Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Кулон күші
Кенбай орта мектебі
Білімді мыңды жығар
(сайыс сабақ)
Өткізген: пән оқытушысы Жұмабаева Ф. О.
2008 жыл
Сабақтың тақырыбы: Білімді мыңды жығар (электростатика бөлімі)
Сабақтың мақсаты:
білімділік: Дәстүрлі емес сабақ түрлерінде
оқушылардың бесенділігін арттырып, өзіне-өзі баға
беруге, өз жетістіктерін сезініп, әлсіз жақтарын
сын көзбен қарауға үйрету, өткен тарауда алған
білімдерін жетілдіру, тиянақтау, еске түсіре
отырып, білімдерін қорытындылау.
дамытушылық: Танымдық ойлау қабілетін
дамытып, өз бетімен жұмыс жасауға дағдыландыру.
Білім сапасын арттырып, пәнге деген қызығушылығын
туғызу.
тәрбиелік: Тапқырлыққа, ізденіп шешім
қабылдауға, ауызбіршілікке, ұйымшылдыққа, топ
намысын қорғауға баулу.
Сабақтың түрі: сайыс сабақ
Сабақтың көрнекілігі: көрнекi материал, таратпа материал, оқу құралдары,
компьютер, презентация материалдары , сөзжұмбақ, жұлдызша
Көкейтестiлiгi:
ә) оқушының қызығушылығын қалыптастыру тәсiлдерi : сөзжұмбақ,
б) бақылау формалары: деңгейлік тапсырмалар
Сабақта қолданылатын стратегиялар: ой-толғаныс, венн диаграммасы,
топтастыру, Insert жүйесі.
Сабақтың жүрісі: Ұйымдастыру кезеңі: (1 мин)
Топ оқушыларын а) Кулон тобы, ә) Фарадей тобы, б) Вольт тобы деп үшке бөлу.
Сайыс сабақтың жоспары:
1. Таныстыру (әр топ өздерін таныстырады) (3 мин)
2. Мәнжазба қорғау (6 мин)
3. Ой қорыту: үш топқа тапсырма беру.
1) Венн диаграммасы
2) Топтастыру
3) Insert жүйесі
(5 мин)
4. Деңгейлік тапсырмалар (2- сұрақ, 1-есеп) (10 мин)
5. Кім шапшаң? (сөзжұмбақ)
(10 мин)
6. Қарлы кесек (бір-біріне сұрақ қою) (5-
мин)
Қорытындылау.
1. Топтар өздерінің аттарын ашып айта отырып, таныстыру.
2. Мәнжазба: үйге берген тақырыптары бойынша мәнжазба қорғау.
3. Ой қорыту: Кулон тобына: (венн диаграммасы: гравитациялық
күшпен кулон күшін салыстыру)
Гр. күш Кулон
күші
Фарадей тобына: ( өзара әсерлесу күштерін
топтастыру)
Вольт тобына: (Insert жүйесі толтыру )
|Білемін |Білгім келеді |Таңқалдырғаны |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
4. Деңгейлік тапсырмалар:
1-топ: 1) Потенциал дегеніміз не?
2) Диэлектрик дегеніміз не? Неше
түрі бар?
3) Есеп № 1.
Бір күш сызығының бойында бірінен-бірі 4 см қашықтықта орналасқан
нүктелердің арасындағы потенциалдар айырмассы 120 В-қа тең. Егер
өрістің біртекті екені белгілі болса, электросатикалық өріс
кернеулігін табыңдар.
2- топ: 1)Екі өткізгіштің электр сыйымдылығы дегеніміз не?
2) Зарядталған конденсатор энергиясы неге тең?
3)Есеп №2
Сыйымдылығы 10 мкФ конденсаторға 4 мкКл заряд берген зарядталған
конденсатор энергиясы қандай?
3- топ: 1) Потенциалдар айырмасы өлшем бірлігі қандай, анықтама
беріңдер.
2) Күш сызықтары дегеніміз не, мысал келтір?
3) Есеп №3
Ара қашықтығы 6 см, бірдей нүктелік электр зарядтары бос кеңістікте
0,1 Н күшпен әсерлеседі. Осы зарядтардың шамасын табу керек.
5. Кім шапшаң? “Электростатика”
6. “Қарлы кесек” топтар бір-біріне дайындап келген сұрақтарын
қояды.
Қорытындылау: (әр дұрыс жауапқа жұлдызша таратылады, сол бойынша орын
беріледі.)
Бағалау: Белсене араласып отырған оқушыларға баға қойылады.
-----------------------
өзара әсерлесу
Білімді мыңды жығар
(сайыс сабақ)
Өткізген: пән оқытушысы Жұмабаева Ф. О.
2008 жыл
Сабақтың тақырыбы: Білімді мыңды жығар (электростатика бөлімі)
Сабақтың мақсаты:
білімділік: Дәстүрлі емес сабақ түрлерінде
оқушылардың бесенділігін арттырып, өзіне-өзі баға
беруге, өз жетістіктерін сезініп, әлсіз жақтарын
сын көзбен қарауға үйрету, өткен тарауда алған
білімдерін жетілдіру, тиянақтау, еске түсіре
отырып, білімдерін қорытындылау.
дамытушылық: Танымдық ойлау қабілетін
дамытып, өз бетімен жұмыс жасауға дағдыландыру.
Білім сапасын арттырып, пәнге деген қызығушылығын
туғызу.
тәрбиелік: Тапқырлыққа, ізденіп шешім
қабылдауға, ауызбіршілікке, ұйымшылдыққа, топ
намысын қорғауға баулу.
Сабақтың түрі: сайыс сабақ
Сабақтың көрнекілігі: көрнекi материал, таратпа материал, оқу құралдары,
компьютер, презентация материалдары , сөзжұмбақ, жұлдызша
Көкейтестiлiгi:
ә) оқушының қызығушылығын қалыптастыру тәсiлдерi : сөзжұмбақ,
б) бақылау формалары: деңгейлік тапсырмалар
Сабақта қолданылатын стратегиялар: ой-толғаныс, венн диаграммасы,
топтастыру, Insert жүйесі.
Сабақтың жүрісі: Ұйымдастыру кезеңі: (1 мин)
Топ оқушыларын а) Кулон тобы, ә) Фарадей тобы, б) Вольт тобы деп үшке бөлу.
Сайыс сабақтың жоспары:
1. Таныстыру (әр топ өздерін таныстырады) (3 мин)
2. Мәнжазба қорғау (6 мин)
3. Ой қорыту: үш топқа тапсырма беру.
1) Венн диаграммасы
2) Топтастыру
3) Insert жүйесі
(5 мин)
4. Деңгейлік тапсырмалар (2- сұрақ, 1-есеп) (10 мин)
5. Кім шапшаң? (сөзжұмбақ)
(10 мин)
6. Қарлы кесек (бір-біріне сұрақ қою) (5-
мин)
Қорытындылау.
1. Топтар өздерінің аттарын ашып айта отырып, таныстыру.
2. Мәнжазба: үйге берген тақырыптары бойынша мәнжазба қорғау.
3. Ой қорыту: Кулон тобына: (венн диаграммасы: гравитациялық
күшпен кулон күшін салыстыру)
Гр. күш Кулон
күші
Фарадей тобына: ( өзара әсерлесу күштерін
топтастыру)
Вольт тобына: (Insert жүйесі толтыру )
|Білемін |Білгім келеді |Таңқалдырғаны |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
4. Деңгейлік тапсырмалар:
1-топ: 1) Потенциал дегеніміз не?
2) Диэлектрик дегеніміз не? Неше
түрі бар?
3) Есеп № 1.
Бір күш сызығының бойында бірінен-бірі 4 см қашықтықта орналасқан
нүктелердің арасындағы потенциалдар айырмассы 120 В-қа тең. Егер
өрістің біртекті екені белгілі болса, электросатикалық өріс
кернеулігін табыңдар.
2- топ: 1)Екі өткізгіштің электр сыйымдылығы дегеніміз не?
2) Зарядталған конденсатор энергиясы неге тең?
3)Есеп №2
Сыйымдылығы 10 мкФ конденсаторға 4 мкКл заряд берген зарядталған
конденсатор энергиясы қандай?
3- топ: 1) Потенциалдар айырмасы өлшем бірлігі қандай, анықтама
беріңдер.
2) Күш сызықтары дегеніміз не, мысал келтір?
3) Есеп №3
Ара қашықтығы 6 см, бірдей нүктелік электр зарядтары бос кеңістікте
0,1 Н күшпен әсерлеседі. Осы зарядтардың шамасын табу керек.
5. Кім шапшаң? “Электростатика”
6. “Қарлы кесек” топтар бір-біріне дайындап келген сұрақтарын
қояды.
Қорытындылау: (әр дұрыс жауапқа жұлдызша таратылады, сол бойынша орын
беріледі.)
Бағалау: Белсене араласып отырған оқушыларға баға қойылады.
-----------------------
өзара әсерлесу
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz