Үдеуі қанша

Сабақ жоспары

Пән мұғалімі: Жақаев Мұқамеджан

Сабақ тақырыбы: Ньютон заңдары (қорытынды сабақ) . 9-сынып.

Сабақ түрі: «Үздіксіз әрекет» атты ойын сабағы.

Сабақтың мақсаты:

білімділік; оқушылардың күш, күш әсері, масса мен үдеудің байланысы, инерция, тең әсерлі күш туралы ұғымдарын, Ньютон заңдары туралы білімдерін «дене-күш-үдеу» бағытында жүйелеу, оны есептер шығару, тәжрибе жасау, жеке тапсырмалар орындау арқылы тереңдету.

дамытушылық; оқушылардың күш-үдеу, үдеу-масса тұрғысындағы білімін тереңдету, эксперимент жасау, іздену дағдысын қалыптастыру.

тәрбиелік; оқушының жеке тұлға үшін күрес әрекетін игілікті іске жұмсауға әдеттендіру, олардың іздінгіштік әрекетін дамыту, білім беру жүйесіндегі ғылыми тақтармен таныстыру.

Сабақтың көрнекілігі:

Тәжрибе жасауға арналған приборлар, тесттер, тірек-конспект-тапсырмалар т. б.

Сабақтың барысы:

І-ұйымдастыру кезеңі (15 м )

  • Оқушыларды үш топқа бөліп тиісті орындарына отырғызу
  • Тапсырмалар тарату, олармен жұмыс тәртібін түсіндіру

ІІ-негізгі бөлім (60 м )

1-әрекет: Тапсырма беру

«Түлектер» - А деңгейлі тапсырмалар /билеттер/

«Абитуриенттер» - В деңгейлі тапсырмалар /билеттер/

«Студент» - А, В деңгейлі тапсырмалар /билеттер/

«Аспирант» - С деңгейлі тапсырмалар /билеттер/, эксперимент

жасайды, мұғалімге көмектеседі, тексереді.

«Фрофессор» - С деңгейлі тапсырмалар /билеттер/, тапқырлық

көрсетуге арналған эксперимент жасайды, мұғалімге көмектеседі, тексереді, бағалайды.

2-әрекет: Тексеру. Мұғалім, профессор, аспирант тексеріп, ұпай береді.

3-әрекет: Жылжыту. Тапсырмалар бойынша жинаған ұпайларына қарай, оқушылар басқа топтарға орын ауысады, немесе орынында қалады.

ІІІ - қорытынды бөлім (15 м )

  1. Оқушылардың ұпайларын жарялау.
  2. Белсенді оқушыларды, атап өту, алғыс айту, қосымша ұпай беру.
  3. Оқушыларды бағалау

«Түлектер» - 2

«Абитуриенттер» - 3

«Студент» - 4

«Аспирант» - 5

«Фрофессор» - 5, 5.

Ф-9 №1А

  1. Үдеу нолге тең болатын жағдайларды жұмыс дәптерге жазыңыз:

1 . . .

2 . . .

3 . . .

4 . . .

  1. Сурет бойынша тең әсерлі күштің формуласын жазып есептеңіз;
  2. Есептеп шығарыңыз: Қанадай күштің әсерінен массасмы 200г дене 1, 5 м/с2үдеу алады?

Ф-9 №2А

  1. Дене бір қалыпты түзу сызықты қозғалады. Үдеу қаншаға тең болады?
  2. Параллель екі күш (30Н және 50Н) бір нүктеге әсер етеді. Тең әсерлі күшті есептеңіз.
  3. 0, 05 Н күш әсерінен доп 10см/с2үдеу алады. Доптың массасы қандай?

Ф-9 №3А

  1. Екі бала әрқайсысы 50 Н күшпен арқанды қарама-қарсы жаққа қарай тартады. Арқанға қанша күш түседі?
  2. 1 клетка = 5 Н деп алып, төмендегі күштердің модульдерін (сан мәндерін) жазыңыз.
  3. Массасы 0, 5 т вагонеткаға 125 Н күш әсер етеді. Ол қандай үдеумен қозғалады?

Ф-9 №4А

  1. Бала 500Н күшпен еденді қысады. Еденнің реакция (серпімділік) күші қанша?
  2. Парллель екі күш (60Н, 100Н) қарама-қарсы жаққа бағытталған. Сызып көрсетіңіз. Тең әсерлі күші қанша?
  3. 1 кН күш денеге 5 см/с2үдеу берсе, ол дененің массасы қанша?

Ф-9 №5А

  1. 1-суретте екі арба қарама-қарасы келіп абс. серпімді соғылды. Бір арбаша 6 см/с2, екіншісі 4 см/с2үдеу алса, олардың массалары бір-бірінен қанша есе ауыр?

1-сурет

  1. 1-суретте арбалар массасы тиісінше 2кг және 3кг болса, олардың әрқайсысына қандай күш әсер етеді?

3. 2-суретте А-нүктеде жіп үзілсе серіппе қандай күштің әсерінен жиырылады? 2-сурет

Ф-9 №6А

  1. Ілулі тұрған жүкке әсер ететін күштерді стрелкамен көрсетіп, аттарын жазып, суретін дәптерге салыңыз.
  2. Ілулі түрған шардың массасы 500г болса, жіптің керілу күші қанша? (g=10 м/с2)
  3. Массасы 100г және 300 г екі шар абс. серпімді соқтығысып екі жаққа кетті. Қай шариктік үдеуі көп? а2=6 см/с2болса, а2=? (Ньтонның ІІ-заңымен шығарыңыз)

Ф-9 №1Б

  1. Осы суреттегі тең әсерлі күш қайсысы? Дене қозғала ма? Қозғалса, қалай қарай?
  2. Массасы 200 г ойыншық тыныш тұрған орыннан үдей қозғалып, 4 с -та 1м жол жүрді. Денеге әсер етуші тең әсерлі күш қанша?
  3. Екі адам, әр қайсысы 100 Н күшпен арқанды кереді. Арқан 190 Н күшке төзімді болса, ол үзілеме?

Ф-9 №2Б

  1. Суреттегі 3Н және 4Н екі күштің тең әсерлі күшін есептеңіз;
  2. Массасы 0, 5 т тыныш тұрған денеге 35Н күш әсер етеді. Ол 4 с -та қанша жол жүреді?
  3. Екі баланың бірі арқанды 50Н күшпен тартады. Екінші бала қанша күшпен тартады?

Ф-9 №3Б

1. Сурет бойынша барлық күштердің тең әсерлі күші қандай? (өрнек түрінде жазыңыз)

  1. Массасы 5кг дене бір күш әсерінен 2 м/с2үдеу алады. Массасы 10 кг денеге сол күш қандай үдеу береді?
  2. Келе жатқан автомобильге маса келіп соғылды. Масаға әсер ететін (Ғ1) пен автомобтльге әсер ететін күшті (Ғ2) салыстыпыңыз.

Ф-9 №4Б

  1. Парашютші бір қалыпты түзу сызықты қозғалыс жасап төментүсіп келеді. Қандай денелердің әсерлері теңестірілді?
  2. 120Н күш денеге 1, 6 м/с2үдеу береді. Осы денеге қандай күш 2 м/с2үдеу береді?
  3. Салмағы 600Н бала, саламағы 400Н жүкті иығына көтеріп тұр. Осы бала еденді қандай күшпен қысады?

Ф-9 №5Б

  1. Дене шеңбер бойымен бір қалыпты айналып тұр. Осы денеге қандай күштер әсер етеді? Суретін дәптерге салып көрсетіңіз. /үш күш бар/
  2. Тарту күші 12, 5 кН трактор тіркемеге 0, 25 м/с2үдеу береді. Тарту күші 60 кН трактор сол тіркемеге қанша үдеу береду?
  3. Кран массасы 2, 2 т жүкті 25 кН күшпен жоғары көтереді. Тең әсерлі күш қанша?

Ф-9 №1С

  1. Үстел үстінде жатқан кітапқа әсер ететін күштерді ветор түрінде сызып көрсетіңіз.
  2. Кран массасы 2, 2 т жүкті 25 кН күшпен жоғары көтереді. Тең әсерлі күш қанша?
  3. Болат трос 45 кН салмаққа шыдайды. Массасы 400 кг жүкті болат сым үзілмейтіндей етіп, ең көп дегенде қандай үдеумен көтеруге болады? (g=10м/с2)

Ф-9 №2С

  1. Дене шеңбер бойымен бір қалыпты айналып тұр. Осы денеге қандай күштер әсер етеді? Суретін дәптерге салып көрсетіңіз. /үш күш бар/
  2. Болат трос 45 кН салмаққа шыдайды. Массасы 400 кг жүкті болат сым үзілмейтіндей етіп, ең көп дегенде қандай үдеумен көтеруге болады? (g=10м/с2)
  3. Қайықта тұрған бала жіптің көмегімен екінші қайықта тұрған баланы өзіне тартады. Бірінші қайық пен баланың массасы 200кг, екіншінікі 100кг, ал жіптің керілу күші 150Н болса, 1-ші және 2-ші қайықтардың 5с уақытта жүрген жолын табыңыз. /Ньютонның ІІ-ші және ІІІ-ші заңы/

Ф-9 №3С


Ұқсас жұмыстар
Оқушыларға топтық тапсырма беру
Кинематика және динамика тарауларын қайталау
Центрге тартқыш үдеу
Денелердің ауырлық күші әрекетінен қозғалуы
Кинематика негіздерін қайталау. (Мультимедиялық аукцион сабақ.)
Денелердің ауырлық күші әрекетінен қозғалуы туралы
Үшөлшемді әдістемелік жүйенің физика сабақтарындағы тиімділігі . TIMSS және PISA халықаралық салыстырмалы зерттеулер негізінде қойылған талаптар
Энергия және оның түрлері
Тең айнымалы қозғалыс деп дененің жылдамдығы
Механикалық тербелістер.Тербелмелі қозғалысты сипаттайтын негізгі шамалар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz