Теориялық сабақ

|№18 |Сабақтың |9- СЫНЫП. |
|І |тақырыбы: |FOR –DO, FOR –DOWNTO қайталау операторы (1 сағ) |
| |мақсаттары:|1. FOR –DO опреторы көмегімен программалауды үйрену. |
| | |2. Программаны ықшам, сапалы жазу дағдысын қалыптастыру. |
| | |Программаның математикалық моделі туралы түсініктерін тереңдеу. |
| | |3. Программа мәтінін экранға және дәптерге жазудың эстетикасын |
| | |сақтауды ескеру. |
| |көрнекілігі|Паскаль редакторы – Паскал АВС, қайталау операторнының |
| |: |блок-схемасы. |
| |түрі: |Теориялық сабақ. |
|ІІ |барысы: |Ұйымдастыру. |
| |(3 мин) |Оқушыларды түгелдеу, журнал толтыру, оқушылардың дәптерлерін, |
| | |оқулықтарын қарап шығу. |
| | |Сынып, тақта, парта тазалығын қарап шығу, қажет болса |
| | |ескертулер жасау. |
| | |Оқушылардың назарын сабаққа аудару. |
| | | |
| |(10 мин) | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|ІІІ | |Үй тапсырмасымен жұмыс. |
| | |1. Үй жұмысының орындалуын тексеру, есепке алу (Есеп №2ә |
| | |repeat-until көмегімен жазып келу) |
| | |Үй жұмысы орындалған, бірақ дұрыс емес - 1 ұпай, |
| | |жартылай дұрыс - 2 |
| | |толық дұрыс - 3 |
| | |жоқ - 0 |
| | |2. Қысқаша сұрақ-жауап. (1-2 ұп) |
| | |Әзір-қайталау операторы не үшін қолданылады? |
| | |Дейі- қайталау операторы қалай орындалады? |
| | |Қайталау параметрі деген не? |
| | |Repeat – Until –дің While – do –ден қандай айырмашылығы бар? |
| | |Бұл оперторларда циклдің қайталану саны белгілі ме? (жоқ) |
| | |Қайталанатын процес саны алдын ала белігі болған жағдайда не |
| | |істеуге болады? |
| | |Журналдағы тізім бойынша әр оқушы бір сұраққа жауап береді. |
| | |Сұрақтар бітіп қалғанда басынан бастап қайтадан қойыла береді. |
| | |Әр қайталанған сайын сұрақтар күрделене береді. Бір дұрыс |
| | |жауапқа бір ұпай. |
|IV |Жаңа сабақ |1. Қайталау саны алдын-ала белгілі болған жағдайда For – Do |
| |Лекция |және For – Downto операторларын қолданған ыңғайлы. Жазылу түрі: |
| |(10 мин) |For <параметр>=<алғашқы мән> |
| | |to <соңғы мән> do |
| | |begin; |
| | |<серия>; |
| | |end; |
| | | |
| | |For <параметр>=<соңғы мән> |
| | |to <алғашқы мән> downto |
| | |begin; |
| | |серия; |
| | |end; |

|V |Сынып |2. ЕСЕП: Сөйлем сөздерден тұратыны белгілі. Клавиатурадан |
| |жұмысы |енгізілген сөйлемдегі ең ұзын сөзді және оның қанша таңбасы бар |
| |(20 мин) |екенін анықтайтын программа жазыңыз: |
| | |МАТЕМАТИКАЛЫҚ модел: |
| | |Не белгілі? |
| | |Цикл параметрі і –типі бүтін сан, сөйлем s– типі жолдық, ең ұзын|
| | |сөз |
| | |mr - типі жолдық, – ең ұзын сөздегі әріптер (таңбалар) саны |
| | |m–типі бүтін сан. |
| | |Не істеу керек? |
| | |mr, m шамаларының мәндерін анықтау; |
| | |Қалай есептейміз? |
| | |бастапқы мәліметтерді енгіземіз s, бастапқы мәндерді |
| | |меншіктейміз m=0, |
| | |Қайталау парамтерi i 1-бастап сөйлем ұзындығына дейін өзгереді. |
| | |Әр қайталау сайын кезекті таңбаны s[i] аралық шамаға |
| | |жинақтаймыз, әрі оның бос орынға (пробелге) тең емес екенін |
| | |тексереміз. Бос орын кездессе r –шамасына сөйлемнің бір сөзі |
| | |жинақталғанын білеміз. Оның әріптер санын алдынғы сөздің әріптер|
| | |санымен салыстырамыз да, қайсысында таңба көп болса сол сөзді mr|
| | |және оның таңбалар санын m сақтап қаламыз. |
| | |program uzynsoz; |
| | |var i,m: integer; |
| | |mr,s,r: string; |
| | |begin |
| | |writeln('Бірнеше сөзден тұратын сөйлем енгізіңіз '); |
| | |read(s); m:=0; |
| | |for i:=1 to length(s) do |
| | |begin |
| | |r:=r+s[i]; |
| | |if s[i]=' ' then r:=''; |
| | |if m| | |end; |
| | |writeln('Ең ұзын сөз: ',mr); |
| | |writeln('Оның ',m,' таңбасы бар'); |
| | |end. |
| | |2а) (жеңіл нұсақ) |
| | |1-ден бүтін М-ге дейінгі сандардың квадраттарын басып шығаратын |
| | |программа жазыңыз. |
| | |program kvadrat; |
| | |var i,m:integer; |
| | |begin |
| | |write('butin m sanayn engiz '); |
| | |read(m); |
| | |for i:=1 to m do |
| | |writeln(i,' ',i*i); |
| | |end |
| | |Бүтін М>10 болатын санның 1-ге дейінгі кубтарын кему ретімен |
| | |басып шығаратын программа жазыңыз. |
| | |program kuby; |
| | |var i,m:integer; |
| | |begin |
| | |write('butin m sanayn engiz '); |
| | |read(m); |
| | |for i:=m downto 1 do |
| | |writeln(i,' kuby ',i*i*i); |
| | |end. |
| | | |
| | | |
|VІ |Үйге |Оқулықтан 3.7 (96-99 бет) |
| |тапсырма |Есеп №12, программа жазып келу. |
| |(2 мин) | |

-----------------------

ц.парам:=ц.парам+1;

Соңы

шарт

парам:=1

Серия;

Ұқсас жұмыстар
Бейінді оқытуда «практикалық қазақ тілі» курсының білім сапасына ықпалы
"Негіздердің жіктелуі. алынуы. қасиеттері."
"қазақ тілі" лингвистикалық лагерінің жоспары
Құрамында квадрат түбірі бар өрнектерді тепе - тең түрлендіру
Түзулердің өзара орналасуы
Оқушылар шығармашылығын дамыту шарттары
Электр құбылыстары
Оқушыларды топтарға біріктіру. Сабақтың соңы
Білімді жүйелеу сабағы
Талдай білген ұтады
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz