Математика. Функцияның кестемен берілуі

<< Сабақтың >< тақырыбы: >< >< Функцияның >< кестемен >< берілуі >
< Сабақтың >< мақсаты: >
< А) >< Оқушылар >< кестемен >< берілген >< функционалдық >< тәуелділікті >< түсіне >< білулері >< керек, >< функционалдық >< тәуелділікті >< кестеге >< толтырып >< үйренулері >< керек; >
< Ә) >< Оқушьшардың >< білімділік >< дағдыларын >< қалыптастыру, >< аргументнің >< берілген >< мәтініне >< сәйкес >< функцияның >< мәнін >< табуды >< және >< функцияның >< мәніне >< сәйкес >< аргументнің >< мәнін >< табуды >< үйрену >
< Б) >< Оқушьшарды >< өзара >< көмекке >< үйрету, >< экологиялық >< тәрбие >< беру. >
< Сабақтың >< түрі: >< >< жаңа >< білімді >< меңгерту >
< Сабақтың >< әдісі: >< >< >< >< >< >< >< >< сұрақ >< - >< жауап >
< Сабақтың >< көрнекілігі: >< >< интерактивті >< тақта >
< Сабақтың >< барысы: >
- <Ұйымдастыру><кезеңі>
- <Бүгін><сабақта>
- <Ой><-><толгау>
- <Білімдіге><өріс><кең>
- <«Кім><тез»><ойыны>
- <«Кітап><-><білім><бұлагы»>
- <Қызықты><экологиялық><есептер>
- <Бекіту>
- <Үйге><тапсырма>
- <Бағалау><«Ой><-толғау»>
< Үй тапсырмасы №1280, >< 1281 >
< Қайталау >< сұрақтары: >
- <Функция><дегеніміз><не?>
- <Функционалдық><тәуелділіктің><жазылуының><жалпы><түрі><қандай?>
- <Функцияның><анықталу><аймағы><деген><не?>
- <Функцияның><мәндерінің><аймағы><деген><не?>
- <<Р=3а><формуласында><тәуелсіз><айнымалы><мен><тіуелді><айнымалыны>ата
- <><«Функция><мәндерінің><лабиринті»><ойыны>
<
>
< Ойын >< шарты: >< ішкі >< дөңгелектегі >< аргументтің >< берілген >< мәніне >< сәйкес >< сыртқы >
< тіктөртбқрышқа >< функцияның >< мәнін >< жазу >< керек. >
< «Білімдіге >< өріс >< кең» >
< Функция >< кестемен >< берілгенде >< аргумент >< пен >< оған >< сәйкес >< функцияның >< мәндері >< кестеде >< көрсетіледі. >< Функция >< кестемен >< берілгенде >< аргументтің >< мәндері >< бір >< қатарға >< жазылса, >< әр >< мәнге >< сәйкес >< функцияның >< мәні >< екінші >< қатарға >< жазылады. >< Функция >< кестемен >< берілгенде >< көбінесе >< аргументтің >< мәндері >< белгілі >< бір >< тұрақты >< қадаммен >< алынады. >< Қадам >< - >< кестедегі >< аргументтің >< катар >< тұрған >< екі >< мәнінің >< айырмасы. >
< Тәулік >< бойындағы >< ауа >< температурасының >< өзгерісі: >
< Уақыт, >
< 2 >
< 4 >
< 6 >
< 8 >
< 10 >
< 12 >
< 14 >
< 16 >
< 18 >
< 20 >
< 22 >
< 24 >
< 1(сағат) >
< -3 >
< -2 >
< 0 >
< 1 >
< 2 >
< 3 >
< 4 >
< 3 >
< 2 >
< 1 >
< -1 >
< -2 >
< 1°С >
< Кестенің >< қадамын >< ата. >
< Функцияның >< анықталу >< аймағы, >< мәндерінің >< аймағы >< неге >< тең? >
< «Кім >< тез» >< ойыны >
< 1. >< >< >< Кестені >< толтыр: >>
< X >
< -2 >
< -1 >
< 0 >
< 1 >
< 2 >
< У=2х+1 >
<< 2. >< >< >< Кестені >< формуламен >< бер >< және >< қадамын >< анықта: >
< 2 >
< 3 >
< 4 >
< 5 >
< 6 >
< 7 >
< 8 >
< 9 >
< 4 >
< 9 >
< 16 >
< 25 >
< 36 >
< 49 >
< 64 >
< 81 >
< «Кітап >< - >< білім >< бұлағы» >< А >< тобы: >< № >< 1287 >< У=3х+1 >
< X >
< -2 >
< -1 >
< 0 >
< 1 >
< 2 >
< 3 >
< 4 >
< у >
< № >< 1291 >
< (минут) >
< 0 >
< 1 >
< 2 >
< 3 >
< 4 >
< 5 >
< 6 >
< 7 >
< 8 >
< t°С >
< 17 >
< 35 >
< 50 >
< 65 >
< 75 >
< 85 >
< 90 >
< 95 >
< 100 >
- <Ыдыстағы><судың><алғашқы><температурасы><неше><градус?>
- <Ыдыстағы><су><неше><минут><қыздырған><соң><қайнаған?>
- <Ыдыстағы><суды><4><мин><қыздырғанда><оның><температурасы><алғашқы><температурасына><қарағанда><неше><градусқа><көтерілген?>
< В >< тобы: >
< № >< 1294 >
<
Функцияны
><
кестемен
><
беріңдер:
>
мұндағы
, қадамы екіге тең
< №1296 >
<>< X >< сағат) >
< 1 >
< 1/2 >
< 3/5 >
< 1/4 >
< 7/20 >
< У(минут) >
< 60 >
< 40 >
< 36 >
< 21 >
< 1. ><>< >< Кестедегі >< бос >< орындарды >< толтырыңдар. >>
< 2. <>< У >< тің >< мәндерінің >< х >< тің >< мәндеріне >< тәуелділігін >< өрнектейтін >< формуланы >< жазыңдар. >
< - >< Қызықты >< экологиялық >< есептер >
< 1. >< 6-сыныптың >< «Математика» >< оқулығын >< тиражбен >< шығару >< үшін >< орманнан >< қанша >< ағаш >< кесу >< керек? >< (1000 >< м >< 2 >< >< қағаз >< алу >< үшін >< орманның > 1/4 < >< га-нан >< ағаш >< кесу >< керек) >
2. <>< Сабақ >< соңында >< 6б >< сыныбы >< оқушыларынан >< 75 >< грамм >< қағаз >< қалдықтары >< қалған. >< Бір >< оқушы >< 1 >< күнде >< қанша >< қағаз >< қалдығын >< тастайды? >< Мектеп >< бойынша >< ше? >
< ( >< мектепте >< 649 >< оқушы) >
< Бір >< жылда >< мектеп >< бойынша >< қанша >< қағаз >< қалдығы >< қалады? >< (204 >< күн) >
< Сабақты >< бекіту >< сұрақтары: >
- <Функция><кестемен><қалай><беріледі?>
- <Кестенің><қадамы><деген><не?>
- <Аргументтің><берілген><мәніне><сәйкес><функцияның><мәнін><қалай><табамыз?>
< Үйге тапсырма: №1288, >< >< >< №1289, >< >< >< №1294(2), >< >< >< №1295 >< Багалау >>
>
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz