Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Пернетақта аралдарына саяхат сабағы
«Пернетақта аралдарына саяхат» сабағы
Сабақ тақырыбы: Пернелер және олардың атқаратын қызметі.
Сабақтың мақсаты: ақпартты компьютер жадына егізудің ең маңызды құрылғысы –
перентақтаны игеру.
Сабақтың міндеті:
білімділік:
• «Компьютердің құрылғылары және олардың атқаратын қызметі» тақырыбы
бойынша оқушылардың алған білімдерін пысықтау;
• оқушылардың перенелердің қызметтері туралы білімдерін жүйелеу және
кеңейту;
• «Пернелер және олардың атқаратын қызметі» тақырыбы бойынша алған
білім, білік, дағдаларын бақылау;
дамытушылық:
• Оқушылардың логикалық ойлауын дамытады – қолда бар ақпаратты
пайдалана білу мен маңыздысын іріктеп алу білігін дамытады;
• өзбетінше жұмыс істеу дағдысын дамыту;
• ой-қиялын дамыту.
тәрбиелік:
• ойын арқылы пәнге деген қызығушылығын арттырып, білу қажеттілігін
тудыру;
• тәртіптілікті тәрбиелеу;
• алға жетелеуші бәсекелестікке және ұйымшылдыққа тәрбиелеу;
• оқушылардың сөйлеу мәдениетінің сауаттылығын арттыру;
• оқушылардың компьютерде жұмыс істеу барысында техника
қауіпсіздігінің ережелерін ұстану арқылы денсаулыққа кері әсер
ететін жақтарын болдырмауға деген ұмтылыстарын тәрбиелеу.
Сабақ түрі: білімді дамыту мен тексеру сабағы.
Оқыту әдісі: жаңа ақпараттық технологиялардың ішіндегі мультимедиялық
презентацияны қолдану арқылы ұйымдастырылған ойын арқылы оқыту
технологиясы.
Сабақ жоспар:
1. Ұйымдастыру кезеңі – 3 мин.
2. «Компьютер құрылғылары» тақырыбын пысыққтау – 5 мин.
3. «Пернетақта және пернелер қызметі» тақырыбы бойынша алған білімді
жүйелеу және тереңдету – 19 мин.
4. «Пернетақта және пернелер қызметі» тақырыбы бойынша алған білім,
білік, дағдыларды бақылау – 10 мин.
5. Сабақты қорытындылау. Үй тапсырмасы -3 мин.
Сабақ барысы
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Мұғалім: Сәлеметсіңдерме! Мен сендерді көргеніме қуаныштымын. Л енді
сабағымызды бастайық.
Біздер бір ай бойы компьютерлік сауаттылық әліппесін игерген болатынбыз:
компьютер құрылғыларымен таныстық, тышқанмен жұмыс істеуді үйрендік,
пернетақтаны игердік.
Бүгін біз біздің жұмсымыздың алғашқы қорытындыларын шығарып көрейік. Бұл
үшін біздер саяхатқа аттанайық. Сонымен, бүгініг сабағымыздың тақырыбы:
«Пренетақта аралдарына саяхат».
Саяхатқа аттану үшін адамдар өздерімен бірге қажетті заттарын алады. Біз
де жиналайық. Қажетті заттар есебінде біздер өз білімдеріміз бен
біліктерімізді алайық. Бұл перентақта аралының картасы. Бізде саяхатқа
аттанушы қос команда мен капитандарымыз бар. Біздер тек саяхаттап қана
қоймай, сонымен қоса жарысамыз. Әр өткен сынақ, дұрыс орындаған тапсырма,
қарсылас команданың сұрағына дұрыс жауап сендердің командаларыңа бір
«қайық» әкеледі. Егер ойыншылардың біреуі тапсырманы орындай алмаса, ол өз
командасындағы келесі ойыншыға кезегін бере алады. Қайықтары көп команда
жеңіске жетеді. Өз нәтижелеріңді сынақ кітапшаларыңа түсіретін боласыңдар.
Біздің саяхатымыздың мақсаты не? Бұл саяхатымыздың мақсаты перенетақта
туралы білімдеріңді пысықтау. Бұл саяхатымызда біздер міндетті түрде жаңа
және қызықты мәліметтер алатын боламыз.
ІІ. «Компьютер құрылғылары» тақырыбы бойынша білімді өзектілеу.
Мұғалім: Саяхатқа шықпас бұрын сендер сынақтан өтулерің керек.
Информатика сабақтарындағы біздің көмекшіміз – дербес компьютер не үщін
қажет? (Ақпартпен жұмыс істеу үшін)
Ақпарт дегеніміз не? (Қоршаған орта туралы кез келген мәлімет)
Енді ортаға команад капитандарын шақырайық. Сендер кезектесіп компьютер
құрылғыларын көрсетесіңдер, ал сендердің қарсыластарың олардың аттарын
табулары керек (Сынақ аяқталған соң капитандар өз орындарына отырады. Бұл
байқаудың максимал бағасы – 5 «қайық»).
ІІІ. «Перенелер тобы және олардың қызметі» тақырыбы бойынша алған
білімдерін тереңдету және жүйелеу.
Мұғалім: Пернетақта, сканер, тышқан және микрофон арасында қандай
ұқсастық бар? (Оқушылар жауабы). Дұрыс, олар ақпартты енгізуге арналған
құрылғылар.
Ал олардың арасындағы айырмашылық қандай? (Пернетақта символдық ақпартты
енгізуге арналған, сканер графикалық, микрофон дыбыстық ақпартты енгізу
құрылғысы, ал тышқан объкетілерді таңдау және орынауыстыруға арналған.)
Ал енді пернетақта туралы айтайық. Картаға назар аудаыңдаршы. Онда түрлі
түсті аралдар бейнеленген, бірақ бір аралдың да аты көрсетілмеген. Бұлай
біз адасып та қалуымыз мүмкін. Аралды зерттеу үшін менің қойған сауалдарыма
жауап беріп көріңдер.
Көк аралға қандай перенелер тобы сәйкес келеді? (Оқушылар жауабы). Дұрыс,
функционалдық. Сонымен, көк аралды біздер функционалдық пернелер аралы деп
атауымызға болады.
Сұр аралға қандай перенелер тобы сәйкес келеді? (Оқушылар жауабы). Дұрыс,
символдық. Сонымен, сұр аралды біздер символдық пернелер аралы деп
атауымызға болады.
Ақшыл қызыл түсті аралға қандай перенелер тобы сәйкес келеді? (Оқушылар
жауабы). Дұрыс, қосымша. Сонымен, ақшыл қызыл түсті аралды біздер қосымша
пернелер аралы деп атауымызға болады.
Жасыл түсті аралға қандай перенелер тобы сәйкес келеді? (Оқушылар
жауабы). Дұрыс, тышқанды басқару пернелері. Сонымен, жасыл түсті аралды
біздер тышқанды басқару пернелер аралы деп атауымызға болады.
Сары цифрлық түсті аралға қандай перенелер тобы сәйкес келеді? (Оқушылар
жауабы). Дұрыс, тышқанды басқару пернелері. Сонымен, жасыл түсті аралды
біздер тышқанды басқару пернелер аралы деп атауымызға болады.
Сабақ тақырыбы: Пернелер және олардың атқаратын қызметі.
Сабақтың мақсаты: ақпартты компьютер жадына егізудің ең маңызды құрылғысы –
перентақтаны игеру.
Сабақтың міндеті:
білімділік:
• «Компьютердің құрылғылары және олардың атқаратын қызметі» тақырыбы
бойынша оқушылардың алған білімдерін пысықтау;
• оқушылардың перенелердің қызметтері туралы білімдерін жүйелеу және
кеңейту;
• «Пернелер және олардың атқаратын қызметі» тақырыбы бойынша алған
білім, білік, дағдаларын бақылау;
дамытушылық:
• Оқушылардың логикалық ойлауын дамытады – қолда бар ақпаратты
пайдалана білу мен маңыздысын іріктеп алу білігін дамытады;
• өзбетінше жұмыс істеу дағдысын дамыту;
• ой-қиялын дамыту.
тәрбиелік:
• ойын арқылы пәнге деген қызығушылығын арттырып, білу қажеттілігін
тудыру;
• тәртіптілікті тәрбиелеу;
• алға жетелеуші бәсекелестікке және ұйымшылдыққа тәрбиелеу;
• оқушылардың сөйлеу мәдениетінің сауаттылығын арттыру;
• оқушылардың компьютерде жұмыс істеу барысында техника
қауіпсіздігінің ережелерін ұстану арқылы денсаулыққа кері әсер
ететін жақтарын болдырмауға деген ұмтылыстарын тәрбиелеу.
Сабақ түрі: білімді дамыту мен тексеру сабағы.
Оқыту әдісі: жаңа ақпараттық технологиялардың ішіндегі мультимедиялық
презентацияны қолдану арқылы ұйымдастырылған ойын арқылы оқыту
технологиясы.
Сабақ жоспар:
1. Ұйымдастыру кезеңі – 3 мин.
2. «Компьютер құрылғылары» тақырыбын пысыққтау – 5 мин.
3. «Пернетақта және пернелер қызметі» тақырыбы бойынша алған білімді
жүйелеу және тереңдету – 19 мин.
4. «Пернетақта және пернелер қызметі» тақырыбы бойынша алған білім,
білік, дағдыларды бақылау – 10 мин.
5. Сабақты қорытындылау. Үй тапсырмасы -3 мин.
Сабақ барысы
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Мұғалім: Сәлеметсіңдерме! Мен сендерді көргеніме қуаныштымын. Л енді
сабағымызды бастайық.
Біздер бір ай бойы компьютерлік сауаттылық әліппесін игерген болатынбыз:
компьютер құрылғыларымен таныстық, тышқанмен жұмыс істеуді үйрендік,
пернетақтаны игердік.
Бүгін біз біздің жұмсымыздың алғашқы қорытындыларын шығарып көрейік. Бұл
үшін біздер саяхатқа аттанайық. Сонымен, бүгініг сабағымыздың тақырыбы:
«Пренетақта аралдарына саяхат».
Саяхатқа аттану үшін адамдар өздерімен бірге қажетті заттарын алады. Біз
де жиналайық. Қажетті заттар есебінде біздер өз білімдеріміз бен
біліктерімізді алайық. Бұл перентақта аралының картасы. Бізде саяхатқа
аттанушы қос команда мен капитандарымыз бар. Біздер тек саяхаттап қана
қоймай, сонымен қоса жарысамыз. Әр өткен сынақ, дұрыс орындаған тапсырма,
қарсылас команданың сұрағына дұрыс жауап сендердің командаларыңа бір
«қайық» әкеледі. Егер ойыншылардың біреуі тапсырманы орындай алмаса, ол өз
командасындағы келесі ойыншыға кезегін бере алады. Қайықтары көп команда
жеңіске жетеді. Өз нәтижелеріңді сынақ кітапшаларыңа түсіретін боласыңдар.
Біздің саяхатымыздың мақсаты не? Бұл саяхатымыздың мақсаты перенетақта
туралы білімдеріңді пысықтау. Бұл саяхатымызда біздер міндетті түрде жаңа
және қызықты мәліметтер алатын боламыз.
ІІ. «Компьютер құрылғылары» тақырыбы бойынша білімді өзектілеу.
Мұғалім: Саяхатқа шықпас бұрын сендер сынақтан өтулерің керек.
Информатика сабақтарындағы біздің көмекшіміз – дербес компьютер не үщін
қажет? (Ақпартпен жұмыс істеу үшін)
Ақпарт дегеніміз не? (Қоршаған орта туралы кез келген мәлімет)
Енді ортаға команад капитандарын шақырайық. Сендер кезектесіп компьютер
құрылғыларын көрсетесіңдер, ал сендердің қарсыластарың олардың аттарын
табулары керек (Сынақ аяқталған соң капитандар өз орындарына отырады. Бұл
байқаудың максимал бағасы – 5 «қайық»).
ІІІ. «Перенелер тобы және олардың қызметі» тақырыбы бойынша алған
білімдерін тереңдету және жүйелеу.
Мұғалім: Пернетақта, сканер, тышқан және микрофон арасында қандай
ұқсастық бар? (Оқушылар жауабы). Дұрыс, олар ақпартты енгізуге арналған
құрылғылар.
Ал олардың арасындағы айырмашылық қандай? (Пернетақта символдық ақпартты
енгізуге арналған, сканер графикалық, микрофон дыбыстық ақпартты енгізу
құрылғысы, ал тышқан объкетілерді таңдау және орынауыстыруға арналған.)
Ал енді пернетақта туралы айтайық. Картаға назар аудаыңдаршы. Онда түрлі
түсті аралдар бейнеленген, бірақ бір аралдың да аты көрсетілмеген. Бұлай
біз адасып та қалуымыз мүмкін. Аралды зерттеу үшін менің қойған сауалдарыма
жауап беріп көріңдер.
Көк аралға қандай перенелер тобы сәйкес келеді? (Оқушылар жауабы). Дұрыс,
функционалдық. Сонымен, көк аралды біздер функционалдық пернелер аралы деп
атауымызға болады.
Сұр аралға қандай перенелер тобы сәйкес келеді? (Оқушылар жауабы). Дұрыс,
символдық. Сонымен, сұр аралды біздер символдық пернелер аралы деп
атауымызға болады.
Ақшыл қызыл түсті аралға қандай перенелер тобы сәйкес келеді? (Оқушылар
жауабы). Дұрыс, қосымша. Сонымен, ақшыл қызыл түсті аралды біздер қосымша
пернелер аралы деп атауымызға болады.
Жасыл түсті аралға қандай перенелер тобы сәйкес келеді? (Оқушылар
жауабы). Дұрыс, тышқанды басқару пернелері. Сонымен, жасыл түсті аралды
біздер тышқанды басқару пернелер аралы деп атауымызға болады.
Сары цифрлық түсті аралға қандай перенелер тобы сәйкес келеді? (Оқушылар
жауабы). Дұрыс, тышқанды басқару пернелері. Сонымен, жасыл түсті аралды
біздер тышқанды басқару пернелер аралы деп атауымызға болады.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz