Оқушылар өздерінің шарадан

Сыныбы |4 сынып | |
|Уақыты |1600 - де |
|Шараның тақырыбы |«Иманды ұл, инабатты қыз – елдің көркі» |
|Құзыреттілікке жеткізетін |Білімділік – ислам діні туралы, мұсылмандылықтың бес парызы туралы ұғымдар, |
|шараның мақсат міндеттері |имандылық туралы түсінік беру иманды ұл, инабатты қыз болуға, адамгершілікке, |
|а) Ақпараттық құзыреттілік |ұлтжандылыққа тәрбиелеу. |
|ә) Коммуникативтік құзыреттілік|Оқушыларды иманды, ибалы, өз халқымыздың ақпейілді перзенті болып өсуіне тәрбиелеу.|
| | |
| |Шара барысында оқушылардың бойына мұғалімнің әдептілік, шығармашылық, имандылық |
| |қасиеттерін дарытатын нақты мәліметтер беру арқылы шеберліктерін тыңдау. |
|б) Проблеманы шешу |Оқушылардың ойлау қабілеттерін шыңдау, дүниетанымын молайту. |
|құзыреттілігі | |
|Шараның түрі |Имандылық тәрбие |
|Шараның әдіс-тәсілдері, |Ұжымдық оқыту арқылы сыни тұрғыдан тәрбие беру және насихаттау. |
|қолданылатын педагогикалық | |
|технологиялар | |
|Пәнаралық байланыс |Дінтану, газет, журналдар. |
|Оқыту құралдары |Кітап көрмесі, буклет, мешіт суреті. |
|Шараның барысы |Оқытушының қызметі |Оқушының қызметі |Күтілетін нәтиже |
|Ұйымдастыру бөлімі |Құрметті оқушылар |Оқушылар амандасып |Оқушылар амандасуға |
| |Саламатсыңдар ма? |отырады. |үйренеді. Сынып |
| |Бүгін кезекші кім? |Бір оқушы тұрып, кезекші |тазалығана назар |
| |Сабақта кім жоқ? |екенін айтып, сабақта бәрі|аударады. күнделікті |
| | |түгел екендігін айтады. |сабаққа қатысады. |
| | | | |
| |Оқушылар бүгінгі сендерге арнап| | |
| |«Иманды ұл, инабатты қыз – | | |
| |елдің көркі» атты әдептілік | | |
| |сабағымызға қош келдіңіздер. | |Оқушылар әдептілік |
| |Әдептілік сабағымызды бастауға | |сабағына дайындықпен |
| |дайынсыз ба? | |келіп, шараны бастауға |
| | |Ия, дайынбыз. |болатындығын айтады. |
|«Иманды ұл, инабатты қыз – |1-жүргізуші: Ислам діні алғаш |1-оқушы. |Құран туралы қысқаша |
|елдің көркі» туралы түсінік |рет Аравияда дүниеге келген. |«Құран» мұсылман баласының|түсінік береді. |
|беру. |Оның негізін салушы Мұхаммед |қалай өмір сүруі керектігі| |
| |пайғамбар. Өзін мұсылман |жөнінде жазылған заң | |
| |санайтын адам баласы бес |шарттарынан тұратын кітап,| |
| |парызды білуі керек. Олар |сонымен қатар араб әліпбиі| |
| |Аллаға сеніп, Мұхамбеттің |тілінің жазба ескерткіші. | |
| |Үмбеті екенін мойындау |Құранның көп сүрелерінде | |
| |Күнде бес уақыт намаз оқу |жетім жесірге қиянат | |
| |Малы болса зекет беру |жасамауға, әлсіздерді | |
| |Рамазан айында ораза тұту. |жылатпауға, қайырымды іс | |
| |Қажылыққа Меккеге бару. |істеуге үндейді. | |
| |2-жүргізуші. Дін белгілі | | |
| |заңдылықтардың жүйесі, ол |2-оқушы. | |
| |қоғамның әрбір мүшесі орынлауға|Дүниеде адам баласы | |
| |тиісті ережелерді қамтиды. |тұтынатын, өзіне азық | |
| |Дінге бағынған адам з қоғамының|қылатын екі түрлі қазына | |
| |заңын жүзеге асыруға міндетті. |байлық бар. Біріншісі, | |
| | |материалдық байлық (тән | |
| | |азығының көзі), екіншісі, | |
| | |рухани байлық (жан | |
| | |азығының көзі) жан азығы | |
| |1-жүргізуші:Ислам діні – дүние |адамның жан қуатын | |
| |жүзіне кең тараған ді. Бұл |арттырады. | |
| |дінді тұтынатын адамды мұсылман|3 – оқушы | |
| |деп атайды. Ислам дінінің |Адамның рухын, жан | |
| |негізін салушы – Мұхаммед |дүниесін біліммен | |
| |пайғамбар. Бұл діннің қасиетті |нұрландырып тәрбиелеуде | |
| |кітабы – «Құран», «Құран сөз», |Ислам дінінің орны | |
| |«Құдай сөзі» деп мұсылман діні |айрықша. Атап айтқанда | |
| |үйретеді. |Мұхаммед пайғамбардың 197| |
| | |– хадисінде: «Алла сіздің | |
| | |сырт келбетіңізбен нақты | |
| |2–жүргізуші. Мұсылман діннің |ісіңізге қарайды», – | |
| |заңдылықтары шариғат деп |делінген. | |
| |аталады. Шариғат бойынша |4–оқушы. | |
| |кез–келген мұсылман адам ілімді|Алла ақиқат, Аллаға сенім | |
| |оқып білуге міндетті. Кімде кім|етем, | |
| |оқымаса, талаптанбаса ол Алла |Адалдық пен ақиқат серігі | |
| |Тағаланың Әмірін орындамаған |екен. | |
| |болып табылады. |Адаспаймын, Аллма сеніп | |
| | |өтем, | |
| | |Арамдыққа баспайтын жолы | |
| | |бөтен. | |
| | |5–оқушы. | |
| | |Я, Аллам, жаратушым, | |
| | |қорғаушым | |
| | |Өзің – өмір, өзің – қуат, | |
| | |қорғансың | |
| | |Іші өртенсін, дұшпандарым | |
| | |долдансын. | |
| | |Достарын көп демесін. | |
| |1–жүргізуші. Хадис – Мұхамед |Бір, қолға алсын | |
| |пайғамбардың даналық сөздерінің|(М.Мақатаев) | |
| |жиынтығы. «Құран кәрімнен» |Хадистерден үзінді | |
| |кейінгі ең қастерлі кітап. |6 –оқушы. | |
| |Мұнда мұсылмандылық, |Ұят иманды | |
| |исламдылық, инабаттылық, |Ұят жанда жақсылық | |
| |адамгершілік ережелері |келтіреді. | |
| |жинақталған. |7 – оқушы. Кімде кім | |
| | |жүрегін иман үшін, тілін | |
| | |шындық үшін ұстаса, өзін |Хадистер даналық сөздер |
| | |салиқалы тұтса, кқп |жиынтығы |
| | |тыңдап, аз сөйлейтін | |
| | |болса, ол иманды адам, | |
| | |бақытты адам . | |
| | |8–оқушы. Тәңір әйелдер мен| |
| | |сыпайы сөйлесуді бұйырады,| |
| | |себебі әйел – анаң, әжең, | |
| | |қызың. | |
| | |9–оқушы. Кездескенде кім | |
| | |бірінші болып сәлем берсе,| |
| | |сол адам тәңір алдында | |
| | |иманды адам. Иманның | |
| | |жақсысы – сабырлы және | |
| | |кеңпейілді болу. | |
| | |10–оқушы. Дән жолында | |
| | |соғысу аманатқа қиянат | |
| | |жасаудан басқа барлық | |
| | |күнеларды жуып шаяды. | |
| | |Пенденің намаз оқуы – | |
| | |аманат. | |
| | |Ораза ұстауы – аманат, | |
| | |Өтірік айтпауы – аманат | |
|Қыз бала тәрбиесі |2–жүргізуші. |11–оқушы. |Ұлағатты сөздермен |
| |Қыз бала халқымыздың көркі. |«Қызың өссе, қыз өскен |мақал–мәтелдерді |
| |Сондықтан да қызды халқымыз аса|ауылмен |айтқызып, тілдік |
| |қадір тұтқан. «Қыздың жолы |Ұлың өссе ұлы өскен |шығармашылық қабілеттері|
| |жіңішке», «Қыз өрісі» – дейді |ауылмен көрші бол» |дамиды. |
| |қазақ, қызды қазақ жат жұрттың |12–оқушы. | |
| |баласы, өызды үйге қонақ |Әке сөз – парыз, | |
| |санаған. Яғни, бәріміз қыздан |Ана сүті – қарыз. | |
| |дүниеге келіп, солардан |13–оқушы. | |
| |өсіп–өнеміз. Қыз келешекте жар,|Ұл өссе – ұрпақ | |
| |ана, ана, қарындас, әже. Осыған|Қыз өссе – ырыс | |
| |байланысты қазақ әлпештеп, |14–оқушы | |
| |мәпелеп, инабатты етіп, тіл |Ұлың өссе мұратын | |
| |тигізбей тәрбиелеген. Сондықтан|Қызың өссе – жұратың. | |
| |да қыз біреудің жоғын жоқтайды |15–оқушы. Ұлың өссе – | |
| |да, өз жұртына тілеулес болады.|күндей болсын деп тіле, | |
| | |қызың өссе гүлдей болсын | |
| |1 жүргізуші. |деп тіле. | |
| |Ұл бала қазақта қарашаңырақ |16–оқушы. | |
|Ұл бала тәрбиесі |иесі, ер азамат, ата–анасына, |Дәулетіңнің қадірін ұлың | |
| |іні, қарындасына қамқоршы болып|өскенде білерсің | |
| |саналады. Қазақ қызын ұзатып, |Абыройыңның қадірің қызың | |
| |ұлын үйлендіріп, құда түсіп, |өскенде білерсің. | |
| |құдаларын құдайындай сыйлаған. |17–оқушы. Жанұяға қарап | |
| |Осыған орай қандай ұлғатты |бала өседі. | |
| |сөздер білесіңдер. |Қарағайға қарап тал өседі.| |
| |2 жүргізуші. | | |
| |Балалар, мен сендерге сәби |18–оқушы. Әке – ер, ана – | |
| |бағдарламасы бойынша әдеп |жігер. | |
| |ғұрыптарды естеріңе түсіріп, |Бір үйде екі кемеңгер. | |
| |яғни бала дүниеге шыр етіп |19 оқушы. | |
| |келгеннен бастап, үлкен азамат |Кіндік кесу | |
| |болғанға дейін жасалатын |Шілдехана той | |
| |салттың түрлерін атаңдар. |Балаға ат қою | |
| | |Бесікке салу | |
| |1 жүргізуші. |Қырқынан шығару | |
| |Жеті атаны кім біледі. Ата. |Тұсау кесу | |
| |Жеті атасын кім біледі? |Сүндет той | |
| | |Тіл ашар | |
| | |Үйлену той. | |
| | |20 оқушы. | |
| | |Әке, бала, немере |Жету атасын атайды. Жету|
| | |Шөбере, немене, шөпшек, |ата туралы түсінік беру.|
| | |жұрағат, жамағат, туажат. | |
| | |21, 22, 23 оқушылар. | |
| | |Өзінің жеті атасы жайлы | |
| | |айтады. | |
|Сөзжұмбақ шештіру. Сұраққа |Мұсылманның парызы қаржы жетіп,|Қажы |Сұраққа жауап алып, мән |
|жауап алу. |денсаулығы жараса кімге барып |Мұхаммед |мағынасын ашу |
| |жолығуы керек? |Рамазан | |
| |Пайғамбарымыз кім? |Алла | |
| |Ораза тұту қай айда? |Азан | |
| |Бізді билеуші иеміз кім? |Ораза | |
| |Таңғы намаз шақыру рәсімі? |Айт | |
| |Отыз күн тамақ ішпейді? | | |
| |Мұсылман мерекесі? | | |
|Қорытынды бөлім |Жарапазан айтылады. Оқушылар |Оқушылар өздерінің шарадан|Сабаққа белсенді |
| |жарапазан туралы түсінік |алған әсерлерін жеткізеді.|қатысқан әр оқушы |
| |береді. (Мешіттің суретімен | |өздерінің шеберліктері |
| |таныстыру). Балалар қазір | |мен қабілеттерін көрсете|
| |барлық жерде мұсылмандар мешіті| |білді. |
| |салынып жатыр. ата–бабаларымыз | | |
| |құдайға құлшылық етуде, жұма | | |
| |күні мешітке барады. Ондағы | | |
| |құбылаға мұсылмандар барып, | | |
| |құдайға жалбарынады. Арабтар | | |
| |оны «қағыба» деп атайды. | | |
| |Балалар, ислам діні туралы, | | |
| |пайғамбарымыз туралы, әке шеше | | |
| |тәрбиесі туралы, инабатты қыз, | | |
| |иманжүзді ұл туралы білдіңдер. | | |
| |Әрдайым иманжүзді мұсылман | | |
| |балалары болыңдар. Қазағымыздың| | |
| |салт–дәстүрлерін еш уақытта | | |
| |ұмытпаңдар. | | |

Ұқсас жұмыстар
Сынып аруы
Бұқаралық ақпарат құралдарындағы хабарламалар
ХХI ғасыр озаттары, 5-сынып
Адамгершілік әліппесі
Қой қандай түлік
Төрт түлік
Өсімдік түрлерін ата
Төрт түлік. Төрт түлік пайдасы
Қойдың пірі
Мектепке дейінгі кезеңде балалардың сөйлеу тілін түзетудегі ұсақ қол моторикасының маңызы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz