Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сүранысты қүру тәсілдері
Мs Ассеss программасында мәліметтерге сұраныс жасау
Сабақтыц мақсаты:
• Мәліметтер қорының негізгі объектілерінің бірі – сұранысқа түсініктеме
беру;
• Сұраныс түрлеріне және оны құру тәсілдерін, оның ішінде Конструктор
тәсілін пайдаланып сұраныстар жасауға үйрету.
• Оқушылардың мәліметтер қорымен жұмыс жасау іскерліктерін қалыптастыру
және абстракты ойлауын дамыту.
Сабақтың түрі: Модульдік технология
Сабақтың көрнекілігі: Кодоскоп, суреттер, тапсырмалар
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі:
II. Өтілген сабақты қайталау:
1.Мәліметтер қоры дегеніміз не?
2.Реляциялық мәліметтер қоры дегеніміз не?
З.МҚ қүру тәсілдерін айтыңыз және жаңа мәліметтер қорын қүруды көрсетіңіз.
4.МҚ негізгі объектілері және олардың қызметі.
б.Кесте қүру тәсілдеріне тоқталыңыз, кесте режимінде жаңа кесте қүруды
көрсетіңіз.
б.Кестелер арасындағы байланыс дегеніміз не және олардың түрлерін атаңыз.
III. Жаңа сабақ түсіндіру кезеңі:
Біз сіздермен алдыңғы сабақтарымызда МҚ негізгі объектілерінің бірі кестеге
тоқталғанбыз. Сіздерге мәлім кестелер берілген МҚ сақтау үшін, жаңа
мәліметтерді енгізу үшін қажет объект. Осы кестедегі мәліметтерді
форматтау, бағаналарды жасыру, подстановкаларды қоюды қарастырғанбыз.
Ал бүгін біз сіздермен МҚ негізгі объктілерішң бірі сүранысңа тоқталамыз.
Олай болса бүгінгі сабағымыздың жоспарымен танысып кетейік.
Жаңа сабақ жоспары:
1. МҚ негізгі обектісі - сүраныс
2. Сүраныстың түрлері
3. Сүранысты қүру тәсілдері
4. Конструктор тәсілінің қүрылымы
5. Сүраныстармен жүмыс жасайтын операторлар
1. МҚ негізгі обектісі - сүраныс Жоғарыда айтып кеткендей сүраныс
МҚ негізгі объктілерінің бірі болып табылады. Егер айтайық бізге бір немесе
бірнеше кестелерден керек мәліметтерді (Мысалы: Үлкен тізімдерден 1987 жылы
туылған оқушылардың тізімі немесе фамилиясы "Клл" әріпінен басталатын
оқушылардың тізімі) алу керек болса, онда осы мақсатқа жету үшін сүраныс
қолданылады.
2. Сүраныстың түрлері Сүраныстың бірнеше түрлері бар. Олар:
Таңдау, жаңарту, қосу, өшіру, қиылысқан, кесте қүру.
Таңдау - Сүраныстың ең жиі ңолданылатын түрі
Жаңарту - Кестедегі кейбір өрістегі мәліметті өзгертіп отыру керек болган
жағдайда, өзгерту мәніне байланысты жаңартып отыру қажет. Мысалы
Денсаулығына байланысты оқушылар бір жылы үйде, емханада, сауықтыру
орындарында оқитын болса, сол жөніндегі мәліметті жаңартып отыру қажет.
Өшіру - Сүраныстарды орындау кезінде кейбір қайталанатын кестедегі
мәліметтерді өшіру сүранысын орындау ңажеттігі туады. Сол жағдайларда өшіру
сүранысын пайдаланамыз.
Қосу - Кейде кестедегі мәліметтерді ңайта қалпына келтіру мақсатында
уақытша сақтау қажет болады. Мысалы мектептен кетіп қалған оқушы қайта
келуі мүмкін. Сондықтан кеткен оқушылар туралы мәліметтерді бөлек архив
кестелерінде сақтаған жөн. Кеткен оқушылар келген жағдайларда олар туралы
мәліметтерді архив кестелеріне қосу сүранысының көмегімен қалпына
келтіреміз.
3. Сүраныстарды қүру тәсілдері Жоғарыда айтылған сүраныстардың әр
қайсысын сүранысты қүру төсілдерінің кез келгенімен қүруға болады. Осы
тәсілдердің ең қолайлы және жиі қолданылатын тәсілі — Конструктор.
4. Конструктор ңүрылымы
Кез келген сүранысты конструктор тәсілімен қүру үшін төмендегі әрекеттер
орындалады.
1. Сүраныс -> Қүру (Запрос -> Создать) командасын орындаймыз;
2. Сүранысты қүру терезесінде Конструктор режимін таңдап,
ОК батырмасына басамыз;
3. А ш ы л ғ а н к е с т е л е р д і қ о с у (Добавление
таблицы) сүқбат терезеде ңажетті кестені белгілеп ңосу батырмасына
басып және жабу батырмасына басамыз.
4. Конструктор режимінде қүрылған сүраныс терезесі екі бөліктен
түрады.
І.Жоғаргы бөлігінде сүраныс жасауға негізделген кесте орналасады.
2.Төменгі бөлігінде сүраныс параметрлерін енгіземіз
Терезенің 2-ші бөлігіндегі параметрлерге тоқталайық
Поле - өріс атын көрсетеді.
Имя таблицы - өріс орналасқан кестені көрсетеді
Сортировка - сүрыптау тәсілін көрсетеді (өсу және кему бойынша)
Вывод на экран — экранға нәтиже шығару (автоматты орындалады)
Условие отбора — сүранысқа байланысты бір немесе бірнеше шарттарды
көрсетеді.
5. Сүраныстармен жүмыс жасайтын салыстыру және логикалық
операторлар
1. Ъіһе - көрсетілген шаблонға үңсас мәндерің тізімін береді.
2. Ве1:^ееп - көрсетілген аралың бойынша керек мәндердің тізімін
береді.
3. Із пиіі - кестедегі бос қатарларды көрсетеді.
4. ОК-берілген шарттардың ең болмағанда біреуін
қанагаттандыратын мәндердің тізімін береді
^чи
5. АЫО ~ Екі шартты да ңанағаттандыратын мәндердің тізімін береді
ІҮ. Бекіту
Жаңа сабақты бекіту мақсатында оқушыларға еүраныстың түрлеріне компьютерде
әртүрлі тапсырмалар карточкалар арқылы беріледі.
Сабақтыц мақсаты:
• Мәліметтер қорының негізгі объектілерінің бірі – сұранысқа түсініктеме
беру;
• Сұраныс түрлеріне және оны құру тәсілдерін, оның ішінде Конструктор
тәсілін пайдаланып сұраныстар жасауға үйрету.
• Оқушылардың мәліметтер қорымен жұмыс жасау іскерліктерін қалыптастыру
және абстракты ойлауын дамыту.
Сабақтың түрі: Модульдік технология
Сабақтың көрнекілігі: Кодоскоп, суреттер, тапсырмалар
Сабақтың барысы:
I. Ұйымдастыру кезеңі:
II. Өтілген сабақты қайталау:
1.Мәліметтер қоры дегеніміз не?
2.Реляциялық мәліметтер қоры дегеніміз не?
З.МҚ қүру тәсілдерін айтыңыз және жаңа мәліметтер қорын қүруды көрсетіңіз.
4.МҚ негізгі объектілері және олардың қызметі.
б.Кесте қүру тәсілдеріне тоқталыңыз, кесте режимінде жаңа кесте қүруды
көрсетіңіз.
б.Кестелер арасындағы байланыс дегеніміз не және олардың түрлерін атаңыз.
III. Жаңа сабақ түсіндіру кезеңі:
Біз сіздермен алдыңғы сабақтарымызда МҚ негізгі объектілерінің бірі кестеге
тоқталғанбыз. Сіздерге мәлім кестелер берілген МҚ сақтау үшін, жаңа
мәліметтерді енгізу үшін қажет объект. Осы кестедегі мәліметтерді
форматтау, бағаналарды жасыру, подстановкаларды қоюды қарастырғанбыз.
Ал бүгін біз сіздермен МҚ негізгі объктілерішң бірі сүранысңа тоқталамыз.
Олай болса бүгінгі сабағымыздың жоспарымен танысып кетейік.
Жаңа сабақ жоспары:
1. МҚ негізгі обектісі - сүраныс
2. Сүраныстың түрлері
3. Сүранысты қүру тәсілдері
4. Конструктор тәсілінің қүрылымы
5. Сүраныстармен жүмыс жасайтын операторлар
1. МҚ негізгі обектісі - сүраныс Жоғарыда айтып кеткендей сүраныс
МҚ негізгі объктілерінің бірі болып табылады. Егер айтайық бізге бір немесе
бірнеше кестелерден керек мәліметтерді (Мысалы: Үлкен тізімдерден 1987 жылы
туылған оқушылардың тізімі немесе фамилиясы "Клл" әріпінен басталатын
оқушылардың тізімі) алу керек болса, онда осы мақсатқа жету үшін сүраныс
қолданылады.
2. Сүраныстың түрлері Сүраныстың бірнеше түрлері бар. Олар:
Таңдау, жаңарту, қосу, өшіру, қиылысқан, кесте қүру.
Таңдау - Сүраныстың ең жиі ңолданылатын түрі
Жаңарту - Кестедегі кейбір өрістегі мәліметті өзгертіп отыру керек болган
жағдайда, өзгерту мәніне байланысты жаңартып отыру қажет. Мысалы
Денсаулығына байланысты оқушылар бір жылы үйде, емханада, сауықтыру
орындарында оқитын болса, сол жөніндегі мәліметті жаңартып отыру қажет.
Өшіру - Сүраныстарды орындау кезінде кейбір қайталанатын кестедегі
мәліметтерді өшіру сүранысын орындау ңажеттігі туады. Сол жағдайларда өшіру
сүранысын пайдаланамыз.
Қосу - Кейде кестедегі мәліметтерді ңайта қалпына келтіру мақсатында
уақытша сақтау қажет болады. Мысалы мектептен кетіп қалған оқушы қайта
келуі мүмкін. Сондықтан кеткен оқушылар туралы мәліметтерді бөлек архив
кестелерінде сақтаған жөн. Кеткен оқушылар келген жағдайларда олар туралы
мәліметтерді архив кестелеріне қосу сүранысының көмегімен қалпына
келтіреміз.
3. Сүраныстарды қүру тәсілдері Жоғарыда айтылған сүраныстардың әр
қайсысын сүранысты қүру төсілдерінің кез келгенімен қүруға болады. Осы
тәсілдердің ең қолайлы және жиі қолданылатын тәсілі — Конструктор.
4. Конструктор ңүрылымы
Кез келген сүранысты конструктор тәсілімен қүру үшін төмендегі әрекеттер
орындалады.
1. Сүраныс -> Қүру (Запрос -> Создать) командасын орындаймыз;
2. Сүранысты қүру терезесінде Конструктор режимін таңдап,
ОК батырмасына басамыз;
3. А ш ы л ғ а н к е с т е л е р д і қ о с у (Добавление
таблицы) сүқбат терезеде ңажетті кестені белгілеп ңосу батырмасына
басып және жабу батырмасына басамыз.
4. Конструктор режимінде қүрылған сүраныс терезесі екі бөліктен
түрады.
І.Жоғаргы бөлігінде сүраныс жасауға негізделген кесте орналасады.
2.Төменгі бөлігінде сүраныс параметрлерін енгіземіз
Терезенің 2-ші бөлігіндегі параметрлерге тоқталайық
Поле - өріс атын көрсетеді.
Имя таблицы - өріс орналасқан кестені көрсетеді
Сортировка - сүрыптау тәсілін көрсетеді (өсу және кему бойынша)
Вывод на экран — экранға нәтиже шығару (автоматты орындалады)
Условие отбора — сүранысқа байланысты бір немесе бірнеше шарттарды
көрсетеді.
5. Сүраныстармен жүмыс жасайтын салыстыру және логикалық
операторлар
1. Ъіһе - көрсетілген шаблонға үңсас мәндерің тізімін береді.
2. Ве1:^ееп - көрсетілген аралың бойынша керек мәндердің тізімін
береді.
3. Із пиіі - кестедегі бос қатарларды көрсетеді.
4. ОК-берілген шарттардың ең болмағанда біреуін
қанагаттандыратын мәндердің тізімін береді
^чи
5. АЫО ~ Екі шартты да ңанағаттандыратын мәндердің тізімін береді
ІҮ. Бекіту
Жаңа сабақты бекіту мақсатында оқушыларға еүраныстың түрлеріне компьютерде
әртүрлі тапсырмалар карточкалар арқылы беріледі.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz