МЕКТЕП ПЕДАГОГИКАСЫ

ҚАЗАҚСТАН РЕСПУБЛИКАСЫ БІЛІМ ЖӘНЕ ҒЫЛЫМ МИНИСТРЛІГІ


К. Ж. Жолтаева., Ұ. Б. Төлешова

С. Ә. Рамазанова

МЕКТЕП ПЕДАГОГИКАСЫ

(оқу- әдістемелік кешені)

Алматы - 2007

МАЗМҰНЫ

АЛҒЫ СӨЗ

“Мектеп бітіріп шыққан соң бала бүкіл әлемге,

өзгенің және өзінің өміріне білім жүзімен ашылған

саналы ақыл көзімен қарай білсе, міне, білімдендірудің

көздейтін түпкі мақсаты осы. Мектеп осы бағытта

баланың келешекте жетілуіне мықты негіз салуы керек”

Жүсіпбек Аймауытов

Біздің “Мектеп педагогикасы” атты оқу-әдістемелік кешеніміз Қазақстанның университеттері мен институттарының педагогикалық мамандықтарының студенттері үшін дайындалған.

Курстың мақсаты: болашақ мұғалімдердің теориялық білімдер жүйесі мен дағдысын тұтас педагогикалық процесс жағдайындағы тәжірибелік әсерін қалыптастыру.

Курстың міндеттері:

  • студентерді кәсіби іс-әрекет теориясымен қаруландыру болашақ мамандарды дайындаудың негізі;
  • болашақ мамандарды өзіндік кәсіби іс-әрекетінің жүйелі түрде көрінуінің қалыптастыру;
  • болашақ мамандарда тұлғалық, мәнді, кәсіби (гумандық, педагогикалық ойлау, қарым-қатынас жасай білу, педагогикалық әдеп, төзімділік т. б. ) сапаларды қалыптастыру;
  • студенттердің өзін-өзі білімін көтеруге, шығармашылықпен ғылыми ізденіс жұмысына дайындығын қалыптастыру.

Бағдарлы гуманитарлық білімдер жүйесіндегі педагогика ғылым ретінде тұлғаның интелектуалдық жағынан қалыптасуында пәнаралық байланыстарды жүзеге асыруды "Мектеп педагогикасы“ курсын оқыту әлеуметтік-гуманитарлық пәндер (философия, әлеуметтану, жасөспірімдер психологиясы, мәдениеттану т. б. ) сонымен қатар педагогика саласы бойынша “Педагогикалық мамандыққа кіріспе“, “Адамзат тарихындағы педагогикалық ойлар мен мектептердің дамуы“ т. б. курстарды оқытуды талап етеді. Бұл пәнаралық байланыс жағдайында педагогикалық процестің ерекшелігін педагогика курсын оқыту барысында түрлі педагогикалық құбылыстарды байқауға мүмкіндік береді.

Мемлекеттік стандартқа сәйкес жоғарғы кәсіптік білім беруде педагогика курсын оқыту барысында студенттердің міндетті түрде меңгеретін білімдері:

  • педагогиканың теориялық-әдіснамалық негізі бойынша;
  • теория мен тәжірибедегі тұтас педагогикалық процесс бойынша;
  • тұтас педагогикалық процесті басқару;

Сонымен қатар студенттер төмендегідей іскерлікті меңгеруі тиіс:

  • педагогикалық технологиялары бойынша ;
  • педагогикалық процестің тәрбиелік миханизмдері мен заңдылықтарына сәйкес келетін оқу-тәрбие жұмыстарын жүзеге асыру;
  • сыныптағы оқу-тәрбие процесінің диагностикасының негізгі сипаттарына қарай (ауыспалы) және оның одан әрі қарай дамуын болжауды жүзеге асыру;
  • оқу-тәрбие міндеттерін тұжырымдау, осы міндеттерге сәйкес іс-әрекет түрлерін, формалары мен әдістерін талдай білу;
  • тәрбие және білім беру процесіне өзінің әдіс-тәсілдерін енгізу.

әл-Фараби атындағы қазақ ұлттық университеті

Жалпы этникалық педагогика кафедрасы

СИЛЛАБУС

  1. Пәні: ”Мектеп педагогикасы ”

2. Оқу формасы: күндізгі

3. Трисеместр .

4. Кредиттер саны: 3

5. Курсы

6. Қорытынды бақылау формасы- емтихан

Силлабус авторы: п. ғ. к., доцент Ұ. Б. Төлешова. Ғылыми зерттеу аймағы: студенттер мен оқушылардың танымдық қызығушылықтарын арттыру жолдары, мектеп пен университет арасындағы сабақтастық. Жалпы орта білім және жоғары кәсіптік білім, болашақ мұғалімдер мен оқытушылардың педагогикалық мәдениетін қалыптастыру мәселелері туралы ғылыми еңбектерім бар. Халықаралық, Республикалық ғылыми-теориялық конференциялар мен семинарларға, дөңгелек үстелдерге қатынасқан. «Педагогикалық технологиялар арқылы оқушылардың танымдық қызығушылықтарын арттыру жолдары» атты әдістемелік құрал және «Педагогикалық практиканы ұйымдастыру жадынамасы» әдістемелік құралы авторларының бірі.

Байланыс телефоны: үй тел: 256-87-79 сот тел: 87011691211

Пререквизиттер: Гуманитарлық білім беруде “Мектеп педагогикасы“ курсын оқыту әлеуметтік-гуманитарлық пәндер (философия, әлеуметтану, жасөспірімдер психологиясы, мәдениеттану т. б. ) сонымен қатар педагогика саласы бойынша “Педагогикалық мамандыққа кіріспе“, “Адамзат тарихындағы педагогикалық ойлар мен мектептердің дамуы“ т. б. курстарды оқытуды талап етеді. Бұл пәнаралық байланыс жағдайында педагогикалық процестің ерекшелігін педагогика курсын оқыту барысында түрлі педагогикалық құбылыстарды байқауға мүмкіндік береді.

Курсқа қысқаша сипаттама : Ұсынылып отырған "Мектеп педагогикасы" курсы жоғары оқу орындарында мектепте қызмет жасайтын кәсіби мамандар дайындауда оықу мен тәрбиелеуде қазіргі жаңа технологияға, педагогикалық әдіснамалық жағдайларға сүйенеді, сонымен қатар отандық және әлемдік педагогикалық, психологиялық ғылымдардың жетістіктерін зерттеп сараптау, оқушыларға білім беру жұмыстарымен айналысуға бағыттайды.

Академиялы қ т ә ртіп пен ә деп саясаты. мынадай ережелерді сақтауыңыз керек:

  • Сабаққа кешікпеу
  • Сабақ кезінде басқа жұмыспен айналыспау, сөйлеспеу
  • Ұялы телефонын өшіру
  • Сабақтан қалмау, ауырып қалса анықтама алып келу
  • Қалған сабақтарды оқытушының белгілеген уақыты бойынша орындау
  • Тапсырманы орындамаған жағдайда қорытынды баға төмендейтінін білу
  • Оқыту процесіне, педагогка кафедрасының, университеттің қоғамдық өміріне белсенді қатысу
  • Ұй тапсырмаларын уақтысында және тиянақты орындау
  • Барлық сабақтарды кері байланысты құрылым турінде қолдау
  • Орнықты және міндетті болу
  • Курстастары мен оқытушыларға шыдамды, ашық және мейірімді болу
  • Университет ғимаратында темекі шекпеу.

Тақырыптық-календарлық жоспары

№ п/п: № п/п
Тақырыптың аты: Тақырыптың аты
Апта бойынша бөлу: Апта бойынша бөлу
№ п/п: Лекция
Тақырыптың аты: Семинар
Апта бойынша бөлу: МОӨЖ
№ п/п: 1
Тақырыптың аты:

Модуль 1. Педагогиканың теориялық, методологиялық негіздері

1. 1. Қазіргі педагогиканың әдіснамалық негіздері

Апта бойынша бөлу: 1
№ п/п: 2
Тақырыптың аты: 1. 2. Жеке тұлғаны дамытудың, тәрбиелеудің қалыптастырудың өзара байланысы және сипаты.
Апта бойынша бөлу: 1
2
2
№ п/п: 3
Тақырыптың аты: 1. 3. Балалардың жас және дербес ерекшеліктері, оларды оқу-тәрбие процесінде есепке алу
Апта бойынша бөлу: 2
2
2
№ п/п: 4
Тақырыптың аты:

МОДУЛЬ 2. Тұтас педагогикалық процестің теориясы мен практикасы

2. 1. Тұтас педагогикалық процесс- педагогика пәні мен мұғалім қызметінің объектісі

Апта бойынша бөлу: 1
2
2
№ п/п: 5
Тақырыптың аты: 2. 2. Педагогикалық процестің заңдылықтары
Апта бойынша бөлу:
№ п/п:
Тақырыптың аты: 2. 3. Тәрбиенің мақсаты, әлеуметтік келісім
Апта бойынша бөлу:
№ п/п: 6
Тақырыптың аты: 2. 4. Дүниетаным жеке тұлғаны қалыптастырудың өзегі ретінде
Апта бойынша бөлу: 2
2
№ п/п: 7
Тақырыптың аты:

МОДУЛЬ 3. Мектептің тұтас педагогикалық процесін басқару

3. 1 . Мектеп туралы нормативтік құжаттардың сипаты

Апта бойынша бөлу: 2
2
2
№ п/п: 8
Тақырыптың аты: 3. 2. Мектептің оқу-тәрбие жұмысын диагностикалау-басқарудың негізі ретінде . Мектеп ішілік бақылау.
Апта бойынша бөлу: 2
2
№ п/п: 9
Тақырыптың аты: 3. 3. Мектептің оқу-тәрбие процесін ұйымдастырушылық әдістемелік басқару
Апта бойынша бөлу:
2
№ п/п:
Тақырыптың аты: 3. 4. Сыныптың тәрбиелік жүйесі. Сынып жетекшісінің шығармашылық іс-әрекетінің нәтижесі ретінде
Апта бойынша бөлу:
2
2
№ п/п: 11
Тақырыптың аты: 1. 2. Отбасы тәрбиесінің негіздері.
Апта бойынша бөлу:
4
2
№ п/п: 12
Тақырыптың аты: 1. 3. Қазіргі мектептегі білім берудің мазмұны
Апта бойынша бөлу:
2
№ п/п: 13
Тақырыптың аты: 1. 4. Педагогикалық процестегі мұғалім мен оқушының өзара әрекетінің мазмұны
Апта бойынша бөлу:
№ п/п: 14
Тақырыптың аты: 1. 5. Тәрбие процесінің теориялық негіздері
Апта бойынша бөлу:
№ п/п:
Тақырыптың аты: Барлығы
Апта бойынша бөлу:

СОӨЖ ЖӘНЕ СӨЖ ТАПСЫРМАЛАРЫ

№:
Тапсырмалар: Тапсырмалар
Мазмұны: Мазмұны
Ұсынылатын әдебиет: Ұсынылатын әдебиет
БақылауФормасы:

Бақылау

Формасы

Тапсыру мерзімі: Тапсыру мерзімі
Жоғарыбалл:

Жоғары

балл

№: 1
Тапсырмалар: Қазақстан Республикасының білім беру саясаты жөніндегі құжаттары
Мазмұны: Қазақстан Республикасының білім беру саясатының мақсаты мен міндеттері.
Ұсынылатын әдебиет: Мерзімдік басылымдар мен тұжырымдамалар
БақылауФормасы:

Жазбаша

Рефераттау

Тапсыру мерзімі:

1

апта

Жоғарыбалл: 2
№: 2
Тапсырмалар: 12-жылдық білім беру жүйесі туралы ой-пікірлерді талдаңыз.
Мазмұны: 12-жылыдық білім беру жүйесінің мақсаты мен міндеттері.
Ұсынылатын әдебиет: Мерзімдік басылымдар мен тұжырымдамалар
БақылауФормасы:

Жазбаша

әдебиеттер мен мерзімдік басылымдарға талдау жасау

Тапсыру мерзімі: 2 апта
Жоғарыбалл: 2
№: 3
Тапсырмалар: Мектепте жүргізілетін сабақтан тыс тәрбиелік іс-шараларға таладау жасаңыз.
Мазмұны: Талқылап, тоқтамға келіп, өзіндік шешім жасау.
Ұсынылатын әдебиет: Мерзімдік басылымдар мен ғылыми әдебиеттер
БақылауФормасы: Жазбаша
Тапсыру мерзімі: 3 апта
Жоғарыбалл: 2
№: 4
Тапсырмалар: Тұтас педагогикалық процесс заңдылықтарын талдаңыз.
Мазмұны: Оқыту, білім беру, тәрбиелеу ұғымына анықтып өзіндік шешім қабылдаңыз.
Ұсынылатын әдебиет: Хмель Н. Д. Педагогический процесс как объект профессиональной подготовки учителя. - Алматы, мектеп, 1984
БақылауФормасы: Ауызша
Тапсыру мерзімі: 4 апта.
Жоғарыбалл: 2
№: 5
Тапсырмалар: «Адам туралы ғылымдар жүйесіндегі педагогиканың алатын орны» кестені жасап, оны негіздеу.
Мазмұны: Белгілі ғалымдардың ойларын сараптап, педагогикалық, психологиялық ойларын сапаптау.
Ұсынылатын әдебиет: ҚоянбаевЖ. Б., Қоянбаев Р. М. Педагогика, Алматы, 2002
БақылауФормасы: Жазбаша, кесте жасау
Тапсыру мерзімі: 5 апта.
Жоғарыбалл: 2
№: 6
Тапсырмалар: Орыс және батыс Европалық ғалымдар қазақтың халықтық тәрбиесі жөнінде
Мазмұны: Орыс және батыс Европалық ғалымдар қазақтың халықтық тәрбиесі жөніндегі еңбектерін сараптау
Ұсынылатын әдебиет:

Виноградов Г. Народная педагогика. Иркутск., 1997

Отандық ғалымдардың еңбектерін сараптау.

БақылауФормасы: Жазбаша
Тапсыру мерзімі: 6 апта.
Жоғарыбалл: 2
№: 7
Тапсырмалар: «Менің өмірге көзқарасым және болашақ кәсіби қызметіме оның әсері» деген тақырыпта шығарма жазу.
Мазмұны: Болашақ маман тұлғасын қалыптастыру мәселесіне өзіндік пікіріңізді білдіріңіз.
Ұсынылатын әдебиет: Кан-Калик В. А. Учителю о педагогическом общении. - М., 1987
БақылауФормасы: Жазбаша
Тапсыру мерзімі: 7 апта.
Жоғарыбалл: 2
№: 8
Тапсырмалар: Кез-келген тақырыпқа педагогикалық зерттеу жоспарын құрыңыз.
Мазмұны: Өзіңіздің зерттеп жүрген ғылыми жұмысыңызға жоспар құрып оны талдаңыз.
Ұсынылатын әдебиет: Введение в научное исследование: Учебное пособие для студентов /Под ред. В. И. Журавлева. - М. : Просвещение, 1988.
БақылауФормасы: жазбаша
Тапсыру мерзімі: 8 апта
Жоғарыбалл: 2
№: 9
Тапсырмалар: Мектептегі тәрбиелік іс-шараларға қатысып оларға талдау жасаңыз.
Мазмұны: Тәрбие жұмысы, Сынып сағаты және т. б. газет, журналдардан материалдар қарау.
Ұсынылатын әдебиет:

Абдімажитов К. . Педагогикалық практика кезінде студенттерді тәрбие жұмысына даярлау. Алматы. - 1996. -76

б.

БақылауФормасы: жазбаша
Тапсыру мерзімі: 9 апта
Жоғарыбалл: 2
№: 10
Тапсырмалар: Оқушының өзін-өзі бағалау кестесін құрыңыз.
Мазмұны:

Өзін-өзі бағалау ұғымына анықтама беріп, кестесін құрып,

талдаңыздар.

Ұсынылатын әдебиет: Ахметова Г. К. Образовательный идеал в теории и практике плдготовки педагогических кадров. -Алматы: Қазақ университеті, 2000
БақылауФормасы: жазбаша
Тапсыру мерзімі: 10 апта
Жоғарыбалл: 2
№: 11
Тапсырмалар: Ұлттық мектеп құрылымын құрыңыз.
Мазмұны:

Ұлттық мәселелерді талдау барысында басылымдық, мерзімдік газет,

журнал

материалдарын

талдаңыздар.

Ұсынылатын әдебиет: С. Қалиев, Б. ИмамбековаАхмет Байтұрсынвтың педагогикалық мұраларын оқу-тәрбие жүйесіне пайдалану, Алматы, 2002, 224 б.
БақылауФормасы: ауызша қорғау
Тапсыру мерзімі: 11 апта.
Жоғарыбалл: 2
№: 12
Тапсырмалар: Ата-аналар үшін (аннотациямен) педагогикалық әдебиеттер тізімін құрыңыз.
Мазмұны: Ата-аналармен жұмыс жоспарын құрып, көмек ретінде әдебиеттерге сипаттама беріңіз.
Ұсынылатын әдебиет: Мерзімдік басылымдар мен ғылыми әдебиеттер
БақылауФормасы: Баяндама
Тапсыру мерзімі:

12

апта

Жоғарыбалл: 2
№: 13
Тапсырмалар: Қазіргі мектептегі тәрбиенің патриоттық тәрбие беру жолдары.
Мазмұны: Патриоттық, адамгершілік т. б. ұғымдарға түсініктеме бере отырып, оны тұлға бойына қалыптастыру жолдарын талдаңыз.
Ұсынылатын әдебиет: Қазақтың тәлімдік ой-пікірлер антологиясы 2 том (құрастырған Қ. Б. Жарықбаев, С. Қ. Қалиев Алматы., 1994
БақылауФормасы: Жазбаша
Тапсыру мерзімі: 13 апта
Жоғарыбалл: 2
№: 14
Тапсырмалар: Нақты сабақ бойынша бірнеше іскерлік ойын түрлерін құрастырыңыз.
Мазмұны: Ойын әоекетіне анықтама беріңіз және әрбір ойынның жүргізілу жолдарын талдаңыз.
Ұсынылатын әдебиет: Оқып үйрен: есте сақтау қабілетін дамыту. /А. Т. Лукьяновтың редакциялық басшылығымен. Алматы, 2000, 75 б.
БақылауФормасы: Жазбаша баяндау
Тапсыру мерзімі: 14 апта
Жоғарыбалл: 2
№: 15
Тапсырмалар: Сынып жетекшісінің тәрбие жұмысы жоспарын құрастырыңыз.
Мазмұны: Сынып жетекшісінің қызметін талдаңыз.
Ұсынылатын әдебиет:

Сынып жетекшісі.

Мектеп директоры және т. б. журналдарға талдау жасаңыз.

БақылауФормасы: Жазбаша баяндау
Тапсыру мерзімі:

15

апта

Жоғарыбалл: 2

Ескертпе:

Жазбаша жұмыстарды бағалау (баяндама, эссе, шығарма) келесі критерийлер есепке алынады:

  • тапсыру мерзімдерін сақтау және жұмыс талаптарын толық орындау;
  • барлық жазбаша жұмыстарда қолданатын әдебиеттер нұсқаулары болуы керек; Сіздің жұмысыңызда баса назар аударылған ақпарат болуы қажет және қарастырылған сұрақ бойынша Сіздің ойлау процесіңіздің сіздің логикасын бейнелеуі керек;
  • Аяқталмаған жазбаша жұмыстар есептелмейді.

Баға қою саясаты.

Бағалау критерийлері ( сабақ түрі бойынша балл қою) .

І аралық бақылау ( кезекті бақылауды қоса) - 30 %

ІІ аралық бақылау ( кезекті бақылауды қоса) - 30 %

Қорытынды аттестация -40 %

Барлығы 100 %

Аралық бақылау (АБ) 7 және 15 аптада жүргізіледі.

Аралық бақылау және кезекті бақылау қорытындылары жинақталу принципі бойынша ведомостқа қойылады да ол емтиханға жіберілетін негіздеме болып табылады.

Бақылау шкаласы (%)

А: А
95 - 100 %: 95 - 100 %
Өте жақсы: Өте жақсы
А: А-
95 - 100 %: 90 - 94 %
А: В+
95 - 100 %: 85 -89 %
Өте жақсы: Жақсы
А: В
95 - 100 %: 80 - 84 %
А: В-
95 - 100 %: 75 -79 %
А: С+
95 - 100 %: 70 -74 %
Өте жақсы: Қанағаттанарлық
А: С
95 - 100 %: 65 - 69 %
А: С-
95 - 100 %: 60 - 64 %
А: D+
95 - 100 %: 55 - 59 %
А: D
95 - 100 %: 50 - 54 %
А: F
95 - 100 %: 0 - 49 %
Өте жақсы: Қанағаттанарлықсыз

Пән бойынша емтихандық баға аралық бақылау (60 %) және қорытынды бақылаулардың (40 %) қосындысы бойынша анықталып, 100 %-ті құрайды.

Егер студент семестр бойы аралық бақылау мен кезекті бақылау қорытындылары бойынша ең жоғары баллдың ( 60 %) жартысынан төмен балл болса, онда ол емтиханға жіберілмейді.

Аралық бақылау (АБ): Аралық бақылау (АБ)
Аралық бақылау (АБ): Ретті
Студенттердің сабақтарының және жұмыстарының түрі
Ұсынылған балдар саны (%)
Аралық бақылау (АБ): 1
Аудиториядағы дәрістік сабақтардағы тапсырмаларды меңгеру
5
Аралық бақылау (АБ): 2
Аудиториядағы практикалық сабақтардың тапсырмаларын орындау
5
Аралық бақылау (АБ): 3
СӨЖ нәтижелері
20
Аралық бақылау (АБ): 4
Аралық бақылау 1-7 апталар
15
Аралық бақылау (АБ): 5
Аралық бақылау 8-15 апталар
15
Аралық бақылау (АБ): АБ бойынша барлығы
60

ӘЛ-ФАРАБИ АТЫНДАҒЫ ҚАЗАҚ ҰЛТТЫҚ УНИВЕРСИТЕТІ

Философия және саясаттану факультеті

” Бекітілді ”

Факультеттің ғылыми кеңесі

отырысында бекітілді

Хаттама № ”” 2007 ж

Декан (аты-жөні)

”” 2007 ж

ЖҰМЫС БАҒДАРЛАМАСЫ

Пәні ” Мектеп педагогикасы ”

Мамандығы 050103- “педагогика және психология”

Күндізгі

Оқу бөлімі

( күндізгі, кешкі, сырттай, қысқартылған)

Кредит саны

Курсы

Семестр

Дәріс сағат

Семинар --- сағат

СӨЖ - сағат

Сынақ сағат

АБ саны 2

Барлық аудиториялық сағат сағат

Алматы 2007

Оқу жұмыс бағдарламасы Абай атындағы Қазақ Ұлттық педагогикалық университеті психология-педагогика факультетінің бастауыш мектеп педагогикасы, бастапқы әскери және дене дайындығы кафедрасының оқу-әдістемелік бірлестігі ендірген “Мектеп педагогикасы” пәні бойынша типтік бағдарлама негізінде жасаған.

Жалпы және этникалық педагогика кафедра мәжілісінде ““2007 ж. қаралды. Хаттама№

Жалпы және этникалық педагогика кафедрасының меңгерушісі,

Жалпы және этникалық педагогика кафедрасының әдістемелік кеңес төрайымы (төрағасы)

Философия және саясаттану факультетінің әдістемелік кеңесінде

““2007 ж. құпталды. Хаттама№

Философия және саясаттану факультетінің әдістемелік кеңес (төрағасы) төрайымы

АЛҒЫ СӨЗ

Соңғы он жылдықта білім беру жағдайындағы әлеуметтік-экономикалық өзгерістер қоғамның сұраныстарына, талабына сәйкес тез арада жылдам жауап беруі қажет. Ол үшін педагогика курсын оқытудың зор мәні бар, жүйелі білім және іскерлікпен дағдыны меңгеруге бағдар беру, болашақ маманның зерттеу және тәжірибелік міндеттерді шығармашылықпен, ғылым мен техниканың мәдени жетістіктерін дамыта отырып өздігінен және жауапкершілікпен шешуіне мүмкіндік береді.

Курстың мақсаты болашақ мұғалімдердің теориялық білімдер жүйесі мен дағдысын тұтас педагогикалық процесс жағдайындағы тәжірибелік әсерін қалыптастыру.

Курстың міндеттері:

  • студентерді кәсіби іс-әрекет теориясымен қаруландыру болашақ мұғалімдерді дайындаудың негізі;
  • болашақ мұғалімдерде өзіндік кәсіби іс-әрекетінің жүйелі түрде көрінуінің қалыптастыру;
  • болашақ мұғалімдерде тұлғалық, мәнді, кәсіби (гумандық, педагогикалық ойлау, қарым-қатынас жасай білу, педагогикалық әдеп, төзімділік т. б. ) сапаларды қалыптастыру;
  • студенттердің өзін-өзі білімін көтеруге, шығармашылықпен ғылыми ізденіс жұмысына дайындығын қалыптастыру.

Бағдарлы гуманитарлық білімдер жүйесіндегі педагогика ғылым ретінде тұлғаның интелектуалдық жағынан қалыптасуында пәнаралық байланыстарды жүзеге асыруды “Мектеп педагогикасы“ курсын оқыту әлеуметтік-гуманитарлық пәндер (философия, әлеуметтану, жасөспірімдер психологиясы, мәдениеттану т. б. ) сонымен қатар педагогика саласы бойынша “Педагогикалық мамандыққа кіріспе“, “Адамзат тарихындағы педагогикалық ойлар мен мектептердің дамуы“ т. б. курстарды оқытуды талап етеді.

Бұл пәнаралық байланыс жағдайында педагогикалық процестің ерекшелігін педагогика курсын оқыту барысында түрлі педагогикалық құбылыстарды байқауға мүмкіндік береді.

Мемлекеттік стандартқа сәйкес жоғарғы кәсіптік білім беруде педагогика курсын оқыту барысында студенттердің міндетті түрде меңгеретін білімдері:

  • педагогиканың теориялық-әдіснамалық негізі бойынша;
  • теория мен тәжірибедегі тұтас педагогикалық процесс бойынша;
  • тұтас педагогикалық процесті басқару;

Сонымен қатар студенттер төмендегідей іскерлікті меңгеруі тиіс:

  • тұтас педагогикалық процесті таратудың технологиялары бойынша ;
  • педагогикалық процестің тәрбиелік миханизмдері мен заңдылықтарына сәйкес келетін оқу-тәрбие жұмыстарын жүзеге асыру;
  • сыныптағы оқу-тәрбие процесінің диагностикасының негізгі сипаттарына қарай (ауыспалы) және оның одан әрі қарай дамуын болжауды жүзеге асыру;
  • оқу-тәрбие міндеттерін тұжырымдау, осы міндеттерге сәйкес іс-әрекет түрлерін, формалары мен әдістерін талдай білу;

1. бөлім. ПЕДАГОГИКАНЫҢ ТЕОРИЯЛЫҚ, МЕТОДОЛОГИЯЛЫҚ НЕГІЗДЕРІ

1 апта.

1-тақырып. Қазіргі педагогиканың әдіснамалық негіздері 2 сағат

Адам туралы ғылымдар жүйесіндегі педагогика ғылымының алатын орны, оның басты ерекшеліктері: арнайы пәні, ғылыми-терменологиялық аппараты зерттеу әдістері.

Педагогика- адам тәрбиесі туралы ғылым. Тәрбиенің тарихы мен оның негізгі сипаты, оның қазіргі қоғам дамуындағы көрнісі. Педагогика ғылымының негізгі әдіс-тәсілдері туралы жалпы түсінік. Педагогиканың қызметі, пәні және объектісі. Педагогиканың ұғым - түсініктік аппараты. Педагогиканың негізгі категориялары. Педагогиканың методологиялық негіздері. Педагогиканың философиямен, культурологиямен, социологиямен, психологиямен, физиологиямен және басқа да ғылым салаларымен байланыстылығы. Педагогикалық жүйе. Педагогика ғылымының қазіргі міндеттері. Педагогикалық әдістердің түрлері.

2-тақырып. Жеке тұлғаны дамытудың, тәрбиелеудің қалыптастырудың өзара байланысы және сипаты- 2 сағат

Тұлға туралы ұғым. "Адам", "тұлға", "индивид". Тұлға құрылымының көп қырлылығы, күрделілігі, оның барлық компоненттерінің өзара байланысы. "Тұлғаны дамыту", "тәрбиелеу", "қалыптастыру" ұғымдарына сипаттама. Оқушының дамуы - педагогикалық проблема. Тұлғаның даму проблемасына әртүрлі көзқарас. Баланың даму процессі. Оқушылардың жас ерекшеліктері. Оқушылардың дербес ерекшеліктері. Әлеуметтік факторлар және тұлғаның қалыптасуы. Тұлғаның қалыптасуына тәрбиенің өскен ортасының әсері.

2 апта.

3-тақырып. Балалардың жас және дербес ерекшеліктері, оларды оқу-тәрбие процесінде есепке алу 2 сағат

Оқушылардың жеке тұлғалық дамуының жас ерекшелік кезеңдері, оларға сипаттама. Жеке тұлға дамуының педагогикалық проблемасы. Жеке тұлғаның даму проблемасына әртүрлі көзқарас. Баланың даму процесі.

Жеке тұлғаның дамуындағы жағдайаттар. Қазіргі қоғамның даму кезеңінде жеке тұлғаны қалыптастырудың ерекшеліктері. Оқушының оқуға деген шынайы мүмкіндіктерін педагогикалық процесте ұйымдастыруда есепке алу (мазмұны, құралдары, түрлері мен оқу-тәрбие іс-әрекетінің әдістері) .

Негізгі ұғымдар: тұлға, жасерекшелігіне байланысты жаңа тұжырым беру, дербес ерекшеліктері, даралап оқыту.

МОДУЛЬ 2. Тұтас педагогикалық процестің теориясы мен практикасы

3 апта.

1-тақырып. Тұтас педагогикалық процесс- педагогика пәні мен мұғалім қызметінің объектісі -1 сағат

Педагогика пәні және мұғалімнің іс-әрекет объектісі мектеп тәжірибесінде, оқу құралдарында, бағдарламаларда осы ұғымдардың дамуы, осы мәселелердің көрніс табуы. Мұғалімнің объектісі туралы ұғымның қалыптасу тарихы. Педагогикалық процестің мәні, оның құрылымдық компонентері. Оқушы-педагогикалық процестің субъектісі.

Жеке тұлғаның тұтастығы- педагогикалық процестің үш бірліктегі қызметін іске асыруды түсіндірудің негізі. Жеке тұлғаның шығармашылығы. Педагогикалық процестің негізгі заңдылықтары. Педагогикалық процесс. Ұғым. Жүйе. , , Мектеп жүйесі,, . Оқутыдың тәрбиелеудің бірлігі - процестің негізгі мәні. Өзара біріккен іс - әрекеті. Оқу - тәрбие процесін басқару. Оқытудың заңдылығы мен заңы (мақсат, мазмұн, талап және тұлғаның деңгейі) . Оқытудың принципін сипаттау: дамыту, тәрбиелеу саналылық нәтижелік ғылымилық көрнекілік өмірмен байланыстылық жүйелілік, бірізділік шамаға лайықтылық ұжымдық және жеке оқыту.

3 апта.

2-тақырып. Педагогикалық процестің заңдылықтары- 1 сағат

Педагогикалық процесс-күрделі дамушы жүйе. Оның жеке тұлғаны қалыптастырудағы ролі. Оқу-тәрбие процесін болжау, мұғалімнің әдіснамалық бағытына тәуелді. Оқу-тәрбие процесіне байланысты әртүрлі көзқарастар.


Ұқсас жұмыстар
Ізгілік педагогикасының идеясы
Халық педагогикасы мен ғылыми педагогиканың сабақтастығы
Жаңа тақырыпты оқушылардың өзара таным әрекеттерін ұйымдастыру арқылы таныту
Оқушылардың өзіндік жұмыстарын ұйымдастыру арқылы шығармашылық қабілеттерін дамыту
Мектеп АКТ залында оқырмандар байқауы
Мектеп кітап ханасы
Студенттерге рухани адамгершілік білім беру
Халықтық педагогика
<<махаббат пен шығармашылық педагогикасы>> онкүндік жоспары
Оқушылардың танымдық ойлау қабілеттерін дамыту жолдары
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz