Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Ата - аналармен ұстаздардың кездесуі
«Баланың бас ұстазы-ата-ана»
Ата-аналарға арналған тренинг.
Мақсаты:Қазіргі кездегі баланың дамуына,жеке тұлға болып қалыптасуына ата-
ана тәрбиесінің әдіс,тәсілдерін жетілдіре отырып,қарым-қатынас орнату.
Тапсырма
1.Ата-аналармен ұстаздардың кездесуі.
2.Ойынға қатысушылар арасындағы қарым-қатынасты орнату.
3.Жанұядағы тәрбие жайында пікір алмасу.
І.бөлім.Жалпылау.
Бала үшін мұғалім мен ата-ана арасындағы қандай қарым-қатынас болуы керек?
ІІ.бөлім
І.тренинг«Кездесу»/жай әуенмен 2шеңбер болып қарама-қарсы айналады,әуен
тоқтағанда бір-біріне қарап баласының қасиетін айтады/
ІІ.Ассосация«Жанұя»/доп беру арқылы ата-ана жауап береді/
ІІІ.Қызықты сұрақтар
1.Балаңыздың туған күні?
2.Сынып жетекшісінің толық аты-жөні?
3.Балаңыз қандай өлшемді аяқкиім киеді?
4.Балаңыздың парталас көршісі кім?
5.Бүгін сабақтан қандай баға алды?
6.Балаңыздың сүйікті асы?
7.Балаңыз қандай түсті ұнатады?
8.Балаңыз спорттың қандай түрін жақсы көреді?
9.Балаңыз 1-сыныпқа қай жылы барды?
10.Балаңызды еркелетіп қандай жылоы сөз айтасыз?
11.Балаңыз сізді ренжіткенде ең алдымен қандай сөз аузыңызға түседі?
Баланы жастан бақсаң,
Жамандықтан қақпасаң.
Қадірден жұрдай қасқа боп
Кешкенің өмір босқа тек-дегендней,баланың ыстық суығыны
күймейтін,жақсылығыны сүйінбейтін ата-ана жоқ шығар.Бүгінгі ұл-ертеңгі
әке,ол әкеге қарап өседі,бойын түзейді.Балға білім беруде басты тұлға ұстаз
болса,оны жалғастырушы,демеуші-ата-ана.
ІV.Қимыл-қозғалыс арқылы жауап беру.
«ия»десеңіздер-қолдарыңызды шапалақтаңыз,
-жоқ десеңіздер- аяқтарыңызды тарсылдатыңыздар.
1)Газет беттеріндегі мақалалардан,теледидардағы бағдарламадан тәрбиеге
байланысты сұрақтарды тыңдап қарап жүресіз бе?
2)Балаға тәрбие беру кезінде үйде ата-ана бірдей ықпал жасай ма?
-егер«жанұя»десеңіздер жымиыңыз,
-егер«қоршаған орта,қоғам»десеңіздер қолды алдымызға созамыз.
3)Бал тәрбиелеу жауапкершілігі кімде деп ойлайсыз?
ІVОй жинақтау(плакат,фломастер,қалам)
Баланың дамып жетілуне қандай тәрбие әдістерін қолданасыз?
/Сурет-схема арқылы өз ойларын талдайды/
V.Баланың қызығушылығын анықтау/пайызбен анықтау/
Анкета«Менің білімге деген көзқарасым».
Бұл анкета 8-11сынып оқушыларына алдын-ала жүргізіліп қортындысы
таныстырылады.
1.Менің оқу құралдарына даген қызығушылығым пәндерге деген қызығушылығымды
арттырады?
1.Қазақ тілі- 11.Әдеп-
2.Әдебиет- 12.География-
3.Орыс тілі- 13.Биология-
4.Орыс әдебиеті- 14.Физика-
5.Алгебра- 15.Химия-
6.Геометрия- 16.Ағылшын-
7.Тарих- 17.Дене-
8.Қоғам- 18.Техноология-
9.Құқық- 19.Информатика-
10.Сызу-
2.Мектеп оқулықтарынан басқа оқыдым.
1.Қазір оқып жатырмын-
2.Осы аптада оқыдым-
3.Осы жазда оқыдым-
4.Мен теледидардан мыныдай бағдарлама көргенді ұнатамын:
1.Миллион кімге бұйырады?-
2.Жануарлар әлемі-
3.ХХІғасыр көшбасшысы-
4.Азамат-
5.Намыс дода-
4.Мен төмендегі себептерге байланысты оқимын.
1.Қоғамның пайдалы мүшесі болу үшін-
2.Жаңалықтарды білу үшін-
3.Ата-ана ренжімеу үшін-
4.Сабақ оқу қызықты-
5.Мұғалімдер ұрыспау үшін-
6.Жолдастарымнан төмен болмау үшін-
7.Себебі нашар баға алғанды ұнатпаймын-
Оқушының жеке өмірінің мақсаты.
1.Жоғарғы оқу орныны дайындық-сағ.16-19 және сағ.20-22-
2.Ұйқы-сағ.21-7-
3.Үй тапсырмасы-сағ.-14-16 және сағ.19-20
4.Қызығушылық бойынша жұмыстану-сағ.20-22 және сағ.22-23-
Ата-анаға көз қуаныш
Алдына алған еркесі
Көңіліне көп қуаныш
Гүлденіп ой-өлкесі-деп Абай атамыз ата-ананың қуанышы.гүлденген үміт-
арманы тек перзент сүю,оны тәрбиелеу екендігін айтқысы келген екен.
Ендеше,ата-аналар қолымыздағы алтынымызды жақсылап тәрбиелейік және
біздер олардың ең басты үлгі болар бейнесі екендігімізді ұмытпайық.
Сондықтан да жайттарды ескерейік:
1.Балаға жан және дене өзгерістерінің байланысын табуға көмектесу;
2.Балаға маман тарапынан тағылған мін,ескертулерді үстірт бағаламай,шын
пейілмен түсіну және түсіндіру;
3.Баланы ағза қызметінің қалыптасуымен таныстыру;
4.Маманмен кездесу.
Балаға денесі дамыған кезде,оның жаны ауырып көмек күтетінін есте сақтап
оны«Тәрбие сәулесі түспейтін адамның ешбір қалтарысы жоқ.Тәрбие болмаған
жерде шын ақылды,мәдениеті өмір де болмақ емес»-деп жазған еді
Ж.Аймауытов.Тәрбие ешқашан үзіліс,демелыс күндерді білмейді.
VI.Тренинг«Қоштасу».Шеңбер болып тұрып бүгінгі күннің өтілуіне
тілек,ұсыныстарын айту.
Ата-аналарға арналған тренинг.
Мақсаты:Қазіргі кездегі баланың дамуына,жеке тұлға болып қалыптасуына ата-
ана тәрбиесінің әдіс,тәсілдерін жетілдіре отырып,қарым-қатынас орнату.
Тапсырма
1.Ата-аналармен ұстаздардың кездесуі.
2.Ойынға қатысушылар арасындағы қарым-қатынасты орнату.
3.Жанұядағы тәрбие жайында пікір алмасу.
І.бөлім.Жалпылау.
Бала үшін мұғалім мен ата-ана арасындағы қандай қарым-қатынас болуы керек?
ІІ.бөлім
І.тренинг«Кездесу»/жай әуенмен 2шеңбер болып қарама-қарсы айналады,әуен
тоқтағанда бір-біріне қарап баласының қасиетін айтады/
ІІ.Ассосация«Жанұя»/доп беру арқылы ата-ана жауап береді/
ІІІ.Қызықты сұрақтар
1.Балаңыздың туған күні?
2.Сынып жетекшісінің толық аты-жөні?
3.Балаңыз қандай өлшемді аяқкиім киеді?
4.Балаңыздың парталас көршісі кім?
5.Бүгін сабақтан қандай баға алды?
6.Балаңыздың сүйікті асы?
7.Балаңыз қандай түсті ұнатады?
8.Балаңыз спорттың қандай түрін жақсы көреді?
9.Балаңыз 1-сыныпқа қай жылы барды?
10.Балаңызды еркелетіп қандай жылоы сөз айтасыз?
11.Балаңыз сізді ренжіткенде ең алдымен қандай сөз аузыңызға түседі?
Баланы жастан бақсаң,
Жамандықтан қақпасаң.
Қадірден жұрдай қасқа боп
Кешкенің өмір босқа тек-дегендней,баланың ыстық суығыны
күймейтін,жақсылығыны сүйінбейтін ата-ана жоқ шығар.Бүгінгі ұл-ертеңгі
әке,ол әкеге қарап өседі,бойын түзейді.Балға білім беруде басты тұлға ұстаз
болса,оны жалғастырушы,демеуші-ата-ана.
ІV.Қимыл-қозғалыс арқылы жауап беру.
«ия»десеңіздер-қолдарыңызды шапалақтаңыз,
-жоқ десеңіздер- аяқтарыңызды тарсылдатыңыздар.
1)Газет беттеріндегі мақалалардан,теледидардағы бағдарламадан тәрбиеге
байланысты сұрақтарды тыңдап қарап жүресіз бе?
2)Балаға тәрбие беру кезінде үйде ата-ана бірдей ықпал жасай ма?
-егер«жанұя»десеңіздер жымиыңыз,
-егер«қоршаған орта,қоғам»десеңіздер қолды алдымызға созамыз.
3)Бал тәрбиелеу жауапкершілігі кімде деп ойлайсыз?
ІVОй жинақтау(плакат,фломастер,қалам)
Баланың дамып жетілуне қандай тәрбие әдістерін қолданасыз?
/Сурет-схема арқылы өз ойларын талдайды/
V.Баланың қызығушылығын анықтау/пайызбен анықтау/
Анкета«Менің білімге деген көзқарасым».
Бұл анкета 8-11сынып оқушыларына алдын-ала жүргізіліп қортындысы
таныстырылады.
1.Менің оқу құралдарына даген қызығушылығым пәндерге деген қызығушылығымды
арттырады?
1.Қазақ тілі- 11.Әдеп-
2.Әдебиет- 12.География-
3.Орыс тілі- 13.Биология-
4.Орыс әдебиеті- 14.Физика-
5.Алгебра- 15.Химия-
6.Геометрия- 16.Ағылшын-
7.Тарих- 17.Дене-
8.Қоғам- 18.Техноология-
9.Құқық- 19.Информатика-
10.Сызу-
2.Мектеп оқулықтарынан басқа оқыдым.
1.Қазір оқып жатырмын-
2.Осы аптада оқыдым-
3.Осы жазда оқыдым-
4.Мен теледидардан мыныдай бағдарлама көргенді ұнатамын:
1.Миллион кімге бұйырады?-
2.Жануарлар әлемі-
3.ХХІғасыр көшбасшысы-
4.Азамат-
5.Намыс дода-
4.Мен төмендегі себептерге байланысты оқимын.
1.Қоғамның пайдалы мүшесі болу үшін-
2.Жаңалықтарды білу үшін-
3.Ата-ана ренжімеу үшін-
4.Сабақ оқу қызықты-
5.Мұғалімдер ұрыспау үшін-
6.Жолдастарымнан төмен болмау үшін-
7.Себебі нашар баға алғанды ұнатпаймын-
Оқушының жеке өмірінің мақсаты.
1.Жоғарғы оқу орныны дайындық-сағ.16-19 және сағ.20-22-
2.Ұйқы-сағ.21-7-
3.Үй тапсырмасы-сағ.-14-16 және сағ.19-20
4.Қызығушылық бойынша жұмыстану-сағ.20-22 және сағ.22-23-
Ата-анаға көз қуаныш
Алдына алған еркесі
Көңіліне көп қуаныш
Гүлденіп ой-өлкесі-деп Абай атамыз ата-ананың қуанышы.гүлденген үміт-
арманы тек перзент сүю,оны тәрбиелеу екендігін айтқысы келген екен.
Ендеше,ата-аналар қолымыздағы алтынымызды жақсылап тәрбиелейік және
біздер олардың ең басты үлгі болар бейнесі екендігімізді ұмытпайық.
Сондықтан да жайттарды ескерейік:
1.Балаға жан және дене өзгерістерінің байланысын табуға көмектесу;
2.Балаға маман тарапынан тағылған мін,ескертулерді үстірт бағаламай,шын
пейілмен түсіну және түсіндіру;
3.Баланы ағза қызметінің қалыптасуымен таныстыру;
4.Маманмен кездесу.
Балаға денесі дамыған кезде,оның жаны ауырып көмек күтетінін есте сақтап
оны«Тәрбие сәулесі түспейтін адамның ешбір қалтарысы жоқ.Тәрбие болмаған
жерде шын ақылды,мәдениеті өмір де болмақ емес»-деп жазған еді
Ж.Аймауытов.Тәрбие ешқашан үзіліс,демелыс күндерді білмейді.
VI.Тренинг«Қоштасу».Шеңбер болып тұрып бүгінгі күннің өтілуіне
тілек,ұсыныстарын айту.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz