Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Бастауыш сыныптарда геометриялық материалды оқыту әдістемесі

Математикалық турнирдің мақсаты - сәндік-қолданбалы өнер материалдарын
пайдалану арқылы оқушылардың математикалық ойлау қабілеттерін дамыту.
Жоспары:
1. Кіріспесөз
2. Көрініс «Ою хан мен Жою хан» ертегісі
3. Математикалық аукцион "Жігітке жеті өнер де аз..."
4. Математикалық сайыс "Қазақ ою-өрнегіндегі-математика"
5. Қорытынды
Жүргізуші: Ойлан, достар,
Елің-жерің, салтың бар,
Мұратына жетер ұрпақ талпынар.
Халкымның нәрлі қайнар - мұралары
Нұрлы күнің, тағдырың- алда болар.
Құрметт і ұстаздар мен оқушылар! Бүгін, міне, "Өнер-бұлақ, білім-
шырақ" атты математикалық турнирге жиналып отырмыз. Қазір ең алдымен көріп
тамашалайтындарыңыз -"Ою хан мен Жою хан" атты математикалық көрініс.
(Сағатбек Медеубекұлының "Ою хан мен Жою хан" ертегісінен көрініс
қойылады).
Жүргізуші: Жаңылтпаш айт, есеп шеш,
Өздеріңе сеніндер!
Мына бізге келіндер,
Тек мүдірмей айтындар-
Мақал-мәтел, санамақ,
Айтып және қаламақ,
Саудаласып көріңдер!
Ендігі жүргізілер жұмыс - математикалық аукцион "Жігітке жеті өнер
де аз...", яғни қазақ халқының ауызша есептерін шығарудан сайыс.
Ұсынылатын есептер : "Торғай мен бұтақ" (1-сынып), "Құсбегілер аманаты"
( 2-сынып), "Тоғыз қап тары" (3-рынып), "Зергердің бөлісі" ( 4-сынып). Тез,
әрі дұрыс шешкен оқушыларға ойыншықтар үлестіріледі. Жүргізуші:
Біздің келесі жүргізілер жұмысымыз- математикалық сайыс
" Қазақ ою-өрнегіндегі - математика". Алдын-ала әрбір сыныпқа ою-
өрнекпен байланысты геометриялық сипаттағы тапсырмалар таратылған
болатын.
1-сыныптың тапсырмасы: сандыққа салынған ою- өрнектердегі
геометриялық фигураларды тауып айт.
2-сыныптың тапсырмасы: үшгүл, төртгүл, бесжапырақ ою- өрнектерін сал.
3-сыныптың тапсырмасы: сықырлауыкқа салынған ою- өрнектерден
геометриялық фигураларды бөліп көрсет, соның ішінде төртбұрыштардың
периметрі мен ауданын тап.
4-сыныптың тапсырмасы: геометриялық фигуралардан ою- өрнектер құрастырып,
оларға қысқаша сипаттама бер.
(Әрбір сынып тапсырмаларының дүрыстығы тексеріледі).
Жүргізуші: Міне, ұстаздар мен окушылар! Осымен "Өнер- бұлақ, білім-шырақ"
атты математикалык, турнир аяқталды.
(Соңында бастауыш сынып оқушыларына алғыс хат таратылады)
"Әдіскерлер" алдын-ала ұсынылған үлгі бойынша сабаққа жан-жақты талдау
жасайды, мұғалімдер мен оқушылардың іс-әрекетіне баға береді.
Алынған мәліметтерді өңдеу: Студенттердің тапсырмаларды орындау нәтижелерін
сапалық тұрғыдан талдау олардың білім деңгейі мен шығармашылық біліктерін
анықтауға мүмкіндік береді.

ТАҚЫРЫБЫ: Бастауыш сыныптарда геометриялық материалды оқыту әдістемесі
МАҚСАТЫ: геометриялық материалды оқытуда сәндік-қолданбалы өнер үлгілерін
пайдалану әдістемесін игерту.
Практикалық тапсырмалар
1. Бастауыш мектеп математикасы пәнінің бағдарламасына сәйкес геометриялық
материал мазмұнының сәндік-қолданбалы өнердегі қолданыс аясын бөліп
көрсетіңіз.
2. Геометриялық фигура туралы оқушыларда түсінік қалыптастыру үшін
мұғалім мынадай мақсат қояды:
а) фигураның формасы — оның жасалынған материалына, түсіне, жазықтықта
орналасуына, өлшеміне т.с.с. байланысты емес;
ә) фигураның формасы оның элементтеріне (бұрышы, төбесі, қабырғалары)
байланысты. Осы мақсатты жүзеге асыру үшін әртүрлі материалдан жасалған,
түстері түрлі-түсті, пішіндері әрқилы геометриялық фигуралары бар сәндік-
қолданбалы өнер туындыларының үлгілерін таңдап алыңыз.
3. Сәндік-қолданбалы өнер үлгілерін пайдаланудың негізінде бастауыш сынып
оқушыларына геометриялық материалды оқытуда ұсынылатын тапсырмалар жүйесін
(байқау, өлшеу, салу, есептеу, аралас) дайындаңыз.
4. Геометриялық материалды оқытуда пайдаланылатын көрнекі құралдарды
сәндік-қолданбалы өнер үлгілерінен жасаңыз (ою-өрнек элементтерінің
жиынтығы, халық қолданбалы өнерінің жазық және көлемді модельдері: кілем,
текемет, сандық, киіз, халықгың қолданбалы өнерінің суреттері, т.с.с.).
5. Сәндік-қолданбалы өнер материалдарын пайдалана отырып, «Көпбұрыштар»,
«Тікбұрыш» сабақтарының конспектілерін құрыңыз.
Алынған нәтижелерді өңдеу: Студентгердің тапсырмаларды орындау нәтижелерін
бағалау олардың сәндік-қодданбалы өнер материалдарын әдістемелік талапқа
сай дұрыс таңдай білу, олардың сандық көлемі мен шығармашылық деңгейіне
байланысты жүзеге асырылады.

Пайдаланылған әдебиеттер:
1.Инновациялық педагогикалық технологиялар. Қ.Сарбасова
2. «Бастауыш сыныптарда мматематиканы оқыту әдістемесі» курсы.
Т. Оспанов

Ұқсас жұмыстар
Зертханалық сабақ
Негізгі буындағы информатика курсының мазмұны
Бастауыш сыныптарда технология сабағын оқыту әдістері
Пәнді тереңдетіп оқыту
Мектептегі конструктивті геометрия элементтері
Мектепке дейінгі балалардың тілін дамыту әдістемесі әдісі
Компьютерлік талдау
Практикум сабақтары
Физиканы оқыту әдістері
Екі таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту мен бөлудің жағдайлары
Пәндер