Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Кулон күші

Кенбай орта мектебі

Білімді мыңды жығар
(сайыс сабақ)

Өткізген: пән оқытушысы Жұмабаева Ф. О.

2008 жыл

Сабақтың тақырыбы: Білімді мыңды жығар (электростатика бөлімі)
Сабақтың мақсаты:
білімділік: Дәстүрлі емес сабақ түрлерінде
оқушылардың бесенділігін арттырып, өзіне-өзі баға
беруге, өз жетістіктерін сезініп, әлсіз жақтарын
сын көзбен қарауға үйрету, өткен тарауда алған
білімдерін жетілдіру, тиянақтау, еске түсіре
отырып, білімдерін қорытындылау.
дамытушылық: Танымдық ойлау қабілетін
дамытып, өз бетімен жұмыс жасауға дағдыландыру.
Білім сапасын арттырып, пәнге деген қызығушылығын
туғызу.
тәрбиелік: Тапқырлыққа, ізденіп шешім
қабылдауға, ауызбіршілікке, ұйымшылдыққа, топ
намысын қорғауға баулу.
Сабақтың түрі: сайыс сабақ

Сабақтың көрнекілігі: көрнекi материал, таратпа материал, оқу құралдары,
компьютер, презентация материалдары , сөзжұмбақ, жұлдызша
Көкейтестiлiгi:
ә) оқушының қызығушылығын қалыптастыру тәсiлдерi : сөзжұмбақ,
б) бақылау формалары: деңгейлік тапсырмалар
Сабақта қолданылатын стратегиялар: ой-толғаныс, венн диаграммасы,
топтастыру, Insert жүйесі.
Сабақтың жүрісі: Ұйымдастыру кезеңі: (1 мин)
Топ оқушыларын а) Кулон тобы, ә) Фарадей тобы, б) Вольт тобы деп үшке бөлу.

Сайыс сабақтың жоспары:
1. Таныстыру (әр топ өздерін таныстырады) (3 мин)
2. Мәнжазба қорғау (6 мин)
3. Ой қорыту: үш топқа тапсырма беру.

1) Венн диаграммасы
2) Топтастыру
3) Insert жүйесі
(5 мин)
4. Деңгейлік тапсырмалар (2- сұрақ, 1-есеп) (10 мин)

5. Кім шапшаң? (сөзжұмбақ)
(10 мин)
6. Қарлы кесек (бір-біріне сұрақ қою) (5-
мин)
Қорытындылау.

1. Топтар өздерінің аттарын ашып айта отырып, таныстыру.
2. Мәнжазба: үйге берген тақырыптары бойынша мәнжазба қорғау.
3. Ой қорыту: Кулон тобына: (венн диаграммасы: гравитациялық
күшпен кулон күшін салыстыру)

Гр. күш Кулон
күші

Фарадей тобына: ( өзара әсерлесу күштерін
топтастыру)

Вольт тобына: (Insert жүйесі толтыру )
|Білемін |Білгім келеді |Таңқалдырғаны |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |

4. Деңгейлік тапсырмалар:
1-топ: 1) Потенциал дегеніміз не?
2) Диэлектрик дегеніміз не? Неше
түрі бар?
3) Есеп № 1.
Бір күш сызығының бойында бірінен-бірі 4 см қашықтықта орналасқан
нүктелердің арасындағы потенциалдар айырмассы 120 В-қа тең. Егер
өрістің біртекті екені белгілі болса, электросатикалық өріс
кернеулігін табыңдар.

2- топ: 1)Екі өткізгіштің электр сыйымдылығы дегеніміз не?
2) Зарядталған конденсатор энергиясы неге тең?
3)Есеп №2
Сыйымдылығы 10 мкФ конденсаторға 4 мкКл заряд берген зарядталған
конденсатор энергиясы қандай?

3- топ: 1) Потенциалдар айырмасы өлшем бірлігі қандай, анықтама
беріңдер.
2) Күш сызықтары дегеніміз не, мысал келтір?
3) Есеп №3
Ара қашықтығы 6 см, бірдей нүктелік электр зарядтары бос кеңістікте
0,1 Н күшпен әсерлеседі. Осы зарядтардың шамасын табу керек.

5. Кім шапшаң? “Электростатика”
6. “Қарлы кесек” топтар бір-біріне дайындап келген сұрақтарын
қояды.

Қорытындылау: (әр дұрыс жауапқа жұлдызша таратылады, сол бойынша орын
беріледі.)
Бағалау: Белсене араласып отырған оқушыларға баға қойылады.

-----------------------
өзара әсерлесу

Ұқсас жұмыстар
Электр зарядтарының өзара әрекеттесуі . Кулон заңы
Электростатиканың негізгі заңы – кулон заңы
Кулон заңы
Мелликен - Иоффе тәжірибесі
Ток күші Амперметр. Электр кернеуі. Вольтметр
Глоссарий
Электр зарядының өлшем бірлігі айт
Магнит индукциясы
Тұрақты электр тогы. тұрақты токтың пайда болу шарттары электр энергиясы көзінің электр қозғаушы күші
Нейтронды алғаш ашқан ғалым
Пәндер