Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
ASCII кодын пайдаланып мына сөздерді кодта
7-сынып
______________
Сабақтың тақырыбы: Ақпаратты кодтау. ASCII коды.
Сабақтың мақсаты:
1. Оқушылардыекілік, он алтылық санау жүйелерімен, ASCII кодымен
таныстыру.
2. Оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарын арттыру және компьютермен
жұмыс жасау мүмкіндіктерін дамыту.
3. Оқушыларды ұқыптылыққа, ұйымшылдыққа, компьютермен сауаты жұмыс жасай
білуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ
Әдісі: Көрсете баяндау, пікірлесе- түсіндіру.
Сабақтың көрнекілігі: ДК, слайттар, үлестірмелі тапсырмалар
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
ІІІ. Жаңа сабақ
ІV.Сарамандық жұмыс
V. Үйге тапсырма
VІ. Қортындылау
І. Сабаққа келмеген оқушыларды түгендеу, үй тапысырмасын пысықтау.
ІІ.Үй тапсырмасын тексеру.
Пысықтау сұрақтары.
1. Ақпарат деген сөзге қандай мағына бересіздер?
2. Адам ақпаратты қалай сақтайды?
3. Қандай процесті ақпараттық процесс деп атаймыз?
4.Адам ақпаратты қандай түрде қабылдайды?
5. Ақпараттың қасиеттерін атаңдар?
ІІІ. Жаңа сабақ.
Ақпаратты кодтау. ASCII коды
Ақпаратты белгілі бір алфавит арқылы ұсынуды кодтау деп атайды.
Бір ғана ақпаратты әр түрлі әдістермен ұсынуға болады. Бір белгі тобынан
екінші белгі тобына көшіру ережесін код деп атайды.Ақпараттың кодталуы оның
кері кодталу процесімен тікелей байланысты.
Морзе әліппесі.
Есептеуіш техникасында ең көп пайдаланылатын код- американдық ASCII коды.
Кодтау кестесінің 16 жолы және 16 бағаны бар. Кесте екі бөліктен тұрады:
стандартты және баламалы.
Стандартты бөлігі-бірінші 128 символдар, 0-ден 127-ге дейінгі кодтар:
цифрлар, латын алфавитінің әріптері мен компьютер жұмысын басқаратын
арнайы символдар.
Баламалы бөлігі-екінші 128 символ, 128-ден 255-ке дейінгі кодтар, бұлар
ұлттық алфавиттер әріптерінен және арнайы символдардан тұрады.
Мысалы «ПАРТА» сөзін кодтау. Ол үшін ASCII кестесінен әр әріпке сәйкес
кодтарды ттабамыз.: П=8F, A=80, P=90, Т=92, А=80. Сонымен ПАРТА сөзі бұл
кодта былай болады: 8F80909280
Енді екілік және оналтылық санау жүйелерінде қарастырайық. Мұнда:
8F-10001111, 80-10000000, 90-10010000, 92-10010010
Бұларды тізбектеп жазсақ: 10001111 10000000 10010000 10010010
шығады.
ASCII кодының кез келген символы сезіз екілік разрядтың немесе екі он
алтылық разрядтың көмегімен кодталады, оның бір разряды 4 бит болады.
ІV. Сарамандық жұмыс
1. «HAPPY END» (хепиенд) хабарын Морза әліппесімен кодта.
2. ASCII кодын пайдаланып мына сөздерді кодта.
Компьютер
Маус
Принтер
Ручка
Дербес компьютер
Монитор
Paint
Cat
Doctor
Book
Mouse
3. Қонжықтың «уайымы» неде?
Қонжық үңгірдің айналасында секіп жүр.
Сап-сары жапырақтар аяқ астына түсіп жатыр.
-Қонжық, саған не болды? «уайымың» бар ма?
Қонжық: «иә» деп жауап берді!
Менің өтінішім
..............................................................
Ал олай болса
................................................................
Қонжық не деді?
|1000 |0000 | | | | | | |
| | | | | | | |
Апасы не деп жауап берді?
| | | | | | | |
| | | | | | | |
V . Үйге тапсырма:
Ақпаратты кодтау. ASCII коды тақырыптарын оқып келу.
БОРАН сөзін ASCII кодын пайдаланып кодтау.
VІ. Қорытындылау:
1. Сонымен оқушылар ақпарат дегенге қандай анықтама бере аласыздар?
VІІ. Оқушыларды бағалау
______________
Сабақтың тақырыбы: Ақпаратты кодтау. ASCII коды.
Сабақтың мақсаты:
1. Оқушылардыекілік, он алтылық санау жүйелерімен, ASCII кодымен
таныстыру.
2. Оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарын арттыру және компьютермен
жұмыс жасау мүмкіндіктерін дамыту.
3. Оқушыларды ұқыптылыққа, ұйымшылдыққа, компьютермен сауаты жұмыс жасай
білуге тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Жаңа сабақ
Әдісі: Көрсете баяндау, пікірлесе- түсіндіру.
Сабақтың көрнекілігі: ДК, слайттар, үлестірмелі тапсырмалар
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
ІІІ. Жаңа сабақ
ІV.Сарамандық жұмыс
V. Үйге тапсырма
VІ. Қортындылау
І. Сабаққа келмеген оқушыларды түгендеу, үй тапысырмасын пысықтау.
ІІ.Үй тапсырмасын тексеру.
Пысықтау сұрақтары.
1. Ақпарат деген сөзге қандай мағына бересіздер?
2. Адам ақпаратты қалай сақтайды?
3. Қандай процесті ақпараттық процесс деп атаймыз?
4.Адам ақпаратты қандай түрде қабылдайды?
5. Ақпараттың қасиеттерін атаңдар?
ІІІ. Жаңа сабақ.
Ақпаратты кодтау. ASCII коды
Ақпаратты белгілі бір алфавит арқылы ұсынуды кодтау деп атайды.
Бір ғана ақпаратты әр түрлі әдістермен ұсынуға болады. Бір белгі тобынан
екінші белгі тобына көшіру ережесін код деп атайды.Ақпараттың кодталуы оның
кері кодталу процесімен тікелей байланысты.
Морзе әліппесі.
Есептеуіш техникасында ең көп пайдаланылатын код- американдық ASCII коды.
Кодтау кестесінің 16 жолы және 16 бағаны бар. Кесте екі бөліктен тұрады:
стандартты және баламалы.
Стандартты бөлігі-бірінші 128 символдар, 0-ден 127-ге дейінгі кодтар:
цифрлар, латын алфавитінің әріптері мен компьютер жұмысын басқаратын
арнайы символдар.
Баламалы бөлігі-екінші 128 символ, 128-ден 255-ке дейінгі кодтар, бұлар
ұлттық алфавиттер әріптерінен және арнайы символдардан тұрады.
Мысалы «ПАРТА» сөзін кодтау. Ол үшін ASCII кестесінен әр әріпке сәйкес
кодтарды ттабамыз.: П=8F, A=80, P=90, Т=92, А=80. Сонымен ПАРТА сөзі бұл
кодта былай болады: 8F80909280
Енді екілік және оналтылық санау жүйелерінде қарастырайық. Мұнда:
8F-10001111, 80-10000000, 90-10010000, 92-10010010
Бұларды тізбектеп жазсақ: 10001111 10000000 10010000 10010010
шығады.
ASCII кодының кез келген символы сезіз екілік разрядтың немесе екі он
алтылық разрядтың көмегімен кодталады, оның бір разряды 4 бит болады.
ІV. Сарамандық жұмыс
1. «HAPPY END» (хепиенд) хабарын Морза әліппесімен кодта.
2. ASCII кодын пайдаланып мына сөздерді кодта.
Компьютер
Маус
Принтер
Ручка
Дербес компьютер
Монитор
Paint
Cat
Doctor
Book
Mouse
3. Қонжықтың «уайымы» неде?
Қонжық үңгірдің айналасында секіп жүр.
Сап-сары жапырақтар аяқ астына түсіп жатыр.
-Қонжық, саған не болды? «уайымың» бар ма?
Қонжық: «иә» деп жауап берді!
Менің өтінішім
..............................................................
Ал олай болса
................................................................
Қонжық не деді?
|1000 |0000 | | | | | | |
| | | | | | | |
Апасы не деп жауап берді?
| | | | | | | |
| | | | | | | |
V . Үйге тапсырма:
Ақпаратты кодтау. ASCII коды тақырыптарын оқып келу.
БОРАН сөзін ASCII кодын пайдаланып кодтау.
VІ. Қорытындылау:
1. Сонымен оқушылар ақпарат дегенге қандай анықтама бере аласыздар?
VІІ. Оқушыларды бағалау
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz