Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Теориялық сабақ

|№18 |Сабақтың |9- СЫНЫП. |
|І |тақырыбы: |FOR –DO, FOR –DOWNTO қайталау операторы (1 сағ) |
| |мақсаттары:|1. FOR –DO опреторы көмегімен программалауды үйрену. |
| | |2. Программаны ықшам, сапалы жазу дағдысын қалыптастыру. |
| | |Программаның математикалық моделі туралы түсініктерін тереңдеу. |
| | |3. Программа мәтінін экранға және дәптерге жазудың эстетикасын |
| | |сақтауды ескеру. |
| |көрнекілігі|Паскаль редакторы – Паскал АВС, қайталау операторнының |
| |: |блок-схемасы. |
| |түрі: |Теориялық сабақ. |
|ІІ |барысы: |Ұйымдастыру. |
| |(3 мин) |Оқушыларды түгелдеу, журнал толтыру, оқушылардың дәптерлерін, |
| | |оқулықтарын қарап шығу. |
| | |Сынып, тақта, парта тазалығын қарап шығу, қажет болса |
| | |ескертулер жасау. |
| | |Оқушылардың назарын сабаққа аудару. |
| | | |
| |(10 мин) | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
|ІІІ | |Үй тапсырмасымен жұмыс. |
| | |1. Үй жұмысының орындалуын тексеру, есепке алу (Есеп №2ә |
| | |repeat-until көмегімен жазып келу) |
| | |Үй жұмысы орындалған, бірақ дұрыс емес - 1 ұпай, |
| | |жартылай дұрыс - 2 |
| | |толық дұрыс - 3 |
| | |жоқ - 0 |
| | |2. Қысқаша сұрақ-жауап. (1-2 ұп) |
| | |Әзір-қайталау операторы не үшін қолданылады? |
| | |Дейі- қайталау операторы қалай орындалады? |
| | |Қайталау параметрі деген не? |
| | |Repeat – Until –дің While – do –ден қандай айырмашылығы бар? |
| | |Бұл оперторларда циклдің қайталану саны белгілі ме? (жоқ) |
| | |Қайталанатын процес саны алдын ала белігі болған жағдайда не |
| | |істеуге болады? |
| | |Журналдағы тізім бойынша әр оқушы бір сұраққа жауап береді. |
| | |Сұрақтар бітіп қалғанда басынан бастап қайтадан қойыла береді. |
| | |Әр қайталанған сайын сұрақтар күрделене береді. Бір дұрыс |
| | |жауапқа бір ұпай. |
|IV |Жаңа сабақ |1. Қайталау саны алдын-ала белгілі болған жағдайда For – Do |
| |Лекция |және For – Downto операторларын қолданған ыңғайлы. Жазылу түрі: |
| |(10 мин) |For <параметр>=<алғашқы мән> |
| | |to <соңғы мән> do |
| | |begin; |
| | |<серия>; |
| | |end; |
| | | |
| | |For <параметр>=<соңғы мән> |
| | |to <алғашқы мән> downto |
| | |begin; |
| | |серия; |
| | |end; |

|V |Сынып |2. ЕСЕП: Сөйлем сөздерден тұратыны белгілі. Клавиатурадан |
| |жұмысы |енгізілген сөйлемдегі ең ұзын сөзді және оның қанша таңбасы бар |
| |(20 мин) |екенін анықтайтын программа жазыңыз: |
| | |МАТЕМАТИКАЛЫҚ модел: |
| | |Не белгілі? |
| | |Цикл параметрі і –типі бүтін сан, сөйлем s– типі жолдық, ең ұзын|
| | |сөз |
| | |mr - типі жолдық, – ең ұзын сөздегі әріптер (таңбалар) саны |
| | |m–типі бүтін сан. |
| | |Не істеу керек? |
| | |mr, m шамаларының мәндерін анықтау; |
| | |Қалай есептейміз? |
| | |бастапқы мәліметтерді енгіземіз s, бастапқы мәндерді |
| | |меншіктейміз m=0, |
| | |Қайталау парамтерi i 1-бастап сөйлем ұзындығына дейін өзгереді. |
| | |Әр қайталау сайын кезекті таңбаны s[i] аралық шамаға |
| | |жинақтаймыз, әрі оның бос орынға (пробелге) тең емес екенін |
| | |тексереміз. Бос орын кездессе r –шамасына сөйлемнің бір сөзі |
| | |жинақталғанын білеміз. Оның әріптер санын алдынғы сөздің әріптер|
| | |санымен салыстырамыз да, қайсысында таңба көп болса сол сөзді mr|
| | |және оның таңбалар санын m сақтап қаламыз. |
| | |program uzynsoz; |
| | |var i,m: integer; |
| | |mr,s,r: string; |
| | |begin |
| | |writeln('Бірнеше сөзден тұратын сөйлем енгізіңіз '); |
| | |read(s); m:=0; |
| | |for i:=1 to length(s) do |
| | |begin |
| | |r:=r+s[i]; |
| | |if s[i]=' ' then r:=''; |
| | |if m| | |end; |
| | |writeln('Ең ұзын сөз: ',mr); |
| | |writeln('Оның ',m,' таңбасы бар'); |
| | |end. |
| | |2а) (жеңіл нұсақ) |
| | |1-ден бүтін М-ге дейінгі сандардың квадраттарын басып шығаратын |
| | |программа жазыңыз. |
| | |program kvadrat; |
| | |var i,m:integer; |
| | |begin |
| | |write('butin m sanayn engiz '); |
| | |read(m); |
| | |for i:=1 to m do |
| | |writeln(i,' ',i*i); |
| | |end |
| | |Бүтін М>10 болатын санның 1-ге дейінгі кубтарын кему ретімен |
| | |басып шығаратын программа жазыңыз. |
| | |program kuby; |
| | |var i,m:integer; |
| | |begin |
| | |write('butin m sanayn engiz '); |
| | |read(m); |
| | |for i:=m downto 1 do |
| | |writeln(i,' kuby ',i*i*i); |
| | |end. |
| | | |
| | | |
|VІ |Үйге |Оқулықтан 3.7 (96-99 бет) |
| |тапсырма |Есеп №12, программа жазып келу. |
| |(2 мин) | |

-----------------------

ц.парам:=ц.парам+1;

Соңы

шарт

парам:=1

Серия;

Ұқсас жұмыстар
Бейінді оқытуда «практикалық қазақ тілі» курсының білім сапасына ықпалы
"Негіздердің жіктелуі. алынуы. қасиеттері."
"қазақ тілі" лингвистикалық лагерінің жоспары
Құрамында квадрат түбірі бар өрнектерді тепе - тең түрлендіру
Түзулердің өзара орналасуы
Оқушылар шығармашылығын дамыту шарттары
Электр құбылыстары
Білімді жүйелеу сабағы
Талдай білген ұтады
Оқытудың педагогикалық жаңа технологиясы
Пәндер