Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Жылулық шеңбері
1.«Ғажайып жұлдызша»
Балалар қол ұстасып, шеңберге тұрады. Тәрбиеші үлкен «ғажайып жұлдызшаны»
көрсетіп, оны бір-біріне беру арқылы балалардың танысуын ұсынады. Тәрбиеші
танысуды өзінен бастайды.Әр бала өз есімдерің жағымды көңіл-күймен
қайталайды.
2.Жылулық шеңбері
Балалар бір-бірімен амандасып, «Менің ата-анам(есімдерің айтып)бәріңе
сәлем жолдайды» – деп өзара қуаныш сыйлайды.Тәрбиеші әңгімені
қорытындылайды. «Міне, балалар біздің тобымыз үлкен жанұяға ұқсайды,өйткені
біз бір-біріміз арқылы ата-аналарымызбен де танысып жатырмыз».
3.Жылулық шеңбері
Тәрбиеші үйге кіргенде сәлем берумен қатар бас киімдерін шешіп,қолына
алғаны жөнінде екендігін естеріңе салады.
Отырса егер қарсы алда,жасы үлкен қарт адам «Ассалаумағалейкум»-деп
ұсынып, қос қолын ұлдар жасар өз жолын.
4.«Ғажайып жылулық шынжыры»
. Балалар бір-бірінің қолдарынан ұстап, жылы күлкілерің сыйлайды.Тәрбиеші
күлкінің маңызыңа тоқталады
5.«Тілек шоғы»
Тәрбиеші ғажайып гүлдер қалашығына саяхат жасайтынын хабарлап,балаларға
әдемі раушан гүлдерін үлестіріп береді. Балалар гүлдің жұпар
иісі,түсі,құрылысы (сабағы,күлтешелері) туралы әңгімелейді.
Тәрбиеші қолыңдағы гүлді жанында тұрған балаға есімің атап,жылы сөз айтып
ұсынады.Бала тәрбиешінің ұсынған гүлдің өзінң гүлімен бірге тілек айта
отырып,келесі балаға береді.Балалар кезекпен гүлді жылы сөз айтып, бір-
біріне береді. Гүлдер көбейіп, «тілек шоғы» болып, тәрбиешінің өзіне
оралады. «Кімде-кім жақсылық жасап, жылы тілек білдірсе, ол өзіне қайта
«тілек шоғы» болып жақсылықпен оралады».
6.«Сиқырлы айналу» жылулық шеңбері «Мен және аспан»
Тәрбиеші балалардың назарын аспанның әдемілігіне назар аударады. Балалар
аспандағы бұлттарды түрлі заттарға ұқсатып айтады: үлпілдек ақша бұлттарға,
жауар бұлттай түнерген аспанға, мейірімді жылы күнге, ай мен жұлдыздарға,
қарлығашқа, бозторғайға, шымшыққа, бүркітке, т.б. айналады.
Тәрбиеші қарлығаштың балаларға жіберген сәлем хатын оқуға ұсыныс
жасайды.
7.Жылулық шеңбері
Балар өздеріне ұнаған ағашқа тағы да жаңындағы, оны құшақтап 1-2 минут
көздерін жұмып, «табиғат әуенін» тыңдап тұрады.Үлкендермен бірге табиғатқа
ризашылықтарын білдіреді.
Жылу берген Күнің үшін рахмет!
Өсім берген Суың үшін рахмет!
Тіршілік берген Жерің үшін рахмет!
8.«Еркелету» жылулық шеңбері
Тәрбиеші балаларды ішкі және сыртқы шеңберге тұрғызады.Балалар отбасы
мүшелері өздерін қалай еркелетіп айтатынын естаріңе түсіріп,бір-біріңе жылы
сөздер сыйлайды.
9.Жылулық шеңбері
Балалар терезенің алдына жақындап отырып қолдарын,беттерін күн шуағының
жылуынан жылытады.
Амаңсын ба, Алтын күн!
Амансың ба, достарым, сендерді көрсем қуанам!
10.«Достық шеңбері»
Балалар шеңберге жиналады. Тәрбиеші ортаға орындық қойып, кез-келген балаға
отыруды ұсынады.(ұялшақ, өзіне сенімсіз, жасқаншақ баланы шақырған жөн).
Тәрбиеші күлгін көзілдірікті киіп (күн сәулесінен қорғайтын әйнегі күлгін
түсті көзілдірікті жарайды). Ол арқылы адамның ең жақсы қасиеттерін көруге
болатынын айтады да,ортада отырған баланың жақсы қасиеттерін атайды.
Балалар қалаулары бойынша бір-бірлерін мадақтайды.
Тілек шеңберлері
Балалар қол ұстасып, шеңберге тұрады. Тәрбиеші үлкен «ғажайып жұлдызшаны»
көрсетіп, оны бір-біріне беру арқылы балалардың танысуын ұсынады. Тәрбиеші
танысуды өзінен бастайды.Әр бала өз есімдерің жағымды көңіл-күймен
қайталайды.
2.Жылулық шеңбері
Балалар бір-бірімен амандасып, «Менің ата-анам(есімдерің айтып)бәріңе
сәлем жолдайды» – деп өзара қуаныш сыйлайды.Тәрбиеші әңгімені
қорытындылайды. «Міне, балалар біздің тобымыз үлкен жанұяға ұқсайды,өйткені
біз бір-біріміз арқылы ата-аналарымызбен де танысып жатырмыз».
3.Жылулық шеңбері
Тәрбиеші үйге кіргенде сәлем берумен қатар бас киімдерін шешіп,қолына
алғаны жөнінде екендігін естеріңе салады.
Отырса егер қарсы алда,жасы үлкен қарт адам «Ассалаумағалейкум»-деп
ұсынып, қос қолын ұлдар жасар өз жолын.
4.«Ғажайып жылулық шынжыры»
. Балалар бір-бірінің қолдарынан ұстап, жылы күлкілерің сыйлайды.Тәрбиеші
күлкінің маңызыңа тоқталады
5.«Тілек шоғы»
Тәрбиеші ғажайып гүлдер қалашығына саяхат жасайтынын хабарлап,балаларға
әдемі раушан гүлдерін үлестіріп береді. Балалар гүлдің жұпар
иісі,түсі,құрылысы (сабағы,күлтешелері) туралы әңгімелейді.
Тәрбиеші қолыңдағы гүлді жанында тұрған балаға есімің атап,жылы сөз айтып
ұсынады.Бала тәрбиешінің ұсынған гүлдің өзінң гүлімен бірге тілек айта
отырып,келесі балаға береді.Балалар кезекпен гүлді жылы сөз айтып, бір-
біріне береді. Гүлдер көбейіп, «тілек шоғы» болып, тәрбиешінің өзіне
оралады. «Кімде-кім жақсылық жасап, жылы тілек білдірсе, ол өзіне қайта
«тілек шоғы» болып жақсылықпен оралады».
6.«Сиқырлы айналу» жылулық шеңбері «Мен және аспан»
Тәрбиеші балалардың назарын аспанның әдемілігіне назар аударады. Балалар
аспандағы бұлттарды түрлі заттарға ұқсатып айтады: үлпілдек ақша бұлттарға,
жауар бұлттай түнерген аспанға, мейірімді жылы күнге, ай мен жұлдыздарға,
қарлығашқа, бозторғайға, шымшыққа, бүркітке, т.б. айналады.
Тәрбиеші қарлығаштың балаларға жіберген сәлем хатын оқуға ұсыныс
жасайды.
7.Жылулық шеңбері
Балар өздеріне ұнаған ағашқа тағы да жаңындағы, оны құшақтап 1-2 минут
көздерін жұмып, «табиғат әуенін» тыңдап тұрады.Үлкендермен бірге табиғатқа
ризашылықтарын білдіреді.
Жылу берген Күнің үшін рахмет!
Өсім берген Суың үшін рахмет!
Тіршілік берген Жерің үшін рахмет!
8.«Еркелету» жылулық шеңбері
Тәрбиеші балаларды ішкі және сыртқы шеңберге тұрғызады.Балалар отбасы
мүшелері өздерін қалай еркелетіп айтатынын естаріңе түсіріп,бір-біріңе жылы
сөздер сыйлайды.
9.Жылулық шеңбері
Балалар терезенің алдына жақындап отырып қолдарын,беттерін күн шуағының
жылуынан жылытады.
Амаңсын ба, Алтын күн!
Амансың ба, достарым, сендерді көрсем қуанам!
10.«Достық шеңбері»
Балалар шеңберге жиналады. Тәрбиеші ортаға орындық қойып, кез-келген балаға
отыруды ұсынады.(ұялшақ, өзіне сенімсіз, жасқаншақ баланы шақырған жөн).
Тәрбиеші күлгін көзілдірікті киіп (күн сәулесінен қорғайтын әйнегі күлгін
түсті көзілдірікті жарайды). Ол арқылы адамның ең жақсы қасиеттерін көруге
болатынын айтады да,ортада отырған баланың жақсы қасиеттерін атайды.
Балалар қалаулары бойынша бір-бірлерін мадақтайды.
Тілек шеңберлері
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz