Сұрақтарға жауап

|Пәні |Химия |Сынып |9 «а» |
|Тақырыбы: |Көмірсулар |
|Мақсаты: |Оттекті органикалық қосылыстардың келесі бір түрі – көмірсулармен танысуды глюкоза |
| |мысалында қарастырып, көмірсулардың молекула құрамы, құрылысы, қасиеттерімен оқушыларды |
| |таныстыру. Маңызына тоқталу арқылы оқушылардың таным қызығушылығын тәрбиелеу. |
|Міндеттері: |Глюкозаның қасиеттеріне байланысты кейбір биологиялық процестердің химиялық мәнін ашу; |
| |Глюкозаның түзілуін биология пәнімен сабақтастырып, фотосинтез процесімен таныстыру; |
| |Генетикалық тізбекті жүзеге асыратын реакция теңдеулерін жазғызу, сан есептерін шғарту. |
|Күтілетін нәтиже: |Көмірсулардың адам ағзасынадағы рөлін біледі; |
| |Табиғаттағы фотосинтез процесінің айналымының маңызын сипаттай алады; |
| |Көмірсулардыың қасиетін біле отырып, маңызын, қолданылуын сипаттай алады. |

Сабақтың өту барысы

|Сабақ кезеңдері |Мұғалім әрекеті |Тапсырма мазмұны |Оқушы әрекеті |Бағалау |Ресурстар |
| |(жұмыс түрі, | | | | |
| |орындалуы, уақыты)| | | | |
|І. Бақылау | | | | | |
|(Оқу |Оқушылармен |«» |Әр топ «топ | |Оқу |
|бағдарламасын |амандасу, | |ережесін» бекітеді. | |құралдары. |
|анықтау: балалар |түгелдеу, сабаққа | | | | |
|нені |даярлығын | | | | |
|оқып-үйренеді |қадағалау. Бүгінгі| | | | |
|және сабақта |сабақтың мақсат, | | | | |
|жоспарланған |міндеттерін қою. | | | | |
|жұмыс |Оқушыларды топқа | | | | |
|формаларының |бөлу. | | | | |
|нәтижесінде | | | | | |
|қандай | | | | | |
|әрекеттерді | | | | | |
|игереді) | | | | | |
|ІІ. Өткен | | | | | |
|тақырыптарды |Үй тапсырмасын |І. А, В, С деңгейіндегі деңгейлік |Жазбаша түрде жеке |Бағалау |Үлестірме |
|пысықтау |сұрауға деңгейлік |тапсырмалар: |орындайды. |критерийлер|материалдары|
|(сабақ басталмас |тапсырмалар | | |інде |. |
|бұрын оқушылар |беріледі. А, В, С |А деңгейі. | |келесілер | |
|нені |деңгейінде |Массасыы 445 г майды гидролиздегенде | |ескеріледі:| |
|білетіндіктерін |жаттығулар |426 г бір негізді қышқыл мен глицерин | |Есептердің | |
|анықтау) |жазылған үлестірме|түзілген. Майдың формуласын табыңдар. | |дұрыс | |
| |материалдарын |Майдың құрамында 1 моль пальмитин | |жауабы, | |
| |тарату. |қышқылы мен 2 моль олеин қышқылының | |есеп шығару| |
| | |қалдықтары болса, оның формуласы | |алгоритмі, | |
| | |қандай? | |орындалған | |
| | | | |тапсырманың| |
| | |В деңгейі. | |деңгейі. | |
| | |Көлемі 5000 л тығыздығы 0,8 г/мл | | | |
| | |үшолеиннен қанша үш стеарин алуға | | | |
| | |болад, егер өнімнің тазалығы 65% болса?| | | |
| | |Массасы 1,780 кг майдың гидролизі | | | |
| | |нәтижесінде 170 г глицерин түзілді. | | | |
| | |Өнімнің шығымы қандай? | | | |
| | | | | | |
| | |С деңгейі. | | | |
| | |Массасы 2 т үшолеинді сутектендіру үшін| | | |
| | |қажет сутегін қанша көлем суды | | | |
| | |электролиздеп алуға болады, егер | | | |
| | |сутегінің ток бойынша шығымы 90% болса?| | | |
| | | |1.Жеке жұмыс | | |
| | |ІІ. Логикалық сұрақтар: |1-саты: берілген |Берген | |
| |«Миға шабуыл» |қатты және сұйық майлардың құрамында |сұрақтар бойынша |жауаптарынд| |
| |стратегиясы |қандай айырмашылық бар? |ойлану және не |ағы ойдың | |
| |бойынша сұрақтар |маргарин мен майонез өндірісі майдың |біледі және не |дәлдігі, | |
| |беру. |қандай қасиетіне негізделген? |ойлайтынын жазу |ойын | |
| | |сабынның кір жуғыш синтетикалық жуғыш |ұсынылады. |химиялық | |
| | |заттардан қандай айырмашылығы бар? | |тілде | |
| | | |2.Жұппен жұмыс |жеткізе | |
| | | |2-саты: ақпаратпен |білуі. | |
| | | |алмасу. | | |
| | | | | | |
| | | |3.Топпен жұмыс | | |
| | | |3-саты: тиімді | | |
| | | |пайдалануға | | |
| | | |ұсыныстар береді. | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
| | | | | | |
|ІІІ. Негізгі | | | | | |
|сабақ |Дәптерлеріне жаңа |«Білемін – Білгім келеді - Білдім» |1.Жеке жұмыс |Бағалауда | |
|(оқушылардың жаңа|тақырыпты жазғызу.|кестесі: |Ой қозғау сұрақтары |кестедегі |Қосымша |
|тақырыпты |Тақырып бойынша | |бойынша кестенің |жазған |материалдар |
|оқып-үйренуіне |«Білемін – Білгім |Білемін |бірінші бағанын |ойлары |жазылған |
|көмек көрсету) |келеді - Білдім» |Білгім келеді |толтырады. |ескеріледі.|парақтар |
| |кестесі |Білдім | | | |
| |таратылады. | | | | |
| |Алдымен оқушылар | | | | |
| |өз білімдерін | | | | |
| |биология пәнімен | | | | |
| |сабақтастыра | | | | |
| |отырып «Білемін» | | | | |
| |бағанын толтырады.| | | | |
| | | | | | |
| |Ойлануға қосымша |«Ой қозғау» сұрақтары: | | | |
| |сұрақтар беріледі.|Глюкоза қай жерде кездеседі? | | | |
| |Сабақтың мақсатына|Глюкозаның қасиеттері туралы айтып бер?| | | |
| |сәйкес «Білгім |Сахароза жөнінде естідіңдер ме? | | | |
| |келеді» бағанын |Сахарозаның қасиеттері туралы еске |«Бастама – жауап – | |Интерактивті|
| |толтырады. |түсіріңдер. |кейінгі әрекет» | |тақта. |
| | | |нысаны бойынша | | |
| |Кестенің алғашқы | |диалогқа қатынасады.| | |
| |толтырылған екі | |Тақтаға жазылған | | |
| |бағанын негізге | |реакция теңдеулерін | | |
| |ала отырып глюкоза|1.Көмірсулардың құрамы, химиялық |дәптерлеріне жазады.| | |
| |мен сахарозаның |қасиеттері. | | | |
| |физикалық |Глюкозаның құрамында екі түрлі | | | |
| |қасиеттері |функционалдық топ бар: | | | |
| |түсіндіріледі. |Альдегидтік карбонил тобы (- С = О - Н)| | | |
| | |Спирттік гидроксил тобы (- ОН) | | | |
| | |Осыған байланысты глюкозаның екі жақты | | | |
| | |қасиеті сипатталады. ТТР, күміс-айна | | | |
| | |реакциялары көрнекі түрде | | |Қосымша |
| | |көрсетілгенімен теңдеулері жазылмайды. |Диалог әдісі. | |ресурстар. |
| | |Көмірсулар ретіндегі тек өзіне ғана тән|Мәтін бойынша пікір | | |
| | |реакциялары: |алмасады, бір-біріне| | |
| | |Спирттік ашуы |сұрақтар қойып | | |
| |Топ бойынша мәтін |Сүт қышқылды ашуы теңдеулері жинақы |сұраққа жауап | | |
| |таратылады, топта |түрде беріледі. |береді. | |Интерактивті|
| |мәтінді талқылай | | | |тақта, |
| |отырып, талдайды. |2.Көмірсулардың адам ағзасындағы | | |электронды |
| | |маңызы, физикалық қасиеттері. |АКТ пайдалану. | |оқулық |
| | | |Көрсетілген сандық | |(9 сынып) |
| | |Эвристикалық әңгіме: |бейнені химиялық | | |
| |Интерактивті |Глюкозаның ағзадағы маңызымен «Қант |реакция теңдеу | |Флипчарттар,|
| |тақтадан |және адамның денсаулығы» мәтіні бойынша|түрінде өрнектейді. |Критерийлер|маркерлер, |
| |фотосинтез |танысады. | |: |түрлі-түсті |
| |процесінің сандық | |Топтық жұмыс. СТО |Топтық |қағаздар, |
| |бейнесі |3.Көмірсулардың алынуы: |стратегиясы. |жұмысқа жее|желім, т.б. |
| |көрсетіледі. Бұл |Глюкозаның түзілуін биология пәнімен |«Табиғатты қорғау |оқушылардың| |
| |процесс жасыл |сабақтастыра отырып түсінеді. |және экологиялық |қаншалықты | |
| |өсімдіктер | |проблемалар» |қатынасқанд| |
| |қатысында ғана |6СО2 + 6Н2О → С6Н12О6 + 6О2↑ |тақырыбы бойынша |ығы, | |
| |жүретіндігіне | |флипчарт қорғайды. |тақырыптың | |
| |тоқтала отырып, |Бұл поцесс жасыл өсімдіктер қатысында | |мазмұнын | |
| |табиғатты қорғау |ғана жүреді. | |қаншалықты | |
| |және экологиялық | | |аша білді, | |
| |проблемаларға | | |т.б. | |
| |назар аудару | | | | |
| |туралы айтылады. | | | | |
| |Сол бойынша топта | | | | |
| |флипчарт қорғау | | | | |
| |тапсырылады. | | | | |
| |Фотосинтез процесі| | | | |
| |– бейорганикалық | | | | |
| |және органикалық | | | |Интерактивті|
| |заттар арасындағы | | | |тақта. |
| |көпір тәрізді | |Қолданылуы туралы өз| | |
| |екеніне, | |білетіндерін айтады,| | |
| |табиғаттың бір | |білімдерін | | |
| |тұтастығна | |толықтырады. | | |
| |тоқталу. | | | | |
| | | | | | |
| | |4.Көмірсулардың қолданылуы. | | | |
| |Қолданылуы туралы |1. глюкозаның ашуы нәтижесінде спирт | | | |
| |интерактивті |алынады. Кондитер, тоқыма | | | |
| |тақтадан |өнеркәсіптерінде, айна және жаңа жылдық| | | |
| |көрсетіледі. |шыршаға тағатын ойыншықтар өндірісінде |Сұрақ-жауап әдісі. | | |
| | |қолданылады. |Сұрақтарға жауап | | |
| | |2. сахароза – негізінен қоректік зат, |береді. | | |
| | |оны біз күнделікті асқа пайдаланамыз, | | | |
| | |суда жақсы ериді, ерітіндісі тәтті | | | |
| | |дәмді. | | | |
| | | | | | |
| |Бекітуге пысықтау |Бекіту сұрақтары: | | | |
| |сұрақтары. |Глюкоза тотыққанда қандай зат түзіледі?|Сабақ соңында | | |
| | |Глюкозаның көп атомды спирттерге |«Білдім» бағанын | | |
| | |жататындығын қандай реакция көмегімен |толтырады. | | |
| | |анықтауға болады? | | | |
| | |Сахароза гидролизденгенде қандай | | | |
| | |моносахаридтер түзіледі? | | | |
|IV. Сабақты |Бүгінгі сабақты |Үйге тапсырма: |Рефлексия: «Бүгінгі |Әр топ |Жұмыс |
|қорытындылау |қорытындылау, |Оқушылардың таным қабілеттерін |сабақтан алған |оқушылары |дәптері. |
|(оқушылардың оқып|оқушыларды |жетілдіру мақсатында глюкоза мен |әсерім» |критерий |Бағалау |
|үйренгендерінің |бағалау, үйге |сахарозаны, крахмал мен целлюлозаны |а) жақсы |бойынга |парағы. |
|нәтижесін |тапсырма беріледі.|салыстыра сипаттайтын «Венн |ә) жаман |өзара |Стикер. |
|бағалау) | |диаграммасын» толтыру және өз | |бағалау | |
| | |қалауларына сәйкес презинтация әзірлеп | |парағы | |
| | |келуге беріледі. | |арқылы | |
| | | | |бағаланады,| |
| | | | |талданады. | |
| | | | |«Б-Б-Б» | |
| | | | |кестесі | |
| | | | |бойынша | |
| | | | |жаңа | |
| | | | |сабақты | |
| | | | |меңгеруі | |
| | | | |бағаланады.| |

Ұқсас жұмыстар
Квадраттық теңдеу түбірлерінің формулалары
Болашақ мектеп
Кітап күні
Мәтіндегі сөйлем
Сіздердің бала
Дүниетану- 3сынып
Квадрат теңдеуді шешуді үйрету
Топырақтың құрамы
Оқушыларды өздеріне сөйлем ішіндегі сөздерді сөйлем мүшелеріне талдай білуге үйрету
Сұрақтарға жауап бер
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz