Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Сұрақ - жауап

|№15 |Сабақтың |9- СЫНЫП. |
|І |тақырыбы: |Қайталаушы операторлар. While – do қайталау опрераторы (1 сағ)|
| |мақсаттары: |1. Әзір-қайталау командаларын Паскаль опреторында |
| | |программалауды үйрену, пысықтау. |
| | |2. Программаны ықшам, сапалы жазу дағдысын қалыптастыру. |
| | |Программаның математикалық моделі туралы түсінік қалыптастыру.|
| | |3. Программа мәтінін экранға және дәптерге жазудың эстетикасын|
| | |сақтауды ескеру. |
| |көрнекілігі:|Паскаль редакторы – Паскал АВС, қайталау операторнының |
| | |блок-схемасы, баспалық таратпа материялдар. Көкпен |
| | |жазылғандарды оқушылар дәптерлеріне жазып алады. |
| |түрі: |Машықтану сабағы |
|ІІ |барысы: |Ұйымдастыру. |
| |(1 мин) |Оқушыларды түгелдеу, журнал толтыру, оқушылардың дәптерлерін, |
| | |оқулықтарын қарап шығу. |
| | |Сынып, тақта, парта тазалығын қарап шығу, қажет болса |
| | |ескертулер жасау. |
| | |Оқушылардың назарын сабаққа аудару. |
|ІІІ |Үй |1. Үй жұмысының орындалуын тексеру, есепке алу |
| |тапсырмасыме|Үй жұмысы орындалған, бірақ дұрыс емес - 1 ұпай, |
| |н жұмыс. |жартылай дұрыс - 2 |
| | |толық дұрыс - 3 |
| |(5 мин) |жоқ - 0 |
| | |2. Қысқаша сұрақ-жауап. (1-2 ұп) |
| | |Қайталаушы алгоритм не үшін қолданылады? (қайталанып келетін |
| | |процестерді программалау үшін) |
| | |Әзір-қайталау алгоритмі қалай орындалады (шарт сақталмай |
| | |қалғанша қайталау опреторы серия жарлықтарын атқара береді) |
| | |Қайталау параметрі деген не? (қайталау санын көрсететін, әр |
| | |қайталау сайын 1-ге артып отыратын натурал типті шама) |
| | |Шарт деген не? (жауабы «иә» немесе «жоқ» болатын ұйғарым) |
| | |Серия деген не? (Паскаль опреторларының тізбегі) |
| | |Журналдағы тізім бойынша әр оқушы бір сұраққа жауап береді. |
| | |Сұрақтар бітіп қалғанда басынан бастап қайтадан қойыла береді.|
| | |Әр қайталанған сайын сұрақтар күрделене береді. Бір дұрыс |
| | |жауапқа бір ұпай. |

|IV |Жаңа |1. Қайталаушы опрераторлар қайталанып келетін процестерді |
| |сабақ |программалау үшін қолданылады. Орындалу тәртібі қайталушы |
| |(15 мин) |алгоритмдегідей. |
| | |Жазылу түрі: |
| | |Алгоритмде |
| | |Паскалда |
| | |Блок-схема түрінде |
| | | |
| | |әзір шарт |
| | |цбасы |
| | |серия |
| | |цсоңы |
| | |while шарт |
| | |begin |
| | |серия/операторлар; |
| | |end; |
| | | |
| | | |
| | |Бүгінгі сабақта осы әзір қайталау операторын есептің программасын|
| | |жазу үшін қолданамыз. Алдымен мына сұрақтарға жауап берейік. |
| | |(1-3ұп) |
| | |Жұп сандарға мысал келтір. |
| | |10-ға дейінгі жұп сандарды айтып шық. |
| | |10-ға дейінгі жұп сандардың қосныдысын ауызша есепте. |
| | |Енді мына есепке программа жазып көрелік. |
| | |Е С Е П: Бүтін М санына дейінгі жұп сандардың қосындысын табатын |
| | |программа жазыңыз. |
| | |Мат.мод. |
| | |Не белгілі? М – бүтін, қайталау параметрі і- бүтін, |
| | |Не табу керек? Жұп сан қосындысы s – бүтін, |
| | |Қалай есептейміз; |
| | |М –мәнін енгіземіз, i:=2 қосынды s:=0 |
| | |болады |
| | |і < m болса i=m болғанша қайталанады, |
| | |s:=s+i: i:=i+2; |
| | |қайталаймыз. |
| | |Программа мәтіні: |
| | |program sum01; |
| | |var s,i,m:integer; |
| | |begin |
| | |s:=0; i:=2; |
| | |write('bytin san engiz '); |
| | |read(m); |
| | |while i<=m do |
| | |begin |
| | |s:=s+i; i:=i+1; |
| | |end; |
| | |write('summa s=',s); |
| | |end. |
|V |Сынып |А. Осы программаны компьютерде теріп орындаңдар, (5ұп) |
| |жұмысы |В. Осы прогмамманы тақ сандардың қосындысын табатындай етіп |
| |(20 мин) |өзгертіп, компьютерде орындаңдар. (10ұп) |
| | |С. Оқулықтан №11 есеп (103). Бүтін М (100<=M<=200) санына дейінгі|
| | |жұп сандар мен тақ сандардың қосындысын жеке есептеп, нәтижелерін|
| | |экранға шығаратын программа жазып, компьютерде орындаңыз. (15 ұп)|
| | |Нұсқа:. Қателерін тексеріп, түрлі мән беріп бірнеше рет |
| | |орындаңдар, файлды сыныптарыңның «9 сын» папкасына өз |
| | |фамилияларың мен есеп нөмірін файл аты етіп сақтаңдар. |
|VІ |Бағалау: |Қосымша ұпайлар: |
| |(3 мин) |белсенділік – 2 ұп, оқу-құралдары (кітап, дәптер, қалам) толық|
| | |– 1 ұп |
| | |тәртібі – 2 ұп |
| | |35-40 үп - «5» 25-34 ұп - «4» 3 – 24 ұп – «3» ... – |
| | |0-2 – «2» |
|VІІ |Үйге |Оқулықтан 3.7 (91-92 бет) |
| |тапсырма |Есеп №2ә, программа жазып келу, мүмкін болса дискіге жазуп келу. |
| |(1 мин) | |

Оқушының бағалау парағы:
|Ұйымдастыру |Оқулық бар – 1 ұп, жоқ| |
| |-0 | |
| |Дәптер бар – 1 ұп, | |
| |жоқ -0 | |
| |Қалам бар – 1 ұп, | |
| |жоқ -0 | |
|Үй жұмысы |Үй жұмысы | |
| |Бар, бірақ дұрыс емес | |
| |-1 | |
| |жартылай дұрыс - 2 | |
| |толық дұрыс - 3 | |
| |жоқ | |
| |- 0 | |
|Сұрақ-жауап |Бір дұрыс – 1 ұп | |
|Жаңа сабақ / |Бір дұрыс – 1 ұп | |
|сұрақ-жауап | | |
|Сынып жұмысы |мұғалім бағалайды | |
|А-нұсқа |5 ұп | |
|В |10 ұп | |
|С |15 ұп | |
|белсенділік |2 ұп /мұғалім қояды/ | |
|тәртіп-мәдениеттіл|2 ұп /мұғалім қояды/ | |
|ік | | |
|Жалпы жинаған ұпайы | |

-----------------------
end;

s:=0; I:=2;

s:=s+i; i:=i+2;

s:=0; I:=2;

begin

I<=m

Ұқсас жұмыстар
Сұрақ - жауап, түсіндіру
Тәуелсіздіктің құнын ұмытпайық
Алтын сақа сайысы
Ондық бөлшекті натурал санға бөлу
Практикалық тапсырма
География пәнінің мұғалімі Үмбетов Рүстем ағайымыздың сұрағы
ҮШІНШІ КЕЗЕҢ КӨКПАР
Бүгінгі Алтын сақа ойынында Керқұла атты Кендебай ертегісі талданбақ
Командаға сұрақ
Математикалық сауаттылықты дамытуға арналған тапсырмалар
Пәндер