Алғашқы есептеу құрылғысы

Абсеитова Гүлайым Жүнісханқызы
Өскемен қаласы, №43 мектеп-гимназиясының информатика және математика мұғалімі
Сабақтың тақырыбы : Есептеуіш техникасының даму тарихы
Сабақтың мақсаты:
1-білімділік: Оқушыларды есептеу механизмдері мен құрылғыларының шығу тарихымен таныстыру.
2- дамытушылық : Оқушылардың танымдық және шығармашылық қабілеттерін, ойларын дұрыс тұжырымдап сұрақтарға қорытынды жасай білу дағдыларын дамыту.
3- тәрбиелік: , есептеуіш техниканың даму тарихын білуге құштарлығын арттыру, еңбек сүйгіштікке, уақытты үнемді пайдалануға тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекіліктері : карточкалар, есепшот, ДК, мультимедиалық проектор, презентация “ЕТ даму тарихы”
Сабақтың типі : жаңа материалды меңгерту
Сабақтың түрі: әңгіме- сабақ
Сабақта қолданылатын әдістер : алдын-ала тапсырма беру, ішінара іздеу, практикалық, сұрақ-жауап
Оқушылардың таным-әрекеттерін ұйымдастыру түрі : жеке-дара, топтық, фронтальді
Сабақтың жүру барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі. (2 минут)
ІҮ. Жаңа сабақты меңгеруге дайындық кезеңі (3 минут)
Ү. Жаңа сабақты түсіндіру (20 минут)
ҮІ. Жаттығу кезеңі (13 минут)
ҮІІ . Сабақты бекіту кезеңі (5 минут)
ҮІІІ. Үй тапсырмасын беру. (2 минут)
І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен амандасып, жоқ оқушылардың себебін анықтау, бар оқушылардың назарын тарту, оқушылардың оқу құралдарын тексеру.
ІҮ . Жаңа сабақты меңгеруге дайындық кезеңі
- жаңа сабақтың мақсатын айту.
Ү . Жаңа сабақты түсіндіру
Презентация көрсетіледі және ЕТ даму тарихына жасалған хронологиялық кесте жазып әр оқушының алдына беремін.
Есептеуіш техниканың даму тарихындағы негізгі даталар
Кейбір слайдтарды қызықты әңгімелермен ұштастырамын.
Саусақты қолданып санауға байланысты: (слайд 2)
Белгілі орыс саяхатшысы Н. Н. Миклухо-Маклай Жаңа Гвинеяда жабайылардың саусақпен санау тәсілін былай деп жазады: “…Папуас санағанда саусақтарды бүге отырып, белгілі бір дыбыс шығарады. Мысалы, “бе, бе, бе, …” беске дейін санағаннан кейін, ол “ибон-бе” (қол) дейді. Содан кейін екінші қолының саусақтарын бүге отырып, тағы да “бе, бе, бе, . . ”, “ибон-али” (екі қол) жеткенше қайталайды. Әрі қарай “бе, бе, бе, …” санау жалғасады, “самба - бе” және “самба-али” (бір аяқ, екі аяқ) жеткенге дейін санайды. Егер әрі қарай санау керек болса, басқа біреудің саусақтарын қолданады”.
Сұрақ: жоғарыда аталған құрылғылардың барлығы қалай жұмыс істейді? (адам басқарады, есептеуді механизациялаған құрылғылар) (слайд 8) (фронтальді)
Енді адамдар өзі адамның қатысуынсыз автоматты түрде есептейтін машина жасауды армандады. Осындай машинаның бірінші жобасын ұсынған Кембридж университетінің профессоры Чарльз Бэббидж болды. Ол 1820-1856 жылдар аралығында “Аналитикалық машинаның” программалық-басқару жүйесін құрумен айналысты. Ол өте күрделі механикалық құрылғы болғандықтан, оны қолдану мүмкін болмады. Кейбір ғалымдар Бэбидж еңбегін нәтижесіз деп таныды. Бірақ Чарльз Бэббидждің айтқан сөзі уақыт өте дәлелденді. Ол: “Қазіргі аз түсінікті және мүлдем керексіз нәрселер болашақ ұрпақтың қажетті азығына айналады. Бұл ғылыми білімнің заңдылығы”, - деген. Аналитикалық машина проектісінің негізгі идеяларын біздің ғасырдың ЭЕМ конструкторлары қолданды. Қазіргі компьютердің негізгі компоненттері аналитикалық машинада да болды:
- ҚОЙМА (қазіргі терминалогияда - ЖАДЫ) - берілген сандар мен аралық нәтижелер сақталады;
- ДИІРМЕН (арифметикалық құрылғы) - қоймадан алынған сандарға операциялар жасалады;
- КОНТОРА (басқару құрылғысы) - бағдарламаға сәйкес сандарға қолданылатын операциялардың ретін басқарады;
- ЕНГІЗУ БЛОГЫ берілгендерді енгізу;
- НӘТИЖЕНІ БАСУ.
С. А. Лебедевтің өміріне қысқаша тоқталамын. (алдын-ала бір оқушыға тапсырма беріледі) (слайд 17)
ҮІ. Жаттығу кезеңі
Кітаппен жұмыс жүргізу (34 беттегі және слайдтағы ақпаратты қолдана отырып, ЭЕМ буындарын, олардың бір-бірінен айырмашылығын көрсететін кесте ойластыру, оны компьютерде толтыру) 2 жұмысты проектор арқылы көрсетіп, салыстыру. (ішінара іздеу әдісін қолданамын, жеке-дара 1)
Карточкамен жұмыс (топпен, практикалық әдіс)
Қалдырылған сөзді тауып жаз.
- Көне есептеу құралы адамның болды.
- Б. э. д. Ү ғасырда Египетте, Грецияда, Римде кеңінен тарады.
- Есептеуіш машинасын құру тарихы француз философы, жазушысы, математигі және физигі атымен байланысты.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz