Сөйлем жайлы ақпарат


Орындаған: Батыс Қазақстан облысы. Орал қаласының № 44 орта жалпы білім
беретін мектептің бастауыш сынып мұғалімі Есполаева Әлия .

Қазақ тілі.
Сабақтың тақырыбы: Сөйлем.
Сабақтың мақсаты:
а/ Оқушыларға сөйлем туралы жалпы түсінік беріп, сөйлем түрлерін тыныс
белгілерні меңгерту;
ә/ Өз ойларын ашық білдіруге, өзіндік жұмыс істеуге, сауатты жазуға
дағдыландыру;
б/ Көркем жазуға, ұқыптылыққа, жинақылыққа, тапқырлыққа тәрбиелеу.
Сабақтың типі: жаңа сабақты түсіндіру
Сабақтың түрі: жарыс сабақ
Сабақтың әдісі:түсіндіру, сұрақ-жауап, топтық жұмыс, көрнекіліктермен
жұмыс.
Сабақтың көрнекілігі: сызба, бір шоқ гүл, сөзжұмбақ, үлестірме.
Пәнаралық байланыс: ана тілі, дүниетану, бейнелеу.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі: Тақтада « Сабақтарыңа сәттілік тілейміз!» сөзі
ілініп тұрады.
- Балалар, бүгін бізде ерекше сабақ.
Психологиялық дайындық.
- Амансың ба, алтын күн!
- Амансың ба, көк аспан!
- Амансың ба, достарым!
- Сендерді көрсем қуанам!
2/ Балалар, қазір жылдың қай мезгілі жақындап келеді? /қыс/
- Олай болса, сол қыс мезгілі сияқты көңіліміз ақ болсын деп бір-
бірімізге бір шоқ гүл ұсына отырып, әдемі тілектерді айтайық.
/ балалар айтып болғаннан кейін, арттағы 1 мұғалім балаларға сәттілік
тілейді/
- Балалр, біз сабақта 3 топқа бөлініп « Айгөлек» , « Балдырған»,
« Балауса» болып жарыс сабағын өткіземіз. 3 топқа бөлінеміз.
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
- Балалар, үйге қандай тапсырма беріліп еді? / тексеріледі, топ болып
талданады/
- ІІІ. Жаңа сабақ.
- Балалар, бәріміз экранға қарап, сөзжұмбақты шешейік.
- Тілден ұшып құлаққа қонады / сөз/
- Көреді бәрін өзгенің, көре алмайды өздерің / көз/
- Мәтіннің түрі / пайымдау/
- 16 желтоқсан қандай мереке?
- Мәтіннің түрі / әңгімелеу/
- Тілі жоқ сөзіңде, сөзі бар ісіңде /қалам/
- Ендеше балалр, қандай сөз шықты? /сөйлем/
- Бүгінгі өтетін тақырыбымыз –Сөйлем
/ күннің жадын жазып, тақырыпты жазу/
- Енді назарымызды мына суретке аударайық / әр топ бойынша суреттерге
қарап, сөйлем құрастырады/
- Әр топтан 1 оқушы шығып жауап береді.
1. Сөйлем бір-бірінен не арқылы ажыратылады? –тыныс белгі
2. Сөйлемнің соңына қандай тыныс белгі қойдың?
3. Сөйлем неден құралады?
4. Сөйлем қандай әріптен бастап жазылады?
ІІ. Диалог құрастыру
- Ал енді осы сөйлемдерден кім ереже шығарып бере алады? / оқушылар
анықтамасын айтып бере алады/
ІІІ. Оқулықпен жұмыс
ІІІ топқа тапсырам беремін.
177- жаттығу. Салыстыр.
І топ. Қара бидай / себілді/
ІІ топ. Қоңыржай аймақ / өседі/
ІІІ топ. Өзеннің суы молаяды / молаяды/
Тақтаға әр топтан бір оқушы шығып жазады.
Қыс туралы сурет бойынша әңгімелеу.
178- жаттығу. Берілгені бойынша талдаймыз.
І топ. Қыс түсті. Дала ақ мамыққа оранды.
ІІ топ. Күн суытты. Адамдар қалың киім киінді.
ІІІ топ. Жерде қар жатыр. Балалар шанамен сырғанады.
Сергіту сәті.
1/ Дидактикалық ойын «Жаңа сөз-артық дыбыс»
Қыс ыс қ
Күз үз к
Баған баға н
Тіл іл т
Құрт құт р т.б.
2/ Қыран құстай самғаймыз,
Әлемді біз шарлаймыз.
Биік-биік шыңға өрлеп,
Тыныштықты қорғаймыз.
179- жаттығу. Берілгенін оқыту.
- Кім тағы жұмбақтар біледі?
- Жұмбақтарды шешіп, жауаптарынан сөйлем құрап айту.
- / Үлестірмелі орны ауыстырылып берілген сөздерді дұрыс орналастырып,
сөйлем құрату/
1. Орналасқан, Сырым ескерткіші, Оралда.
2. Мұражай, бар, Оралда
3. Көп, зәулім, Оралда, ғимараттар
4. Мешіт, көрікті Оралдың
5. Өзеннің, қала, жайық бойындағы

ІV. Қорытындылау.
- Бүгінгі сабақтан не білдік? Сабақ не туралы болды?
Жақсы қатысқан оқушыларды мадақтау, бағалау
[pic]

Ұқсас жұмыстар
Тақырып - Лепті сөйлем
Мұра деген сөздің баламасын ата
Кітап оқудың пайдасы
М. дулатовтың "қош келдің - наурыз! "
Мақсат бағыныңқы сабақтас
Қазақ отбасы
Мәтінді тілдік талдау
«тіл дамыту» қазақ тілі пәні бойынша вариативтік курстың бағдарламасы
Сөйлем түрлері. хабарлы сөйлем. лепті сөйлем
Ақан трагедиялық кейіпкер
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz