3-сыныпқа арналған қазақ тілі сабағы: сынып бөлмесін моделдеу арқылы ауызша сөйлеуді дамыту

:

Пәні :Қазақ тілі

: Күні 11. 05. 2012
: Сынып:3 «В»
: Сабақтың тақырыбы
: Біздің сынып
: Жалпы мақсаты
: Модель жасай білуге үйрету, сурет бойынша тілін дамыту, диалогтік қатынас құруға машықтандыру
: Сілтеме
: Жоспар. Оқу бағдарламасы
: Оқу нәтижесі
:

Модель құру арқылы ойын жеткізуге талпынады

Нақты дерек көздерді анықтай алады

: Негізгі идеялар
: Модельдеу арқылы лексикалық бірліктерін байытып, оларды сөйлем ішінде қолдана біледі
: Тапсырма лар
:

1. Ұйымдастыру

2. Үй жұмысын тексеру

3. Жаңа сабаққа дайындық

4. Бекіту

5. Қорытындалау

6. Бағалау

:
  • Сурет қималары арқылы топ құру
  • Сынып бөлмесін моделдеу, топтық жұмыс
  • Мәтінмен жұмыс, жеке жұмыс
  • Ой-қозғау, әңгімелеу
  • Топтық жұмыс қорытындысы
  • «Аквариум» бағалау
  • Рефлексия
:

Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім мен оқушы сабақ барысында немен айналысады?)

Ұйымдастыру жұмысы:оқушылардың сабаққа әзірліктерін қадағалап, көңіл-күйлерін білу, топқа бөлу, ой қозғау. Сыныпта жақсы психологиялық ахуал орнатамыз.

Сабақтың барысы:

Топтық жұмыс: Балаларға бос плакаттар беріп, сынып бөлмесінің моделін жасату. Сурет бойынша практикалық жұмыс жасау. Оқушыларды сөйлету.

Жеке жұмыс: Әр оқушыға жеке-жеке тапсырма беріледі, әр оқушының айтылым әрекетіне мүмкіндік беріледі. Жеке тұлғаның қабілеті ескеріледі.

Ой-қозғау, әңгімелеу: Оқушының шынайы өмірдегі оқитын сыныбы туралы ой қозғау.

Сабақты бекіту:Топ мүшелері өз жұмыстарын қорғап шығады.

Білімдерін бағалау. Қолдарындағы балықтарды аквариумға салып, өз - өзін бағалайды.

Қызыл балық - «5» Сары балық - «4» Көк балық - «3»

Рефлексия. Балалар, сендерге сабақ ұнады ма? Не ұнады? Не ұнамады? Сендер қазақ тілін үйренгілерің келе ме? Сабақтан алған әсерлерін анықтау.

: Ұнады
: Ұнамады
:
:
: Дереккөздері
: Көрнекіліктер, смайліктер, тақырыпқа байланысты суреттер, флипчарт
: Кейінгі тапсырмалар
: Шағын әңгіме жазу
: Сабақты талдау
: Сыныпта балалар белсенді, ұйымшылдықпен, ептілікпен жұмыс жасады. Бір-бірлеріне көмек көрсетіп отырды. Берілген тапсырмамен практикалық жұмыс жасады. Сұраққа дұрыс жауап беруге төселді. Сұрақ-жауап арқылы балалар өз сыныбы туралы айтылым әрекетін іске асырды. Балалар мүмкіндігінше тапсырманы күрделендіріп, мәтінді толықтырып отырды.

Ұқсас жұмыстар
5-сынып: ауызша сөйлеуді дамытуға арналған ағылшын тілі қайталау сабағы
2-сынып қазақ тілі сабағы: Достық - диалогтық оқыту арқылы ауызекі сөйлеуді дамыту
3-сынып қазақ тілі сабағы: Көкөністер тақырыбы - Сарымсақ сызбасы арқылы құзыреттілікті дамыту
Сөйлеуді дамыту сабағы: Өзіңе және өзгелерге көмектесу арқылы достыққа тәрбиелеу
2-сынып әдебиеттік оқу сабағы Кімге қарыздармыз? - Диалогтік оқыту арқылы сындарлы сөйлеуді дамыту
8-сынып қазақ тілі сабағы: достармен асханада тамақ ішу - ауызша сөйлеу мен тәуелдік жалғауын дамыту
Ағылшын тілі: Жемістер тақырыбы - лексика мен ауызша сөйлеуді дамытуға арналған сабақ жоспары
Ағылшын тілінде ауызша сөйлеуді қалыптастырудың теориялық және әдістемелік негіздері
2-сыныпқа арналған қазақ тілі сабақ жоспары №5: Бассейнге барамын - сапалық атауларды меңгерту мен коммуникативтік сөйлеуді дамыту
3-сыныпқа арналған қазақ тілі сабағы: Жыл мезгілдері (сабақ жоспары)
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz