Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Балабақша суреттері
Ұйымдастырылған оқу іс- әрекетінің технологиялық картасы
Шапхатова Салтанат
«Толағай» тобы
Күні: 26.04.2013
Білім беру салалары: Әлеуметтік орта
Бөлімдері: Қоршаған ортамен таныстыру
Тақырыбы: «Сізге хат келді»
Мақсаты:
Білімдік: Балаларға почта қызметкерінің еңбегімен таныс болуды одан әрі
жалғастыру, хат туралы түсініктерін қалыптастыру.
Дамытушылық: Балалардың коммуникативтік- ақпараттық құзіреттілігін
молайтып, ой- түйсігін, қиялын одан әрі дамыта түсіру.
Тәрбиелік: Балалар әрбір мамандықтың ой қырын түсіне біліп, әрбір
мамандықтың керек екенін ұғындыру. Бір- бірімен жақсы қарым – қатынаста
бірлесіп жұмыс жасай білуге үйрету.
Алдын ала жұмыс және сабаққа дайындық: керекті құрал- жабдықтарды дайындау,
Пошташы Печкиньмен таныстыру.
Қажетті құрал- жабдықтар: отбасы суреттері, түрлі- түсті хаттар түрі.
Әдіс- тәсілдер: Эксклюзивті,түсіндіру, әңгімелеу, сын тұрғысынан ойлау,
сұрақ- жауап, модульдік.
| | | |
|Қызмет кезендері |Педагогтің басқару іс-қимылдары |Балалар қызметі |
| |Баланың әрекетке кірісуіне түрткі| |
| |болу: | |
| |Балалар залға кіріп орындыққы | |
|1 кезең |отырады. Сол кезде Пошташы |Балалар Пошташы |
|уәждік-түрткі болу|Печкинь келеді. |Печкиньмен амандасады. |
| |Проблемалық жағдай орнату |- иә балабақша. |
| |- Сәлеметсіздерме, мына жер | |
| |балабақша ма? | |
| |Мен Пошташы Печкинь едім, мен |Балалар Печкиньмен |
| |жолшыбай өтіп бара жатып, |танысады. |
| |сіздердің балабақшаларыңа хат | |
| |әкеліп едім, әрі балабақшаны | |
| |көріп кетейін деп едім. |«Толағай» тобының |
| |Балалар сендер қай топтың |балаларымыз |
| |балаларысыңдар? | |
| |Ал менің мына дорбам толған | |
| |хаттар мен газеттер, |Балалар Печкинь |
| |сәлемдемелер, хабарламалар. |жұмысымен танысады. |
| |Бұлардың бәрін мен әр үйге | |
| |таратамын. Бұлар алыстан | |
| |туыстардың, жақындардың, | |
| |бауырлардың, ағайындардың | |
| |жіберген хаттары балалар. |Балалар Печкиньнның |
| |Менде мында «Райхан» |әңгімесін қызыға |
| |балабақшасының «Толағай» тобына |тыңдайды. |
| |арналған тасымал хаттарым мен | |
| |электронды хаттарымда бар. | |
| |Айман мен Шолпан деген екі |Айман мен Шолпан хатын |
| |егіздің хаты: «-Сәлем |тыңдайды. |
| |«Толағайдың» еркелері, біз екі | |
| |егіз Айман мен Шолпан боламыз. | |
| |Қалдеріңіз қалай? Балалар | |
| |балабақша сендерге ұнайма? Ұнаса | |
| |сендерге біз электронды пошта |Иә ұнайды |
| |арқылы да суреттер мен | |
| |тапсырмалар жібердік. Біздің | |
| |суреттер мен тапсырмаларымыз |Балалар Айман мен |
| |сендерге таныс болар деп |Шолпанның тапсырмаларын|
| |ойлаймыз. Ал ендеше бәріңе |орындайды. |
| |сәттілік тілейміз! | |
| |Сәлеммен Айман-Шолпан! | |
| |Балаларды проблеманы шешуге | |
| |бағдарлау: | |
| |Таныс бол бұл біздің балабақша. |Балабақша суреттері |
| |Менің отбасым. |арқылы балабақшамен |
| |Мен кіммін, мен қандаймын, |таныстырады. |
| |өскенде кім боламын? |Отбасы мүшелерін атау. |
|2 кезең |Сергіту сәті «Көлік жүргізу» |Балалар өздері туралы |
|проблемалық-іздені|Дәрігер бізді емдейді. |айтып береді. |
|стік |Отбасында барлығы еңбек етеді. |Сергіту сәті |
| |Дүкенде кім қызмет етеді? |орындалады. |
| |Баланы қызмет үрдісіне |Дәрігердің сұрақтарына |
| |психологиялық-педагогикалық |жауап береді. |
| |сүйемелдеу: |Дүкенде нелер сатылаты |
| |Ойын: « Түрлі түсті хаттар» |туралы әңгіме |
| |Мақсаты: Балаларға түсті ажырата |құрастырап айтады. |
| |білуге және хат туралы білуге |Балалар түрлі түсті |
| |үйрету. |хаттар қиындыларын |
| | |құрастырады. |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Балалар қызметінің нәтижелерін | |
|3 кезең |талдау: | |
|рефлексті-түзетімд|Печкиньмен қоштасу, қорытындылау.|Балалар апайлармен |
|еуші | |пошташы Печкиньмен |
| | |қоштасады. |
Күтілетін нәтиже: Балаларға пошта қызметкерінің еңбегімен толық меңгереді.
Хат туралы түсінігі молайады.
Білу тиіс: Әрбір мамандықтың сырын ұғынуы тиіс.
«Райхан» балабақшасы
Тәрбиеші Шапхатова Салтанаттың «Толағай» тобындағы «Әлеуметтік орта» білім
беру саласы бойынша «Қоршаған ортамен таныстыру» оқу іс- әрекетінің «Сізге
хат келді» тақырыбындағы технологиялық картасы
Әдіскер: Қуанышева Э.
Тәрбиеші: Шапхатова С.
Индер 2013 жыл
Шапхатова Салтанат
«Толағай» тобы
Күні: 26.04.2013
Білім беру салалары: Әлеуметтік орта
Бөлімдері: Қоршаған ортамен таныстыру
Тақырыбы: «Сізге хат келді»
Мақсаты:
Білімдік: Балаларға почта қызметкерінің еңбегімен таныс болуды одан әрі
жалғастыру, хат туралы түсініктерін қалыптастыру.
Дамытушылық: Балалардың коммуникативтік- ақпараттық құзіреттілігін
молайтып, ой- түйсігін, қиялын одан әрі дамыта түсіру.
Тәрбиелік: Балалар әрбір мамандықтың ой қырын түсіне біліп, әрбір
мамандықтың керек екенін ұғындыру. Бір- бірімен жақсы қарым – қатынаста
бірлесіп жұмыс жасай білуге үйрету.
Алдын ала жұмыс және сабаққа дайындық: керекті құрал- жабдықтарды дайындау,
Пошташы Печкиньмен таныстыру.
Қажетті құрал- жабдықтар: отбасы суреттері, түрлі- түсті хаттар түрі.
Әдіс- тәсілдер: Эксклюзивті,түсіндіру, әңгімелеу, сын тұрғысынан ойлау,
сұрақ- жауап, модульдік.
| | | |
|Қызмет кезендері |Педагогтің басқару іс-қимылдары |Балалар қызметі |
| |Баланың әрекетке кірісуіне түрткі| |
| |болу: | |
| |Балалар залға кіріп орындыққы | |
|1 кезең |отырады. Сол кезде Пошташы |Балалар Пошташы |
|уәждік-түрткі болу|Печкинь келеді. |Печкиньмен амандасады. |
| |Проблемалық жағдай орнату |- иә балабақша. |
| |- Сәлеметсіздерме, мына жер | |
| |балабақша ма? | |
| |Мен Пошташы Печкинь едім, мен |Балалар Печкиньмен |
| |жолшыбай өтіп бара жатып, |танысады. |
| |сіздердің балабақшаларыңа хат | |
| |әкеліп едім, әрі балабақшаны | |
| |көріп кетейін деп едім. |«Толағай» тобының |
| |Балалар сендер қай топтың |балаларымыз |
| |балаларысыңдар? | |
| |Ал менің мына дорбам толған | |
| |хаттар мен газеттер, |Балалар Печкинь |
| |сәлемдемелер, хабарламалар. |жұмысымен танысады. |
| |Бұлардың бәрін мен әр үйге | |
| |таратамын. Бұлар алыстан | |
| |туыстардың, жақындардың, | |
| |бауырлардың, ағайындардың | |
| |жіберген хаттары балалар. |Балалар Печкиньнның |
| |Менде мында «Райхан» |әңгімесін қызыға |
| |балабақшасының «Толағай» тобына |тыңдайды. |
| |арналған тасымал хаттарым мен | |
| |электронды хаттарымда бар. | |
| |Айман мен Шолпан деген екі |Айман мен Шолпан хатын |
| |егіздің хаты: «-Сәлем |тыңдайды. |
| |«Толағайдың» еркелері, біз екі | |
| |егіз Айман мен Шолпан боламыз. | |
| |Қалдеріңіз қалай? Балалар | |
| |балабақша сендерге ұнайма? Ұнаса | |
| |сендерге біз электронды пошта |Иә ұнайды |
| |арқылы да суреттер мен | |
| |тапсырмалар жібердік. Біздің | |
| |суреттер мен тапсырмаларымыз |Балалар Айман мен |
| |сендерге таныс болар деп |Шолпанның тапсырмаларын|
| |ойлаймыз. Ал ендеше бәріңе |орындайды. |
| |сәттілік тілейміз! | |
| |Сәлеммен Айман-Шолпан! | |
| |Балаларды проблеманы шешуге | |
| |бағдарлау: | |
| |Таныс бол бұл біздің балабақша. |Балабақша суреттері |
| |Менің отбасым. |арқылы балабақшамен |
| |Мен кіммін, мен қандаймын, |таныстырады. |
| |өскенде кім боламын? |Отбасы мүшелерін атау. |
|2 кезең |Сергіту сәті «Көлік жүргізу» |Балалар өздері туралы |
|проблемалық-іздені|Дәрігер бізді емдейді. |айтып береді. |
|стік |Отбасында барлығы еңбек етеді. |Сергіту сәті |
| |Дүкенде кім қызмет етеді? |орындалады. |
| |Баланы қызмет үрдісіне |Дәрігердің сұрақтарына |
| |психологиялық-педагогикалық |жауап береді. |
| |сүйемелдеу: |Дүкенде нелер сатылаты |
| |Ойын: « Түрлі түсті хаттар» |туралы әңгіме |
| |Мақсаты: Балаларға түсті ажырата |құрастырап айтады. |
| |білуге және хат туралы білуге |Балалар түрлі түсті |
| |үйрету. |хаттар қиындыларын |
| | |құрастырады. |
| | | |
| | | |
| | | |
| | | |
| |Балалар қызметінің нәтижелерін | |
|3 кезең |талдау: | |
|рефлексті-түзетімд|Печкиньмен қоштасу, қорытындылау.|Балалар апайлармен |
|еуші | |пошташы Печкиньмен |
| | |қоштасады. |
Күтілетін нәтиже: Балаларға пошта қызметкерінің еңбегімен толық меңгереді.
Хат туралы түсінігі молайады.
Білу тиіс: Әрбір мамандықтың сырын ұғынуы тиіс.
«Райхан» балабақшасы
Тәрбиеші Шапхатова Салтанаттың «Толағай» тобындағы «Әлеуметтік орта» білім
беру саласы бойынша «Қоршаған ортамен таныстыру» оқу іс- әрекетінің «Сізге
хат келді» тақырыбындағы технологиялық картасы
Әдіскер: Қуанышева Э.
Тәрбиеші: Шапхатова С.
Индер 2013 жыл
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz