Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Гимнастикалық жаттығулар
АШЫҚ САБАҚ
Сабақтың тақырыбы:Гимнастикалық жиынтықтың негізгі құру
Пән мұғалімі:
2018-2019 оқу жылы
|Сабақ: Дене шынықтыру |Мектеп: |
|Күні: |Мұғалімнің аты-жөні: Ақпаншаева Қ. А. |
|Сыныбы: |Қатысқандар: Қатыспағандар: |
|Сабақ тақырыбы |Гимнастикалық жиындықтын негізін құру. |
|Сабақ мақсаты |5.2.5.1. Өзінің және өзгелердің |
| |шығармашылық қабілеттін білу және түсіну, |
| |сондай-ақ оны шешудің қарапайым балама |
| |жолдарын ұсыну. |
|Оқу мақсаты |Гимнастикалық жаттығулар арқылы |
| |оқушылардың бұлшық еттерін дамыту, |
| |ептілекке шапшаңдылыққа тәрбиелеу. |
|Бағалау критерийі |Қалыптастырушы бағалау. |
Жоспар
|Жоспарлпнған уақыт |Жоспарланған жаттығу |Ресурстар |
| |түрлері | |
|Басы 10 минут |Оқушылар ды шаттық |Оқу бағдарламасы |
| |шеңбер бойынша тұрғызу. |мұғалімге арналған |
| | |нұсұаулық , бағамдағы |
| |Жалпы дамыту |арналған тапсырма, |
| |жаттығулары: |тәрбиеләк силастық |
| |1.Жүру: Қолды жоғары тік| |
| |көтеріп, аяқтын ұшымен | |
| |жүру. Қолды екі жаққа | |
| |созып өкшемен жүру. | |
| | | |
| |2. Жүгіру: Аяқты артқа | |
| |бүгіп жүгіру.Тізені | |
| |жоғары көтеріп жүгіру . | |
| |Оң , сол жақ қырымен | |
| |тіркеле адымдап жүгіру, | |
| |Айяқтын ұшын созып | |
| |алдыға қайшы тізерлеп | |
| |жүгір. | |
| |Жылан тәріздес жүгір. | |
| | | |
| | | |
| |Бір орында жалпы дене | |
| |шынықтыру жаттығуларын | |
| |орындау: | |
| | | |
| |1. Б.қ қолымыз белде. | |
| |аяғымыз иық деңгейінде | |
| |ашамыз. | |
| |1-басымызды оңға 4 рет | |
| |2-басымызды солға 4 рет | |
| |айналдыру. | |
| |2. Б.қ екі қолды жоғары | |
| |көтеру, аяқты алшақ | |
| |ұстау «1-2-3»- оң жаққа | |
| |иілу. | |
| |3.Б.қ қолды алдыға тік | |
| |ұстау «1»-оң аяқтың | |
| |ұшымен сол қолға тигізу.| |
| |4. Бір қалыпты тік тұру | |
| |«1,2,3,4» -екі аяқты | |
| |қосып, түзу секіру, бір | |
| |орында. | |
| |«1,2,3,4»- қолды алдыға | |
| |созып, сол аяқты бүгіп | |
|Ортасы 25 минут |секіру | |
| | | |
| |Гимнастикалық | |
| |жаттығулар: | |
| |1.Матырас төсеп, | |
| |аяғымызды созып | |
| |басымызды еңкейтеміз. | |
| |Аяқтың ұшын дейін | |
| |1-2рет. | |
| |Аяғмыздын ашып оңға бір,| |
| |солға бір еңкейеміз. | |
| |1-2рет. Сосын бәр орында| |
| |тұрып жасалады. 1-2рет. | |
| | | |
| |2.Матыраста бір қалыпты | |
| |жатып, аяғымызды тіптіке| |
| |артқа созамыз. | |
| |Басымды артқа | |
| |шалқайтамыз | |
| | | |
| |3. Матыраста бір қалыпты| |
| |жатып, басымызды артқа | |
| |шалқайтамыз аяғымызды | |
| |жеткіземіз 2-3рет. |Дұрыс орындалғанын |
| | |қадағалау. |
| |4. Матраста көпірше | |
| |жасау әдісі. | |
| | | |
| |5.Матыраста қырмызбен | |
| |жатамыз. Оң аяғымызды | |
| |көтереміз Басқа дейін | |
| |тигіземіз. Сосын сол | |
| |аяққа жасалады. | |
| | | |
| | | |
| |6. Қарлығаш жасау әдісі.| |
| |Тепе-тендікті сақтаймыз.| |
| | | |
| |7. Аяққа арналған | |
| |жаттығу. Бір орында | |
| |тұрып екі аяқты | |
| |алмастыраа алға, артқа | |
| |сосын екі қапталға | |
| |секіреміз. | |
| | | |
| |8. Алға домалау әдісін 2| |
| |рет. | |
| | | |
| |Ойын. | |
| |Оқушылар 2 топқа | |
| |бөлінеді. Ойын шарты | |
| |бойынша оқушылар | |
| |мұғалімнің берген | |
|Оқушыларға саралау |жаттығуларын орындау | |
|жұмысы жүргізіледі. |керек. | |
|Гимнастикалық | | |
|жаттығуларды өз |Оқушыларға өз деңгейіне | |
|денгейінде орындады. |қарай тапсырмалар беру. | |
|Бірақ соның ішінде |Әр түрлі түстермен және | |
|белсенділігі жоғары, |смаликтермен бағалау. | |
|орта, төмен оқушылар | | |
|анықтады. | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Соңы 5 минут | | |
| |Шаттық шеңберге тұрамыз.| |
| |Денені қалпына келтіру. | |
| |Үйге тапсырма: | |
| |жаттығуларды үйде | |
| |қайталау. Қоштасу. | |
Сабақтың тақырыбы:Гимнастикалық жиынтықтың негізгі құру
Пән мұғалімі:
2018-2019 оқу жылы
|Сабақ: Дене шынықтыру |Мектеп: |
|Күні: |Мұғалімнің аты-жөні: Ақпаншаева Қ. А. |
|Сыныбы: |Қатысқандар: Қатыспағандар: |
|Сабақ тақырыбы |Гимнастикалық жиындықтын негізін құру. |
|Сабақ мақсаты |5.2.5.1. Өзінің және өзгелердің |
| |шығармашылық қабілеттін білу және түсіну, |
| |сондай-ақ оны шешудің қарапайым балама |
| |жолдарын ұсыну. |
|Оқу мақсаты |Гимнастикалық жаттығулар арқылы |
| |оқушылардың бұлшық еттерін дамыту, |
| |ептілекке шапшаңдылыққа тәрбиелеу. |
|Бағалау критерийі |Қалыптастырушы бағалау. |
Жоспар
|Жоспарлпнған уақыт |Жоспарланған жаттығу |Ресурстар |
| |түрлері | |
|Басы 10 минут |Оқушылар ды шаттық |Оқу бағдарламасы |
| |шеңбер бойынша тұрғызу. |мұғалімге арналған |
| | |нұсұаулық , бағамдағы |
| |Жалпы дамыту |арналған тапсырма, |
| |жаттығулары: |тәрбиеләк силастық |
| |1.Жүру: Қолды жоғары тік| |
| |көтеріп, аяқтын ұшымен | |
| |жүру. Қолды екі жаққа | |
| |созып өкшемен жүру. | |
| | | |
| |2. Жүгіру: Аяқты артқа | |
| |бүгіп жүгіру.Тізені | |
| |жоғары көтеріп жүгіру . | |
| |Оң , сол жақ қырымен | |
| |тіркеле адымдап жүгіру, | |
| |Айяқтын ұшын созып | |
| |алдыға қайшы тізерлеп | |
| |жүгір. | |
| |Жылан тәріздес жүгір. | |
| | | |
| | | |
| |Бір орында жалпы дене | |
| |шынықтыру жаттығуларын | |
| |орындау: | |
| | | |
| |1. Б.қ қолымыз белде. | |
| |аяғымыз иық деңгейінде | |
| |ашамыз. | |
| |1-басымызды оңға 4 рет | |
| |2-басымызды солға 4 рет | |
| |айналдыру. | |
| |2. Б.қ екі қолды жоғары | |
| |көтеру, аяқты алшақ | |
| |ұстау «1-2-3»- оң жаққа | |
| |иілу. | |
| |3.Б.қ қолды алдыға тік | |
| |ұстау «1»-оң аяқтың | |
| |ұшымен сол қолға тигізу.| |
| |4. Бір қалыпты тік тұру | |
| |«1,2,3,4» -екі аяқты | |
| |қосып, түзу секіру, бір | |
| |орында. | |
| |«1,2,3,4»- қолды алдыға | |
| |созып, сол аяқты бүгіп | |
|Ортасы 25 минут |секіру | |
| | | |
| |Гимнастикалық | |
| |жаттығулар: | |
| |1.Матырас төсеп, | |
| |аяғымызды созып | |
| |басымызды еңкейтеміз. | |
| |Аяқтың ұшын дейін | |
| |1-2рет. | |
| |Аяғмыздын ашып оңға бір,| |
| |солға бір еңкейеміз. | |
| |1-2рет. Сосын бәр орында| |
| |тұрып жасалады. 1-2рет. | |
| | | |
| |2.Матыраста бір қалыпты | |
| |жатып, аяғымызды тіптіке| |
| |артқа созамыз. | |
| |Басымды артқа | |
| |шалқайтамыз | |
| | | |
| |3. Матыраста бір қалыпты| |
| |жатып, басымызды артқа | |
| |шалқайтамыз аяғымызды | |
| |жеткіземіз 2-3рет. |Дұрыс орындалғанын |
| | |қадағалау. |
| |4. Матраста көпірше | |
| |жасау әдісі. | |
| | | |
| |5.Матыраста қырмызбен | |
| |жатамыз. Оң аяғымызды | |
| |көтереміз Басқа дейін | |
| |тигіземіз. Сосын сол | |
| |аяққа жасалады. | |
| | | |
| | | |
| |6. Қарлығаш жасау әдісі.| |
| |Тепе-тендікті сақтаймыз.| |
| | | |
| |7. Аяққа арналған | |
| |жаттығу. Бір орында | |
| |тұрып екі аяқты | |
| |алмастыраа алға, артқа | |
| |сосын екі қапталға | |
| |секіреміз. | |
| | | |
| |8. Алға домалау әдісін 2| |
| |рет. | |
| | | |
| |Ойын. | |
| |Оқушылар 2 топқа | |
| |бөлінеді. Ойын шарты | |
| |бойынша оқушылар | |
| |мұғалімнің берген | |
|Оқушыларға саралау |жаттығуларын орындау | |
|жұмысы жүргізіледі. |керек. | |
|Гимнастикалық | | |
|жаттығуларды өз |Оқушыларға өз деңгейіне | |
|денгейінде орындады. |қарай тапсырмалар беру. | |
|Бірақ соның ішінде |Әр түрлі түстермен және | |
|белсенділігі жоғары, |смаликтермен бағалау. | |
|орта, төмен оқушылар | | |
|анықтады. | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|Соңы 5 минут | | |
| |Шаттық шеңберге тұрамыз.| |
| |Денені қалпына келтіру. | |
| |Үйге тапсырма: | |
| |жаттығуларды үйде | |
| |қайталау. Қоштасу. | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz