Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Кестені форматтау

8А,Б,В,Г -сынып
______________

Сабақтың тақырыбы: Кестені форматтау. Сарамандық жұмыс

Сабақтың мақсаты:
1. Оқушыларды Microsoft Word мәтіндік редакторында кесте құруды және
кестені форматтай білуді үйрену мақсатында сарамандық жұмыс жасату.
2. Оқушылардың пәнге деген қызығушылықтарын арттыру және кестемен жұмыс
жасау мүмкіндіктерін дамыту.
3. Оқушыларды компьютермен сауаты жұмыс жасай білуге тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: Сарамандық жұмыс

Әдісі: жеке жұмыс, сұрақ-жауап

Сабақтың көрнекілігі: ДК, слайттар, үлестірмелі тапсырмалар

Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
ІІІ. Сарамандық жұмыс
ІV. Үйге тапсырма
V. Қортындылау

І. Сабаққа келмеген оқушыларды түгендеу, үй тапысырмасын пысықтау.
ІІ.Үй тапсырмасын тексеру.
Пысықтау сұрақтары.
1. Кесте құрудың неше жолы бар?
2. Кесте құру үшін қандай командаларды орындаймыз?
3. Кесте ішінде курсорды бағыттау үшін қандай пернелерді қолданамыз?
4. Бағананың енін өзгерту үшін қандай әрекеттер орындаймыз
5. Қатардың биіктігін қалай өзгертеміз?
6. Кесте элементтерін атаңдар?
7. Кестеге жаңа жол қосу үшін қандай әрекеттер орындаймыз?
8. Кестедегі артық бағанды алу үшін қандай әрекеттер орындаймыз?
9. Кесте ұяшықтарын қалай біріктіреміз?
10. Кесте ұясын бірнеше ұяға қалай бөлеміз?

ІІІ. Сарамандық жұмыс.
1. «Мәтін теру жылдамдығын қалай анықтауға болады» атты 4/12 өлшемді
кесте құрыңыз.
2. Кестені толтырыңыздар.

МӘТІН ТЕРУ ЖЫЛДАМДЫҒЫН ҚАЛАЙ АНЫҚТАУҒА БОЛАДЫ

|Сынып |Теру жылдамдығы |
| |(таңба/сек) |
| |өте жақсы |жақсы |Қанағаттанарлық |
|1 |10 |8 |6 |
|2 |20 |17 |12 |
|3 |30 |26 |22 |
|4 |40 |35 |30 |
|5 |50 |45 |40 |
|6 |60 |54 |48 |
|7 |70 |63 |56 |
|8 |80 |72 |64 |
|9 |90 |81 |72 |
|10 |100 |90 |80 |

3. Кестені форматта.
Ол үшін:
1. Кестені белгілеп Автоформат таблици командасын орныдаңыздар
2. Өзіңізге ұнаған таблица стилін таңдап ПРИМЕНИТЬ батырмасын
шертіңіздер.

ІV. Үйге тапсырма:
Кестені форматтау тақырыптарын оқып келу
V. Қорытындылау:

1. Кесте ұяшықтарын біріктіруді қалай түсінесіздер?
2. Кесте ұяшықтарын біріктіру үшін қандай әрекетті орныдаймыз?

VІ. Оқушларды бағалау

Сарамандық жұмыс

1. «Мәтін теру жылдамдығын қалай анықтауға болады» атты 4/12 өлшемді
кесте құрыңыз.
2. Кестені толтырыңыздар.

МӘТІН ТЕРУ ЖЫЛДАМДЫҒЫН ҚАЛАЙ АНЫҚТАУҒА БОЛАДЫ
|Сынып |Теру жылдамдығы |
| |(таңба/сек) |
| |өте жақсы |жақсы |Қанағаттанарлық |
|1 |10 |8 |6 |
|2 |20 |17 |12 |
|3 |30 |26 |22 |
|4 |40 |35 |30 |
|5 |50 |45 |40 |
|6 |60 |54 |48 |
|7 |70 |63 |56 |
|8 |80 |72 |64 |
|9 |90 |81 |72 |
|10 |100 |90 |80 |

2-тапсырма

1. «Енді тыныс белгілерін қалай қоюға болады» атты 4/15 өлшемді кесте
құрыңыз.
2. Кестені толтырыңыздар.

|Пернелер |Орысша |Қазақша |Ағылшынша тыныс |
| | | |белгілері |
|Shift+1 |! |! |! Леп белгісі |
|Shift+3 |№ |I |# символдық белгі |
|Shift+4 |; |Ң |$ символдық белгі |
|Shift+5 |% |Ғ |% проценттік белгі |
|Shift+6 |: |; |^ квадрат белгісі |
|Shift+7 |? |: |& |
|Shift+8 |* |Ү |* көбейту белгісі |
|Shift+9 |( |Ұ |( жақшаны ашу |
|Shift+0 |) |Қ |) жақшаны жабу |
|Shift+Ө |_ |Ө |_ сызық белгісі |
|Shift+= |+ |Һ |+ қосу белгісі |
|Shift+Ж |Ж |Ж |: қос нүкте |
|Shift+Ю |Ю |Ю |> үлкендік белгісі |
|Shift+Б |Б |Б |< кішілік белгісі |

Пысықтау сұрақтары

1. Кесте құрудың неше жолы бар?
2. Кесте құру үшін қандай командаларды орындаймыз?
3. Кесте ішінде курсорды бағыттау үшін қандай пернелерді қолданамыз?
4. Бағананың енін өзгерту үшін қандай әрекеттер орындаймыз?
5. Қатардың биіктігін қалай өзгертеміз?
6. Кесте элементтерін атаңдар?
7. Кестеге жаңа жол қосу үшін қандай әрекеттер орындаймыз?
8. Кестедегі артық бағанды алу үшін қандай әрекеттер орындаймыз?
9. Кесте ұяшықтарын қалай біріктіреміз?
10. Кесте ұясын бірнеше ұяға қалай бөлеміз?

Ұқсас жұмыстар
Кесте торларынмң жақтауларын қосу
Лабораториялық жұмыстар
Функциялар. Стандартты функцияларды пайдалану. Диаграммаларды салу
Microsoft word-та құжаттарды құру және форматтау
Кесте құру. word –тың графикалық мүмкіндіктері
Тесттер жинағы. 8-сынып
Қою - Бет қою
Мәтінді кесте түрінде безендіру
HTML тегтерін қолдану
Ms word тақырыбы бойынша қорытындылау сабағы және графикалық мүмкіндіктері
Пәндер