Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Компьютер ақпаратты өңдеу құралы
7-сынып
______________
Сабақтың тақырыбы: Компьютер ақпаратты өңдеу құралы.
Есептеуіш техникасының даму тарихы
Сабақтың мақсаты:
1. Оқушыларды есептеуіш техникасының даму тарихымен танстыру.
2. Оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарын арттыру және компьютермен
жұмыс жасау мүмкіндіктерін дамыту.
3. Оқушыларды ұқыптылыққа, үйымшылдыққа, компьютермен сауаты жұмыс жасай
білуге үйрету.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Әдісі: Көрсете баяндау, пікірлесе- түсіндіру.
Сабақтың көрнекілігі: ДК, слайттар, үлестірмелі тапсырмалар
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
ІІІ. Жаңа сабақ
ІV.Сарамандық жұмыс
V. Үйге тапсырма
VІ. Қортындылау
І. Сабаққа келмеген оқушыларды түгендеу, үй тапысырмасын пысықтау.
ІІ.Үй тапсырмасын тексеру.
Пысықтау сұрақтары.
1. Табиғаттағы ақпарат түрлерін атаңдар?
2. Ақпаратты кодтау дегенді қалай түсінесіздер?
3. ASCII коды қай елдікі?
4. ASCII кодының кестесі неше бағаннан, неше жолдан тұрады?
ІІІ. Жаңа сабақ.
Компьютер ақпаратты өңдеу құралы.
Есептеуіш техникасының даму тарихы
Ақпараттық процестерді зерттейтін ғылымды информатика деп атаймыз.
Ақпаратты өңдейтін құралды компьютер деп атаймыз.
Компьютер аппараттық құралдары:
- кодтауға және бағдарламаларды компьютердің жадына екілік
көрсетілуді ұсынуда арналған енгізу құрылғыларынан;
- компьютер жадынан;
- Процесорден;
- Шығару құрылғыларынан;
- Ақпарттық кеңарнадан тұрады.
Компьютердің бағдарламалық құралдарын бағдарламалық жасақтама деп аталады.
Олар:
- жүйелік;
- қолданбалы
- бағдарламалау жүйелері;
Есептеуіш техникасының даму тарихы бірнеше буындарға бөлінеді.
1-ші буын машиналары 1940-1955 жылдар аралығында шыға бастаған. Оларда
электрондық шамдар пайдаланылған. Бұл машиналарды компьютерлердің атасы
деп атаймыз. Жылдамдығы төмен, абажадай, нгізу үшін перфокарталар
қолданылған бағдарламалар машина командаларының тілінде құрылған, санау
жылдамдығы секундына 20000 операция.
2-ші буын машиналары 1955 жылдан бастап шыға бастаған. Оларда
электрондық шамдардың орнына жартылай өткізгіштер-транзисторлар
пайдаланылады. Өлшемі кішірек, электроэнергиясын азырақ жұмсайды,
жылдамдығы-секундына бірнеше мыңдаған операциялар орындайды.
3-ші буын машиналары Интегралдық схема негізінде құрастырылған. Үлкен
жад, жылдамдығы секундына бірнеше миллиондаған операцияға дейін, магнитті
дискілер пайда болды.
4-ші буын машиналары қазіргі кездегі ЭЕМ-дер. Олар 70-жылдардан бастап
өндіріске енді. Үлкен жад, жоғарғы жылдамдық, өлшемі шағын, жоғарғы
деңгейлі бағдарламалау тілдері.
5-ші буын машиналары қазіргі кезде көптеген елдерде қолға алынып жатыр.
Бұл машиналар кәдімгі адам сөйлейтін тілге жуық тілді түсінетін, яғни «
жасанды интеллек» болуы мүмкін
ІV. Сарамандық жұмыс
Кестені толтыр.
|ЭЕМ буындары |Элементтік базасы |ЭЕМ-нің негізгі |
| | |сипаттамалары |
|1-ші буыны |Электорнды шамдар |Жылдамдығы төмен, |
|1940-1955 | |абажадай |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
V . Үйге тапсырма:
Компьютер ақпаратты өңдеу құралы. Есептеуіш техникасының даму тарихы
тақырыптарын оқып келу.
VІ. Қорытындылау:
1. Сонымен оқушылар есептеуіш техникасы даму тарихына байланысты неше
буынға бөлінеді?
VІІ. Оқушыларды бағалау
______________
Сабақтың тақырыбы: Компьютер ақпаратты өңдеу құралы.
Есептеуіш техникасының даму тарихы
Сабақтың мақсаты:
1. Оқушыларды есептеуіш техникасының даму тарихымен танстыру.
2. Оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарын арттыру және компьютермен
жұмыс жасау мүмкіндіктерін дамыту.
3. Оқушыларды ұқыптылыққа, үйымшылдыққа, компьютермен сауаты жұмыс жасай
білуге үйрету.
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Әдісі: Көрсете баяндау, пікірлесе- түсіндіру.
Сабақтың көрнекілігі: ДК, слайттар, үлестірмелі тапсырмалар
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
ІІІ. Жаңа сабақ
ІV.Сарамандық жұмыс
V. Үйге тапсырма
VІ. Қортындылау
І. Сабаққа келмеген оқушыларды түгендеу, үй тапысырмасын пысықтау.
ІІ.Үй тапсырмасын тексеру.
Пысықтау сұрақтары.
1. Табиғаттағы ақпарат түрлерін атаңдар?
2. Ақпаратты кодтау дегенді қалай түсінесіздер?
3. ASCII коды қай елдікі?
4. ASCII кодының кестесі неше бағаннан, неше жолдан тұрады?
ІІІ. Жаңа сабақ.
Компьютер ақпаратты өңдеу құралы.
Есептеуіш техникасының даму тарихы
Ақпараттық процестерді зерттейтін ғылымды информатика деп атаймыз.
Ақпаратты өңдейтін құралды компьютер деп атаймыз.
Компьютер аппараттық құралдары:
- кодтауға және бағдарламаларды компьютердің жадына екілік
көрсетілуді ұсынуда арналған енгізу құрылғыларынан;
- компьютер жадынан;
- Процесорден;
- Шығару құрылғыларынан;
- Ақпарттық кеңарнадан тұрады.
Компьютердің бағдарламалық құралдарын бағдарламалық жасақтама деп аталады.
Олар:
- жүйелік;
- қолданбалы
- бағдарламалау жүйелері;
Есептеуіш техникасының даму тарихы бірнеше буындарға бөлінеді.
1-ші буын машиналары 1940-1955 жылдар аралығында шыға бастаған. Оларда
электрондық шамдар пайдаланылған. Бұл машиналарды компьютерлердің атасы
деп атаймыз. Жылдамдығы төмен, абажадай, нгізу үшін перфокарталар
қолданылған бағдарламалар машина командаларының тілінде құрылған, санау
жылдамдығы секундына 20000 операция.
2-ші буын машиналары 1955 жылдан бастап шыға бастаған. Оларда
электрондық шамдардың орнына жартылай өткізгіштер-транзисторлар
пайдаланылады. Өлшемі кішірек, электроэнергиясын азырақ жұмсайды,
жылдамдығы-секундына бірнеше мыңдаған операциялар орындайды.
3-ші буын машиналары Интегралдық схема негізінде құрастырылған. Үлкен
жад, жылдамдығы секундына бірнеше миллиондаған операцияға дейін, магнитті
дискілер пайда болды.
4-ші буын машиналары қазіргі кездегі ЭЕМ-дер. Олар 70-жылдардан бастап
өндіріске енді. Үлкен жад, жоғарғы жылдамдық, өлшемі шағын, жоғарғы
деңгейлі бағдарламалау тілдері.
5-ші буын машиналары қазіргі кезде көптеген елдерде қолға алынып жатыр.
Бұл машиналар кәдімгі адам сөйлейтін тілге жуық тілді түсінетін, яғни «
жасанды интеллек» болуы мүмкін
ІV. Сарамандық жұмыс
Кестені толтыр.
|ЭЕМ буындары |Элементтік базасы |ЭЕМ-нің негізгі |
| | |сипаттамалары |
|1-ші буыны |Электорнды шамдар |Жылдамдығы төмен, |
|1940-1955 | |абажадай |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
V . Үйге тапсырма:
Компьютер ақпаратты өңдеу құралы. Есептеуіш техникасының даму тарихы
тақырыптарын оқып келу.
VІ. Қорытындылау:
1. Сонымен оқушылар есептеуіш техникасы даму тарихына байланысты неше
буынға бөлінеді?
VІІ. Оқушыларды бағалау
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz