Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Аралас сабақ
8-сынып
______________
Сабақтың тақырыбы: Windows-ті баптау. Сарамандық жұмыс.
Өзіндік жұмыс
Сабақтың мақсаты:
1. Оқушыларды Windows-ті баптауды сарамандық жұмыс арқылы үйрету.
2. Оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарын арттыру және компьютермен
жұмыс жасау мүмкіндіктерін дамыту.
3. Оқушыларды компьютермен сауаты жұмыс жасай білуге тәрбиелеу
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Әдісі: Сұрақ-жауап, жеке жұмыс
Сабақтың көрнекілігі: ДК, слайттар, тапсырмалар
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
ІІІ. Өзіндік жұмыс
ІV. Сарамандық жұмыс
V. Үйге тапсырма
VІ. Қортындылау
І. Сабаққа келмеген оқушыларды түгендеу, үй тапсырмасын пысықтау.
ІІ.Үй тапсырмасын тексеру.
1. Қандай операциялық жүйелерді білесіңдер?
2. Windows-ті баптауды қалай түсінесіздер?
3. Windows-ті баптау үшін қандай буманы пайдаланамыз?
ІІІ. Өзіндік жұмыс
1. Санау жүйесі деп нені айтады?
2. Санау жүйесі неше топқа бөлінеді?
3. Сандай санау жүйелерін білесіңдер?
4. Ондық санау жүйесі қандай сандардан тұрады?
5. Мына сандарды негіз дәрежесінің қосындысы түрінде көрсетіңдер:
а/ 367810 б/ 2908310 в/568910
6. Екілік санау жүйесі қандай сандардан тұрады?
7. Мына сандарды негіз дәрежесінің қосындысы түрінде көрсетіңдер:
а/ 10012 б/ 10002 в/1101002
8. Ондық сандарды екілік санау жүйесіне ауыстырыңыздар.
а/ 16610 б/ 48210 в/30010
9. Берілген екілік санды кесте бойынша сегіздік санау жүйесіне
ауыстырыңыздар
а/ 111101100112 б/ 100011101012 в/110100111112
10. Берілген екілік санды кесте бойынша оналтылық санау жүйесіне
ауыстырыңыздар
а/ 111010102 б/ 100011100012 в/1101000001112
11. Берілген санды қосудың төрт ережесін қолданып қосыңыздар.
а/ 1110101+0110 б/ 10001+1011 в/11010+1001
12. Берілген санды көбейтудің төрт ережесін қолданып көбейтіңіздер.
а/ 1111*110 б/ 100*101 в/110*100
13. Логикалық көбейту дегеніміз не?
14. Логикалық қосу дегеніміз не?
15. Логикалық терістеу дегеніміз не?
16. Қандай операциялық жүйелерді білесіңдер?
17. Windows-ті баптау үшін қандай буманы пайдаланамыз?
18. Күн мен уақытты баптау үшін қандай шарбелгіні пайдаланамыз?
19. Тышқан көрсеткішін баптау үшін қандай әрекеттер орындаймыз?
20. Жұмыс орнының фондық өрнегін баптау үшін қандай команданы орындаймыз?
21. «Бегущая строка» заставкасын орнату үшін қандай әрекеттер орындаймыз.
ІV Сарамандық жұмыс.
Тапсырма:
1. Тышқан көрсеткішін қалам түріне келтіріңдер
2. Жұмыс үстелінің өрнегіне «лазурь» өрнегін орнатыңыздар.
3. «Геометрический вальс» заставкасын орнатыңыздар.
V. Үйге тапсырма:
Windows-ті баптау тақырыбын оқып келу.
Компьютердің құрлымы және жұмыс істеу принципі тақырыбына реферат жазу.
VІ. Қорытындылау:
1. Сонымен Windows-ті баптауды талай түсініңіздер?
VІІ. Оқушыларды бағалау.
Өзіндік жұмыс
8-сынып
1. Санау жүйесі деп нені айтады?
2. Санау жүйесі неше топқа бөлінеді?
3. Сандай санау жүйелерін білесіңдер?
4. Ондық санау жүйесі қандай сандардан тұрады?
5. Мына сандарды негіз дәрежесінің қосындысы түрінде көрсетіңдер:
а/ 367810 б/ 2908310 в/568910
6. Екілік санау жүйесі қандай сандардан тұрады?
7. Мына сандарды негіз дәрежесінің қосындысы түрінде көрсетіңдер:
а/ 10012 б/ 10002 в/1101002
8. Ондық сандарды екілік санау жүйесіне ауыстырыңыздар.
а/ 16610 б/ 48210 в/30010
9. Берілген екілік санды кесте бойынша сегіздік санау жүйесіне
ауыстырыңыздар
а/ 111101100112 б/ 100011101012 в/110100111112
10. Берілген екілік санды кесте бойынша оналтылық санау жүйесіне
ауыстырыңыздар
а/ 111010102 б/ 100011100012 в/1101000001112
11. Берілген санды қосудың төрт ережесін қолданып қосыңыздар.
а/ 1110101+0110 б/ 10001+1011 в/11010+1001
12. Берілген санды көбейтудің төрт ережесін қолданып көбейтіңіздер.
а/ 1111*110 б/ 100*101 в/110*100
13. Логикалық көбейту дегеніміз не?
14. Логикалық қосу дегеніміз не?
15. Логикалық терістеу дегеніміз не?
16. Қандай операциялық жүйелерді білесіңдер?
17. Windows-ті баптау үшін қандай буманы пайдаланамыз?
18. Күн мен уақытты баптау үшін қандай шарбелгіні пайдаланамыз?
19. Тышқан көрсеткішін баптау үшін қандай әрекеттер орындаймыз?
20. Жұмыс орнының фондық өрнегін баптау үшін қандай команданы орындаймыз?
21. «Бегущая строка» заставкасын орнату үшін қандай әрекеттер орындаймыз.
Сарамандық жұмыс.
Тапсырма:
1. Тышқан көрсеткішін қалам түріне келтіріңдер
2. Жұмыс үстелінің өрнегіне «лазурь» өрнегін орнатыңыздар.
3. «Геометрический вальс» заставкасын орнатыңыздар.
______________
Сабақтың тақырыбы: Windows-ті баптау. Сарамандық жұмыс.
Өзіндік жұмыс
Сабақтың мақсаты:
1. Оқушыларды Windows-ті баптауды сарамандық жұмыс арқылы үйрету.
2. Оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарын арттыру және компьютермен
жұмыс жасау мүмкіндіктерін дамыту.
3. Оқушыларды компьютермен сауаты жұмыс жасай білуге тәрбиелеу
Сабақтың түрі: Аралас сабақ
Әдісі: Сұрақ-жауап, жеке жұмыс
Сабақтың көрнекілігі: ДК, слайттар, тапсырмалар
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
ІІІ. Өзіндік жұмыс
ІV. Сарамандық жұмыс
V. Үйге тапсырма
VІ. Қортындылау
І. Сабаққа келмеген оқушыларды түгендеу, үй тапсырмасын пысықтау.
ІІ.Үй тапсырмасын тексеру.
1. Қандай операциялық жүйелерді білесіңдер?
2. Windows-ті баптауды қалай түсінесіздер?
3. Windows-ті баптау үшін қандай буманы пайдаланамыз?
ІІІ. Өзіндік жұмыс
1. Санау жүйесі деп нені айтады?
2. Санау жүйесі неше топқа бөлінеді?
3. Сандай санау жүйелерін білесіңдер?
4. Ондық санау жүйесі қандай сандардан тұрады?
5. Мына сандарды негіз дәрежесінің қосындысы түрінде көрсетіңдер:
а/ 367810 б/ 2908310 в/568910
6. Екілік санау жүйесі қандай сандардан тұрады?
7. Мына сандарды негіз дәрежесінің қосындысы түрінде көрсетіңдер:
а/ 10012 б/ 10002 в/1101002
8. Ондық сандарды екілік санау жүйесіне ауыстырыңыздар.
а/ 16610 б/ 48210 в/30010
9. Берілген екілік санды кесте бойынша сегіздік санау жүйесіне
ауыстырыңыздар
а/ 111101100112 б/ 100011101012 в/110100111112
10. Берілген екілік санды кесте бойынша оналтылық санау жүйесіне
ауыстырыңыздар
а/ 111010102 б/ 100011100012 в/1101000001112
11. Берілген санды қосудың төрт ережесін қолданып қосыңыздар.
а/ 1110101+0110 б/ 10001+1011 в/11010+1001
12. Берілген санды көбейтудің төрт ережесін қолданып көбейтіңіздер.
а/ 1111*110 б/ 100*101 в/110*100
13. Логикалық көбейту дегеніміз не?
14. Логикалық қосу дегеніміз не?
15. Логикалық терістеу дегеніміз не?
16. Қандай операциялық жүйелерді білесіңдер?
17. Windows-ті баптау үшін қандай буманы пайдаланамыз?
18. Күн мен уақытты баптау үшін қандай шарбелгіні пайдаланамыз?
19. Тышқан көрсеткішін баптау үшін қандай әрекеттер орындаймыз?
20. Жұмыс орнының фондық өрнегін баптау үшін қандай команданы орындаймыз?
21. «Бегущая строка» заставкасын орнату үшін қандай әрекеттер орындаймыз.
ІV Сарамандық жұмыс.
Тапсырма:
1. Тышқан көрсеткішін қалам түріне келтіріңдер
2. Жұмыс үстелінің өрнегіне «лазурь» өрнегін орнатыңыздар.
3. «Геометрический вальс» заставкасын орнатыңыздар.
V. Үйге тапсырма:
Windows-ті баптау тақырыбын оқып келу.
Компьютердің құрлымы және жұмыс істеу принципі тақырыбына реферат жазу.
VІ. Қорытындылау:
1. Сонымен Windows-ті баптауды талай түсініңіздер?
VІІ. Оқушыларды бағалау.
Өзіндік жұмыс
8-сынып
1. Санау жүйесі деп нені айтады?
2. Санау жүйесі неше топқа бөлінеді?
3. Сандай санау жүйелерін білесіңдер?
4. Ондық санау жүйесі қандай сандардан тұрады?
5. Мына сандарды негіз дәрежесінің қосындысы түрінде көрсетіңдер:
а/ 367810 б/ 2908310 в/568910
6. Екілік санау жүйесі қандай сандардан тұрады?
7. Мына сандарды негіз дәрежесінің қосындысы түрінде көрсетіңдер:
а/ 10012 б/ 10002 в/1101002
8. Ондық сандарды екілік санау жүйесіне ауыстырыңыздар.
а/ 16610 б/ 48210 в/30010
9. Берілген екілік санды кесте бойынша сегіздік санау жүйесіне
ауыстырыңыздар
а/ 111101100112 б/ 100011101012 в/110100111112
10. Берілген екілік санды кесте бойынша оналтылық санау жүйесіне
ауыстырыңыздар
а/ 111010102 б/ 100011100012 в/1101000001112
11. Берілген санды қосудың төрт ережесін қолданып қосыңыздар.
а/ 1110101+0110 б/ 10001+1011 в/11010+1001
12. Берілген санды көбейтудің төрт ережесін қолданып көбейтіңіздер.
а/ 1111*110 б/ 100*101 в/110*100
13. Логикалық көбейту дегеніміз не?
14. Логикалық қосу дегеніміз не?
15. Логикалық терістеу дегеніміз не?
16. Қандай операциялық жүйелерді білесіңдер?
17. Windows-ті баптау үшін қандай буманы пайдаланамыз?
18. Күн мен уақытты баптау үшін қандай шарбелгіні пайдаланамыз?
19. Тышқан көрсеткішін баптау үшін қандай әрекеттер орындаймыз?
20. Жұмыс орнының фондық өрнегін баптау үшін қандай команданы орындаймыз?
21. «Бегущая строка» заставкасын орнату үшін қандай әрекеттер орындаймыз.
Сарамандық жұмыс.
Тапсырма:
1. Тышқан көрсеткішін қалам түріне келтіріңдер
2. Жұмыс үстелінің өрнегіне «лазурь» өрнегін орнатыңыздар.
3. «Геометрический вальс» заставкасын орнатыңыздар.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz