Жұп сандарға мысал келтір

№23-24
Сабақтың
9- СЫНЫП.
№23-24: І
Сабақтың: тақырыбы:
9- СЫНЫП.: While - do қайталау опрераторына программа жазу (1 сағ)
№23-24:
Сабақтың: мақсаттары:
9- СЫНЫП.:

1. Әзір-қайталау командаларын Паскаль опреторында программалауды үйрену, пысықтау.

2. Программаны ықшам, сапалы жазу дағдысын қалыптастыру. Программаның математикалық моделі туралы түсінік қалыптастыру.

3. Программа мәтінін экранға және дәптерге жазудың эстетикасын сақтауды ескеру.

№23-24:
Сабақтың: көрнекілігі:
9- СЫНЫП.: Паскаль редакторы - Паскал АВС , қайталау операторнының блок-схемасы, баспалық таратпа материялдар.
№23-24:
Сабақтың: түрі:
9- СЫНЫП.: Машықтану сабағы
№23-24: ІІ
Сабақтың:

барысы:

(3 мин)

(10 мин)

9- СЫНЫП.:

Ұйымдастыру.

  1. Оқушыларды түгелдеу, журнал толтыру, оқушылардың дәптерлерін, оқулықтарын қарап шығу.
  2. Сынып, тақта, парта тазалығын қарап шығу, қажет болса ескертулер жасау.
  3. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
№23-24: ІІІ
Сабақтың:

Үй тапсырмасымен жұмыс.

1. Үй жұмысының орындалуын тексеру, есепке алу

Үй жұмысы орындалған, бірақ дұрыс емес - 1 ұпай,

жартылай дұрыс - 2

толық дұрыс - 3

жоқ - 0

2. Қысқаша сұрақ-жауап. (1-2 ұп)

  • Қайталау операторы не үшін қолданылады?(қайталанып келетін процестерді программалау үшін)
  • Әзір қайталау операторы қалай орындалады(шарт сақталмай қалғанша қайталау опреторы серия жарлықтарын атқара береді)
  • Қайталау параметрі деген не?(қайталау санын көрсететін, әр қайталау сайын 1-ге артып отыратын натурла типті шама)
  • Шарт деген не?(жауабы «иә» немесе «жоқ» болатын ұйғарым)
  • Серия деген не?(Паскаль опреторларының тізбегі)
  • ҚО Паскаль тілінде қалай жазылады? Әр қызметші сөздің қазақша мағанасы қандай?(әзір, дейін, басы, соңы)

Журналдағы тізім бойынша әр оқушы бір сұраққа жауап береді. Сұрақтар бітіп қалғанда басынан бастап қайтадан қойыла береді. Әр қайталанған сайын сұрақтар күрделене береді. Бір дұрыс жауапқа бір ұпай.

№23-24: IV
Сабақтың:

Жаңа сабақ

(10 мин)

9- СЫНЫП.:

1. Бүгінгі сабақта осы әзір қайталау операторын есептің программасын жазу үшін қолданамыз. Алдымен мына сұрақтарға жауап берейік. (1-3ұп)

  1. Жұп сандарға мысал келтір.
  2. 10-ға дейінгі жұп сандарды айтып шық.
  3. 10-ға дейінгі жұп сандардың қосныдысын ауызша есепте.

Енді мына есепке программа жазып көрелік.

Е С Е П: Бүтін М санына дейінгі жұп сандардың қосындысын табатын программа дазыңыз.

Мат. мод.

  1. Не белгілі? М - бүтін, қайталау параметрі і- бүтін,
  2. Не табу керек? Жұп сан қосындысы s - бүтін,

3. Қалай есептейміз;

М -мәнін енгіземіз, i:=2 қосынды s:=0

болады

і < m болса i=m болғанша қайталанады,

s:=s+i: i:=i+2;

қайталаймыз.

Программа мәтіні:

program sum01;

var s, i, m:integer;

begin

s:=0; i:=2;

write('bytin san engiz ') ;

read(m) ;

while i<=m do

begin

s:=s+i; i:=i+1;

end;

write('summa s=', s) ;

end.

: V
:

Сынып жұмысы

(17 мин)

3. Қалай есептейміз;М -мәнін енгіземіз, i:=2 қосынды s:=0боладыі < m болса i=m болғанша қайталанады,s:=s+i: i:=i+2;қайталаймыз.Программа мәтіні:program sum01;var s, i, m:integer;begins:=0; i:=2;write('bytin san engiz ') ;read(m) ;while i<=m dobegins:=s+i; i:=i+1;end;write('summa s=', s) ;end.:

А. Осы программаны компьютерде теріп орындаңдар, (5ұп)

В. Осы прогмамманы тақ сандардың қосындысын табатындай етіп өзгертіп, компьютерде орындаңдар. (10ұп)

С. Оқулықтан №11 есеп (103) . Бүтін М (100<=M<=200) санына дейінгі жұп сандар мен тақ сандардың қосындысын жеке есептеп, нәтижелерін экранға шығаратын программа жазып, компьютерде орындағңыз. (15 ұп)

Нұсқа:. Қателерін тексеріп, түрлі мән беріп бірнеше рет орындаңдар, файлды сыныптарыңның «9 сын» папкасына өз фамилияларың мен есеп нөмірін файл аты етіп сақтаңдар.

:
:

Бағалау:

(4 мин)

3. Қалай есептейміз;М -мәнін енгіземіз, i:=2 қосынды s:=0боладыі < m болса i=m болғанша қайталанады,s:=s+i: i:=i+2;қайталаймыз.Программа мәтіні:program sum01;var s, i, m:integer;begins:=0; i:=2;write('bytin san engiz ') ;read(m) ;while i<=m dobegins:=s+i; i:=i+1;end;write('summa s=', s) ;end.:

Қосымша ұпайлар:

белсенділік - 2 ұп, оқу-құралдары (кітап, дәптер, қалам) толық - 1 ұп

тәртібі - 2 ұп

35-40 үп - «5» 25-34 ұп - «4» 3 - 24 ұп - «3» . . . - 0-2 - «2»

: VІІ
:

Үйге тапсырма

(1 мин)

3. Қалай есептейміз;М -мәнін енгіземіз, i:=2 қосынды s:=0боладыі < m болса i=m болғанша қайталанады,s:=s+i: i:=i+2;қайталаймыз.Программа мәтіні:program sum01;var s, i, m:integer;begins:=0; i:=2;write('bytin san engiz ') ;read(m) ;while i<=m dobegins:=s+i; i:=i+1;end;write('summa s=', s) ;end.:

Оқулықтан 3. 7 (91-92 бет)

Есеп №2ә, программа жазып келу, мүмкін болса дискіге жазуп келу.

Оқушының бағалау парағы:

Ұйымдастыру
Оқулық бар - 1 ұп, жоқ -0
Ұйымдастыру:
Оқулық бар - 1 ұп, жоқ -0: Дәптер бар - 1 ұп, жоқ -0
:
Ұйымдастыру:
Оқулық бар - 1 ұп, жоқ -0: Қалам бар - 1 ұп, жоқ -0
:
Ұйымдастыру: Үй жұмысы
Оқулық бар - 1 ұп, жоқ -0:

Үй жұмысы

Бар, бірақ

дұрыс емес -1

жартылай дұрыс - 2 толық дұрыс - 3

жоқ - 0

:
Ұйымдастыру: Сұрақ-жауап
Оқулық бар - 1 ұп, жоқ -0: Бір дұрыс - 1 ұп
:
Ұйымдастыру: Жаңа сабақ / сұрақ-жауап
Оқулық бар - 1 ұп, жоқ -0: Бір дұрыс - 1 ұп
:
Ұйымдастыру:

Сынып жұмысы

А-нұсқа

В

С

Оқулық бар - 1 ұп, жоқ -0:

мұғалім бағалайды

5 ұп

10 ұп

15 ұп

:
Ұйымдастыру: белсенділік
Оқулық бар - 1 ұп, жоқ -0: 2 ұп /мұғалім қояды/
:
Ұйымдастыру: тәртіп-мәдениеттілік
Оқулық бар - 1 ұп, жоқ -0: 2 ұп /мұғалім қояды/
:
Ұйымдастыру: Жалпы жинаған ұпайы
Оқулық бар - 1 ұп, жоқ -0:

25-26

Сабақтың
9- СЫНЫП.
№25-26: І
Сабақтың: тақырыбы:
9- СЫНЫП.: Repeat - Until қайталау опрераторына программа жазу, таңба типі, сөз ұзындығы (2 сағ)
№25-26:
Сабақтың: мақсаттары:
9- СЫНЫП.:

1. Дейін-қайталау командаларын Паскаль опреторында программалауды үйрену, пысықтау. CHAR, STRING, LENGT қызметші сөздерімен және олардың атқаратын қызметтерімен қажеттілік туғыза отырып алдын-ала танысу.

2. Программаны ықшам, сапалы жазу дағдысын қалыптастыру. Программаның математикалық моделі туралы түсініктерін тереңдеу.

3. Программа мәтінін экранға және дәптерге жазудың эстетикасын сақтауды ескеру.

№25-26:
Сабақтың: көрнекілігі:
9- СЫНЫП.: Паскаль редакторы - Паскал АВС , дейін-қайталау операторнының блок-схемасы, Паскаль тілі бойынша компютерлік тестілеу программасы.
№25-26:
Сабақтың: түрі:
9- СЫНЫП.: Теориялық сабақ, гуманитарлық бағыт.
№25-26: ІІ
Сабақтың:

барысы:

(5 мин)

(15 мин)

Жаңа сабақпен байланыс-тыру

9- СЫНЫП.:

Ұйымдастыру.

  1. Оқушыларды түгелдеу, журнал толтыру, оқушылардың дәптерлерін, оқулықтарын қарап шығу.
  2. Сынып, тақта, парта тазалығын қарап шығу, қажет болса ескертулер жасау.
  3. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
№25-26: ІІІ
Сабақтың:

Үй тапсырмасымен жұмыс.

1. Үй жұмысының орындалуын тексеру, есепке алу (Есеп №2ә)

Үй жұмысы орындалған, бірақ дұрыс емес - 1 ұпай,

жартылай дұрыс - 2

толық дұрыс - 3

жоқ - 0

2. Қысқаша сұрақ-жауап. (1-2 ұп)

  • Қайталау операторы не үшін қолданылады?
  • Әзір қайталау операторы қалай орындалады
  • Қайталау параметрі деген не?
  • Шарт деген не? Серия деген не?
  • ҚО Паскаль тілінде қалай жазылады? Әр қызметші сөздің қазақша мағанасы қандай?
  • Шартты тексермей тұрып серияны орындауға болама? Неге?

Журналдағы тізім бойынша әр оқушы бір сұраққа жауап береді. Сұрақтар бітіп қалғанда басынан бастап қайтадан қойыла береді. Әр қайталанған сайын сұрақтар күрделене береді. Бір дұрыс жауапқа бір ұпай.

№25-26: IV
Сабақтың:

Жаңа сабақ

Лекция мазмұны.

(20 мин)

9- СЫНЫП.:

1. Бүгінгі сабақта қайталау опреторының денесін (тұлғасын) шарттан бұрын орындауға мүмкіндік беретін Паскальдың жаңа опреторымен танысамыз.

Жазылу түрі:

<серия >;

UNTIL <шарт>;

repeat-until операторының While - do- ға қарағанда үш айырмашы-лығы бар. 1. шарт циклдан бұрын тексеріледі, сондықтан серия кем дегенде бір рет атқарылады. 2. Repeat операторында шарт ақиқат (иэ) болғанда қайталау (цикл) аяқталады. 3. Repeat операторында қайталау соңы шартпен аяқталады.

ЕСЕП: Берілген сөйлемде «а» әрібі қанша рет кездесетінін табатын программа жазайық.

Бұл мақсатқа жету үшін сөзде қанша әріп бар, «а» әрбін қалай белгілейміз, соны анықтап алайық. Алдымен есепте кездестін шамаларды айқындайық. Еспті шешу үшін не белгілі деп ойлайсыңдар? «а» әрібі , сөйлем , сөйлемнің ұзындығы . Паскалда тамаша мүмкіндіктер бар. Әріпті жеке таңба деп қарасақ оның типін CHAR қызметші сөзімен көрсетуге болады. Мысалы: аа:char; Сөйлемнің өзін де типі STRING болатын айнымалымен белгілейміз. String -типімен көрсетілген сөйлемде (жолда) 1-ден 256-ға дейін таңба бола алады. Сөйлемдегі таңбалар солдан оңға қарай 0-ден 255-ке дейін нөмірленеді. Әр таңбаға бір нөмір сәйкес келеді. Мысалы: аа:=’Информатика’; , болса, aa[3] =ф, aa[7] =а, aa[11] =а болады. Енді сөздің ұзындығын ше? Яғни, тағы бір қызметші сөз қажеттігі көрініп тұр. Сөйлемде, кез-келген таңбалар тізбегінде қанша таңба бар екенін LENGTH(zz) қызметші сөзі көмегімен анықтауға болады. Мұндағы zz - таңбалар тізбегі немесе сөйлем. Сонымен мысалда келтірілген есепті шешу үшін қажет нәрсенің бәрі бізде бар.

Есептің математикалық моделіндегі бірінші сұраққа жауап беріп қойдық.

1. Не белгілі «а» әрібі, сөйлем zz-жолдық, сөйлемнің ұзындығы n - бүтін сан

2. Не табу керек? «а» әріптерінің саны s- бүтін сан.

3. Қалай есептейміз;

Сөйлемді енгіземіз zz;

-мәнін енгіземіз, қайталау параметрі i:=1; а-лар саны s:=0;

n:=сөйлем ұзындығы;

қайталау

егер zz[i] =’a’ онда s:=s+1;

i:=i+1;

жоқ і > n иә

Программа мәтіні:

program sanau_repeat;

var s, i, n: integer ;

zz: string ;

begin

s:=0; i:=2;

write ('Сөйлем енгіз ') ;

read (zz) ; n:=lengt(zz) ;

s:=0; i:=1;

repeat

if zz[i] =’a’ then s:=s+1;

i:=i+1;

until i>n;

writeln ('а саны =', s) ;

end .

V

Сынып жұмысы

(20 мин)

А. Осы программаны компьютерде теріп орындаңдар, (5 ұп)

В. Осы прогмамманы сөйлемдегі «б» (с, е . . . , әркімге әртүрлі) әрібін санайтындай етіп өзгертіп, компьютерде орындаңдар. (10ұп)

С. REPEAT-UNTIL көмегімен оқулықтан №11 есептің (103) программасын жазыңдар. Бүтін М (100<=M<=200) санына дейінгі жұп сандар мен тақ сандардың қосындысын жеке есептеп, нәтижелерін экранға шығаратын программа жазып, компьютерде орындаңыз. (15 ұп)

Нұсқа:. Қателерін тексеріп, түрлі мән беріп бірнеше рет орындаңдар, файлды сыныптарыңның «9 сын» папкасына өз фамилияларың мен есеп нөмірін файл аты етіп сақтаңдар.

V:
Сынып жұмысы(20 мин):

Бағалау:

Компютерлік тестілеу

(10 мин)

А.Осы программаны компьютерде теріп орындаңдар, (5 ұп)В.Осы прогмамманы сөйлемдегі «б» (с, е . . . , әркімге әртүрлі) әрібін санайтындай етіп өзгертіп, компьютерде орындаңдар. (10ұп)С.REPEAT-UNTIL көмегімен оқулықтан №11 есептің (103) программасын жазыңдар. Бүтін М (100<=M<=200) санына дейінгі жұп сандар мен тақ сандардың қосындысын жеке есептеп, нәтижелерін экранға шығаратын программа жазып, компьютерде орындаңыз. (15 ұп)Нұсқа:.Қателерін тексеріп, түрлі мән беріп бірнеше рет орындаңдар, файлды сыныптарыңның «9 сын» папкасына өз фамилияларың мен есеп нөмірін файл аты етіп сақтаңдар.:

Қосымша ұпайлар: белсенділік - 2 ұп, оқу-құралдары (кітап, дәптер, қалам) толық - 1 ұп, тәртібі - 2 ұп

1 дұрыс жауап 1 ұп. Барлығы - 10 ұп.

40-50 үп - «5» 20-39 ұп - «4» 3 - 19 ұп - «3» . . . - 0-2 - «2»

V: VІІ
Сынып жұмысы(20 мин):

Үйге тапсырма

(3 мин)

А.Осы программаны компьютерде теріп орындаңдар, (5 ұп)В.Осы прогмамманы сөйлемдегі «б» (с, е . . . , әркімге әртүрлі) әрібін санайтындай етіп өзгертіп, компьютерде орындаңдар. (10ұп)С.REPEAT-UNTIL көмегімен оқулықтан №11 есептің (103) программасын жазыңдар. Бүтін М (100<=M<=200) санына дейінгі жұп сандар мен тақ сандардың қосындысын жеке есептеп, нәтижелерін экранға шығаратын программа жазып, компьютерде орындаңыз. (15 ұп)Нұсқа:.Қателерін тексеріп, түрлі мән беріп бірнеше рет орындаңдар, файлды сыныптарыңның «9 сын» папкасына өз фамилияларың мен есеп нөмірін файл аты етіп сақтаңдар.:

Оқулықтан 3. 7 (93-95 бет)

Есеп №2ә, программасын repeat-until көмегімен жазып келу, мүмкін болса дискіге жазып келу.

Оқушының бағалау парағы:

Ұйымдастыру
Оқулық бар - 1 ұп, жоқ -0
Ұйымдастыру:
Оқулық бар - 1 ұп, жоқ -0: Дәптер бар - 1 ұп, жоқ -0
:
Ұйымдастыру:
Оқулық бар - 1 ұп, жоқ -0: Қалам бар - 1 ұп, жоқ -0
:
Ұйымдастыру: Үй жұмысы
Оқулық бар - 1 ұп, жоқ -0:

Үй жұмысы

Бар, бірақ

дұрыс емес -1

жартылай дұрыс - 2 толық дұрыс - 3

жоқ - 0

:
Ұйымдастыру: Сұрақ-жауап
Оқулық бар - 1 ұп, жоқ -0: Бір дұрыс - 1 ұп
:
Ұйымдастыру: Жаңа сабақ / сұрақ-жауап
Оқулық бар - 1 ұп, жоқ -0: Бір дұрыс - 1 ұп
:
Ұйымдастыру:

Сынып жұмысы

А-нұсқа

В

С

Оқулық бар - 1 ұп, жоқ -0:

мұғалім бағалайды

5 ұп

10 ұп

15 ұп

:
Ұйымдастыру: белсенділік
Оқулық бар - 1 ұп, жоқ -0: 2 ұп /мұғалім қояды/
:
Ұйымдастыру: тәртіп-мәдениеттілік
Оқулық бар - 1 ұп, жоқ -0: 2 ұп /мұғалім қояды/
:
Ұйымдастыру: Жалпы жинаған ұпайы
Оқулық бар - 1 ұп, жоқ -0:

27

Сабақтың
9- СЫНЫП.
№27: І
Сабақтың: тақырыбы:
9- СЫНЫП.: FOR -DO, FOR -DOWNTO қайталау опрераторы (1 сағ)
№27:
Сабақтың: мақсаттары:
9- СЫНЫП.:

1. FOR -DO опреторы көмегімен программалауды үйрену.

2. Программаны ықшам, сапалы жазу дағдысын қалыптастыру. Программаның математикалық моделі туралы түсініктерін тереңдеу.

3. Программа мәтінін экранға және дәптерге жазудың эстетикасын сақтауды ескеру.

№27:
Сабақтың: көрнекілігі:
9- СЫНЫП.: Паскаль редакторы - Паскал АВС , қайталау операторнының блок-схемасы.
№27:
Сабақтың: түрі:
9- СЫНЫП.: Теориялық сабақ.
№27: ІІ
Сабақтың:

барысы:

(3 мин)

(10 мин)

9- СЫНЫП.:

Ұйымдастыру.

  1. Оқушыларды түгелдеу, журнал толтыру, оқушылардың дәптерлерін, оқулықтарын қарап шығу.
  2. Сынып, тақта, парта тазалығын қарап шығу, қажет болса ескертулер жасау.
  3. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
№27: ІІІ
Сабақтың:

Үй тапсырмасымен жұмыс.

1. Үй жұмысының орындалуын тексеру, есепке алу (Есеп №2ә repeat-until көмегімен жазып келу)

Үй жұмысы орындалған, бірақ дұрыс емес - 1 ұпай,

жартылай дұрыс - 2

толық дұрыс - 3

жоқ - 0

2. Қысқаша сұрақ-жауап. (1-2 ұп)

  • Әзір-қайталау операторы не үшін қолданылады?
  • Дейі- қайталау операторы қалай орындалады?
  • Қайталау параметрі деген не?
  • Repeat - Until-діңWhile - do-ден қандай айырмашылығы бар?
  • Бұл оперторларда циклдің қайталану саны белгілі ме?(жоқ)
  • Қайталанатын процес саны алдын ала белігі болған жағдайда не істеуге болады?

Журналдағы тізім бойынша әр оқушы бір сұраққа жауап береді. Сұрақтар бітіп қалғанда басынан бастап қайтадан қойыла береді. Әр қайталанған сайын сұрақтар күрделене береді. Бір дұрыс жауапқа бір ұпай.

№27: IV
Сабақтың:

Жаңа сабақ

Лекция

(20 мин)

9- СЫНЫП.:

1. Қайталау саны алдын-ала белгілі болған жағдайда For - Do және For - Downto операторларын қолданған ыңғайлы. Жазылу түрі:

For <цикл параметрі>=<алғашқы мән> to <соңғы мән> do

begin ;

<серия>;

end ;

For <цикл параметрі>=<соңғы мән > to < алғашқы мән > downto

begin ;

серия;

end ;


Ұқсас жұмыстар
Натурал сандардың 2-ге, 5-ке және 10-ға бөлінгіштік белгілері
Жұп цифрларды жаз
Жай сандар
Сұрақ - жауап
Жазып көрсет
Математикадан сабақтар жинағы. 6 сынып
Анықтама жаз
Тік төртбұрыштың периметрінің формуласы
Кестеде берілген заттардың формулаларын жазыңдар
Тұрақты сөз тіркесі. Қазақстан -тәуелсіз мемлекет
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz