Бастауыш сыныптарда геометриялық материалды оқыту әдістемесі

Математикалық турнирдің мақсаты - сәндік-қолданбалы өнер материалдарын пайдалану арқылы оқушылардың математикалық ойлау қабілеттерін дамыту.
Жоспары:
1. Кіріспесөз
2. Көрініс «Ою хан мен Жою хан» ертегісі
3. Математикалық аукцион "Жігітке жеті өнер де аз . . . "
4. Математикалық сайыс "Қазақ ою-өрнегіндегі-математика"
5. Қорытынды
Жүргізуші: Ойлан, достар,
Елің-жерің, салтың бар,
Мұратына жетер ұрпақ талпынар.
Халкымның нәрлі қайнар - мұралары
Нұрлы күнің, тағдырың- алда болар.
Құрметт і ұстаздар мен оқушылар! Бүгін, міне, "Өнер-бұлақ, білім-шырақ" атты математикалық турнирге жиналып отырмыз. Қазір ең алдымен көріп тамашалайтындарыңыз -"Ою хан мен Жою хан" атты математикалық көрініс.
(Сағатбек Медеубекұлының "Ою хан мен Жою хан" ертегісінен көрініс қойылады) .
Жүргізуші: Жаңылтпаш айт, есеп шеш,
Өздеріңе сеніндер!
Мына бізге келіндер,
Тек мүдірмей айтындар-
Мақал-мәтел, санамақ,
Айтып және қаламақ,
Саудаласып көріңдер!
Ендігі жүргізілер жұмыс - математикалық аукцион "Жігітке жеті өнер де аз . . . ", яғни қазақ халқының ауызша есептерін шығарудан сайыс. Ұсынылатын есептер : "Торғай мен бұтақ" (1-сынып), "Құсбегілер аманаты" ( 2-сынып), "Тоғыз қап тары" (3-рынып), "Зергердің бөлісі" ( 4-сынып) . Тез, әрі дұрыс шешкен оқушыларға ойыншықтар үлестіріледі. Жүргізуші: Біздің келесі жүргізілер жұмысымыз- математикалық сайыс
" Қазақ ою-өрнегіндегі - математика". Алдын-ала әрбір сыныпқа ою-өрнекпен байланысты геометриялық сипаттағы тапсырмалар таратылған болатын.
1-сыныптың тапсырмасы: сандыққа салынған ою- өрнектердегі геометриялық фигураларды тауып айт.
2-сыныптың тапсырмасы: үшгүл, төртгүл, бесжапырақ ою- өрнектерін сал.
3-сыныптың тапсырмасы: сықырлауыкқа салынған ою- өрнектерден геометриялық фигураларды бөліп көрсет, соның ішінде төртбұрыштардың периметрі мен ауданын тап.
4-сыныптың тапсырмасы: геометриялық фигуралардан ою- өрнектер құрастырып, оларға қысқаша сипаттама бер.
(Әрбір сынып тапсырмаларының дүрыстығы тексеріледі) .
Жүргізуші: Міне, ұстаздар мен окушылар! Осымен "Өнер- бұлақ, білім-шырақ" атты математикалык, турнир аяқталды.
(Соңында бастауыш сынып оқушыларына алғыс хат таратылады)
"Әдіскерлер" алдын-ала ұсынылған үлгі бойынша сабаққа жан-жақты талдау жасайды, мұғалімдер мен оқушылардың іс-әрекетіне баға береді.
Алынған мәліметтерді өңдеу: Студенттердің тапсырмаларды орындау нәтижелерін сапалық тұрғыдан талдау олардың білім деңгейі мен шығармашылық біліктерін анықтауға мүмкіндік береді.
ТАҚЫРЫБЫ : Бастауыш сыныптарда геометриялық материалды оқыту әдістемесі
МАҚСАТЫ : геометриялық материалды оқытуда сәндік-қолданбалы өнер үлгілерін пайдалану әдістемесін игерту.
Практикалық тапсырмалар
1. Бастауыш мектеп математикасы пәнінің бағдарламасына сәйкес геометриялық материал мазмұнының сәндік-қолданбалы өнердегі қолданыс аясын бөліп көрсетіңіз.
2. Геометриялық фигура туралы оқушыларда түсінік қалыптастыру үшін мұғалім мынадай мақсат қояды:
а) фигураның формасы - оның жасалынған материалына, түсіне, жазықтықта орналасуына, өлшеміне т. с. с. байланысты емес;
ә) фигураның формасы оның элементтеріне (бұрышы, төбесі, қабырғалары) байланысты. Осы мақсатты жүзеге асыру үшін әртүрлі материалдан жасалған, түстері түрлі-түсті, пішіндері әрқилы геометриялық фигуралары бар сәндік-қолданбалы өнер туындыларының үлгілерін таңдап алыңыз.
3. Сәндік-қолданбалы өнер үлгілерін пайдаланудың негізінде бастауыш сынып оқушыларына геометриялық материалды оқытуда ұсынылатын тапсырмалар жүйесін (байқау, өлшеу, салу, есептеу, аралас) дайындаңыз.
4. Геометриялық материалды оқытуда пайдаланылатын көрнекі құралдарды сәндік-қолданбалы өнер үлгілерінен жасаңыз (ою-өрнек элементтерінің жиынтығы, халық қолданбалы өнерінің жазық және көлемді модельдері: кілем, текемет, сандық, киіз, халықгың қолданбалы өнерінің суреттері, т. с. с. ) .
5. Сәндік-қолданбалы өнер материалдарын пайдалана отырып, «Көпбұрыштар», «Тікбұрыш» сабақтарының конспектілерін құрыңыз.
Алынған нәтижелерді өңдеу: Студентгердің тапсырмаларды орындау нәтижелерін бағалау олардың сәндік-қодданбалы өнер материалдарын әдістемелік талапқа сай дұрыс таңдай білу, олардың сандық көлемі мен шығармашылық деңгейіне байланысты жүзеге асырылады.
Пайдаланылған әдебиеттер:
1. Инновациялық педагогикалық технологиялар. Қ. Сарбасова
2. «Бастауыш сыныптарда мматематиканы оқыту әдістемесі» курсы.
Т. Оспанов
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz