Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Күз мезгілін жұмыс
2- Апта |3-күн | 2-сабақ | |
|Сабақтың тақырыбы: |Жыл мезгілдері. Күз (Қайталау сабағы.) |
|Сілтеме: |3-сынып қазақ тілі. Авторы А.Қайырбекова Алматы «Атамұра»|
| |2010 жыл. 222-224 бет.АКТ, диалогті оқыту,сыни тұрғыдан |
| |ойлауға оқыту, дарынды оқушымен жұмыс. |
|Жалпы мақсаттары: |Оқушыларға жыл мезгілдері тақырыбы жайында бағыт - бағдар|
| |бере отырып, өздігінен іздендіріп, өмірмен байланыстра |
| |жан - жақты дамыту. |
|Оқыту нәтижесі: |Өткен материалды еске түсіру . |
| |Күз тақырыбы бойынша жаңа сөздерді меңгерту. |
|Түйінді идеялары: |Суреттер бойынша сөз тіркесін және сөйлем құрату. |
| |Мәтін бойынша сұрақ - жауап арқылы диолог құру. |
|Жаттығулар: |2-тапсырма. Сызба бойынша|1-тапсырма. Күз мезгілін |
| |жұмыс. |сипаттай отырып, әр топ күз |
| | |мезгіліне анықтама беру. |
| | Оқушылырға А4 қағазына |Мәтінмен жұмыс. |
| |күздің табиғатын |Оқылған мәтінге сұрақ – жауап |
| |салдырту. |арқылы диалог құрастыру. |
| | | |
| |Сөздікпен жұмыс. |Сергіту уақыты. |
|Қосымша тапсырмалар: | Слайд бойынша сөйлем |Деңгейлік тапсырмалар арқылы |
| |құрау. |қорыту. |
|Оқуға арналған |Күз туралы өлең жаттап келу. |
|тапсырмалар: | |
|Сабақ барысы жайлы |Ұйымдастыру кезеңі. |
|жазбалар: |Сыныпта психологиялық ахуалды қалаптастыру. |
| |Әртүрлі фигураларды таңдату арқылы сыныпты топқа бөлу.|
| |Топтарға флипчарт қағаз және маркерлер тарату. |
| | |
| |Үй тапсырмасын сұрау: |
| |«Жазғы демалыс» тақырыбына құрылған шағын эсселерін оқыту. |
| |Жаңа сабақ. (қайталау сабағы.) |
| |А) 2-тапсырма. Сызба бойынша жұмыс. Оқушыларға сызбаны |
| |жетелеу сұрақтарын қою арқылы сұрау. |
| |Бір жыл 365 күн, 4 мезгіл,12 ай,4 апта, 7 күн, 24 сағат, |
| |уақыт бөліктерінен тұрады |
| |Ә)1-тапсырма. Күз мезгілін сипаттай отырып, шағын мәтін |
| |құрату. |
| |Ауа райы салқын болады .Күн қысқа болады. Жаңбыр |
| |жауады. |
| |Каникул болады. Құстар ұшып кетеді. |
| |Б) Оқушылырға ақ бетке күздің табиғатын салдырту. |
| |В)•Мәтінмен жұмыс. Таратпа қағаздарда жазылған мәтінді |
| |оқушыларға тарату арқылы өз бетінше оқуына жағдай |
| |жасау. |
| |•Оқылған мәтінге сұрақ – жауап арқылы диалог құрастыру. |
| |(дәптерге) |
| |Г) Сөздікпен жұмыс. |
| |Күз – осень |
| |сарғайды - пожелтели |
| |жаңбыр - дождь |
| |Суыта бастайды – начинает холодать |
| |Ауа райы – погода |
| |күн - день |
| |Д) Сергіту уақыты. Оқушылармен саусақтарын жаттықтыру |
| |ойындарын ойнату. |
| |«Бір,екі,үш орынмыздан тұрамыз, |
| |Төрт ,бес, алты қолымызды жаямыз.» |
| |Е) Қосымша тапсырмалар: |
| |Слайд бойынша сөйлем құрау. |
| |Күз: қыркүйек, ай, қазан, гүлдер, сабақ, жемістер, ағаштар,|
| |құстар, жапырақ. |
| |Сабақты қорыту. |
| |1-деңгей Суреттегі жемістермен көкөністерді қатыстырып |
| |сөйлем құру. |
| |2-деңгей Суреттегі жемістер мен көкөністерді қатыстырып сөз|
| |тіркесін құрау. |
| |3-деңгей Сурет бойынша көкеністер мен жемістерді |
| |атауларын жазу. |
| |4-қосымша деңгей Күз туралы шағын эссе жазу. |
| | |
| |Үй тапсырмасын беру: (1 минут) |
| |Күз туралы өлең жаттау. |
| |Бағалау: критийреалды бағалау түрі. (2 минут) |
| |Сабақты аяқтау: |
|Дереккөздер,өрнекіліктер|Проектор, интербелсенді тақта, флипчарт, маркер, таратпа |
| |қағаздар, стикерлер. |
|№ |Оқушының өзіне қойған КРИТЕРИЙЛЕРі |1-5 балл |
|1. |Сабаққа дайындығы. | |
|2. |Эмоциясы | |
|3. |Сөздікпен жұмыс жасауы | |
|4. |Тапсырмалармен жұмысы | |
|5. |Сабақта белсенділігі | |
|6. |Қосымша мағлұмат алуы | |
|7. |Тәртібі | |
|№ |Мұғалімнің топ мүшелерін бағалауы |1-5 балл |
|1 |Міндеттерді бөлісуге қатысып, өз міндеттерін | |
| |орындауы. | |
|2 |Түрлі идеялар ұсынуы. | |
|3 |Топтағы талқылауға белсенді қатысуы. | |
|4 |Топ мүшелеріне көмектесуі. | |
|5 |Мұқият тыңдап, тиісті сұрақтар қоюы. | |
|6 |Талқылау жүргізе алуы. | |
|7 |Бар көңілі мен ықыласын берілген оқу | |
| |тапсырмасына жіберіп жұмыс жасауы. | |
|Сабақтың тақырыбы: |Жыл мезгілдері. Күз (Қайталау сабағы.) |
|Сілтеме: |3-сынып қазақ тілі. Авторы А.Қайырбекова Алматы «Атамұра»|
| |2010 жыл. 222-224 бет.АКТ, диалогті оқыту,сыни тұрғыдан |
| |ойлауға оқыту, дарынды оқушымен жұмыс. |
|Жалпы мақсаттары: |Оқушыларға жыл мезгілдері тақырыбы жайында бағыт - бағдар|
| |бере отырып, өздігінен іздендіріп, өмірмен байланыстра |
| |жан - жақты дамыту. |
|Оқыту нәтижесі: |Өткен материалды еске түсіру . |
| |Күз тақырыбы бойынша жаңа сөздерді меңгерту. |
|Түйінді идеялары: |Суреттер бойынша сөз тіркесін және сөйлем құрату. |
| |Мәтін бойынша сұрақ - жауап арқылы диолог құру. |
|Жаттығулар: |2-тапсырма. Сызба бойынша|1-тапсырма. Күз мезгілін |
| |жұмыс. |сипаттай отырып, әр топ күз |
| | |мезгіліне анықтама беру. |
| | Оқушылырға А4 қағазына |Мәтінмен жұмыс. |
| |күздің табиғатын |Оқылған мәтінге сұрақ – жауап |
| |салдырту. |арқылы диалог құрастыру. |
| | | |
| |Сөздікпен жұмыс. |Сергіту уақыты. |
|Қосымша тапсырмалар: | Слайд бойынша сөйлем |Деңгейлік тапсырмалар арқылы |
| |құрау. |қорыту. |
|Оқуға арналған |Күз туралы өлең жаттап келу. |
|тапсырмалар: | |
|Сабақ барысы жайлы |Ұйымдастыру кезеңі. |
|жазбалар: |Сыныпта психологиялық ахуалды қалаптастыру. |
| |Әртүрлі фигураларды таңдату арқылы сыныпты топқа бөлу.|
| |Топтарға флипчарт қағаз және маркерлер тарату. |
| | |
| |Үй тапсырмасын сұрау: |
| |«Жазғы демалыс» тақырыбына құрылған шағын эсселерін оқыту. |
| |Жаңа сабақ. (қайталау сабағы.) |
| |А) 2-тапсырма. Сызба бойынша жұмыс. Оқушыларға сызбаны |
| |жетелеу сұрақтарын қою арқылы сұрау. |
| |Бір жыл 365 күн, 4 мезгіл,12 ай,4 апта, 7 күн, 24 сағат, |
| |уақыт бөліктерінен тұрады |
| |Ә)1-тапсырма. Күз мезгілін сипаттай отырып, шағын мәтін |
| |құрату. |
| |Ауа райы салқын болады .Күн қысқа болады. Жаңбыр |
| |жауады. |
| |Каникул болады. Құстар ұшып кетеді. |
| |Б) Оқушылырға ақ бетке күздің табиғатын салдырту. |
| |В)•Мәтінмен жұмыс. Таратпа қағаздарда жазылған мәтінді |
| |оқушыларға тарату арқылы өз бетінше оқуына жағдай |
| |жасау. |
| |•Оқылған мәтінге сұрақ – жауап арқылы диалог құрастыру. |
| |(дәптерге) |
| |Г) Сөздікпен жұмыс. |
| |Күз – осень |
| |сарғайды - пожелтели |
| |жаңбыр - дождь |
| |Суыта бастайды – начинает холодать |
| |Ауа райы – погода |
| |күн - день |
| |Д) Сергіту уақыты. Оқушылармен саусақтарын жаттықтыру |
| |ойындарын ойнату. |
| |«Бір,екі,үш орынмыздан тұрамыз, |
| |Төрт ,бес, алты қолымызды жаямыз.» |
| |Е) Қосымша тапсырмалар: |
| |Слайд бойынша сөйлем құрау. |
| |Күз: қыркүйек, ай, қазан, гүлдер, сабақ, жемістер, ағаштар,|
| |құстар, жапырақ. |
| |Сабақты қорыту. |
| |1-деңгей Суреттегі жемістермен көкөністерді қатыстырып |
| |сөйлем құру. |
| |2-деңгей Суреттегі жемістер мен көкөністерді қатыстырып сөз|
| |тіркесін құрау. |
| |3-деңгей Сурет бойынша көкеністер мен жемістерді |
| |атауларын жазу. |
| |4-қосымша деңгей Күз туралы шағын эссе жазу. |
| | |
| |Үй тапсырмасын беру: (1 минут) |
| |Күз туралы өлең жаттау. |
| |Бағалау: критийреалды бағалау түрі. (2 минут) |
| |Сабақты аяқтау: |
|Дереккөздер,өрнекіліктер|Проектор, интербелсенді тақта, флипчарт, маркер, таратпа |
| |қағаздар, стикерлер. |
|№ |Оқушының өзіне қойған КРИТЕРИЙЛЕРі |1-5 балл |
|1. |Сабаққа дайындығы. | |
|2. |Эмоциясы | |
|3. |Сөздікпен жұмыс жасауы | |
|4. |Тапсырмалармен жұмысы | |
|5. |Сабақта белсенділігі | |
|6. |Қосымша мағлұмат алуы | |
|7. |Тәртібі | |
|№ |Мұғалімнің топ мүшелерін бағалауы |1-5 балл |
|1 |Міндеттерді бөлісуге қатысып, өз міндеттерін | |
| |орындауы. | |
|2 |Түрлі идеялар ұсынуы. | |
|3 |Топтағы талқылауға белсенді қатысуы. | |
|4 |Топ мүшелеріне көмектесуі. | |
|5 |Мұқият тыңдап, тиісті сұрақтар қоюы. | |
|6 |Талқылау жүргізе алуы. | |
|7 |Бар көңілі мен ықыласын берілген оқу | |
| |тапсырмасына жіберіп жұмыс жасауы. | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz