Сұрақ - жауап

№15
Сабақтың
9- СЫНЫП.
№15: І
Сабақтың: тақырыбы:
9- СЫНЫП.: Қайталаушы операторлар. While - do қайталау опрераторы (1 сағ)
№15:
Сабақтың: мақсаттары:
9- СЫНЫП.:

1. Әзір-қайталау командаларын Паскаль опреторында программалауды үйрену, пысықтау.

2. Программаны ықшам, сапалы жазу дағдысын қалыптастыру. Программаның математикалық моделі туралы түсінік қалыптастыру.

3. Программа мәтінін экранға және дәптерге жазудың эстетикасын сақтауды ескеру.

№15:
Сабақтың: көрнекілігі:
9- СЫНЫП.: Паскаль редакторы - Паскал АВС , қайталау операторнының блок-схемасы, баспалық таратпа материялдар. Көкпен жазылғандарды оқушылар дәптерлеріне жазып алады.
№15:
Сабақтың: түрі:
9- СЫНЫП.: Машықтану сабағы
№15: ІІ
Сабақтың:

барысы:

(1 мин)

9- СЫНЫП.:

Ұйымдастыру.

  1. Оқушыларды түгелдеу, журнал толтыру, оқушылардың дәптерлерін, оқулықтарын қарап шығу.
  2. Сынып, тақта, парта тазалығын қарап шығу, қажет болса ескертулер жасау.
  3. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
№15: ІІІ
Сабақтың:

Үй тапсырмасымен жұмыс.

(5 мин)

9- СЫНЫП.:

1. Үй жұмысының орындалуын тексеру, есепке алу

Үй жұмысы орындалған, бірақ дұрыс емес - 1 ұпай,

жартылай дұрыс - 2

толық дұрыс - 3

жоқ - 0

2. Қысқаша сұрақ-жауап. (1-2 ұп)

  • Қайталаушы алгоритм не үшін қолданылады?(қайталанып келетін процестерді программалау үшін)
  • Әзір-қайталау алгоритмі қалай орындалады(шарт сақталмай қалғанша қайталау опреторы серия жарлықтарын атқара береді)
  • Қайталау параметрі деген не?(қайталау санын көрсететін, әр қайталау сайын 1-ге артып отыратын натурал типті шама)
  • Шарт деген не?(жауабы «иә» немесе «жоқ» болатын ұйғарым)
  • Серия деген не?(Паскаль опреторларының тізбегі)

Журналдағы тізім бойынша әр оқушы бір сұраққа жауап береді. Сұрақтар бітіп қалғанда басынан бастап қайтадан қойыла береді. Әр қайталанған сайын сұрақтар күрделене береді. Бір дұрыс жауапқа бір ұпай.

IV

Жаңа сабақ

(15 мин)

1. Қайталаушы опрераторлар қайталанып келетін процестерді программалау үшін қолданылады. Орындалу тәртібі қайталушы алгоритмдегідей.

Жазылу түрі:

:
:
:

Бүгінгі сабақта осы әзір қайталау операторын есептің программасын жазу үшін қолданамыз. Алдымен мына сұрақтарға жауап берейік. (1-3ұп)

  1. Жұп сандарға мысал келтір.
  2. 10-ға дейінгі жұп сандарды айтып шық.
  3. 10-ға дейінгі жұп сандардың қосныдысын ауызша есепте.

Енді мына есепке программа жазып көрелік.

Е С Е П: Бүтін М санына дейінгі жұп сандардың қосындысын табатын программа жазыңыз.

Мат. мод.

  1. Не белгілі? М - бүтін, қайталау параметрі і- бүтін,
  2. Не табу керек? Жұп сан қосындысы s - бүтін,
  3. Қалай есептейміз;

М -мәнін енгіземіз, i:=2 қосынды s:=0

болады

і < m болса i=m болғанша қайталанады,

s:=s+i: i:=i+2;

қайталаймыз.

Программа мәтіні:

program sum01;

var s, i, m: integer ;

begin

s:=0; i:=2;

write ('bytin san engiz ') ;

read (m) ;

while i<=m do

begin

s:=s+i; i:=i+1;

end ;

write ('summa s=', s) ;

end .

Алгоритмде
Паскалда
Блок-схема түрінде

әзір шарт

цбасы

серия

цсоңы

while шарт

begin

серия/операторлар;

end;

IV:
Жаңа сабақ(15 мин):
1.Қайталаушы опрераторлар қайталанып келетін процестерді программалау үшін қолданылады. Орындалу тәртібі қайталушы алгоритмдегідей.Жазылу түрі:АлгоритмдеПаскалдаБлок-схема түріндеәзіршартцбасысерияцсоңыwhile шартbeginсерия/операторлар;end;Бүгінгі сабақта осы әзір қайталау операторын есептің программасын жазу үшін қолданамыз. Алдымен мына сұрақтарға жауап берейік. (1-3ұп)Жұп сандарға мысал келтір.10-ға дейінгі жұп сандарды айтып шық.10-ға дейінгі жұп сандардың қосныдысын ауызша есепте.Енді мына есепке программа жазып көрелік.Е С Е П: Бүтін М санына дейінгі жұп сандардың қосындысын табатын программа жазыңыз.Мат. мод.Не белгілі? М - бүтін, қайталау параметрі і- бүтін,Не табу керек? Жұп сан қосындысы s - бүтін,Қалай есептейміз;М -мәнін енгіземіз, i:=2 қосынды s:=0боладыі < m болса i=m болғанша қайталанады,s:=s+i: i:=i+2;қайталаймыз.Программа мәтіні:programsum01;vars, i, m:integer;begins:=0; i:=2;write('bytin san engiz ') ;read(m) ;whilei<=m dobegins:=s+i; i:=i+1;end;write('summa s=', s) ;end.:

Оқушының бағалау парағы:

Ұйымдастыру
Оқулық бар - 1 ұп, жоқ -0
Ұйымдастыру:
Оқулық бар - 1 ұп, жоқ -0: Дәптер бар - 1 ұп, жоқ -0
:
Ұйымдастыру:
Оқулық бар - 1 ұп, жоқ -0: Қалам бар - 1 ұп, жоқ -0
:
Ұйымдастыру: Үй жұмысы
Оқулық бар - 1 ұп, жоқ -0:

Үй жұмысы

Бар, бірақ дұрыс емес -1

жартылай дұрыс - 2 толық дұрыс - 3

жоқ - 0

:
Ұйымдастыру: Сұрақ-жауап
Оқулық бар - 1 ұп, жоқ -0: Бір дұрыс - 1 ұп
:
Ұйымдастыру: Жаңа сабақ / сұрақ-жауап
Оқулық бар - 1 ұп, жоқ -0: Бір дұрыс - 1 ұп
:
Ұйымдастыру:

Сынып жұмысы

А-нұсқа

В

С

Оқулық бар - 1 ұп, жоқ -0:

мұғалім бағалайды

5 ұп

10 ұп

15 ұп

:
Ұйымдастыру: белсенділік
Оқулық бар - 1 ұп, жоқ -0: 2 ұп /мұғалім қояды/
:
Ұйымдастыру: тәртіп-мәдениеттілік
Оқулық бар - 1 ұп, жоқ -0: 2 ұп /мұғалім қояды/
:
Ұйымдастыру: Жалпы жинаған ұпайы
Оқулық бар - 1 ұп, жоқ -0:

Ұқсас жұмыстар
Сұрақ - жауап, түсіндіру
Тәуелсіздіктің құнын ұмытпайық
Алтын сақа сайысы
Ондық бөлшекті натурал санға бөлу
Практикалық тапсырма
География пәнінің мұғалімі Үмбетов Рүстем ағайымыздың сұрағы
ҮШІНШІ КЕЗЕҢ КӨКПАР
Бүгінгі Алтын сақа ойынында Керқұла атты Кендебай ертегісі талданбақ
Командаға сұрақ
Математикалық сауаттылықты дамытуға арналған тапсырмалар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz