Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Күз мезгілін жұмыс

2- Апта |3-күн | 2-сабақ | |
|Сабақтың тақырыбы: |Жыл мезгілдері. Күз (Қайталау сабағы.) |
|Сілтеме: |3-сынып қазақ тілі. Авторы А.Қайырбекова Алматы «Атамұра»|
| |2010 жыл. 222-224 бет.АКТ, диалогті оқыту,сыни тұрғыдан |
| |ойлауға оқыту, дарынды оқушымен жұмыс. |
|Жалпы мақсаттары: |Оқушыларға жыл мезгілдері тақырыбы жайында бағыт - бағдар|
| |бере отырып, өздігінен іздендіріп, өмірмен байланыстра |
| |жан - жақты дамыту. |
|Оқыту нәтижесі: |Өткен материалды еске түсіру . |
| |Күз тақырыбы бойынша жаңа сөздерді меңгерту. |
|Түйінді идеялары: |Суреттер бойынша сөз тіркесін және сөйлем құрату. |
| |Мәтін бойынша сұрақ - жауап арқылы диолог құру. |
|Жаттығулар: |2-тапсырма. Сызба бойынша|1-тапсырма. Күз мезгілін |
| |жұмыс. |сипаттай отырып, әр топ күз |
| | |мезгіліне анықтама беру. |
| | Оқушылырға А4 қағазына |Мәтінмен жұмыс. |
| |күздің табиғатын |Оқылған мәтінге сұрақ – жауап |
| |салдырту. |арқылы диалог құрастыру. |
| | | |
| |Сөздікпен жұмыс. |Сергіту уақыты. |
|Қосымша тапсырмалар: | Слайд бойынша сөйлем |Деңгейлік тапсырмалар арқылы |
| |құрау. |қорыту. |
|Оқуға арналған |Күз туралы өлең жаттап келу. |
|тапсырмалар: | |
|Сабақ барысы жайлы |Ұйымдастыру кезеңі. |
|жазбалар: |Сыныпта психологиялық ахуалды қалаптастыру. |
| |Әртүрлі фигураларды таңдату арқылы сыныпты топқа бөлу.|
| |Топтарға флипчарт қағаз және маркерлер тарату. |
| | |
| |Үй тапсырмасын сұрау: |
| |«Жазғы демалыс» тақырыбына құрылған шағын эсселерін оқыту. |
| |Жаңа сабақ. (қайталау сабағы.) |
| |А) 2-тапсырма. Сызба бойынша жұмыс. Оқушыларға сызбаны |
| |жетелеу сұрақтарын қою арқылы сұрау. |
| |Бір жыл 365 күн, 4 мезгіл,12 ай,4 апта, 7 күн, 24 сағат, |
| |уақыт бөліктерінен тұрады |
| |Ә)1-тапсырма. Күз мезгілін сипаттай отырып, шағын мәтін |
| |құрату. |
| |Ауа райы салқын болады .Күн қысқа болады. Жаңбыр |
| |жауады. |
| |Каникул болады. Құстар ұшып кетеді. |
| |Б) Оқушылырға ақ бетке күздің табиғатын салдырту. |
| |В)•Мәтінмен жұмыс. Таратпа қағаздарда жазылған мәтінді |
| |оқушыларға тарату арқылы өз бетінше оқуына жағдай |
| |жасау. |
| |•Оқылған мәтінге сұрақ – жауап арқылы диалог құрастыру. |
| |(дәптерге) |
| |Г) Сөздікпен жұмыс. |
| |Күз – осень |
| |сарғайды - пожелтели |
| |жаңбыр - дождь |
| |Суыта бастайды – начинает холодать |
| |Ауа райы – погода |
| |күн - день |
| |Д) Сергіту уақыты. Оқушылармен саусақтарын жаттықтыру |
| |ойындарын ойнату. |
| |«Бір,екі,үш орынмыздан тұрамыз, |
| |Төрт ,бес, алты қолымызды жаямыз.» |
| |Е) Қосымша тапсырмалар: |
| |Слайд бойынша сөйлем құрау. |
| |Күз: қыркүйек, ай, қазан, гүлдер, сабақ, жемістер, ағаштар,|
| |құстар, жапырақ. |
| |Сабақты қорыту. |
| |1-деңгей Суреттегі жемістермен көкөністерді қатыстырып |
| |сөйлем құру. |
| |2-деңгей Суреттегі жемістер мен көкөністерді қатыстырып сөз|
| |тіркесін құрау. |
| |3-деңгей Сурет бойынша көкеністер мен жемістерді |
| |атауларын жазу. |
| |4-қосымша деңгей Күз туралы шағын эссе жазу. |
| | |
| |Үй тапсырмасын беру: (1 минут) |
| |Күз туралы өлең жаттау. |
| |Бағалау: критийреалды бағалау түрі. (2 минут) |
| |Сабақты аяқтау: |
|Дереккөздер,өрнекіліктер|Проектор, интербелсенді тақта, флипчарт, маркер, таратпа |
| |қағаздар, стикерлер. |

|№ |Оқушының өзіне қойған КРИТЕРИЙЛЕРі |1-5 балл |
|1. |Сабаққа дайындығы. | |
|2. |Эмоциясы | |
|3. |Сөздікпен жұмыс жасауы | |
|4. |Тапсырмалармен жұмысы | |
|5. |Сабақта белсенділігі | |
|6. |Қосымша мағлұмат алуы | |
|7. |Тәртібі | |

|№ |Мұғалімнің топ мүшелерін бағалауы |1-5 балл |
|1 |Міндеттерді бөлісуге қатысып, өз міндеттерін | |
| |орындауы. | |
|2 |Түрлі идеялар ұсынуы. | |
|3 |Топтағы талқылауға белсенді қатысуы. | |
|4 |Топ мүшелеріне көмектесуі. | |
|5 |Мұқият тыңдап, тиісті сұрақтар қоюы. | |
|6 |Талқылау жүргізе алуы. | |
|7 |Бар көңілі мен ықыласын берілген оқу | |
| |тапсырмасына жіберіп жұмыс жасауы. | |

Ұқсас жұмыстар
Алтын күз тақырыбында эссе жазу
Шуақты көктем
Тақырып Жыл мезгілдері
Төрт тілек
Қай мезгіл
Оқушылардың салған суреттерін тамашалау
Абай "күз"
Көктемде алғаш шығатын гүл
Қолшатырмен билеуге үйрету
Қыркүйек. Қазан. Қараша
Пәндер