Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Бастауыш сыныптарда геометриялық материалды оқыту әдістемесі
Математикалық турнирдің мақсаты - сәндік-қолданбалы өнер материалдарын
пайдалану арқылы оқушылардың математикалық ойлау қабілеттерін дамыту.
Жоспары:
1. Кіріспесөз
2. Көрініс «Ою хан мен Жою хан» ертегісі
3. Математикалық аукцион "Жігітке жеті өнер де аз..."
4. Математикалық сайыс "Қазақ ою-өрнегіндегі-математика"
5. Қорытынды
Жүргізуші: Ойлан, достар,
Елің-жерің, салтың бар,
Мұратына жетер ұрпақ талпынар.
Халкымның нәрлі қайнар - мұралары
Нұрлы күнің, тағдырың- алда болар.
Құрметт і ұстаздар мен оқушылар! Бүгін, міне, "Өнер-бұлақ, білім-
шырақ" атты математикалық турнирге жиналып отырмыз. Қазір ең алдымен көріп
тамашалайтындарыңыз -"Ою хан мен Жою хан" атты математикалық көрініс.
(Сағатбек Медеубекұлының "Ою хан мен Жою хан" ертегісінен көрініс
қойылады).
Жүргізуші: Жаңылтпаш айт, есеп шеш,
Өздеріңе сеніндер!
Мына бізге келіндер,
Тек мүдірмей айтындар-
Мақал-мәтел, санамақ,
Айтып және қаламақ,
Саудаласып көріңдер!
Ендігі жүргізілер жұмыс - математикалық аукцион "Жігітке жеті өнер
де аз...", яғни қазақ халқының ауызша есептерін шығарудан сайыс.
Ұсынылатын есептер : "Торғай мен бұтақ" (1-сынып), "Құсбегілер аманаты"
( 2-сынып), "Тоғыз қап тары" (3-рынып), "Зергердің бөлісі" ( 4-сынып). Тез,
әрі дұрыс шешкен оқушыларға ойыншықтар үлестіріледі. Жүргізуші:
Біздің келесі жүргізілер жұмысымыз- математикалық сайыс
" Қазақ ою-өрнегіндегі - математика". Алдын-ала әрбір сыныпқа ою-
өрнекпен байланысты геометриялық сипаттағы тапсырмалар таратылған
болатын.
1-сыныптың тапсырмасы: сандыққа салынған ою- өрнектердегі
геометриялық фигураларды тауып айт.
2-сыныптың тапсырмасы: үшгүл, төртгүл, бесжапырақ ою- өрнектерін сал.
3-сыныптың тапсырмасы: сықырлауыкқа салынған ою- өрнектерден
геометриялық фигураларды бөліп көрсет, соның ішінде төртбұрыштардың
периметрі мен ауданын тап.
4-сыныптың тапсырмасы: геометриялық фигуралардан ою- өрнектер құрастырып,
оларға қысқаша сипаттама бер.
(Әрбір сынып тапсырмаларының дүрыстығы тексеріледі).
Жүргізуші: Міне, ұстаздар мен окушылар! Осымен "Өнер- бұлақ, білім-шырақ"
атты математикалык, турнир аяқталды.
(Соңында бастауыш сынып оқушыларына алғыс хат таратылады)
"Әдіскерлер" алдын-ала ұсынылған үлгі бойынша сабаққа жан-жақты талдау
жасайды, мұғалімдер мен оқушылардың іс-әрекетіне баға береді.
Алынған мәліметтерді өңдеу: Студенттердің тапсырмаларды орындау нәтижелерін
сапалық тұрғыдан талдау олардың білім деңгейі мен шығармашылық біліктерін
анықтауға мүмкіндік береді.
ТАҚЫРЫБЫ: Бастауыш сыныптарда геометриялық материалды оқыту әдістемесі
МАҚСАТЫ: геометриялық материалды оқытуда сәндік-қолданбалы өнер үлгілерін
пайдалану әдістемесін игерту.
Практикалық тапсырмалар
1. Бастауыш мектеп математикасы пәнінің бағдарламасына сәйкес геометриялық
материал мазмұнының сәндік-қолданбалы өнердегі қолданыс аясын бөліп
көрсетіңіз.
2. Геометриялық фигура туралы оқушыларда түсінік қалыптастыру үшін
мұғалім мынадай мақсат қояды:
а) фигураның формасы — оның жасалынған материалына, түсіне, жазықтықта
орналасуына, өлшеміне т.с.с. байланысты емес;
ә) фигураның формасы оның элементтеріне (бұрышы, төбесі, қабырғалары)
байланысты. Осы мақсатты жүзеге асыру үшін әртүрлі материалдан жасалған,
түстері түрлі-түсті, пішіндері әрқилы геометриялық фигуралары бар сәндік-
қолданбалы өнер туындыларының үлгілерін таңдап алыңыз.
3. Сәндік-қолданбалы өнер үлгілерін пайдаланудың негізінде бастауыш сынып
оқушыларына геометриялық материалды оқытуда ұсынылатын тапсырмалар жүйесін
(байқау, өлшеу, салу, есептеу, аралас) дайындаңыз.
4. Геометриялық материалды оқытуда пайдаланылатын көрнекі құралдарды
сәндік-қолданбалы өнер үлгілерінен жасаңыз (ою-өрнек элементтерінің
жиынтығы, халық қолданбалы өнерінің жазық және көлемді модельдері: кілем,
текемет, сандық, киіз, халықгың қолданбалы өнерінің суреттері, т.с.с.).
5. Сәндік-қолданбалы өнер материалдарын пайдалана отырып, «Көпбұрыштар»,
«Тікбұрыш» сабақтарының конспектілерін құрыңыз.
Алынған нәтижелерді өңдеу: Студентгердің тапсырмаларды орындау нәтижелерін
бағалау олардың сәндік-қодданбалы өнер материалдарын әдістемелік талапқа
сай дұрыс таңдай білу, олардың сандық көлемі мен шығармашылық деңгейіне
байланысты жүзеге асырылады.
Пайдаланылған әдебиеттер:
1.Инновациялық педагогикалық технологиялар. Қ.Сарбасова
2. «Бастауыш сыныптарда мматематиканы оқыту әдістемесі» курсы.
Т. Оспанов
пайдалану арқылы оқушылардың математикалық ойлау қабілеттерін дамыту.
Жоспары:
1. Кіріспесөз
2. Көрініс «Ою хан мен Жою хан» ертегісі
3. Математикалық аукцион "Жігітке жеті өнер де аз..."
4. Математикалық сайыс "Қазақ ою-өрнегіндегі-математика"
5. Қорытынды
Жүргізуші: Ойлан, достар,
Елің-жерің, салтың бар,
Мұратына жетер ұрпақ талпынар.
Халкымның нәрлі қайнар - мұралары
Нұрлы күнің, тағдырың- алда болар.
Құрметт і ұстаздар мен оқушылар! Бүгін, міне, "Өнер-бұлақ, білім-
шырақ" атты математикалық турнирге жиналып отырмыз. Қазір ең алдымен көріп
тамашалайтындарыңыз -"Ою хан мен Жою хан" атты математикалық көрініс.
(Сағатбек Медеубекұлының "Ою хан мен Жою хан" ертегісінен көрініс
қойылады).
Жүргізуші: Жаңылтпаш айт, есеп шеш,
Өздеріңе сеніндер!
Мына бізге келіндер,
Тек мүдірмей айтындар-
Мақал-мәтел, санамақ,
Айтып және қаламақ,
Саудаласып көріңдер!
Ендігі жүргізілер жұмыс - математикалық аукцион "Жігітке жеті өнер
де аз...", яғни қазақ халқының ауызша есептерін шығарудан сайыс.
Ұсынылатын есептер : "Торғай мен бұтақ" (1-сынып), "Құсбегілер аманаты"
( 2-сынып), "Тоғыз қап тары" (3-рынып), "Зергердің бөлісі" ( 4-сынып). Тез,
әрі дұрыс шешкен оқушыларға ойыншықтар үлестіріледі. Жүргізуші:
Біздің келесі жүргізілер жұмысымыз- математикалық сайыс
" Қазақ ою-өрнегіндегі - математика". Алдын-ала әрбір сыныпқа ою-
өрнекпен байланысты геометриялық сипаттағы тапсырмалар таратылған
болатын.
1-сыныптың тапсырмасы: сандыққа салынған ою- өрнектердегі
геометриялық фигураларды тауып айт.
2-сыныптың тапсырмасы: үшгүл, төртгүл, бесжапырақ ою- өрнектерін сал.
3-сыныптың тапсырмасы: сықырлауыкқа салынған ою- өрнектерден
геометриялық фигураларды бөліп көрсет, соның ішінде төртбұрыштардың
периметрі мен ауданын тап.
4-сыныптың тапсырмасы: геометриялық фигуралардан ою- өрнектер құрастырып,
оларға қысқаша сипаттама бер.
(Әрбір сынып тапсырмаларының дүрыстығы тексеріледі).
Жүргізуші: Міне, ұстаздар мен окушылар! Осымен "Өнер- бұлақ, білім-шырақ"
атты математикалык, турнир аяқталды.
(Соңында бастауыш сынып оқушыларына алғыс хат таратылады)
"Әдіскерлер" алдын-ала ұсынылған үлгі бойынша сабаққа жан-жақты талдау
жасайды, мұғалімдер мен оқушылардың іс-әрекетіне баға береді.
Алынған мәліметтерді өңдеу: Студенттердің тапсырмаларды орындау нәтижелерін
сапалық тұрғыдан талдау олардың білім деңгейі мен шығармашылық біліктерін
анықтауға мүмкіндік береді.
ТАҚЫРЫБЫ: Бастауыш сыныптарда геометриялық материалды оқыту әдістемесі
МАҚСАТЫ: геометриялық материалды оқытуда сәндік-қолданбалы өнер үлгілерін
пайдалану әдістемесін игерту.
Практикалық тапсырмалар
1. Бастауыш мектеп математикасы пәнінің бағдарламасына сәйкес геометриялық
материал мазмұнының сәндік-қолданбалы өнердегі қолданыс аясын бөліп
көрсетіңіз.
2. Геометриялық фигура туралы оқушыларда түсінік қалыптастыру үшін
мұғалім мынадай мақсат қояды:
а) фигураның формасы — оның жасалынған материалына, түсіне, жазықтықта
орналасуына, өлшеміне т.с.с. байланысты емес;
ә) фигураның формасы оның элементтеріне (бұрышы, төбесі, қабырғалары)
байланысты. Осы мақсатты жүзеге асыру үшін әртүрлі материалдан жасалған,
түстері түрлі-түсті, пішіндері әрқилы геометриялық фигуралары бар сәндік-
қолданбалы өнер туындыларының үлгілерін таңдап алыңыз.
3. Сәндік-қолданбалы өнер үлгілерін пайдаланудың негізінде бастауыш сынып
оқушыларына геометриялық материалды оқытуда ұсынылатын тапсырмалар жүйесін
(байқау, өлшеу, салу, есептеу, аралас) дайындаңыз.
4. Геометриялық материалды оқытуда пайдаланылатын көрнекі құралдарды
сәндік-қолданбалы өнер үлгілерінен жасаңыз (ою-өрнек элементтерінің
жиынтығы, халық қолданбалы өнерінің жазық және көлемді модельдері: кілем,
текемет, сандық, киіз, халықгың қолданбалы өнерінің суреттері, т.с.с.).
5. Сәндік-қолданбалы өнер материалдарын пайдалана отырып, «Көпбұрыштар»,
«Тікбұрыш» сабақтарының конспектілерін құрыңыз.
Алынған нәтижелерді өңдеу: Студентгердің тапсырмаларды орындау нәтижелерін
бағалау олардың сәндік-қодданбалы өнер материалдарын әдістемелік талапқа
сай дұрыс таңдай білу, олардың сандық көлемі мен шығармашылық деңгейіне
байланысты жүзеге асырылады.
Пайдаланылған әдебиеттер:
1.Инновациялық педагогикалық технологиялар. Қ.Сарбасова
2. «Бастауыш сыныптарда мматематиканы оқыту әдістемесі» курсы.
Т. Оспанов
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz