Сабақ жоспары :: Математика
Файл қосу
Математикалық сандық ойыны жайлы ақпарат
Имангалиев Канат Қажияқпарұлы
Батыс Қазақстан облысы
Казталов ауданы
Көпкүтір негізгі мектебінің
математика пәнінің мұғалімі
Сабақтың тақырыбы: « Математикалық сандық» ойыны.
Сабақтың мақсаты:1) Оқушылардың ой-өрісін кеңейтіп есте сақтау
қабілетін шыңдау,оқушылардың білімге қызығушылығын арттыру.
2) Оқушыларды шапшаңдыққа, ізденімпаздыққа, ұйымшылдыққа тәрбиелеу.
Түрі: Топтық сайыс сағаты.
Типі: Ойын түрінде
Жоспары:
1. Топтың өзін таныстыруы, амандасу рәсімі
2. Бәйге (логикалық есептер)
3. Математикалық хоккей
4. Ғажайып алаңы (есептер шығару)
5. Кім жылдам.
6. Минитест
Қолданылған нақыл сөздер:
1. Арифметика математиканың, ал математика ғылымдардың патшасы.
(К.Гаусс)
2. Ақыл-ойды тәртіпке келтіретін математика.
(М.В.Ломоносов)
3. Математика – барлық ғылымдардың тұңғышы және оларға пайдалы да, қажет
те. (Р.Бэкон)
Жүргізуші: Қайырлы күн қадірменді көрермендер!
«Математикалық сандық » ойынына қош келдіңіздер.
Бүгінгі ойын топтық сайыс түрінде өтеді.
Математика сырлары,
Қызықтырды біздерді.
Ойынға бірге қатысуға,
Шақырамыз сіздерді
Ортаға 5 сынып— шеңбер, 6сынып- тіктөртбұрыш, 7сынып — үшбұрыш
топтарын шақырамыз.
Шеберлікті, білімді
сараптап сіздер көріңіздер
Әділқазы алқасы
Әділ баға беріңіздер! - дей отырып сайыскерлеріміздің біліміне баға беретін
әділ қазылар алқасын ортаға шақырамыз. Бүгінгі кештің жоспары
таныстырылады.
Көңілді тапқырлар, білгіштер
Бар өнерін алдарына салады.
Кім білімді көп оқыған болса егер,
Бүгінгі күн жеңімпазы болады.
Есептен сайысады үш тобымыз
Алға озар ең мықтысы осы жолда
Көпшілік білімдерін сараламақ
Сұрамақ шығуларын жұрт алдына.
І тур. Таныстыру. (Әр команда өздерін таныстырады)
ІІ тур «Бәйге» (Әр топ 1 минут ішінде 13сұраққа жауап беру керек. Егер
жауабын білмесеңіздер «келесі» деп жауап бересіздер)
І топқа:
1. Өздеріңіз оқып отырған «Алгебра» кітабінің авторы? (Баймұханов,
Базаров)
2. 7 майшам жанып тұр, 4-уін сөндірсек неше майшам қалады?(4)
3. Алманың жартысы неге ұқсайды? (өзінің жартысына)
4. Үш сызықтан пайда болған фигура?(үшбұрыш)
5. 1/10 санының кері саны? (10)
6. Бес жарым таяқтың неше ұшы бар?(12)
7. у=х3 функциясының графигі. (кубтық парабола)
8. Жарты түзу. (сәуле)
9. Ақиқаттығы дәлелдеусіз қабылданатын сөйлем (аксиома)
10. Қай ыдыстан тамақ ішуге болмайды. (бос ыдыстан)
11. Тік бұрыштан кіші бұрыш (сүйір)
12. 225 нешенің квадраты (15)
13. Бір шоколадты 100 теңгеге сатып аламыз. 1,5 шоколадты неше теңгеге
сатып алуға болады. (200)
ІІ топқа:
1. Шаманың 1/100 бөлігі (процент)
2. у=х2 функциясының графигі. ( парабола)
3. Шеңбер сызуға арналған құрал (циркуль)
4. Үстелде 3 стақан сүт бар.Алмаз бір стақан сүтті ішіп қойды. Үстелде
неше стақан бар? (3)
5. Нанды үш бөлікке бөлу үшін, нанды неше рет кесу керек?
6. Геометрияның жазықтықтағы денені зерттейтін бөлімі (планиметрия)
7. Торда 4 қоян бар. 4 бала 4 қоянды әкетті, ал бір қоян торда қалды.
Неге?
8. Көпмүшенің барлық қабырғаларының қосындысы (периметр)
9. Анықтамасыз қабылданатын ұғымдар.( негізгі ұғымдар)
10. Қабырғалары толықтауыш сәулелер болатын бұрыш (жазыңқы)
11. 86 санын еш амал қолданбай 12-ге арттыр. (98)
12. Ең үлкен хорда. (диаметр)
13. 35 -тің квадраты (1225)
ІІІ топқа:
1. Екінің алтыншы дәрежесі
2. Бөлменің 4 бұрышында 4 мысық отыр. Олардың әрқайсысына қарсы 3
мысықтан отыр. Бөлмеде неше мысық отыр
3. 45 минут сағаттың қанша бөлігі (¾)
4. Кері сандардың көбейтіндісі (1)
5. Екі нүктенің арасындағы түзу (кесінді)
6. Көпмүшенің қалыпты түрі (стандарт)
7. Дәлелдеуді қажет ететін математикалық сөйлем (теорема)
8. Ең үлкен уақыт өлшем бірлігі (ғасыр)
9. Қай санның квадраты 256-ға тең. (16)
10. Миллиард санын жазғанда неше нол керек(9)
11. Кім барлық тілде сөйлейді (жаңғырық
12. Екі қатынастың теңдігі (пропорция)
13. Қыры 5 дм-ге тең кубтың көлемі. (125)
ІІІ тур. Математикалық хоккей.
Әр топқа бірдей есеп беріледі, әр топтан бір-бірден кезекпен оқушылар шығып
бір ғана амалды орындап отырады.
(43*19-26928 : 33)*(16112 : 53 — 304)
Ж:0
IV тур. Ғажайып алаңы
|20 |20 |20 |
|30 |30 |30 |
|40 |40 |40 |
Сол жақтағы 20.
(әзіл есеп) “ Түлкі мен қасқыр”.
Екеуі тегін балыққа тап болады. Қасқыр айтады “Мен математикаға нашармын,
балықты сен бөл” дейді түлкіге. Сонда түлкі саған біреу, маған екеу, саған
үшеу, маған төртеу т.с.с. Ең соңында жиырма балықты өзіне салады. Кім көп
алды және қаншаға артық алды?
Қасқыр-100
Ж: Ең көп балықты түлкі алды -110, 10 балыққа артық.
Ортадағы 20.
(әзіл есеп) «Қу түлкі»
Шал балықтарды көп аулап әндетіп келе жатса,жолда бір түлкі сұлап жатады,
шал қуанып кемпіріме жаға болады деп түлкіні шанаға салып алады. Ал түлкі
жолда 1 минутта 1 балық, 2 минутта 2 балық, т.с.с. Бір лақтырғанда алдыңғы
лақтырғаннан 2 есе артық лақтыра береді. 7 минутта барлығы неше балық
лақтырған.
Ж: 127
Оң жақтағы 20 .
“Тосап жеу”Бала 600г тосапты 6 минут, ал Карлсон 2 есе артық жейді. Олар
бірге неше минутта жейді?
Жауабы: 2 мин
Сол жақтағы 30.
Ең алғаш Еуропаға “миллион” сөзін әкелген кім?
Жауабы: Атақты жиһангез Марко Поло (1254-1323)
Ортадағы 30.
Үлкен және кіші белгілерін енгізген ағылшын математигі.
Жауабы:Гарриот
Оң жақтағы 30.
1637 жылы координаталық түзуді енгізіп, теріс және оң сандарға түсінік
берген француз математигі.
Жауабы:Рене Декарт
Сол жақтағы 40.
XVIII ғасырда “көбейту” және “бөлу” таңбаларын ұсынған кім?
Жауабы: Лейбниц
Ортадағы 40.
«Парабола» деген атауды енгізген біздің заманымыздан бұрыңғы
(262-190) жылдарда өмір сүрген грек ғалымы.
Жауабы: Аполлони
Оң жақтағы 40.
«Функция» ұғымын алғаш рет енгізген ұлы атақты математик.
Жауабы: Лейбниц
V тур. «Кім жылдам?»
Геометриялық фигуралардың аттарын табу.
1. апрцетяи -трапеция
2. еңшбре - шеңбер
3. шұбршүы - үшбұрыш
4. трұбышрөт-төртбұрыш
5. рвадкат - квадрат
VI минитест.
1. 10100 саны
А. миллион В. Триллион С. Гугол
2. Осы суреттен жоқ фигураны табу.
[pic]
А. шеңбер В. тіктөртбұрыш С. үшбұрыш Д. ромб Е. бәрі бар
3. Чебурашка дүкеннен 7 бірдей дәптер сатып алды. Неше теңге төледі?
А. 2000т В. 3070т С. 1540 т
4. «Пропорция» грек тілінен аударғанда нені білдіреді?
А. теңдік В. әдемілік С. музыка
5. Ең кіші жай сан
А. 0 В. 1 С.2
VIІ. Қорытынды.
Қорытынды шығару үшін сөз кезегін қазыларға береміз. Жеңімпаздар
марапатталады.[pic]
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz