқымдары жатыр. Осы қиқымдағы сұрақтардың дұрыс жауабын таба |
|отырып, жауап парағындағы  фигураның пішінін шығару арқылы балалар өзін-өзі |
|бағалап шығады. |
| |
| |
|Рефлексия. |
| |
| |
| |
| |
| |
| |
|Дерек |Көрнекіліктер, смайліктер, интерактивті тақта, тақырыпқа |
|көздері |байланысты суреттер |
|Кейінгі |Мәтінге сұрақтар әзірлеу |
|тапсырма | |
|Сабақты |Сабақ үстінде сыныпта жақсы психологиялық ахуал орнатылды. |
|талдау |Сабақ балаларға ұнады. Жақсы көңілмен, белсенді сабаққа |
| |қатысып отырды. Оқушылардың оқу барысындағы рефлексиясы |
| |қызықты және әсерлі болды. Осы тақырып төңірегінде жеке, |
| |жұптық, топтық жұмыс ұйымдастырылды. Сабақ барысында |
| |балалардың жеке тұлға ретінде дамуына қойылған мақсаты |
| |орындалды. |

Ұқсас жұмыстар
Орыс тілі жаттау
Раіnt графикалық редакторының командалары
Білгенге маржан жайлы ақпарат
Мәтін түрлері
Оқушылармен сәлемдесу. Сабақтың тақырыбы
Мәтін. Мәтінді түсініп оқу,мәтіннің қай түріне жататынын табу
Мәтіннің жоспары 3- сынып
Дүниетану- 3сынып
Графикалық объектілерді және көркем жазуларды кірістіру. 6 сынып
Мәтіндерді графикалық режімде жазу процедуралары
Пәндер