Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Оқушылардың назарын сабаққа бұру
№ 13 сабақ.
Тақырыбы: Таңдау командасы.
Мақсаты:
Таңдау операторларының жазылу тәртібімен таныстыру, тармақтаушы
алгоритмдерге программа жазу жолдарын көрсету;
Программалау ұғымын дамыту;
Оқушыны ойлау, жоспарлау және әрекет ету жүйесіне тәрбиелеу.
Көрнекілігі:
Сабақ жоспарын экранда проекциялау, мульт.мед.жабдықтар, (кестелер),
презентация, компьютер.
Өтілу әдісі: Мультитехникамен жабдықталған сабақ.
Сабақтың барысы
І. Кіріспе. (2мин)
• Оқушыларды түгелдеу, сынып бөлмесі, тақта тазалығына назар аудару;
• Журнал толтыру;
• Оқушылардың назарын сабаққа бұру,
ІІ. Үйтапсырмасын тексеру. (5мин)
• Үй жұмысын тексеру (№6 есеп (89бет).),
ІІІ. Жаңа сабақ (10мин)
ПС. Өткен сабақта екі жағдайдың бірін шарт тексеру арқылы таңдап алдық.
Егер шартқа байланысты көптеген таңдаулар жасау қажет болса қайтеміз?
Мысалы апта күні қалай аталатынын анықтау үшін бір шартты 0анша рет
тексереміз?
|Осындай мақсаттарды шешу үшін |ІV. Сынып жұмысы. (20мин) |
|Паскальда таңдау операторы |ЕСЕП: Клавиатурадан енгізілген бүтін сан |
|қолданылады. Жазылу түрі |бойынша апта күндерін анықайтын программа |
|мынандай: |жазыңыз. |
| |program apta; |
| |var kun:integer; |
| |begin |
| |write('kyn retin engiz '); |
| |read(kun); |
| |case kun of |
| |1:writeln('duisembi '); |
| |2:writeln('seisembi '); |
| |3:writeln('sarsembi '); |
| |4:writeln('beisembi '); |
| |5:writeln('juma '); |
| |6:writeln('sembi '); |
| |1:writeln('jeksembi '); |
| |else writeln('byndai kyn jok '); |
| |end; |
| |end. |
|Мысалды пайдаланып, | |
|«Жылдағы күндер» программасын | |
|жазыңыз. | |
|ЕСЕП: №4(89бет) | ; ; |
|Тақтаға мат.мод жазу. |Үшбұрыш қабырғаларын өзара салыстырамыз. Үш |
|Не белгілі? |қабырғасы да тең болса жауап: «тең |
|Үш нүктенің координаттары, |қабырғалы», екі қабырғасы тең болса жауап: |
|x1, y2, x2, y2, x3, y3 –бүтін |«тең бүйірлі». |
|сандар. | |
|Не істеу керек? | |
|Үш бұрыштың a, b, c қабырғаларын| |
|есептеп, олардың тең бүйірлі | |
|немесе тең қабырғалы екенін | |
|анықтау. | |
|Қалай есептейміз? | |
|Координаттар бойынша үш бұрыш | |
|қабырғаларын есептейміз: | |
|; | |
| | |
| |ЕСЕП: 88-89беттер. |
| |1-қатар: №1(тармақтау), №5(тармақтау), |
| |2-қатар: №2(таңдау), №6(тармақтау), |
| |3-қатар: №1(тармақтау), №7(тармақтау), |
| |4-қатар: №2(таңдау), №11(тармақтау). |
|Есептің |Есептің мазұны |
|нөмірі | |
|№1 |, егер және ; |
| |, егер x=2 және x=-2; |
|№2 | 1 егер x|
| |> 0 |
| |y=signx, y(x)= 0 егер x = 0 |
| |-1 егер x < 0 |
|№5 |Жазықтықта екі нүкте N(x1,y1) және |
| |M(x2,y2) берілген. Бұлардың қайсысы |
| |координаталардың бас нүктесіне жақын |
| |болатынын анықтайтын программа құрыңдар.|
|№6 |Бүтін n саны берілген, сол санның бүтін |
| |m санына қалдықсыз |
| |бөлінетінін/бөлінбейтінін анықтайтын |
| |программа құрыңыз. |
|№7 |Егер берілген а саны жұп болса, онда р |
| |атауына true, ал тақ болса false мәнін |
| |беретін программа құрыңыз. |
ІV. Оқушыларды бағалау. (5мин)
|Үй тапсырмасы бойынша – (0-3ұп) |2 |3 |4 |5 |
|Сынып жұмысы бойынша – (0-5ұп) | | | | |
|Жұмыс дәптері бойынша – (1ұп) | | | | |
|Белсенділігі бойынша – (1ұп) | | | | |
| |0 |1-5 |6-8 |9-10 |
V. Үйге (3мин)
§3.6 (83-88бет), №4 аяқтау.
-----------------------
case шарт of
1-шарт: 1-серия;
2-шарт: 2-серия;
...
n-шарт: n-серия;
else n+1 -серия;
end;
Тақырыбы: Таңдау командасы.
Мақсаты:
Таңдау операторларының жазылу тәртібімен таныстыру, тармақтаушы
алгоритмдерге программа жазу жолдарын көрсету;
Программалау ұғымын дамыту;
Оқушыны ойлау, жоспарлау және әрекет ету жүйесіне тәрбиелеу.
Көрнекілігі:
Сабақ жоспарын экранда проекциялау, мульт.мед.жабдықтар, (кестелер),
презентация, компьютер.
Өтілу әдісі: Мультитехникамен жабдықталған сабақ.
Сабақтың барысы
І. Кіріспе. (2мин)
• Оқушыларды түгелдеу, сынып бөлмесі, тақта тазалығына назар аудару;
• Журнал толтыру;
• Оқушылардың назарын сабаққа бұру,
ІІ. Үйтапсырмасын тексеру. (5мин)
• Үй жұмысын тексеру (№6 есеп (89бет).),
ІІІ. Жаңа сабақ (10мин)
ПС. Өткен сабақта екі жағдайдың бірін шарт тексеру арқылы таңдап алдық.
Егер шартқа байланысты көптеген таңдаулар жасау қажет болса қайтеміз?
Мысалы апта күні қалай аталатынын анықтау үшін бір шартты 0анша рет
тексереміз?
|Осындай мақсаттарды шешу үшін |ІV. Сынып жұмысы. (20мин) |
|Паскальда таңдау операторы |ЕСЕП: Клавиатурадан енгізілген бүтін сан |
|қолданылады. Жазылу түрі |бойынша апта күндерін анықайтын программа |
|мынандай: |жазыңыз. |
| |program apta; |
| |var kun:integer; |
| |begin |
| |write('kyn retin engiz '); |
| |read(kun); |
| |case kun of |
| |1:writeln('duisembi '); |
| |2:writeln('seisembi '); |
| |3:writeln('sarsembi '); |
| |4:writeln('beisembi '); |
| |5:writeln('juma '); |
| |6:writeln('sembi '); |
| |1:writeln('jeksembi '); |
| |else writeln('byndai kyn jok '); |
| |end; |
| |end. |
|Мысалды пайдаланып, | |
|«Жылдағы күндер» программасын | |
|жазыңыз. | |
|ЕСЕП: №4(89бет) | ; ; |
|Тақтаға мат.мод жазу. |Үшбұрыш қабырғаларын өзара салыстырамыз. Үш |
|Не белгілі? |қабырғасы да тең болса жауап: «тең |
|Үш нүктенің координаттары, |қабырғалы», екі қабырғасы тең болса жауап: |
|x1, y2, x2, y2, x3, y3 –бүтін |«тең бүйірлі». |
|сандар. | |
|Не істеу керек? | |
|Үш бұрыштың a, b, c қабырғаларын| |
|есептеп, олардың тең бүйірлі | |
|немесе тең қабырғалы екенін | |
|анықтау. | |
|Қалай есептейміз? | |
|Координаттар бойынша үш бұрыш | |
|қабырғаларын есептейміз: | |
|; | |
| | |
| |ЕСЕП: 88-89беттер. |
| |1-қатар: №1(тармақтау), №5(тармақтау), |
| |2-қатар: №2(таңдау), №6(тармақтау), |
| |3-қатар: №1(тармақтау), №7(тармақтау), |
| |4-қатар: №2(таңдау), №11(тармақтау). |
|Есептің |Есептің мазұны |
|нөмірі | |
|№1 |, егер және ; |
| |, егер x=2 және x=-2; |
|№2 | 1 егер x|
| |> 0 |
| |y=signx, y(x)= 0 егер x = 0 |
| |-1 егер x < 0 |
|№5 |Жазықтықта екі нүкте N(x1,y1) және |
| |M(x2,y2) берілген. Бұлардың қайсысы |
| |координаталардың бас нүктесіне жақын |
| |болатынын анықтайтын программа құрыңдар.|
|№6 |Бүтін n саны берілген, сол санның бүтін |
| |m санына қалдықсыз |
| |бөлінетінін/бөлінбейтінін анықтайтын |
| |программа құрыңыз. |
|№7 |Егер берілген а саны жұп болса, онда р |
| |атауына true, ал тақ болса false мәнін |
| |беретін программа құрыңыз. |
ІV. Оқушыларды бағалау. (5мин)
|Үй тапсырмасы бойынша – (0-3ұп) |2 |3 |4 |5 |
|Сынып жұмысы бойынша – (0-5ұп) | | | | |
|Жұмыс дәптері бойынша – (1ұп) | | | | |
|Белсенділігі бойынша – (1ұп) | | | | |
| |0 |1-5 |6-8 |9-10 |
V. Үйге (3мин)
§3.6 (83-88бет), №4 аяқтау.
-----------------------
case шарт of
1-шарт: 1-серия;
2-шарт: 2-серия;
...
n-шарт: n-серия;
else n+1 -серия;
end;
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz