Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Сабақты талдау

| | |
| | | |
|Пәні :Қазақ тілі | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Күні 11.05.2012 |Сынып:3 «В» |
|Сабақтың тақырыбы |Біздің сынып |
|Жалпы мақсаты |Модель жасай білуге үйрету, сурет |
| |бойынша тілін дамыту, диалогтік |
| |қатынас құруға машықтандыру |
|Сілтеме |Жоспар. Оқу бағдарламасы |
|Оқу нәтижесі |Модель құру арқылы ойын жеткізуге |
| |талпынады |
| |Нақты дерек көздерді анықтай алады |
|Негізгі идеялар |Модельдеу арқылы лексикалық |
| |бірліктерін байытып, оларды сөйлем |
| |ішінде қолдана біледі |
|Тапсырма лар |1. Ұйымдастыру |Сурет қималары арқылы|
| |2. Үй жұмысын |топ құру |
| |тексеру |Сынып бөлмесін |
| |3. Жаңа сабаққа |моделдеу, топтық |
| |дайындық |жұмыс |
| |4.Бекіту |Мәтінмен жұмыс, жеке |
| |5. Қорытындалау |жұмыс |
| |6. Бағалау |Ой-қозғау, әңгімелеу |
| | |Топтық жұмыс |
| | |қорытындысы |
| | |«Аквариум» бағалау |
| | |Рефлексия |
|Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім мен оқушы сабақ |
|барысында немен айналысады?) |
|Ұйымдастыру жұмысы:оқушылардың сабаққа әзірліктерін қадағалап, |
|көңіл-күйлерін білу, топқа бөлу, ой қозғау. Сыныпта жақсы психологиялық |
|ахуал орнатамыз. |
|Сабақтың барысы: |
|Топтық жұмыс:Балаларға бос плакаттар беріп, сынып бөлмесінің |
|моделін жасату. Сурет бойынша практикалық жұмыс жасау.Оқушыларды |
|сөйлету. |
| |
| |
|Жеке жұмыс:Әр оқушыға жеке-жеке тапсырма беріледі,әр оқушының |
|айтылым әрекетіне мүмкіндік беріледі. Жеке тұлғаның қабілеті |
|ескеріледі. |
| |
|Ой-қозғау, әңгімелеу:Оқушының шынайы өмірдегі оқитын сыныбы туралы |
|ой қозғау. |
| |
|Сабақты бекіту:Топ мүшелері өз жұмыстарын қорғап шығады. |
|Білімдерін бағалау. Қолдарындағы балықтарды аквариумға салып, өз – |
|өзін бағалайды. |
|Қызыл балық - «5» Сары балық – «4» Көк балық – «3» |
| |
| |
| |
| |
|Рефлексия. Балалар, сендерге сабақ ұнады ма? Не ұнады? Не ұнамады? |
|Сендер қазақ тілін үйренгілерің келе ме? Сабақтан алған әсерлерін |
|анықтау. |
| |
| |
|Ұнады |
| |
| |
| |
| |
| |
|Ұнамады |
| |
|Дереккөздері |Көрнекіліктер, смайліктер, тақырыпқа |
| |байланысты суреттер, флипчарт |
|Кейінгі тапсырмалар |Шағын әңгіме жазу |
|Сабақты талдау |Сыныпта балалар белсенді, ұйымшылдықпен, |
| |ептілікпен жұмыс жасады. Бір-бірлеріне |
| |көмек көрсетіп отырды. Берілген |
| |тапсырмамен практикалық жұмыс жасады. |
| |Сұраққа дұрыс жауап беруге төселді. |
| |Сұрақ-жауап арқылы балалар өз сыныбы |
| |туралы айтылым әрекетін іске асырды. |
| |Балалар мүмкіндігінше тапсырманы |
| |күрделендіріп, мәтінді толықтырып отырды. |

Ұқсас жұмыстар
Сындарлы оқуды іске асыруда бастауыш сынып мұғалімдеріне кәсіби қолдау көрсету
Сынып деңгейі
7-сынып қазақ тілі 1 жылдық сабақ жоспар
Өлең мазмұнын суреттеу
Топпен жұмыс жасау
Өлеңді талдау
Қазақ тілі сабағында мәтіндерді сыни талдау арқылы оқытудың әдістемелік негіздері
Мәтін тілінің сауат деңгейін бағалау
Әбділда тәжібаев. «сырдария»
Қос сөздер. Сабақтың әдісі
Пәндер