Екілік санау жүйесінен ондыққа және қайта ауыстыру

Абсеитова Г. Ж.
Өскемен қаласы, №43 мектеп-гимназиясы
Сабақтың тақырыбы : Екілік санау жүйесінен ондыққа және қайта ауыстыру
Сабақтың мақсаты:
1-білімділік: Оқушылардың сандарды екілік санау жүйесінен ондық санау жүйесіне және керісінше ауыстыру ережелерінің меңгергенін тексеру, білімдерін бекіту.
2- дамытушылық : Оқушылардың танымдық және шығармашылық қабілеттерін дамыту.
3- тәрбиелік: еңбек сүйгіштікке, өзін-өзі бағалауға тәрбиелеу.
Сабақтың көрнекіліктері : карточкалар, ДК, мультимедиалық проектор
Сабақтың типі : бекіту
Сабақтың түрі: практикалық - сабақ
Сабақта қолданылатын әдістер : ішінара іздеу, практикалық, сұрақ-жауап
Оқушылардың таным-әрекеттерін ұйымдастыру түрі : жеке-дара, топтық, фронтальді
Сабақтың жүру барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі. (2 минут)
ІІ Үй жұмысын тексеру кезеңі (10 минут)
ІІІ. Жаттығу кезеңі (25 минут)
ҮІІ . Сабақты бекіту кезеңі (5 минут)
ҮІІІ. Үй тапсырмасын беру. (3 минут)
І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен амандасып, жоқ оқушылардың себебін анықтау, бар оқушылардың назарын тарту, оқушылардың оқу құралдарын тексеру, сабақтың мақсатын айту.
ІІ . Үй тапсырмасын тексеру кезеңі . Оқушыларды екі топқа бөліп, екі топ арасында «Крестики-нолики» ойыны ойналады.
«Крестики-нолики» ойыны. (екі топ арасында)
Шаршыдағы ұяшықтардың бірін таңдап, ондағы санды берілген жүйеден екінші жүйеге ауыстыру. 1 топ - 1санын, ал 2 топ - 0 санын қоюды. Бірінші бітірген топ өз тобының таңбасын қояды. Ойынның мақсаты: топ таңбасы диагональ, вертикаль, горизонталь тізіліп тұру керек. Қай топ бірінші болып өз таңбасын берілген бағытта тізіді (нәтижеге жетеді) сол топ жеңді деп есептеледі.
ІІІ. Жаттығу кезеңі. Бұл кезеңде оқушылар санау жүйелерін ауыстыруға арналған таратпа материалдармен жұмыс жүргізеді.
1-нұсқа
1. Нүктелер координаталары екілік жүйеде берілген. Нүкте координаталарын ондық жүйеге ауыртыр және оны координаталық кеңістікке белгіле. Ауыстыруды дұрыс орындап және нүктелерді ретімен қосқанда қандай да бір сурет шығады.
Кестенің жалғасы
- Бірінші компьютердің аты . . . деп аталады. (Егер тапсырманы дұрыс орындасаң, нүктенің орнына қажетті сөз қойылады. )
1. 120 10 =… 2
2. 45 10 =… 2
3. 31 10 =… 2
4. 50 10 =… 2
5. 33 10 =… 2
2-нұсқа
1. Нүктелер координаталары екілік жүйеде берілген. Нүкте координаталарын ондық жүйеге ауыртыр және оны координаталық кеңістікке белгіле. Ауыстыруды дұрыс орындап және нүктелерді ретімен қосқанда қандай да бір сурет шығады.
Кестенің жалғасы
- 1694 жылы атақты неміс математигі Лейбниц Паскаль өзінің механикалық есептеу машинасын - . . . құрастырды. (Егер тапсырманы дұрыс орындасаң, нүктенің орнына қажетті сөз қойылады. )
1. 22 10 =… 2 6. 67 10 =… 2
2. 11 10 =… 2 7. 123 10 =… 2
3. 9 10 =… 2 8. 56 10 =… 2
4. 8 10 =… 2 9. 23 10 =… 2
5. 51 10 =… 2 10. 6 10 =… 2
3-нұсқа
1. Нүктелер координаталары екілік жүйеде берілген. Нүкте координаталарын ондық жүйеге ауыртыр және оны координаталық кеңістікке белгіле. Ауыстыруды дұрыс орындап және нүктелерді ретімен қосқанда қандай да бір сурет шығады.
Кестенің жалғасы
- Алғашқы түрлі түсті мониторлар . . . жылы жасалды, оны CGA-320x200 пиксельді монитор деп атады. (Егер тапсырманы дұрыс орындасаң, нүктенің орнына қажетті сөз қойылады. )
1. 55 10 =… 2
2. 60 10 =… 2
3. 13 10 =… 2
4. 18 10 =… 2
4-нұсқа
1. Нүктелер координаталары екілік жүйеде берілген. Нүкте координаталарын ондық жүйеге ауыртыр және оны координаталық кеңістікке белгіле. Ауыстыруды дұрыс орындап және нүктелерді ретімен қосқанда қандай да бір сурет шығады.
Кестенің жалғасы
- Дүние жүзі бойынша 1846 жылы Бэббидж машинасына бағдарлама жазған . . . бірінші программист деп саналады.
1. 45 10 =… 2 6. 74 10 =… 2
2. 11 10 =… 2 7. 32 10 =… 2
3. 93 10 =… 2 8. 52 10 =… 2
4. 19 10 =… 2 9. 44 10 =… 2
5. 26 10 =… 2 10. 33 10 =… 2
ҮІІ. Сабақты бекіту кезеңі. Оқушылар орындаған жұмыстарды дұрыс жауаптармен тексеру (проектор арқылы), санау жүйелеріне ауыстыру ережелерін қайталау және оқушыларды бағалау.
ҮІІІ. Үй тапсырмасын беру. Оқушылар өз суреттерін дәптерге салып, оны салу нүктелерінің координаталарын екілік жүйеде жазу және ол суретерді А4 қағазына салып әкелу.
Қосымша 1
Тапсырманың тәжірибелік жүзеге асуы бойынша кепілдемелер тізімі
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz