Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Жұбанова - өзінің талантын барлық жанрда танытқан шығармашылық диапазоны кең композитор
Сабақтың тақырыбы : Қазақ музыкасының мақтанышы-Ғазиза Жұбанова
Сабақтың мақсаты : Оқушыларды сазгер өмірімен
және
шығармашылығымен
таныстыру
Тәрбиелік мәні : Оқушыларды бірін-бірі
тындай білуге,
ұйымшылдыққа
тәрбиелеу
Көрнекілік : Оқулық,суреттер
Сабақтың барысы :
Ғазиза Жұбанова
Жұбанова Ғазиза (1927-1993) - композитор, Қазақстанның және ССРО-ның халық
артисі, ҚазССР Мемлекеттік сыйлығының лауреаты, профессор. Қазақтың қазіргі
замандық музыкасының негізін қалаушы А.Жұбановтың қызы. Гнесиндер атындағы
Мәскеу музыкалық училищесін, П.И.Чайковский атындағы Мәскеу мемлекеттік
консерваториясын, профессор Ю. А.Шапориннің композиция класын бітірген.
Жұбанова - өзін ұлағатты ұстаз ретінде танытқан тұлға. Оның шәкірттері -
Е.Серкебаев, С.Кабирова, Т.Мұхамеджанов және т. б. Консерватория ректоры
ретінде ол ұлттық кадрлар - музыкант-орындаушылар мен музыкатанушылардың
қалыптасуына ықпал етті. Олардың бірнешеуі әлемдік атаққа ие болды. Мысалы,
А.Мұсаходжаева, Г. Мырзабекова, Г.Қадырбекова, Ж. Әубәкірова, Т.Әбдірашев
және тағы басқалар. Жұбанованың ықпалымен музыкалық мектептер құруы,
фольклор және композиторлық шығармашылық мәселелері бойынша диссертациялар
қорғала бастады. Жұбанова- өзінің талантын барлық жанрда танытқан
шығармашылық диапазоны кең композитор. Оның музыкасы республикадан тыс
жерлерде де жақсы танымал. Ол - үнемі ізденіс үстіндегі суреткер болды.
Ғ.Жұбанованың музыкасы арқылы қазақ музыка мәдениеті басқа халықтарға
белгілі болды. Ол - “Батырлық поэмасы” симфониялық поэмасын, “Жігер”
симфониясын, “Еңлік- Кебек”, “Жиырма сегіз” операсын, “Ақ құс туралы аңыз”
балетін, кантаталар, романстар, эстрадалық музыка, театр мен киноға
арналған музыкалар жазды. Олардың барлығын музыкалық ойлау жүйесінің
біртұтастығы, нақтылықтан жалпыға біртіндеп көшу, вокальды орындаудан
аспапты орындауға ауысу, сезімнің көрнектілігі, тақырыптық материалдың
ашықтығы, ұлттық бояу, ауқымдылық, эпикалық кеңдік және музыкалық
образдардың қарама - қайшылықты мінездері біріктіреді..
Бағалау : Оқушыларға тиісті бағасын
қою.
Қортындылау:
Сабақтың мақсаты : Оқушыларды сазгер өмірімен
және
шығармашылығымен
таныстыру
Тәрбиелік мәні : Оқушыларды бірін-бірі
тындай білуге,
ұйымшылдыққа
тәрбиелеу
Көрнекілік : Оқулық,суреттер
Сабақтың барысы :
Ғазиза Жұбанова
Жұбанова Ғазиза (1927-1993) - композитор, Қазақстанның және ССРО-ның халық
артисі, ҚазССР Мемлекеттік сыйлығының лауреаты, профессор. Қазақтың қазіргі
замандық музыкасының негізін қалаушы А.Жұбановтың қызы. Гнесиндер атындағы
Мәскеу музыкалық училищесін, П.И.Чайковский атындағы Мәскеу мемлекеттік
консерваториясын, профессор Ю. А.Шапориннің композиция класын бітірген.
Жұбанова - өзін ұлағатты ұстаз ретінде танытқан тұлға. Оның шәкірттері -
Е.Серкебаев, С.Кабирова, Т.Мұхамеджанов және т. б. Консерватория ректоры
ретінде ол ұлттық кадрлар - музыкант-орындаушылар мен музыкатанушылардың
қалыптасуына ықпал етті. Олардың бірнешеуі әлемдік атаққа ие болды. Мысалы,
А.Мұсаходжаева, Г. Мырзабекова, Г.Қадырбекова, Ж. Әубәкірова, Т.Әбдірашев
және тағы басқалар. Жұбанованың ықпалымен музыкалық мектептер құруы,
фольклор және композиторлық шығармашылық мәселелері бойынша диссертациялар
қорғала бастады. Жұбанова- өзінің талантын барлық жанрда танытқан
шығармашылық диапазоны кең композитор. Оның музыкасы республикадан тыс
жерлерде де жақсы танымал. Ол - үнемі ізденіс үстіндегі суреткер болды.
Ғ.Жұбанованың музыкасы арқылы қазақ музыка мәдениеті басқа халықтарға
белгілі болды. Ол - “Батырлық поэмасы” симфониялық поэмасын, “Жігер”
симфониясын, “Еңлік- Кебек”, “Жиырма сегіз” операсын, “Ақ құс туралы аңыз”
балетін, кантаталар, романстар, эстрадалық музыка, театр мен киноға
арналған музыкалар жазды. Олардың барлығын музыкалық ойлау жүйесінің
біртұтастығы, нақтылықтан жалпыға біртіндеп көшу, вокальды орындаудан
аспапты орындауға ауысу, сезімнің көрнектілігі, тақырыптық материалдың
ашықтығы, ұлттық бояу, ауқымдылық, эпикалық кеңдік және музыкалық
образдардың қарама - қайшылықты мінездері біріктіреді..
Бағалау : Оқушыларға тиісті бағасын
қою.
Қортындылау:
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz