Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Екі өрнектің кубтарының айырымы
Сабақтың тақырыбы: Қысқаша көбейту формулаларын есептер шығаруда
қолдану
Сабақтың мақсаты:
1.Оқушылардың қысқаша көбейту
формулаларын бүтін
өрнектерді түрлендіруде қолдана білу
іскерліктері мен
дағдыларын қалыптастыру.Көп мүшені
көп мүшеге
көбейту және көбейткіштерге жіктеу
кезінде қолдана
алу білімділіктерін қалыптастыру.
2.Пәнге деген қызығушылығын арттыру,
ой-өрісін
кеңейту, ынтасын арттыру,
жауапкершілікке тәрбиелеу.
3.Оқушылардың таңдау, есте сақтау,
ойлау
қабілеттілігін жетілдіру және білім
дағдыларын дамыту.
Сабақтың түрі: Білімдерін талдап қорыту, жүйеге келтіру сабағы.
Сабақтың типі: Қайталау.
Көрнекілігі: Формулалар жазылған слайдтар, тест есептері, үлестірме
материалдар.
Сабақтың өту әдісі: Сұрақ-жауап, оқыта үйрету ойындары.
Сабақтың барысы:
I.Ұйымдастыру:
Оқушыларды түгелдеп, екі топқа бөлемін.Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен
таныстырамын. Оқушылар 3 топқабөлінеді.
II.Үй тапсырмасын тексеру:
І топ үшін:
1. Екі өрнектің айырмасының квадраты.
2. Екі өрнектің кубтарының қосындысы.
ІІ топ үшін:
1. Екі өрнектің квадраттарының айырымы.
2. Екі өрнектің қосындысының кубы.
ІІІ топ үшін:
1. Екі өрнектің қосындысының квадраты.
2. Екі өрнектің кубтарының айырымы.
Қысқаша көбейту формулаларын еске түсіру, жаздырту, ауызша айтқызу. Сұрақ
компьютер экранында жазылады. Оқушылардың жауабы тыңдалған соң , компьютер
экранынан дұрыс жауап көрсетіледі.
Дұрыс жауаптары:
1. (а-в) 2 = а2- 2ав + в2
2. а3 + в3 = (а+в) (а2-ав+в2)
1. а2-в2= (а-в) (а+в)
2. (а+в)3=а3+3а2в+3ав2+в37
1. (а+в) 2 = а2+ 2ав+ в2
2. а3-в3 = (а-в) (а2+ав+ в2)
2. Қысқаша көбейту формулаларын пайдаланып өрнектерді түрлендір:
А.1)x2-y2=(x-y)(x+y)
2)25-a2=(5-a)(5+a)
3)(x+4)2=x2+8x+16
В.1)(5a-2b)2=25a2-20ab+4b2
2)622 -62>46+232
3)(3x-4)2 -36=9x2-24x-20
С.1)x3-64=(x-4)(x2+4x+16)
2)49a2 b2-1=(7ab-1)(7ab+1)
3)25x2-(5x-y2-1)=?
3.Оқулықпен жұмыс:
№ 197 (1,2)
1)(2+x)3 =8+12x+6x2+x3
2)(a-2)3 =a3-6a2+12a-8
№ 204 (1,2)
1) a3+6a 2b+12ab2+8b3=(a+2b)3
2)27m3-27m 2n+9mn2-n3=(3m-n)3
4.Жартысын тап:
a)Көпмүше түріне келтір:
1.(x+4)2 ------------------
2. (2x-3)2 -------------
3.(x+7)2 --------------
4.(x-y)2 ---------------
б)Екі мүшенің квадраты түрінде жаз:
1.x2-6x+9-------------------
2.4x2+8x+1-------------
3.24mn+n2+144m2------------
4.25a2+10a+1---------------
в)Екі мүшенің кубы түрінде жаз:
1.a3+6a 2b+12ab2+8b3
2.c3-9c 2d+27cd2-27d3
3.c3+3c 2d+3cd2+d3
5.Қатені тап:
1.(2+a)2 =4+4a-a
2.(b-3)2 =b2-3b+9
3.(2m-3n)3 =8m3+36m 2n+54mn2-27n3
6.Кім жылдам есептейді?
(Әр топқа үш сұрақтан қойылады„логикалық есептер”)
а)1032=10609
б)992=9801
в)522=2704
а)672=4489
б)892=7921
в)332=1089
а)1011=10201
б)482=2304
в)272=729
IV.Қорытынды:
1.(a+b)2=a2+2ab+b2 формуласы мен
(a-b)2 =a2-2ab+b2 формуласының айырмашылығы қандай?
2.a3-b3=(a-b)(a2+ab+b2) формуласы қалай аталады?
V.Үйге тапсырма: Тақырыпты қайталау, №198. №205
VІ. Бағалау.
қолдану
Сабақтың мақсаты:
1.Оқушылардың қысқаша көбейту
формулаларын бүтін
өрнектерді түрлендіруде қолдана білу
іскерліктері мен
дағдыларын қалыптастыру.Көп мүшені
көп мүшеге
көбейту және көбейткіштерге жіктеу
кезінде қолдана
алу білімділіктерін қалыптастыру.
2.Пәнге деген қызығушылығын арттыру,
ой-өрісін
кеңейту, ынтасын арттыру,
жауапкершілікке тәрбиелеу.
3.Оқушылардың таңдау, есте сақтау,
ойлау
қабілеттілігін жетілдіру және білім
дағдыларын дамыту.
Сабақтың түрі: Білімдерін талдап қорыту, жүйеге келтіру сабағы.
Сабақтың типі: Қайталау.
Көрнекілігі: Формулалар жазылған слайдтар, тест есептері, үлестірме
материалдар.
Сабақтың өту әдісі: Сұрақ-жауап, оқыта үйрету ойындары.
Сабақтың барысы:
I.Ұйымдастыру:
Оқушыларды түгелдеп, екі топқа бөлемін.Сабақтың тақырыбы мен мақсатымен
таныстырамын. Оқушылар 3 топқабөлінеді.
II.Үй тапсырмасын тексеру:
І топ үшін:
1. Екі өрнектің айырмасының квадраты.
2. Екі өрнектің кубтарының қосындысы.
ІІ топ үшін:
1. Екі өрнектің квадраттарының айырымы.
2. Екі өрнектің қосындысының кубы.
ІІІ топ үшін:
1. Екі өрнектің қосындысының квадраты.
2. Екі өрнектің кубтарының айырымы.
Қысқаша көбейту формулаларын еске түсіру, жаздырту, ауызша айтқызу. Сұрақ
компьютер экранында жазылады. Оқушылардың жауабы тыңдалған соң , компьютер
экранынан дұрыс жауап көрсетіледі.
Дұрыс жауаптары:
1. (а-в) 2 = а2- 2ав + в2
2. а3 + в3 = (а+в) (а2-ав+в2)
1. а2-в2= (а-в) (а+в)
2. (а+в)3=а3+3а2в+3ав2+в37
1. (а+в) 2 = а2+ 2ав+ в2
2. а3-в3 = (а-в) (а2+ав+ в2)
2. Қысқаша көбейту формулаларын пайдаланып өрнектерді түрлендір:
А.1)x2-y2=(x-y)(x+y)
2)25-a2=(5-a)(5+a)
3)(x+4)2=x2+8x+16
В.1)(5a-2b)2=25a2-20ab+4b2
2)622 -62>46+232
3)(3x-4)2 -36=9x2-24x-20
С.1)x3-64=(x-4)(x2+4x+16)
2)49a2 b2-1=(7ab-1)(7ab+1)
3)25x2-(5x-y2-1)=?
3.Оқулықпен жұмыс:
№ 197 (1,2)
1)(2+x)3 =8+12x+6x2+x3
2)(a-2)3 =a3-6a2+12a-8
№ 204 (1,2)
1) a3+6a 2b+12ab2+8b3=(a+2b)3
2)27m3-27m 2n+9mn2-n3=(3m-n)3
4.Жартысын тап:
a)Көпмүше түріне келтір:
1.(x+4)2 ------------------
2. (2x-3)2 -------------
3.(x+7)2 --------------
4.(x-y)2 ---------------
б)Екі мүшенің квадраты түрінде жаз:
1.x2-6x+9-------------------
2.4x2+8x+1-------------
3.24mn+n2+144m2------------
4.25a2+10a+1---------------
в)Екі мүшенің кубы түрінде жаз:
1.a3+6a 2b+12ab2+8b3
2.c3-9c 2d+27cd2-27d3
3.c3+3c 2d+3cd2+d3
5.Қатені тап:
1.(2+a)2 =4+4a-a
2.(b-3)2 =b2-3b+9
3.(2m-3n)3 =8m3+36m 2n+54mn2-27n3
6.Кім жылдам есептейді?
(Әр топқа үш сұрақтан қойылады„логикалық есептер”)
а)1032=10609
б)992=9801
в)522=2704
а)672=4489
б)892=7921
в)332=1089
а)1011=10201
б)482=2304
в)272=729
IV.Қорытынды:
1.(a+b)2=a2+2ab+b2 формуласы мен
(a-b)2 =a2-2ab+b2 формуласының айырмашылығы қандай?
2.a3-b3=(a-b)(a2+ab+b2) формуласы қалай аталады?
V.Үйге тапсырма: Тақырыпты қайталау, №198. №205
VІ. Бағалау.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz