Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Оқушылар өздерінің шарадан

Сыныбы |4 сынып | |
|Уақыты |1600 - де |
|Шараның тақырыбы |«Иманды ұл, инабатты қыз – елдің көркі» |
|Құзыреттілікке жеткізетін |Білімділік – ислам діні туралы, мұсылмандылықтың бес парызы туралы ұғымдар, |
|шараның мақсат міндеттері |имандылық туралы түсінік беру иманды ұл, инабатты қыз болуға, адамгершілікке, |
|а) Ақпараттық құзыреттілік |ұлтжандылыққа тәрбиелеу. |
|ә) Коммуникативтік құзыреттілік|Оқушыларды иманды, ибалы, өз халқымыздың ақпейілді перзенті болып өсуіне тәрбиелеу.|
| | |
| |Шара барысында оқушылардың бойына мұғалімнің әдептілік, шығармашылық, имандылық |
| |қасиеттерін дарытатын нақты мәліметтер беру арқылы шеберліктерін тыңдау. |
|б) Проблеманы шешу |Оқушылардың ойлау қабілеттерін шыңдау, дүниетанымын молайту. |
|құзыреттілігі | |
|Шараның түрі |Имандылық тәрбие |
|Шараның әдіс-тәсілдері, |Ұжымдық оқыту арқылы сыни тұрғыдан тәрбие беру және насихаттау. |
|қолданылатын педагогикалық | |
|технологиялар | |
|Пәнаралық байланыс |Дінтану, газет, журналдар. |
|Оқыту құралдары |Кітап көрмесі, буклет, мешіт суреті. |
|Шараның барысы |Оқытушының қызметі |Оқушының қызметі |Күтілетін нәтиже |
|Ұйымдастыру бөлімі |Құрметті оқушылар |Оқушылар амандасып |Оқушылар амандасуға |
| |Саламатсыңдар ма? |отырады. |үйренеді. Сынып |
| |Бүгін кезекші кім? |Бір оқушы тұрып, кезекші |тазалығана назар |
| |Сабақта кім жоқ? |екенін айтып, сабақта бәрі|аударады. күнделікті |
| | |түгел екендігін айтады. |сабаққа қатысады. |
| | | | |
| |Оқушылар бүгінгі сендерге арнап| | |
| |«Иманды ұл, инабатты қыз – | | |
| |елдің көркі» атты әдептілік | | |
| |сабағымызға қош келдіңіздер. | |Оқушылар әдептілік |
| |Әдептілік сабағымызды бастауға | |сабағына дайындықпен |
| |дайынсыз ба? | |келіп, шараны бастауға |
| | |Ия, дайынбыз. |болатындығын айтады. |
|«Иманды ұл, инабатты қыз – |1-жүргізуші: Ислам діні алғаш |1-оқушы. |Құран туралы қысқаша |
|елдің көркі» туралы түсінік |рет Аравияда дүниеге келген. |«Құран» мұсылман баласының|түсінік береді. |
|беру. |Оның негізін салушы Мұхаммед |қалай өмір сүруі керектігі| |
| |пайғамбар. Өзін мұсылман |жөнінде жазылған заң | |
| |санайтын адам баласы бес |шарттарынан тұратын кітап,| |
| |парызды білуі керек. Олар |сонымен қатар араб әліпбиі| |
| |Аллаға сеніп, Мұхамбеттің |тілінің жазба ескерткіші. | |
| |Үмбеті екенін мойындау |Құранның көп сүрелерінде | |
| |Күнде бес уақыт намаз оқу |жетім жесірге қиянат | |
| |Малы болса зекет беру |жасамауға, әлсіздерді | |
| |Рамазан айында ораза тұту. |жылатпауға, қайырымды іс | |
| |Қажылыққа Меккеге бару. |істеуге үндейді. | |
| |2-жүргізуші. Дін белгілі | | |
| |заңдылықтардың жүйесі, ол |2-оқушы. | |
| |қоғамның әрбір мүшесі орынлауға|Дүниеде адам баласы | |
| |тиісті ережелерді қамтиды. |тұтынатын, өзіне азық | |
| |Дінге бағынған адам з қоғамының|қылатын екі түрлі қазына | |
| |заңын жүзеге асыруға міндетті. |байлық бар. Біріншісі, | |
| | |материалдық байлық (тән | |
| | |азығының көзі), екіншісі, | |
| | |рухани байлық (жан | |
| | |азығының көзі) жан азығы | |
| |1-жүргізуші:Ислам діні – дүние |адамның жан қуатын | |
| |жүзіне кең тараған ді. Бұл |арттырады. | |
| |дінді тұтынатын адамды мұсылман|3 – оқушы | |
| |деп атайды. Ислам дінінің |Адамның рухын, жан | |
| |негізін салушы – Мұхаммед |дүниесін біліммен | |
| |пайғамбар. Бұл діннің қасиетті |нұрландырып тәрбиелеуде | |
| |кітабы – «Құран», «Құран сөз», |Ислам дінінің орны | |
| |«Құдай сөзі» деп мұсылман діні |айрықша. Атап айтқанда | |
| |үйретеді. |Мұхаммед пайғамбардың 197| |
| | |– хадисінде: «Алла сіздің | |
| | |сырт келбетіңізбен нақты | |
| |2–жүргізуші. Мұсылман діннің |ісіңізге қарайды», – | |
| |заңдылықтары шариғат деп |делінген. | |
| |аталады. Шариғат бойынша |4–оқушы. | |
| |кез–келген мұсылман адам ілімді|Алла ақиқат, Аллаға сенім | |
| |оқып білуге міндетті. Кімде кім|етем, | |
| |оқымаса, талаптанбаса ол Алла |Адалдық пен ақиқат серігі | |
| |Тағаланың Әмірін орындамаған |екен. | |
| |болып табылады. |Адаспаймын, Аллма сеніп | |
| | |өтем, | |
| | |Арамдыққа баспайтын жолы | |
| | |бөтен. | |
| | |5–оқушы. | |
| | |Я, Аллам, жаратушым, | |
| | |қорғаушым | |
| | |Өзің – өмір, өзің – қуат, | |
| | |қорғансың | |
| | |Іші өртенсін, дұшпандарым | |
| | |долдансын. | |
| | |Достарын көп демесін. | |
| |1–жүргізуші. Хадис – Мұхамед |Бір, қолға алсын | |
| |пайғамбардың даналық сөздерінің|(М.Мақатаев) | |
| |жиынтығы. «Құран кәрімнен» |Хадистерден үзінді | |
| |кейінгі ең қастерлі кітап. |6 –оқушы. | |
| |Мұнда мұсылмандылық, |Ұят иманды | |
| |исламдылық, инабаттылық, |Ұят жанда жақсылық | |
| |адамгершілік ережелері |келтіреді. | |
| |жинақталған. |7 – оқушы. Кімде кім | |
| | |жүрегін иман үшін, тілін | |
| | |шындық үшін ұстаса, өзін |Хадистер даналық сөздер |
| | |салиқалы тұтса, кқп |жиынтығы |
| | |тыңдап, аз сөйлейтін | |
| | |болса, ол иманды адам, | |
| | |бақытты адам . | |
| | |8–оқушы. Тәңір әйелдер мен| |
| | |сыпайы сөйлесуді бұйырады,| |
| | |себебі әйел – анаң, әжең, | |
| | |қызың. | |
| | |9–оқушы. Кездескенде кім | |
| | |бірінші болып сәлем берсе,| |
| | |сол адам тәңір алдында | |
| | |иманды адам. Иманның | |
| | |жақсысы – сабырлы және | |
| | |кеңпейілді болу. | |
| | |10–оқушы. Дән жолында | |
| | |соғысу аманатқа қиянат | |
| | |жасаудан басқа барлық | |
| | |күнеларды жуып шаяды. | |
| | |Пенденің намаз оқуы – | |
| | |аманат. | |
| | |Ораза ұстауы – аманат, | |
| | |Өтірік айтпауы – аманат | |
|Қыз бала тәрбиесі |2–жүргізуші. |11–оқушы. |Ұлағатты сөздермен |
| |Қыз бала халқымыздың көркі. |«Қызың өссе, қыз өскен |мақал–мәтелдерді |
| |Сондықтан да қызды халқымыз аса|ауылмен |айтқызып, тілдік |
| |қадір тұтқан. «Қыздың жолы |Ұлың өссе ұлы өскен |шығармашылық қабілеттері|
| |жіңішке», «Қыз өрісі» – дейді |ауылмен көрші бол» |дамиды. |
| |қазақ, қызды қазақ жат жұрттың |12–оқушы. | |
| |баласы, өызды үйге қонақ |Әке сөз – парыз, | |
| |санаған. Яғни, бәріміз қыздан |Ана сүті – қарыз. | |
| |дүниеге келіп, солардан |13–оқушы. | |
| |өсіп–өнеміз. Қыз келешекте жар,|Ұл өссе – ұрпақ | |
| |ана, ана, қарындас, әже. Осыған|Қыз өссе – ырыс | |
| |байланысты қазақ әлпештеп, |14–оқушы | |
| |мәпелеп, инабатты етіп, тіл |Ұлың өссе мұратын | |
| |тигізбей тәрбиелеген. Сондықтан|Қызың өссе – жұратың. | |
| |да қыз біреудің жоғын жоқтайды |15–оқушы. Ұлың өссе – | |
| |да, өз жұртына тілеулес болады.|күндей болсын деп тіле, | |
| | |қызың өссе гүлдей болсын | |
| |1 жүргізуші. |деп тіле. | |
| |Ұл бала қазақта қарашаңырақ |16–оқушы. | |
|Ұл бала тәрбиесі |иесі, ер азамат, ата–анасына, |Дәулетіңнің қадірін ұлың | |
| |іні, қарындасына қамқоршы болып|өскенде білерсің | |
| |саналады. Қазақ қызын ұзатып, |Абыройыңның қадірің қызың | |
| |ұлын үйлендіріп, құда түсіп, |өскенде білерсің. | |
| |құдаларын құдайындай сыйлаған. |17–оқушы. Жанұяға қарап | |
| |Осыған орай қандай ұлғатты |бала өседі. | |
| |сөздер білесіңдер. |Қарағайға қарап тал өседі.| |
| |2 жүргізуші. | | |
| |Балалар, мен сендерге сәби |18–оқушы. Әке – ер, ана – | |
| |бағдарламасы бойынша әдеп |жігер. | |
| |ғұрыптарды естеріңе түсіріп, |Бір үйде екі кемеңгер. | |
| |яғни бала дүниеге шыр етіп |19 оқушы. | |
| |келгеннен бастап, үлкен азамат |Кіндік кесу | |
| |болғанға дейін жасалатын |Шілдехана той | |
| |салттың түрлерін атаңдар. |Балаға ат қою | |
| | |Бесікке салу | |
| |1 жүргізуші. |Қырқынан шығару | |
| |Жеті атаны кім біледі. Ата. |Тұсау кесу | |
| |Жеті атасын кім біледі? |Сүндет той | |
| | |Тіл ашар | |
| | |Үйлену той. | |
| | |20 оқушы. | |
| | |Әке, бала, немере |Жету атасын атайды. Жету|
| | |Шөбере, немене, шөпшек, |ата туралы түсінік беру.|
| | |жұрағат, жамағат, туажат. | |
| | |21, 22, 23 оқушылар. | |
| | |Өзінің жеті атасы жайлы | |
| | |айтады. | |
|Сөзжұмбақ шештіру. Сұраққа |Мұсылманның парызы қаржы жетіп,|Қажы |Сұраққа жауап алып, мән |
|жауап алу. |денсаулығы жараса кімге барып |Мұхаммед |мағынасын ашу |
| |жолығуы керек? |Рамазан | |
| |Пайғамбарымыз кім? |Алла | |
| |Ораза тұту қай айда? |Азан | |
| |Бізді билеуші иеміз кім? |Ораза | |
| |Таңғы намаз шақыру рәсімі? |Айт | |
| |Отыз күн тамақ ішпейді? | | |
| |Мұсылман мерекесі? | | |
|Қорытынды бөлім |Жарапазан айтылады. Оқушылар |Оқушылар өздерінің шарадан|Сабаққа белсенді |
| |жарапазан туралы түсінік |алған әсерлерін жеткізеді.|қатысқан әр оқушы |
| |береді. (Мешіттің суретімен | |өздерінің шеберліктері |
| |таныстыру). Балалар қазір | |мен қабілеттерін көрсете|
| |барлық жерде мұсылмандар мешіті| |білді. |
| |салынып жатыр. ата–бабаларымыз | | |
| |құдайға құлшылық етуде, жұма | | |
| |күні мешітке барады. Ондағы | | |
| |құбылаға мұсылмандар барып, | | |
| |құдайға жалбарынады. Арабтар | | |
| |оны «қағыба» деп атайды. | | |
| |Балалар, ислам діні туралы, | | |
| |пайғамбарымыз туралы, әке шеше | | |
| |тәрбиесі туралы, инабатты қыз, | | |
| |иманжүзді ұл туралы білдіңдер. | | |
| |Әрдайым иманжүзді мұсылман | | |
| |балалары болыңдар. Қазағымыздың| | |
| |салт–дәстүрлерін еш уақытта | | |
| |ұмытпаңдар. | | |

Ұқсас жұмыстар
Сынып аруы
Бұқаралық ақпарат құралдарындағы хабарламалар
ХХI ғасыр озаттары, 5-сынып
Адамгершілік әліппесі
Қой қандай түлік
Төрт түлік
Өсімдік түрлерін ата
Төрт түлік. Төрт түлік пайдасы
Қойдың пірі
Мектепке дейінгі кезеңде балалардың сөйлеу тілін түзетудегі ұсақ қол моторикасының маңызы
Пәндер