Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сабақты талдау
| | |
| | | |
|Пәні :Қазақ тілі | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Күні 11.05.2012 |Сынып:3 «В» |
|Сабақтың тақырыбы |Біздің сынып |
|Жалпы мақсаты |Модель жасай білуге үйрету, сурет |
| |бойынша тілін дамыту, диалогтік |
| |қатынас құруға машықтандыру |
|Сілтеме |Жоспар. Оқу бағдарламасы |
|Оқу нәтижесі |Модель құру арқылы ойын жеткізуге |
| |талпынады |
| |Нақты дерек көздерді анықтай алады |
|Негізгі идеялар |Модельдеу арқылы лексикалық |
| |бірліктерін байытып, оларды сөйлем |
| |ішінде қолдана біледі |
|Тапсырма лар |1. Ұйымдастыру |Сурет қималары арқылы|
| |2. Үй жұмысын |топ құру |
| |тексеру |Сынып бөлмесін |
| |3. Жаңа сабаққа |моделдеу, топтық |
| |дайындық |жұмыс |
| |4.Бекіту |Мәтінмен жұмыс, жеке |
| |5. Қорытындалау |жұмыс |
| |6. Бағалау |Ой-қозғау, әңгімелеу |
| | |Топтық жұмыс |
| | |қорытындысы |
| | |«Аквариум» бағалау |
| | |Рефлексия |
|Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім мен оқушы сабақ |
|барысында немен айналысады?) |
|Ұйымдастыру жұмысы:оқушылардың сабаққа әзірліктерін қадағалап, |
|көңіл-күйлерін білу, топқа бөлу, ой қозғау. Сыныпта жақсы психологиялық |
|ахуал орнатамыз. |
|Сабақтың барысы: |
|Топтық жұмыс:Балаларға бос плакаттар беріп, сынып бөлмесінің |
|моделін жасату. Сурет бойынша практикалық жұмыс жасау.Оқушыларды |
|сөйлету. |
| |
| |
|Жеке жұмыс:Әр оқушыға жеке-жеке тапсырма беріледі,әр оқушының |
|айтылым әрекетіне мүмкіндік беріледі. Жеке тұлғаның қабілеті |
|ескеріледі. |
| |
|Ой-қозғау, әңгімелеу:Оқушының шынайы өмірдегі оқитын сыныбы туралы |
|ой қозғау. |
| |
|Сабақты бекіту:Топ мүшелері өз жұмыстарын қорғап шығады. |
|Білімдерін бағалау. Қолдарындағы балықтарды аквариумға салып, өз – |
|өзін бағалайды. |
|Қызыл балық - «5» Сары балық – «4» Көк балық – «3» |
| |
| |
| |
| |
|Рефлексия. Балалар, сендерге сабақ ұнады ма? Не ұнады? Не ұнамады? |
|Сендер қазақ тілін үйренгілерің келе ме? Сабақтан алған әсерлерін |
|анықтау. |
| |
| |
|Ұнады |
| |
| |
| |
| |
| |
|Ұнамады |
| |
|Дереккөздері |Көрнекіліктер, смайліктер, тақырыпқа |
| |байланысты суреттер, флипчарт |
|Кейінгі тапсырмалар |Шағын әңгіме жазу |
|Сабақты талдау |Сыныпта балалар белсенді, ұйымшылдықпен, |
| |ептілікпен жұмыс жасады. Бір-бірлеріне |
| |көмек көрсетіп отырды. Берілген |
| |тапсырмамен практикалық жұмыс жасады. |
| |Сұраққа дұрыс жауап беруге төселді. |
| |Сұрақ-жауап арқылы балалар өз сыныбы |
| |туралы айтылым әрекетін іске асырды. |
| |Балалар мүмкіндігінше тапсырманы |
| |күрделендіріп, мәтінді толықтырып отырды. |
| | | |
|Пәні :Қазақ тілі | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Күні 11.05.2012 |Сынып:3 «В» |
|Сабақтың тақырыбы |Біздің сынып |
|Жалпы мақсаты |Модель жасай білуге үйрету, сурет |
| |бойынша тілін дамыту, диалогтік |
| |қатынас құруға машықтандыру |
|Сілтеме |Жоспар. Оқу бағдарламасы |
|Оқу нәтижесі |Модель құру арқылы ойын жеткізуге |
| |талпынады |
| |Нақты дерек көздерді анықтай алады |
|Негізгі идеялар |Модельдеу арқылы лексикалық |
| |бірліктерін байытып, оларды сөйлем |
| |ішінде қолдана біледі |
|Тапсырма лар |1. Ұйымдастыру |Сурет қималары арқылы|
| |2. Үй жұмысын |топ құру |
| |тексеру |Сынып бөлмесін |
| |3. Жаңа сабаққа |моделдеу, топтық |
| |дайындық |жұмыс |
| |4.Бекіту |Мәтінмен жұмыс, жеке |
| |5. Қорытындалау |жұмыс |
| |6. Бағалау |Ой-қозғау, әңгімелеу |
| | |Топтық жұмыс |
| | |қорытындысы |
| | |«Аквариум» бағалау |
| | |Рефлексия |
|Сабақ бойынша мұғалімнің жазбалары: (мұғалім мен оқушы сабақ |
|барысында немен айналысады?) |
|Ұйымдастыру жұмысы:оқушылардың сабаққа әзірліктерін қадағалап, |
|көңіл-күйлерін білу, топқа бөлу, ой қозғау. Сыныпта жақсы психологиялық |
|ахуал орнатамыз. |
|Сабақтың барысы: |
|Топтық жұмыс:Балаларға бос плакаттар беріп, сынып бөлмесінің |
|моделін жасату. Сурет бойынша практикалық жұмыс жасау.Оқушыларды |
|сөйлету. |
| |
| |
|Жеке жұмыс:Әр оқушыға жеке-жеке тапсырма беріледі,әр оқушының |
|айтылым әрекетіне мүмкіндік беріледі. Жеке тұлғаның қабілеті |
|ескеріледі. |
| |
|Ой-қозғау, әңгімелеу:Оқушының шынайы өмірдегі оқитын сыныбы туралы |
|ой қозғау. |
| |
|Сабақты бекіту:Топ мүшелері өз жұмыстарын қорғап шығады. |
|Білімдерін бағалау. Қолдарындағы балықтарды аквариумға салып, өз – |
|өзін бағалайды. |
|Қызыл балық - «5» Сары балық – «4» Көк балық – «3» |
| |
| |
| |
| |
|Рефлексия. Балалар, сендерге сабақ ұнады ма? Не ұнады? Не ұнамады? |
|Сендер қазақ тілін үйренгілерің келе ме? Сабақтан алған әсерлерін |
|анықтау. |
| |
| |
|Ұнады |
| |
| |
| |
| |
| |
|Ұнамады |
| |
|Дереккөздері |Көрнекіліктер, смайліктер, тақырыпқа |
| |байланысты суреттер, флипчарт |
|Кейінгі тапсырмалар |Шағын әңгіме жазу |
|Сабақты талдау |Сыныпта балалар белсенді, ұйымшылдықпен, |
| |ептілікпен жұмыс жасады. Бір-бірлеріне |
| |көмек көрсетіп отырды. Берілген |
| |тапсырмамен практикалық жұмыс жасады. |
| |Сұраққа дұрыс жауап беруге төселді. |
| |Сұрақ-жауап арқылы балалар өз сыныбы |
| |туралы айтылым әрекетін іске асырды. |
| |Балалар мүмкіндігінше тапсырманы |
| |күрделендіріп, мәтінді толықтырып отырды. |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz