Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сұрақ - жауап
|№15 |Сабақтың |9- СЫНЫП. |
|І |тақырыбы: |Қайталаушы операторлар. While – do қайталау опрераторы (1 сағ)|
| |мақсаттары: |1. Әзір-қайталау командаларын Паскаль опреторында |
| | |программалауды үйрену, пысықтау. |
| | |2. Программаны ықшам, сапалы жазу дағдысын қалыптастыру. |
| | |Программаның математикалық моделі туралы түсінік қалыптастыру.|
| | |3. Программа мәтінін экранға және дәптерге жазудың эстетикасын|
| | |сақтауды ескеру. |
| |көрнекілігі:|Паскаль редакторы – Паскал АВС, қайталау операторнының |
| | |блок-схемасы, баспалық таратпа материялдар. Көкпен |
| | |жазылғандарды оқушылар дәптерлеріне жазып алады. |
| |түрі: |Машықтану сабағы |
|ІІ |барысы: |Ұйымдастыру. |
| |(1 мин) |Оқушыларды түгелдеу, журнал толтыру, оқушылардың дәптерлерін, |
| | |оқулықтарын қарап шығу. |
| | |Сынып, тақта, парта тазалығын қарап шығу, қажет болса |
| | |ескертулер жасау. |
| | |Оқушылардың назарын сабаққа аудару. |
|ІІІ |Үй |1. Үй жұмысының орындалуын тексеру, есепке алу |
| |тапсырмасыме|Үй жұмысы орындалған, бірақ дұрыс емес - 1 ұпай, |
| |н жұмыс. |жартылай дұрыс - 2 |
| | |толық дұрыс - 3 |
| |(5 мин) |жоқ - 0 |
| | |2. Қысқаша сұрақ-жауап. (1-2 ұп) |
| | |Қайталаушы алгоритм не үшін қолданылады? (қайталанып келетін |
| | |процестерді программалау үшін) |
| | |Әзір-қайталау алгоритмі қалай орындалады (шарт сақталмай |
| | |қалғанша қайталау опреторы серия жарлықтарын атқара береді) |
| | |Қайталау параметрі деген не? (қайталау санын көрсететін, әр |
| | |қайталау сайын 1-ге артып отыратын натурал типті шама) |
| | |Шарт деген не? (жауабы «иә» немесе «жоқ» болатын ұйғарым) |
| | |Серия деген не? (Паскаль опреторларының тізбегі) |
| | |Журналдағы тізім бойынша әр оқушы бір сұраққа жауап береді. |
| | |Сұрақтар бітіп қалғанда басынан бастап қайтадан қойыла береді.|
| | |Әр қайталанған сайын сұрақтар күрделене береді. Бір дұрыс |
| | |жауапқа бір ұпай. |
|IV |Жаңа |1. Қайталаушы опрераторлар қайталанып келетін процестерді |
| |сабақ |программалау үшін қолданылады. Орындалу тәртібі қайталушы |
| |(15 мин) |алгоритмдегідей. |
| | |Жазылу түрі: |
| | |Алгоритмде |
| | |Паскалда |
| | |Блок-схема түрінде |
| | | |
| | |әзір шарт |
| | |цбасы |
| | |серия |
| | |цсоңы |
| | |while шарт |
| | |begin |
| | |серия/операторлар; |
| | |end; |
| | | |
| | | |
| | |Бүгінгі сабақта осы әзір қайталау операторын есептің программасын|
| | |жазу үшін қолданамыз. Алдымен мына сұрақтарға жауап берейік. |
| | |(1-3ұп) |
| | |Жұп сандарға мысал келтір. |
| | |10-ға дейінгі жұп сандарды айтып шық. |
| | |10-ға дейінгі жұп сандардың қосныдысын ауызша есепте. |
| | |Енді мына есепке программа жазып көрелік. |
| | |Е С Е П: Бүтін М санына дейінгі жұп сандардың қосындысын табатын |
| | |программа жазыңыз. |
| | |Мат.мод. |
| | |Не белгілі? М – бүтін, қайталау параметрі і- бүтін, |
| | |Не табу керек? Жұп сан қосындысы s – бүтін, |
| | |Қалай есептейміз; |
| | |М –мәнін енгіземіз, i:=2 қосынды s:=0 |
| | |болады |
| | |і < m болса i=m болғанша қайталанады, |
| | |s:=s+i: i:=i+2; |
| | |қайталаймыз. |
| | |Программа мәтіні: |
| | |program sum01; |
| | |var s,i,m:integer; |
| | |begin |
| | |s:=0; i:=2; |
| | |write('bytin san engiz '); |
| | |read(m); |
| | |while i<=m do |
| | |begin |
| | |s:=s+i; i:=i+1; |
| | |end; |
| | |write('summa s=',s); |
| | |end. |
|V |Сынып |А. Осы программаны компьютерде теріп орындаңдар, (5ұп) |
| |жұмысы |В. Осы прогмамманы тақ сандардың қосындысын табатындай етіп |
| |(20 мин) |өзгертіп, компьютерде орындаңдар. (10ұп) |
| | |С. Оқулықтан №11 есеп (103). Бүтін М (100<=M<=200) санына дейінгі|
| | |жұп сандар мен тақ сандардың қосындысын жеке есептеп, нәтижелерін|
| | |экранға шығаратын программа жазып, компьютерде орындаңыз. (15 ұп)|
| | |Нұсқа:. Қателерін тексеріп, түрлі мән беріп бірнеше рет |
| | |орындаңдар, файлды сыныптарыңның «9 сын» папкасына өз |
| | |фамилияларың мен есеп нөмірін файл аты етіп сақтаңдар. |
|VІ |Бағалау: |Қосымша ұпайлар: |
| |(3 мин) |белсенділік – 2 ұп, оқу-құралдары (кітап, дәптер, қалам) толық|
| | |– 1 ұп |
| | |тәртібі – 2 ұп |
| | |35-40 үп - «5» 25-34 ұп - «4» 3 – 24 ұп – «3» ... – |
| | |0-2 – «2» |
|VІІ |Үйге |Оқулықтан 3.7 (91-92 бет) |
| |тапсырма |Есеп №2ә, программа жазып келу, мүмкін болса дискіге жазуп келу. |
| |(1 мин) | |
Оқушының бағалау парағы:
|Ұйымдастыру |Оқулық бар – 1 ұп, жоқ| |
| |-0 | |
| |Дәптер бар – 1 ұп, | |
| |жоқ -0 | |
| |Қалам бар – 1 ұп, | |
| |жоқ -0 | |
|Үй жұмысы |Үй жұмысы | |
| |Бар, бірақ дұрыс емес | |
| |-1 | |
| |жартылай дұрыс - 2 | |
| |толық дұрыс - 3 | |
| |жоқ | |
| |- 0 | |
|Сұрақ-жауап |Бір дұрыс – 1 ұп | |
|Жаңа сабақ / |Бір дұрыс – 1 ұп | |
|сұрақ-жауап | | |
|Сынып жұмысы |мұғалім бағалайды | |
|А-нұсқа |5 ұп | |
|В |10 ұп | |
|С |15 ұп | |
|белсенділік |2 ұп /мұғалім қояды/ | |
|тәртіп-мәдениеттіл|2 ұп /мұғалім қояды/ | |
|ік | | |
|Жалпы жинаған ұпайы | |
-----------------------
end;
s:=0; I:=2;
s:=s+i; i:=i+2;
s:=0; I:=2;
begin
I<=m
|І |тақырыбы: |Қайталаушы операторлар. While – do қайталау опрераторы (1 сағ)|
| |мақсаттары: |1. Әзір-қайталау командаларын Паскаль опреторында |
| | |программалауды үйрену, пысықтау. |
| | |2. Программаны ықшам, сапалы жазу дағдысын қалыптастыру. |
| | |Программаның математикалық моделі туралы түсінік қалыптастыру.|
| | |3. Программа мәтінін экранға және дәптерге жазудың эстетикасын|
| | |сақтауды ескеру. |
| |көрнекілігі:|Паскаль редакторы – Паскал АВС, қайталау операторнының |
| | |блок-схемасы, баспалық таратпа материялдар. Көкпен |
| | |жазылғандарды оқушылар дәптерлеріне жазып алады. |
| |түрі: |Машықтану сабағы |
|ІІ |барысы: |Ұйымдастыру. |
| |(1 мин) |Оқушыларды түгелдеу, журнал толтыру, оқушылардың дәптерлерін, |
| | |оқулықтарын қарап шығу. |
| | |Сынып, тақта, парта тазалығын қарап шығу, қажет болса |
| | |ескертулер жасау. |
| | |Оқушылардың назарын сабаққа аудару. |
|ІІІ |Үй |1. Үй жұмысының орындалуын тексеру, есепке алу |
| |тапсырмасыме|Үй жұмысы орындалған, бірақ дұрыс емес - 1 ұпай, |
| |н жұмыс. |жартылай дұрыс - 2 |
| | |толық дұрыс - 3 |
| |(5 мин) |жоқ - 0 |
| | |2. Қысқаша сұрақ-жауап. (1-2 ұп) |
| | |Қайталаушы алгоритм не үшін қолданылады? (қайталанып келетін |
| | |процестерді программалау үшін) |
| | |Әзір-қайталау алгоритмі қалай орындалады (шарт сақталмай |
| | |қалғанша қайталау опреторы серия жарлықтарын атқара береді) |
| | |Қайталау параметрі деген не? (қайталау санын көрсететін, әр |
| | |қайталау сайын 1-ге артып отыратын натурал типті шама) |
| | |Шарт деген не? (жауабы «иә» немесе «жоқ» болатын ұйғарым) |
| | |Серия деген не? (Паскаль опреторларының тізбегі) |
| | |Журналдағы тізім бойынша әр оқушы бір сұраққа жауап береді. |
| | |Сұрақтар бітіп қалғанда басынан бастап қайтадан қойыла береді.|
| | |Әр қайталанған сайын сұрақтар күрделене береді. Бір дұрыс |
| | |жауапқа бір ұпай. |
|IV |Жаңа |1. Қайталаушы опрераторлар қайталанып келетін процестерді |
| |сабақ |программалау үшін қолданылады. Орындалу тәртібі қайталушы |
| |(15 мин) |алгоритмдегідей. |
| | |Жазылу түрі: |
| | |Алгоритмде |
| | |Паскалда |
| | |Блок-схема түрінде |
| | | |
| | |әзір шарт |
| | |цбасы |
| | |серия |
| | |цсоңы |
| | |while шарт |
| | |begin |
| | |серия/операторлар; |
| | |end; |
| | | |
| | | |
| | |Бүгінгі сабақта осы әзір қайталау операторын есептің программасын|
| | |жазу үшін қолданамыз. Алдымен мына сұрақтарға жауап берейік. |
| | |(1-3ұп) |
| | |Жұп сандарға мысал келтір. |
| | |10-ға дейінгі жұп сандарды айтып шық. |
| | |10-ға дейінгі жұп сандардың қосныдысын ауызша есепте. |
| | |Енді мына есепке программа жазып көрелік. |
| | |Е С Е П: Бүтін М санына дейінгі жұп сандардың қосындысын табатын |
| | |программа жазыңыз. |
| | |Мат.мод. |
| | |Не белгілі? М – бүтін, қайталау параметрі і- бүтін, |
| | |Не табу керек? Жұп сан қосындысы s – бүтін, |
| | |Қалай есептейміз; |
| | |М –мәнін енгіземіз, i:=2 қосынды s:=0 |
| | |болады |
| | |і < m болса i=m болғанша қайталанады, |
| | |s:=s+i: i:=i+2; |
| | |қайталаймыз. |
| | |Программа мәтіні: |
| | |program sum01; |
| | |var s,i,m:integer; |
| | |begin |
| | |s:=0; i:=2; |
| | |write('bytin san engiz '); |
| | |read(m); |
| | |while i<=m do |
| | |begin |
| | |s:=s+i; i:=i+1; |
| | |end; |
| | |write('summa s=',s); |
| | |end. |
|V |Сынып |А. Осы программаны компьютерде теріп орындаңдар, (5ұп) |
| |жұмысы |В. Осы прогмамманы тақ сандардың қосындысын табатындай етіп |
| |(20 мин) |өзгертіп, компьютерде орындаңдар. (10ұп) |
| | |С. Оқулықтан №11 есеп (103). Бүтін М (100<=M<=200) санына дейінгі|
| | |жұп сандар мен тақ сандардың қосындысын жеке есептеп, нәтижелерін|
| | |экранға шығаратын программа жазып, компьютерде орындаңыз. (15 ұп)|
| | |Нұсқа:. Қателерін тексеріп, түрлі мән беріп бірнеше рет |
| | |орындаңдар, файлды сыныптарыңның «9 сын» папкасына өз |
| | |фамилияларың мен есеп нөмірін файл аты етіп сақтаңдар. |
|VІ |Бағалау: |Қосымша ұпайлар: |
| |(3 мин) |белсенділік – 2 ұп, оқу-құралдары (кітап, дәптер, қалам) толық|
| | |– 1 ұп |
| | |тәртібі – 2 ұп |
| | |35-40 үп - «5» 25-34 ұп - «4» 3 – 24 ұп – «3» ... – |
| | |0-2 – «2» |
|VІІ |Үйге |Оқулықтан 3.7 (91-92 бет) |
| |тапсырма |Есеп №2ә, программа жазып келу, мүмкін болса дискіге жазуп келу. |
| |(1 мин) | |
Оқушының бағалау парағы:
|Ұйымдастыру |Оқулық бар – 1 ұп, жоқ| |
| |-0 | |
| |Дәптер бар – 1 ұп, | |
| |жоқ -0 | |
| |Қалам бар – 1 ұп, | |
| |жоқ -0 | |
|Үй жұмысы |Үй жұмысы | |
| |Бар, бірақ дұрыс емес | |
| |-1 | |
| |жартылай дұрыс - 2 | |
| |толық дұрыс - 3 | |
| |жоқ | |
| |- 0 | |
|Сұрақ-жауап |Бір дұрыс – 1 ұп | |
|Жаңа сабақ / |Бір дұрыс – 1 ұп | |
|сұрақ-жауап | | |
|Сынып жұмысы |мұғалім бағалайды | |
|А-нұсқа |5 ұп | |
|В |10 ұп | |
|С |15 ұп | |
|белсенділік |2 ұп /мұғалім қояды/ | |
|тәртіп-мәдениеттіл|2 ұп /мұғалім қояды/ | |
|ік | | |
|Жалпы жинаған ұпайы | |
-----------------------
end;
s:=0; I:=2;
s:=s+i; i:=i+2;
s:=0; I:=2;
begin
I<=m
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz