Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Ұстаздарға сұрақ
Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі
Ы.Алтынсарин атындағы Мемлекеттік Педагогикалық институты
Педагогика және филология факультеті
Педагогика және психология кафедрасы
Тақырыбы: Бала – біздің болашағымыз
Орындаған: М-21 тобының студенті
Төлегенова Ж.Б.
Тексерген: Бижанова Ғ.Қ.
Арқалық 2009
Бала біздің – болашағымыз
Мақсаты:
а) Бала тәрбиесінде ата-ана мен ұстаздың жауапкершілігін арттыру.
ә) Қоғамда қиын бала болдырмау үшін ата-ана мен мұғалім арасында үйлесімді
жұмысты жолға қою.
Көрнекілігі: өсиет сөздер, тест сұрақтары, қабырға газеттері.
Техникалық құралдар: кодоскоп, магнитофон.
Кіріспе бөлім:
Адамзаттың өмірдегі ең қымбаттысы, көз қуанышы- бала. Бала- дербес тұлға.
Оның бойындағы табиғи қасиеттер,адамгершілік құндылықтары,
отбасында,мектепте, әлеуметтік ортаданәрленеді,толысып, әрленеді. «Бала
нені білсе жастан, ұядан- өле-өлгенше соны таныр қиядан» деген нақылдың
астарында қаншама мән-мағына жатыр. «Бала істеген жауыздықтың жазасын
тәрбиешісі көрсін» деген Иран мәтелі де соны меңзейді. Бұл орайда мектептің
де атқаратын рөлі зор. Өйткені, отбасы тәрбиесі мен мектептегі тәрбие бір-
бірімен тығыз байланысты. Баланың басты ұстазы-ата-анасы. Бала ата-анасын,
ата-ана баласын танымайынша, іс-алға баспайды. Ата-ана мұғалімге көмекші,
сенімді тірек болса, мұғалім де сондай болуы керек. Екі жақты байланыс
нығайғанда ғана, барлық күрделі мәселелердің түйіні шешіледі.
Негізгі бөлім:
Отбасындағы,мектептегі бала тәрбиесі қандай
Келіңіздер, осы тақырып төңірегінде салиқалы пікір алысайық.
I. Ой қозғау.
1. Балаңыздың білім алуына жағдай жасадым деп ойлайсыз ба?
2. Білім алуына жағдай жасадым деп ойлайсыз ба?
3. Мектептен оралғанда көңіл-күйіне мән бересіз бе?
4. Балаңыздың достарын білесіз бе?
Ұстаздарға сұрақ:
1. Баланы қабілетті, қабілетсіз деп бөлесіз бе?
2. Баламен қарым-қатынас ата-ананың қызметі сізді қызықтырады ма?
3. Баланың білім алуы мен тәрбиесіне жауаптымын деп ойлайсыз ба?
4. Сабақта баланың көңіл-күйіне мән бересіз бе?
Оқушыларға сұрақ:
1. Білім алуда саған жауапты кім деп ойлайсың?
2. Саған ұстазыңның қандай қасиеттері ұнайды?
3. Сынып жетекшісі мен ата-ана арасындағы қарым-қатынас қандай болуы
керек?
4. Мектебімізде мінсіз мұғалім бар деп ойлайсыз ба?
Осы сұрақтарға жауап алынып, қорытынды жасалады.
II. Кездейсоқ жағдайдан шығу.
Ата-аналарға:
- Сіз тәрбиелі отбасы иесісіз. Бірақ,балаңыздың жат әрекеттерге бой
алдырып бара жатқанын байқадыңыз. Балаңызды қалай қорғап қаласыз
Ұстаздарға:
- Сіз сыныпты тыныштандырып, сабақты бастап кеттіңіз. Бір уақытта
оқушының қатты күлкісі естілді. Сіз тосыннан ештеңе айтып
үлгермей, оған таңдана қарап едіңіз, ол сізге тіке қарап: «Сіз
сабақ түсіндірген кезде менің сізге қарап, күлкім келеді», - деді.
Сіз қандай шара қолданасыз?
Оқушыға:
- Сен би кешіне баруға достарыңмен уәделесіп келдің. Ата-анаң рұқсат
бермеді. Бұл жағдайдан қалай шығасың?
ІІІ. Психологиялық сараптама.
Тесттердің жауабынан жинаған ұпайларына қарап, бағыт-бағдар
берңледі,
Қорытынды.
Қадірлі ата-ана, ұстаздар, «Отбасында берілген тәрбие жігеріңді
құм қылып, жерге қаратпасын десең, балаға кішкентайынан түзу тәрбие бер»
деп, ата-бабамыз айтқандай, бала тәрбиесіне уақытында көңіл бөліп,
еліміздің инабатты, адамгершілігі мол, білімді, саналы ұрпағын тәрбиелейік.
Егер ата-ана мен мектеп өзара тығыз байланыста болса, балаларға дірдей
талап қойып отырса, тәуелсіз еліміздің ұл-қыздары жан-жақты дамыған азамат
болып шығары сөзсіз.
Ы.Алтынсарин атындағы Мемлекеттік Педагогикалық институты
Педагогика және филология факультеті
Педагогика және психология кафедрасы
Тақырыбы: Бала – біздің болашағымыз
Орындаған: М-21 тобының студенті
Төлегенова Ж.Б.
Тексерген: Бижанова Ғ.Қ.
Арқалық 2009
Бала біздің – болашағымыз
Мақсаты:
а) Бала тәрбиесінде ата-ана мен ұстаздың жауапкершілігін арттыру.
ә) Қоғамда қиын бала болдырмау үшін ата-ана мен мұғалім арасында үйлесімді
жұмысты жолға қою.
Көрнекілігі: өсиет сөздер, тест сұрақтары, қабырға газеттері.
Техникалық құралдар: кодоскоп, магнитофон.
Кіріспе бөлім:
Адамзаттың өмірдегі ең қымбаттысы, көз қуанышы- бала. Бала- дербес тұлға.
Оның бойындағы табиғи қасиеттер,адамгершілік құндылықтары,
отбасында,мектепте, әлеуметтік ортаданәрленеді,толысып, әрленеді. «Бала
нені білсе жастан, ұядан- өле-өлгенше соны таныр қиядан» деген нақылдың
астарында қаншама мән-мағына жатыр. «Бала істеген жауыздықтың жазасын
тәрбиешісі көрсін» деген Иран мәтелі де соны меңзейді. Бұл орайда мектептің
де атқаратын рөлі зор. Өйткені, отбасы тәрбиесі мен мектептегі тәрбие бір-
бірімен тығыз байланысты. Баланың басты ұстазы-ата-анасы. Бала ата-анасын,
ата-ана баласын танымайынша, іс-алға баспайды. Ата-ана мұғалімге көмекші,
сенімді тірек болса, мұғалім де сондай болуы керек. Екі жақты байланыс
нығайғанда ғана, барлық күрделі мәселелердің түйіні шешіледі.
Негізгі бөлім:
Отбасындағы,мектептегі бала тәрбиесі қандай
Келіңіздер, осы тақырып төңірегінде салиқалы пікір алысайық.
I. Ой қозғау.
1. Балаңыздың білім алуына жағдай жасадым деп ойлайсыз ба?
2. Білім алуына жағдай жасадым деп ойлайсыз ба?
3. Мектептен оралғанда көңіл-күйіне мән бересіз бе?
4. Балаңыздың достарын білесіз бе?
Ұстаздарға сұрақ:
1. Баланы қабілетті, қабілетсіз деп бөлесіз бе?
2. Баламен қарым-қатынас ата-ананың қызметі сізді қызықтырады ма?
3. Баланың білім алуы мен тәрбиесіне жауаптымын деп ойлайсыз ба?
4. Сабақта баланың көңіл-күйіне мән бересіз бе?
Оқушыларға сұрақ:
1. Білім алуда саған жауапты кім деп ойлайсың?
2. Саған ұстазыңның қандай қасиеттері ұнайды?
3. Сынып жетекшісі мен ата-ана арасындағы қарым-қатынас қандай болуы
керек?
4. Мектебімізде мінсіз мұғалім бар деп ойлайсыз ба?
Осы сұрақтарға жауап алынып, қорытынды жасалады.
II. Кездейсоқ жағдайдан шығу.
Ата-аналарға:
- Сіз тәрбиелі отбасы иесісіз. Бірақ,балаңыздың жат әрекеттерге бой
алдырып бара жатқанын байқадыңыз. Балаңызды қалай қорғап қаласыз
Ұстаздарға:
- Сіз сыныпты тыныштандырып, сабақты бастап кеттіңіз. Бір уақытта
оқушының қатты күлкісі естілді. Сіз тосыннан ештеңе айтып
үлгермей, оған таңдана қарап едіңіз, ол сізге тіке қарап: «Сіз
сабақ түсіндірген кезде менің сізге қарап, күлкім келеді», - деді.
Сіз қандай шара қолданасыз?
Оқушыға:
- Сен би кешіне баруға достарыңмен уәделесіп келдің. Ата-анаң рұқсат
бермеді. Бұл жағдайдан қалай шығасың?
ІІІ. Психологиялық сараптама.
Тесттердің жауабынан жинаған ұпайларына қарап, бағыт-бағдар
берңледі,
Қорытынды.
Қадірлі ата-ана, ұстаздар, «Отбасында берілген тәрбие жігеріңді
құм қылып, жерге қаратпасын десең, балаға кішкентайынан түзу тәрбие бер»
деп, ата-бабамыз айтқандай, бала тәрбиесіне уақытында көңіл бөліп,
еліміздің инабатты, адамгершілігі мол, білімді, саналы ұрпағын тәрбиелейік.
Егер ата-ана мен мектеп өзара тығыз байланыста болса, балаларға дірдей
талап қойып отырса, тәуелсіз еліміздің ұл-қыздары жан-жақты дамыған азамат
болып шығары сөзсіз.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz