Математика. Функцияның кестемен берілуі

<< Сабақтың >< тақырыбы: >< >< Функцияның >< кестемен >< берілуі >

< Сабақтың >< мақсаты: >

< А) >< Оқушылар >< кестемен >< берілген >< функционалдық >< тәуелділікті >< түсіне >< білулері >< керек, >< функционалдық >< тәуелділікті >< кестеге >< толтырып >< үйренулері >< керек; >

< Ә) >< Оқушьшардың >< білімділік >< дағдыларын >< қалыптастыру, >< аргументнің >< берілген >< мәтініне >< сәйкес >< функцияның >< мәнін >< табуды >< және >< функцияның >< мәніне >< сәйкес >< аргументнің >< мәнін >< табуды >< үйрену >

< Б) >< Оқушьшарды >< өзара >< көмекке >< үйрету, >< экологиялық >< тәрбие >< беру. >

< Сабақтың >< түрі: >< >< жаңа >< білімді >< меңгерту >

< Сабақтың >< әдісі: >< >< >< >< >< >< >< >< сұрақ >< - >< жауап >

< Сабақтың >< көрнекілігі: >< >< интерактивті >< тақта >

< Сабақтың >< барысы: >

  1. <Ұйымдастыру><кезеңі>
  2. <Бүгін><сабақта>
  • <Ой><-><толгау>
  • <Білімдіге><өріс><кең>
  • <«Кім><тез»><ойыны>
  • <«Кітап><-><білім><бұлагы»>
  • <Қызықты><экологиялық><есептер>
  1. <Бекіту>
  2. <Үйге><тапсырма>
  3. <Бағалау><«Ой><-толғау»>

< Үй тапсырмасы №1280, >< 1281 >

< Қайталау >< сұрақтары: >

  1. <Функция><дегеніміз><не?>
  2. <Функционалдық><тәуелділіктің><жазылуының><жалпы><түрі><қандай?>
  3. <Функцияның><анықталу><аймағы><деген><не?>
  4. <Функцияның><мәндерінің><аймағы><деген><не?>
  5. <<Р=3а><формуласында><тәуелсіз><айнымалы><мен><тіуелді><айнымалыны>ата
  6. <><«Функция><мәндерінің><лабиринті»><ойыны>

< >

< Ойын >< шарты: >< ішкі >< дөңгелектегі >< аргументтің >< берілген >< мәніне >< сәйкес >< сыртқы >

< тіктөртбқрышқа >< функцияның >< мәнін >< жазу >< керек. >

< «Білімдіге >< өріс >< кең» >

< Функция >< кестемен >< берілгенде >< аргумент >< пен >< оған >< сәйкес >< функцияның >< мәндері >< кестеде >< көрсетіледі. >< Функция >< кестемен >< берілгенде >< аргументтің >< мәндері >< бір >< қатарға >< жазылса, >< әр >< мәнге >< сәйкес >< функцияның >< мәні >< екінші >< қатарға >< жазылады. >< Функция >< кестемен >< берілгенде >< көбінесе >< аргументтің >< мәндері >< белгілі >< бір >< тұрақты >< қадаммен >< алынады. >< Қадам >< - >< кестедегі >< аргументтің >< катар >< тұрған >< екі >< мәнінің >< айырмасы. >

< Тәулік >< бойындағы >< ауа >< температурасының >< өзгерісі: >

<Уақыт,>:

< Уақыт, >

<2>:

< 2 >

<4>:

< 4 >

<6>:

< 6 >

<8>:

< 8 >

<10>:

< 10 >

<12>:

< 12 >

<14>:

< 14 >

<16>:

< 16 >

<18>:

< 18 >

<20>:

< 20 >

<22>:

< 22 >

<24>:

< 24 >

<Уақыт,>:

< 1(сағат) >

<2>:
<4>:
<6>:
<8>:
<10>:
<12>:
<14>:
<16>:
<18>:
<20>:
<22>:
<24>:
<Уақыт,>: < Температура, >
<2>:

< -3 >

<4>:

< -2 >

<6>:

< 0 >

<8>:

< 1 >

<10>:

< 2 >

<12>:

< 3 >

<14>:

< 4 >

<16>:

< 3 >

<18>:

< 2 >

<20>:

< 1 >

<22>:

< -1 >

<24>:

< -2 >

<Уақыт,>:

< 1°С >

<2>:
<4>:
<6>:
<8>:
<10>:
<12>:
<14>:
<16>:
<18>:
<20>:
<22>:
<24>:

< Кестенің >< қадамын >< ата. >

< Функцияның >< анықталу >< аймағы, >< мәндерінің >< аймағы >< неге >< тең? >

< «Кім >< тез» >< ойыны >

< 1. >< >< >< Кестені >< толтыр: >>

<X>:

< X >

<-2>:

< -2 >

<-1>:

< -1 >

<0>:

< 0 >

<1>:

< 1 >

<2>:

< 2 >

<X>:

< У=2х+1 >

<-2>:
<-1>:
<0>:
<1>:
<2>:

<< 2. >< >< >< Кестені >< формуламен >< бер >< және >< қадамын >< анықта: >

х<><><><><>: х <>< >< >< ><>
<2>:

< 2 >

<3>:

< 3 >

<4>:

< 4 >

<5>:

< 5 >

<6>:

< 6 >

<7>:

< 7 >

<8>:

< 8 >

<9>:

< 9 >

х<><><><><>: < у >
<2>:

< 4 >

<3>:

< 9 >

<4>:

< 16 >

<5>:

< 25 >

<6>:

< 36 >

<7>:

< 49 >

<8>:

< 64 >

<9>:

< 81 >

< «Кітап >< - >< білім >< бұлағы» >< А >< тобы: >< >< 1287 >< У=3х+1 >

<X>:

< X >

<-2>:

< -2 >

<-1>:

< -1 >

<0>:

< 0 >

<1>:

< 1 >

<2>:

< 2 >

<3>:

< 3 >

<4>:

< 4 >

<X>:

< у >

<-2>:
<-1>:
<0>:
<1>:
<2>:
<3>:
<4>:
<X>:

< >< 1291 >

<X>:

< (минут) >

<-2>:

< 0 >

<-1>:

< 1 >

<0>:

< 2 >

<1>:

< 3 >

<2>:

< 4 >

<3>:

< 5 >

<4>:

< 6 >

< 7 >

< 8 >

<X>:

< t°С >

<-2>:

< 17 >

<-1>:

< 35 >

<0>:

< 50 >

<1>:

< 65 >

<2>:

< 75 >

<3>:

< 85 >

<4>:

< 90 >

< 95 >

< 100 >

  1. <Ыдыстағы><судың><алғашқы><температурасы><неше><градус?>
  2. <Ыдыстағы><су><неше><минут><қыздырған><соң><қайнаған?>
  3. <Ыдыстағы><суды><4><мин><қыздырғанда><оның><температурасы><алғашқы><температурасына><қарағанда><неше><градусқа><көтерілген?>

< В >< тобы: >

< >< 1294 >

< Функцияны >< кестемен >< беріңдер: >

мұндағы , қадамы екіге тең

< №1296 >

<><X><сағат)>:

<>< X >< сағат) >

<1>:

< 1 >

<1/2>:

< 1/2 >

:
<3/5>:

< 3/5 >

<1/4>:

< 1/4 >

<7/20>:

< 7/20 >

<><X><сағат)>:

< У(минут) >

<1>:

< 60 >

<1/2>:
:

< 40 >

<3/5>:

< 36 >

<1/4>:
<7/20>:

< 21 >

< 1. ><>< >< Кестедегі >< бос >< орындарды >< толтырыңдар. >>

< 2. <>< У >< тің >< мәндерінің >< х >< тің >< мәндеріне >< тәуелділігін >< өрнектейтін >< формуланы >< жазыңдар. >

< - >< Қызықты >< экологиялық >< есептер >

< 1. >< 6-сыныптың >< «Математика» >< оқулығын >< тиражбен >< шығару >< үшін >< орманнан >< қанша >< ағаш >< кесу >< керек? >< (1000 >< м >< 2 >< >< қағаз >< алу >< үшін >< орманның > 1/4 < >< га-нан >< ағаш >< кесу >< керек) >

2. <>< Сабақ >< соңында >< >< сыныбы >< оқушыларынан >< 75 >< грамм >< қағаз >< қалдықтары >< қалған. >< Бір >< оқушы >< 1 >< күнде >< қанша >< қағаз >< қалдығын >< тастайды? >< Мектеп >< бойынша >< ше? >

< ( >< мектепте >< 649 >< оқушы) >

< Бір >< жылда >< мектеп >< бойынша >< қанша >< қағаз >< қалдығы >< қалады? >< (204 >< күн) >

< Сабақты >< бекіту >< сұрақтары: >

  1. <Функция><кестемен><қалай><беріледі?>
  2. <Кестенің><қадамы><деген><не?>
  3. <Аргументтің><берілген><мәніне><сәйкес><функцияның><мәнін><қалай><табамыз?>

< Үйге тапсырма: №1288, >< >< >< №1289, >< >< >< №1294(2), >< >< >< №1295 >< Багалау >>

>


Ұқсас жұмыстар
Күнтізбелік жоспарлау. 6 бағдарлы сынып
Функцияның кестемен берілуіне есеп шығару
Қай түзу перпендикуляр түзу
Функцияның қасиеттері. Экстремумдары
Деңгейлік тапсырмалар орындау
Білім технологиялары
Оқушыларды ұлттық бірыңғай тестіге дайындаудың тиімді жолдары туралы іс-тәжірибем
Теңдеуге есептер шешу
Шамалардың арасындағы тәуелділік
Функциялар және графиктер
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz