Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Тақырып және өткен тақырып бойынша есептер шығару
Сабақтың тақырыбы: QBASIC тiлiнде геометриялық фигураларды бағдарламалау
арқылы шығару
Сабақтың мақсаты: 1. Оқушылардың QBASIC тiлiндегi бiлiктiлiгiн тереңдету.
Олардың
компьютердi геометриялық фигуралар
салуға қолдана бiлуге үйрету.
2. Шәкiрттердiң компьютердi одан әрi
тереңiрек,яғни бағдарламалауға
пайдалануын дамыту.
3. Баланың ойлау қабiлетiн дамыту,
бағдарламалық тiлдiң командаларын
тиянақты пайдалануға жетелеу.
Сабақтың түрi: Тақырыпты бекiту,есептер шығару.
Сабақта қолданылатын әдiстер: жекеше,топтық,ауызша,тестiк
Сабақтың көрнекiлiктерi: компьютерлер, тестiк,практикалық тапсырмалы
үлестiрмелi
карточкалыр, бейсик
командалары жазылған қиынды қағаздар.
Сабаққа пайдаланылған әдебиеттер: 1. Н.Ермеков. Информатика 9 сынып
2. Быля Т.Н.
Изучаем информатику /школа ,техникум,колледж/
САБАҚТЫҢ ЖОСПАРЫ:
1. Ұйымдастыру кезеңi /мұғалiмнiң кiрiспесi/ 2 минут
2. Ауызша өткен сабақтағы командаларды қайталау 3 минут
3. Дәптерде жұмыс.QBASIC тiлiнде бағдарламаларды сақтау. 5 минут
4. Тақырып және өткен тақырып бойынша есептер шығару, 20 минут
I топ,Кеспе қағаздағы сандық өрнектердi алып компьютерге орындайды
10 минут
II топ, Орындарында берiлген кеспе қағаздардағы фигураларды шығаруға
Тапсырманы ауыстырып орындайды 10 минут
5. Тестiк тапсырма 10 минут
6. Үйге тапсырмасын беру /Үйдiң суретiн салудың QBASIC тiлiнде
бағдарламасын жасап келу./
7. Бағалау,қорытындылау 5 минут
САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ:
1. Саламатсыздар ма,отырыңыздар. Кезекшi,сабақта кiм жоқ./белгiлеп алу/
Бүгiнгi сабағымыздың тақырыбы « QBASIC тiлiнде геометриялық фигураларды
бағдарламалау арқылы шығару» негiзгi командаларды өткен сабақта өткен
болатынбыз.Бүгiнгi сабақта сол бiлiктерiңдi пайдаланып есептер шығарамыз.
Бүгiнгi сабақтың мақсаты бойынша сiздер : QBASIC тiлiнде бағдарлама жазу
және оларды компьютер жадына сақтай алу дағдысын меңгеруiңiз және өз
беттерiңiзбен есептер шығарып оларды мына бағалау бетiнде өзiңiздi бағалай
бiлуiңiз керек. Қорытынды баға өзiңiздiң қойған бағаңыздан шығады.Сондықтан
бiлiмiмiздi мейлiнше әдiл, нақты бағалайық./ Бағалау бетi үлестiрiледi. /
Әр тапсырманы орындаған соң өзiңе орындаған тапсырмаңыздың соңына баға
қойып отырыңыз.
БАҒАЛАУ ПАРАҒЫ
9 “А” сынып оқушысы
|№ |Тапсырма атауы |жауабы |Қойылған |Ескерту |
| | | |баға | |
|1 |Ауызша өткен сабақтағы | | | |
| |командаларды қайталау | | | |
|2 |Дәптерде жұмыс.QBASIC тiлiнде | | | |
| |бағдарламаларды сақтау. | | | |
|3. |Тақырып және өткен тақырып | | | |
| |бойынша есептер шығару | | | |
|4 |Тестiк тапсырма |1. 2. | | |
| | |3. 4. 5.| | |
| | |6. 7. | | |
|5 |Мұғалiмнiң қорытынды бағасы | | |
2.Қазiр мұқият маған қараңыз ауызша өткен сабақтан қайталау сұрақтары
қойылады,жауап берiп,өз жауабыңызды бағалап отырыңыз.
СҰРАҚТАР:
1. Алгоритм дегенiмiз не?
2. Алгоритмның қасиеттерi қандай?
3. орындаушы деген кiм?
4. Алгоритмнiң жасалу түрлерi қандай?
5. Мына блоктардыңтың қызметi қандай?
6. SQR (X), SIN(X), TAN(X),ABS(X), RND, INT(X)
7. LINE (X1,Y1)-(X2,Y2),C
8. CIRCLE(X,Y),R,C
9. PAINT(X,Y),C
10. LINE (X1,Y1)-(X2,Y2),C,B
11. LINE (X1,Y1)-(X2,Y2),C,BF
3. « QBASIC тiлiнде бағдарламаларды сақтау үшiн « QBASIC тiлi
терезесiндегi негiзгi мәзiрден Save пункiтiн таңдап Enter басу керек.Бұл
терезеде программаның мәтiнi жазылатын файлдың атын енгiзу немесе растау
керек. Ашар кзде деп дәл осылай тек Jpen пункiтiн таңдап,қажеттi дисктен өз
файлыңды таңдап Enter басу керек. Бұл сiздерге бүгiн компьютерде сурет
салғанда оны келесi сабақта жалғастыратындай етiп сақтау үшiн қажет.
4. Есептер шығару
I топқа тапсырма
а) б) и)
л)
II топқа тапсырма
Карточкадан а,б,и,л
I топқа тапсырма
Карточкадан в,ж,д,к
II топқа тапсырма
в) ж) д)
к)
5. Тестiк тапсырмалар
1. Кездейсоқ санның жазылуы
А) RUN
Б) INT(X)
В) ABS(X)
С) RND
Д) REM
2. Экранды тазарту операторы
А) LINE
Б) PSET
В) CLS
С) LET
Д) INT
3. 23+32 өрнегiнiң QBASIC тiлiнде жазылуы
42,7+1
А) (2*3+3*2)/(4*2.7+1)
Б) (2^3+3^2)/(4^2,7+1)
В) (2^3+3*3)/(4^2,7+1)
С) (2^3+3^2)/(4^2.7+1)
Д) (2^3+3^2)/4^2,7+1
4. Ақпараттың ең кiшi бiрлiгi
А) байт
Б) Кбайт
В) бит
С) Мбайт
Д) Гбайт
5. Бейсик тiлiнде бағдарламалау деген не?
А) Бейсик-программалау тiлiнiң ең қарапайымы
Б) Тiзбектелген жолдардың жиынтығы
В) тiзбектелген символдар жиынтығы
С) оператор және түсiнiктемелiк сөздерден тұратын тiзбектi қатарлар
жиынтығы
6. (4+5)/3+SQR(4^2+20) нәтижесi неге тең?
А) 1
Б) 9
В) 12
С) 6
Д) 5
7. Информацияны енгiзу құрылғысы
А) Принтер
Б) модем
В) монитор
С) пернелiк тақта
Д) процессор
6. Үйге тапсырма. Жаңа сiздер компьютердi жеңiл геометриялық фигураларды
салдыңыздар, ендi сол салған үшбұрыш, төрт бұрыш , дөңгелек, түзулердi
пайдаланып үйдi салу бағдарламасын жазып келiңiздер, келесi
практикалық сабақта нәтижесiн компьютерде көретiн болайық.Тапсырманы
жазып алыңыздар.
7. Сонымен, бiз бүгiн геометриялық фигураларды компьютерге салып, сандық
өрнектердiң мәнiн компьютерде таптық. Бүгiн жеңiл фигураларды
салсақ,осы фигураларды пайдаланып бара - бара үлкен суреттердi салатын
боламыз. Сабақты қорыта келе сонымен келесi сабаққа бiзге өз
файлдарымызды ашу үшiн ненi есте сақтауымыз керек болды.
Иә,файлдарды сақтау,қалай сақтаймыз?
Ендi бағаға келейiк бәрiңiз бағалау бетшесiне сәйкес бағаларыңызды
қойып отырдыңыздар ма? Олай болса бетшелердi маған тапсырыңыздар
,бағаларыңыз өздерiңiзге белгiлi болу керек,тек шектен шыққан
жомарттық немесе сараңдық болмасын, бәрi әдiл болсын. Сабаққа
қатынасып, жаппай ат салысқандарыңызға рахмет,сау болыңыздар!
2004 жыл
арқылы шығару
Сабақтың мақсаты: 1. Оқушылардың QBASIC тiлiндегi бiлiктiлiгiн тереңдету.
Олардың
компьютердi геометриялық фигуралар
салуға қолдана бiлуге үйрету.
2. Шәкiрттердiң компьютердi одан әрi
тереңiрек,яғни бағдарламалауға
пайдалануын дамыту.
3. Баланың ойлау қабiлетiн дамыту,
бағдарламалық тiлдiң командаларын
тиянақты пайдалануға жетелеу.
Сабақтың түрi: Тақырыпты бекiту,есептер шығару.
Сабақта қолданылатын әдiстер: жекеше,топтық,ауызша,тестiк
Сабақтың көрнекiлiктерi: компьютерлер, тестiк,практикалық тапсырмалы
үлестiрмелi
карточкалыр, бейсик
командалары жазылған қиынды қағаздар.
Сабаққа пайдаланылған әдебиеттер: 1. Н.Ермеков. Информатика 9 сынып
2. Быля Т.Н.
Изучаем информатику /школа ,техникум,колледж/
САБАҚТЫҢ ЖОСПАРЫ:
1. Ұйымдастыру кезеңi /мұғалiмнiң кiрiспесi/ 2 минут
2. Ауызша өткен сабақтағы командаларды қайталау 3 минут
3. Дәптерде жұмыс.QBASIC тiлiнде бағдарламаларды сақтау. 5 минут
4. Тақырып және өткен тақырып бойынша есептер шығару, 20 минут
I топ,Кеспе қағаздағы сандық өрнектердi алып компьютерге орындайды
10 минут
II топ, Орындарында берiлген кеспе қағаздардағы фигураларды шығаруға
Тапсырманы ауыстырып орындайды 10 минут
5. Тестiк тапсырма 10 минут
6. Үйге тапсырмасын беру /Үйдiң суретiн салудың QBASIC тiлiнде
бағдарламасын жасап келу./
7. Бағалау,қорытындылау 5 минут
САБАҚТЫҢ БАРЫСЫ:
1. Саламатсыздар ма,отырыңыздар. Кезекшi,сабақта кiм жоқ./белгiлеп алу/
Бүгiнгi сабағымыздың тақырыбы « QBASIC тiлiнде геометриялық фигураларды
бағдарламалау арқылы шығару» негiзгi командаларды өткен сабақта өткен
болатынбыз.Бүгiнгi сабақта сол бiлiктерiңдi пайдаланып есептер шығарамыз.
Бүгiнгi сабақтың мақсаты бойынша сiздер : QBASIC тiлiнде бағдарлама жазу
және оларды компьютер жадына сақтай алу дағдысын меңгеруiңiз және өз
беттерiңiзбен есептер шығарып оларды мына бағалау бетiнде өзiңiздi бағалай
бiлуiңiз керек. Қорытынды баға өзiңiздiң қойған бағаңыздан шығады.Сондықтан
бiлiмiмiздi мейлiнше әдiл, нақты бағалайық./ Бағалау бетi үлестiрiледi. /
Әр тапсырманы орындаған соң өзiңе орындаған тапсырмаңыздың соңына баға
қойып отырыңыз.
БАҒАЛАУ ПАРАҒЫ
9 “А” сынып оқушысы
|№ |Тапсырма атауы |жауабы |Қойылған |Ескерту |
| | | |баға | |
|1 |Ауызша өткен сабақтағы | | | |
| |командаларды қайталау | | | |
|2 |Дәптерде жұмыс.QBASIC тiлiнде | | | |
| |бағдарламаларды сақтау. | | | |
|3. |Тақырып және өткен тақырып | | | |
| |бойынша есептер шығару | | | |
|4 |Тестiк тапсырма |1. 2. | | |
| | |3. 4. 5.| | |
| | |6. 7. | | |
|5 |Мұғалiмнiң қорытынды бағасы | | |
2.Қазiр мұқият маған қараңыз ауызша өткен сабақтан қайталау сұрақтары
қойылады,жауап берiп,өз жауабыңызды бағалап отырыңыз.
СҰРАҚТАР:
1. Алгоритм дегенiмiз не?
2. Алгоритмның қасиеттерi қандай?
3. орындаушы деген кiм?
4. Алгоритмнiң жасалу түрлерi қандай?
5. Мына блоктардыңтың қызметi қандай?
6. SQR (X), SIN(X), TAN(X),ABS(X), RND, INT(X)
7. LINE (X1,Y1)-(X2,Y2),C
8. CIRCLE(X,Y),R,C
9. PAINT(X,Y),C
10. LINE (X1,Y1)-(X2,Y2),C,B
11. LINE (X1,Y1)-(X2,Y2),C,BF
3. « QBASIC тiлiнде бағдарламаларды сақтау үшiн « QBASIC тiлi
терезесiндегi негiзгi мәзiрден Save пункiтiн таңдап Enter басу керек.Бұл
терезеде программаның мәтiнi жазылатын файлдың атын енгiзу немесе растау
керек. Ашар кзде деп дәл осылай тек Jpen пункiтiн таңдап,қажеттi дисктен өз
файлыңды таңдап Enter басу керек. Бұл сiздерге бүгiн компьютерде сурет
салғанда оны келесi сабақта жалғастыратындай етiп сақтау үшiн қажет.
4. Есептер шығару
I топқа тапсырма
а) б) и)
л)
II топқа тапсырма
Карточкадан а,б,и,л
I топқа тапсырма
Карточкадан в,ж,д,к
II топқа тапсырма
в) ж) д)
к)
5. Тестiк тапсырмалар
1. Кездейсоқ санның жазылуы
А) RUN
Б) INT(X)
В) ABS(X)
С) RND
Д) REM
2. Экранды тазарту операторы
А) LINE
Б) PSET
В) CLS
С) LET
Д) INT
3. 23+32 өрнегiнiң QBASIC тiлiнде жазылуы
42,7+1
А) (2*3+3*2)/(4*2.7+1)
Б) (2^3+3^2)/(4^2,7+1)
В) (2^3+3*3)/(4^2,7+1)
С) (2^3+3^2)/(4^2.7+1)
Д) (2^3+3^2)/4^2,7+1
4. Ақпараттың ең кiшi бiрлiгi
А) байт
Б) Кбайт
В) бит
С) Мбайт
Д) Гбайт
5. Бейсик тiлiнде бағдарламалау деген не?
А) Бейсик-программалау тiлiнiң ең қарапайымы
Б) Тiзбектелген жолдардың жиынтығы
В) тiзбектелген символдар жиынтығы
С) оператор және түсiнiктемелiк сөздерден тұратын тiзбектi қатарлар
жиынтығы
6. (4+5)/3+SQR(4^2+20) нәтижесi неге тең?
А) 1
Б) 9
В) 12
С) 6
Д) 5
7. Информацияны енгiзу құрылғысы
А) Принтер
Б) модем
В) монитор
С) пернелiк тақта
Д) процессор
6. Үйге тапсырма. Жаңа сiздер компьютердi жеңiл геометриялық фигураларды
салдыңыздар, ендi сол салған үшбұрыш, төрт бұрыш , дөңгелек, түзулердi
пайдаланып үйдi салу бағдарламасын жазып келiңiздер, келесi
практикалық сабақта нәтижесiн компьютерде көретiн болайық.Тапсырманы
жазып алыңыздар.
7. Сонымен, бiз бүгiн геометриялық фигураларды компьютерге салып, сандық
өрнектердiң мәнiн компьютерде таптық. Бүгiн жеңiл фигураларды
салсақ,осы фигураларды пайдаланып бара - бара үлкен суреттердi салатын
боламыз. Сабақты қорыта келе сонымен келесi сабаққа бiзге өз
файлдарымызды ашу үшiн ненi есте сақтауымыз керек болды.
Иә,файлдарды сақтау,қалай сақтаймыз?
Ендi бағаға келейiк бәрiңiз бағалау бетшесiне сәйкес бағаларыңызды
қойып отырдыңыздар ма? Олай болса бетшелердi маған тапсырыңыздар
,бағаларыңыз өздерiңiзге белгiлi болу керек,тек шектен шыққан
жомарттық немесе сараңдық болмасын, бәрi әдiл болсын. Сабаққа
қатынасып, жаппай ат салысқандарыңызға рахмет,сау болыңыздар!
2004 жыл
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz