Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Паскаль тобына сұрақтар
Сабақтың тақырыбы: Қысым қызықтары.
Мақсаты: 1.Дәстүрлі емес сабақ түрінде оқушылардың белсенділігін
арттырып,өз-өзіне баға беруге,өз жетістіктерін сезініп,әлсіз жақтарына сын
көзбен қарауға ұйрету.
2.Осы тарауда нені білді,қандай шамалармен танысты,алған білімдерін есте
сақтау мақсатында оқушылардың ой-өрісін кеңейтіп,ойлау қабілетін
дамыту,алған білімдерін одан әрі қарай дамыту.
3.Оқушыларды тез ойлауға,тез есептеуге,шапшаңдыққа,жинақтылыққа
тәрбіиелеу,пәнге қызығушылығын туғызу.
Сабақтың әдісі: дәстүрлі емес.
Сабақтың түрі: сайыс сабағы.
Сабақтың көрнекілігі: таратпа материалдар,кроссвордтар.
Құрал жабдықтар:Интерактивті тақта, ноутбуктар, Паскаль шары,Архимед
шелегі,динамометр,жүктеме,шүмегі бар шыны ыдыс,мензурка.
Пәнаралық байланыс: математика,астрономия,әдебиет.
Сабақ барысы:
I.Ұйымдастыру кезеңі.
II. Сынып оқушыларын 2 топқа бөлу,топ басшысын анықтау.(I-топ
Паскаль,II-топ Архимед).Әділ қазылар алқасын сайлау.
Сайыс сабақ жоспары.
1.Білімділік (сұрақ-жауап) шамалар бойынша.
2.Топтардың таныстыруы-әр топ өздерінің таңдаған аттарын
қорғау,эмблема бойынша.
3.Формуланы білесіз бе? Әр топ формулалар жазып сайысқа түседі.
4. Зерделілер сайысы.II-топ тәжірибе жасап қорғайды.
5. Шапшаңдық сайысы есептер шығару,кроссворд шешу.
6.Әділ қазылар бағаларын беріп, қорытындылау.
I.-Топтардың таныстыруы: Эмблемаларын қорғау, не себепті Паскаль
немесе не себепті Архимед деп аталғандары жайында айту.
II.-«Білімділік» сайысы- тақтаға физикалық шамалар ілінеді, сол
шамалар төңірегінде сұрақтарға жауап береді.
P, F, S, Q, G, H
Паскаль тобына сұрақтар:
1.Қысым дегеніміз не?
2.Қатынас ыдыстарға мысыл келтір.(Шәйнек, кофейник, су құбыры)
3. «Атмосфера» деген сөздің мағынасы.(грекше атмос-бу,сфера-шар)
4.Атмосфералық қысымның өлшем бірлігі.(сын.бағ ммл)
Архимед тобына сұрақтар:
1.Атмосфералық қысымды өлшейтін аспап.
(Барометр)
2.Денелердің жүзу шарттары?
3.Сұйықтың тығыздығын өлшеуге арналған аспап.
(Ареометр)
4.F-күш дегеніміз не,өлшем бірлігі.
Fы=Fa=PgVg (H)
III-Формуланы білесіз бе? Оқушылар өткен формулаларды
жазып,әділ қазылар алқасына тапсырады.
IV-«Зерделілер» сайысы.
Паскаль тобы:Паскаль шарымен тәжірибе жасайды.
Архимед тобы:Архимед тәжірибесін жасау.
Керекті құралдар:динамометр,жүктеме,суы бар шыны ыдыс.
V-«Шапшаңдық» сайысы.Есептер шығарады.Карточка бойынша қалған
оқушылар кроссворд шешеді.
Паскаль тобына есеп.Судың 0,6 м тереңдіктегі қысымын табыңдар.
Берілгені: Шешуі:
h=0,6 м P=pgh=1000 кг/м * 10 н/кг *0,6
м=6000 н/м=6 кПа
p=1000 кг/м
g=10 н/кг
P-?
Жауабы:6кПа.
Архимед тобына есеп.Суға 100 см болатын дене батырылған.Осы денеге әрекет
ететін ығыстырушы күшті анықтаңдар.
Берілгені: ХБЖ Формуласы,Шешуі:
V=100 см3 100 с3 * 0,000001м3=Fы=Fа=0,001м3 * 1000 м3 *10 H=10H
g=10 н/кг=0,001 м3
p су=1000 кг/м
Fы-?
Жауабы:Fы=10H.
Басқа оқушылар тақтаға кроссвордтың жауабын шешеді.
Сабақ соңында оқушыларды бағалау,топ жеңімпазын анықтау.
№2Ленинград орта мектебі
Ашық сабақ
Тақырыбы: Қысым қызықтары
(7 сынып )
Өткізген : Оңғарбай
Ж.
2008-2009 оқу жылы.
Мақсаты: 1.Дәстүрлі емес сабақ түрінде оқушылардың белсенділігін
арттырып,өз-өзіне баға беруге,өз жетістіктерін сезініп,әлсіз жақтарына сын
көзбен қарауға ұйрету.
2.Осы тарауда нені білді,қандай шамалармен танысты,алған білімдерін есте
сақтау мақсатында оқушылардың ой-өрісін кеңейтіп,ойлау қабілетін
дамыту,алған білімдерін одан әрі қарай дамыту.
3.Оқушыларды тез ойлауға,тез есептеуге,шапшаңдыққа,жинақтылыққа
тәрбіиелеу,пәнге қызығушылығын туғызу.
Сабақтың әдісі: дәстүрлі емес.
Сабақтың түрі: сайыс сабағы.
Сабақтың көрнекілігі: таратпа материалдар,кроссвордтар.
Құрал жабдықтар:Интерактивті тақта, ноутбуктар, Паскаль шары,Архимед
шелегі,динамометр,жүктеме,шүмегі бар шыны ыдыс,мензурка.
Пәнаралық байланыс: математика,астрономия,әдебиет.
Сабақ барысы:
I.Ұйымдастыру кезеңі.
II. Сынып оқушыларын 2 топқа бөлу,топ басшысын анықтау.(I-топ
Паскаль,II-топ Архимед).Әділ қазылар алқасын сайлау.
Сайыс сабақ жоспары.
1.Білімділік (сұрақ-жауап) шамалар бойынша.
2.Топтардың таныстыруы-әр топ өздерінің таңдаған аттарын
қорғау,эмблема бойынша.
3.Формуланы білесіз бе? Әр топ формулалар жазып сайысқа түседі.
4. Зерделілер сайысы.II-топ тәжірибе жасап қорғайды.
5. Шапшаңдық сайысы есептер шығару,кроссворд шешу.
6.Әділ қазылар бағаларын беріп, қорытындылау.
I.-Топтардың таныстыруы: Эмблемаларын қорғау, не себепті Паскаль
немесе не себепті Архимед деп аталғандары жайында айту.
II.-«Білімділік» сайысы- тақтаға физикалық шамалар ілінеді, сол
шамалар төңірегінде сұрақтарға жауап береді.
P, F, S, Q, G, H
Паскаль тобына сұрақтар:
1.Қысым дегеніміз не?
2.Қатынас ыдыстарға мысыл келтір.(Шәйнек, кофейник, су құбыры)
3. «Атмосфера» деген сөздің мағынасы.(грекше атмос-бу,сфера-шар)
4.Атмосфералық қысымның өлшем бірлігі.(сын.бағ ммл)
Архимед тобына сұрақтар:
1.Атмосфералық қысымды өлшейтін аспап.
(Барометр)
2.Денелердің жүзу шарттары?
3.Сұйықтың тығыздығын өлшеуге арналған аспап.
(Ареометр)
4.F-күш дегеніміз не,өлшем бірлігі.
Fы=Fa=PgVg (H)
III-Формуланы білесіз бе? Оқушылар өткен формулаларды
жазып,әділ қазылар алқасына тапсырады.
IV-«Зерделілер» сайысы.
Паскаль тобы:Паскаль шарымен тәжірибе жасайды.
Архимед тобы:Архимед тәжірибесін жасау.
Керекті құралдар:динамометр,жүктеме,суы бар шыны ыдыс.
V-«Шапшаңдық» сайысы.Есептер шығарады.Карточка бойынша қалған
оқушылар кроссворд шешеді.
Паскаль тобына есеп.Судың 0,6 м тереңдіктегі қысымын табыңдар.
Берілгені: Шешуі:
h=0,6 м P=pgh=1000 кг/м * 10 н/кг *0,6
м=6000 н/м=6 кПа
p=1000 кг/м
g=10 н/кг
P-?
Жауабы:6кПа.
Архимед тобына есеп.Суға 100 см болатын дене батырылған.Осы денеге әрекет
ететін ығыстырушы күшті анықтаңдар.
Берілгені: ХБЖ Формуласы,Шешуі:
V=100 см3 100 с3 * 0,000001м3=Fы=Fа=0,001м3 * 1000 м3 *10 H=10H
g=10 н/кг=0,001 м3
p су=1000 кг/м
Fы-?
Жауабы:Fы=10H.
Басқа оқушылар тақтаға кроссвордтың жауабын шешеді.
Сабақ соңында оқушыларды бағалау,топ жеңімпазын анықтау.
№2Ленинград орта мектебі
Ашық сабақ
Тақырыбы: Қысым қызықтары
(7 сынып )
Өткізген : Оңғарбай
Ж.
2008-2009 оқу жылы.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz