Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Құрметті оқушылар
Сыныбы 9 Пәні Информатика
Сабақ тақырыбы: Тармақталған алгоритмдер және таңдау командаларын
қайталау
Білімділік мақсаты: Паскаль тілінде программа құра білу дағдыларын
қалыптастыру
Тәрбиелік мақсаты: Оқушыларды ұжыммен қарым-қатынас жасауға
дағдыландыру, жауапкершілікке, тез
ойлай білуге, еңбекке,
бірлесіп жұмыстана білуге тәрбиелеу
Дамытушылық
мақсаты: Оқушылардың білімді практикада қолдана білу
дағдыларын қалыптастыру,ойлау
қабілеттерін арттыру
Сабақ міндеттері:
1 .Оқушылар өтілген тақырыптар бойынша білімдерін практикада жетілдіре
білуі керек;
2. Қарапайым өрнектерді Паскаль программалау тілінде өрнектей білуі керек ;
3. Есептерге программа құра білуі керек
3. Паскаль ортасында жұмыс жасай білуі керек
Сабақ типі: Білімді бекіту, қайталау сабағы
Сабақ түрі: Сайыс сабақ
Бағдарламалық-
дидактикалық
қамсыздандыру: ЕТ, интерактивті тақта, PowerPoint-та дайындалған
сабақ жобасы,Visual Basic-те дайындалған
электронды тест, ТurboPasсal ортасы ,
бағалау парағы
Сабақ барысы: 1. Ұйымдастыру бөлімі
а) Оқушыларды топқа бөлу ә) психологиялық
дайындық
Құрметті оқушылар! Биылғы жылы еліміздің тәуелсіздігіне 20 жыл толғалы
отыр. Елімізге деген
сүйіспеншілігімізді білдіре отырып,
отанымыздың өсіп өркендеуіне қандай
тілек айтар едік?
Топ мүшелері еліне тілегін айтады.
б)Топ жетекшілерін сайлау.
Топ жетекшілері бағалау кестесін толтырып отырады.
2. Негізгі бөлім.
Оқушылар біз бүгінгі сабағымызда Паскаль шыңына өрмелейміз. Паскаль
шыңына шығу үшін 5 белдемнен өту керек, әр белдемде тапсырмалар
жасырылған, Белдем тапсырмасын орындаған топ әр белдемге өз туын
тігеді.
«Signal» тобының туы: «Pascal» тобының туы:
. Әрбір кедергіден өткен кезде білімімізді көрсете отырып ұпай жинаймыз.
Сәт- сапар!
1 белдем «Сөзжұмбақ » деп аталады.
Әрбір жауап 10 балл
1. Real типті шама қалай аталады?
2. Егер тармақталуда else командасы болса ол қандай тармақталу деп
аталады
3. If командасының алгоритмдік тілде аталуы
4. Read операторының алгоритмдік тілде айтылуы
5. If командасынан кейін қандай сөз жазылады?
6. Айнымалының аты және ... болады?
7. -32768 бен +32768 арасындағы бүтін тип қалай аталады?
8. Char қандай шама?
2. белдем «Синонимдер» деп аталады. Тапсырмалар жауаптарының бірінші
сөзінің басқы әріптерінен құралатын сиқырлы сөзді табу арқылы белдемнен
өте аламыз.
| | |P |
| | |A |
| | |S |
| | |C |
| | |A |
| | |L |
| | |S |
| | |I |
| | |G |
| | |N |
| | |A |
| | |L |
| | | |
3 белдем «Қателер» деп аталады .
Программаға түзетулер енгізе отырып, бұл белдемді де аламыз . Бір қатені
тапқан оқушыға 10 балл
4 белдем «Сынақтар» деп аталады. Күн ыстық, тест тапсырмасының ірбір
сұрағын дұрыс тапсақ, бұл сиқырлы сөздер суға шомылыпғандай әсер қалдырады.
10 сұрақтан тұратын тест тапсырмасын орындай отырып, бұл белдемнен де
өтеміз.
5 белдемді алған топ Паскаль шыңына өз туларын тігеді.Бұл белдемнен өту
үшін ең қиын тапсырманы орындауымыз, яғни есептерге программа құра
білуіміз керек
І топ ІІ топ
20 балл
30 балл
40 балл
20 балл
30 балл
5 кедергіден өтіп жеңген топ Паскаль шыңына өз туын тігеді. Есепке
программа құрған оқушы 20 баллдан – 40 баллға дейін ұтып алды
4 оқушыдан кезектесіп тақтаға орындайды, қалған оқушылар өз орындарында
тапсырманы орындап, программаны компьютерге енгізіп есептерді шығарады.
Бағалау парағы
І топ ІІ топ
|Оқушының а.ж |І Б.|ІІ Б|ІІІ Б |ІV Б |V Б |барлығы |бағасы |
| | | | | | | | |
| | | | | | | | |
| | | | | | | | |
| | | | | | | | |
| | | | | | | | |
| | | | | | | | |
| | | | | | | | |
| | | | | | | | |
60 ұпайдан артық жинаған оқушының бағасы-5, 50 ұпайдан артық жинаған
оқушының бағасы -4, 50 ұпайдан кем жинаған оқушы – 3 бағасын алады.Бағалау
кретерийлеріне жетпеген оқушыларға үйге қосымша тапсырмалар беріледі.
Қорытынды сөз.
Үйге тапсырма. 1. 7 тақырып, 44 б 8,9,17 тапсырма 49 б 8,10 тапсырма
-----------------------
Қалған жағдайлар үшін
Шартсыз
Өту
жаңа
х2
AB
Lnx
longint
goto
new
A*B
Ln(x)
Int(x)
Sqr(x)
Cos(x)
Бүтін тип
pi
Program max;
abs(x)
Мектепте баға цифрмен белгіленеді, бағаның
цифрмен жазылған мәні бойынша атын
анықтайтын программа құр
Мыс: 2- қанағаттанарлықсыз
Sqrt(x)
cosx
Мектепте оқитын сыныптарға байланысты мектептер 1-4 сыныптар –«бастауыш
білім беретін мектеп», 1-9 сыныптар-«Негізгі білім беретін мектеп», 1-11
–«жалпы білім беретін мектеп» болып бөлінеді. Оқитын сыныбын енгізу арқылы
қандай мектеп екендігін білдіретін программа жазу керек
Мыс: 1-4 БББМ
‘
apostrof
Бір аптадағы күндердің реттік
санын енгізгенде,
сол күннің аталуы
шығатын программа құр
Мыс: 1 - дүйсенбі
Бүтін n саны берілген, сол санның m
санына қалдықсыз бөлінетінін немесе
бөлінбейтінін анықтайтын программа құр
Пернетақтадан енгізілетін санның
жұп немесе тақ екендігін
дәлелдейтін программа құр
end.
Writeln ( ‘max=,’max)
max:=a
if a>b then
else max:=b
readln(a,b);
begin
var a,b,max:real;
y:=sqrt(x)
else
end.
Writeln ( ‘y=,’y)
y:=sqr(x)
if x<0 then
readln(x);
begin
Program eseptey;
2-5 жасқа дейін балабақшада болса, 6-17 жасқа дейін мектепте оқыса, 18- 23
жасқа дейін университетте оқыса, жасының санын енгізгенде қандай кезде
екенін анықтайтын программа құру керек.
Мыс: 2-5 «балалық шақ»
Сабақ тақырыбы: Тармақталған алгоритмдер және таңдау командаларын
қайталау
Білімділік мақсаты: Паскаль тілінде программа құра білу дағдыларын
қалыптастыру
Тәрбиелік мақсаты: Оқушыларды ұжыммен қарым-қатынас жасауға
дағдыландыру, жауапкершілікке, тез
ойлай білуге, еңбекке,
бірлесіп жұмыстана білуге тәрбиелеу
Дамытушылық
мақсаты: Оқушылардың білімді практикада қолдана білу
дағдыларын қалыптастыру,ойлау
қабілеттерін арттыру
Сабақ міндеттері:
1 .Оқушылар өтілген тақырыптар бойынша білімдерін практикада жетілдіре
білуі керек;
2. Қарапайым өрнектерді Паскаль программалау тілінде өрнектей білуі керек ;
3. Есептерге программа құра білуі керек
3. Паскаль ортасында жұмыс жасай білуі керек
Сабақ типі: Білімді бекіту, қайталау сабағы
Сабақ түрі: Сайыс сабақ
Бағдарламалық-
дидактикалық
қамсыздандыру: ЕТ, интерактивті тақта, PowerPoint-та дайындалған
сабақ жобасы,Visual Basic-те дайындалған
электронды тест, ТurboPasсal ортасы ,
бағалау парағы
Сабақ барысы: 1. Ұйымдастыру бөлімі
а) Оқушыларды топқа бөлу ә) психологиялық
дайындық
Құрметті оқушылар! Биылғы жылы еліміздің тәуелсіздігіне 20 жыл толғалы
отыр. Елімізге деген
сүйіспеншілігімізді білдіре отырып,
отанымыздың өсіп өркендеуіне қандай
тілек айтар едік?
Топ мүшелері еліне тілегін айтады.
б)Топ жетекшілерін сайлау.
Топ жетекшілері бағалау кестесін толтырып отырады.
2. Негізгі бөлім.
Оқушылар біз бүгінгі сабағымызда Паскаль шыңына өрмелейміз. Паскаль
шыңына шығу үшін 5 белдемнен өту керек, әр белдемде тапсырмалар
жасырылған, Белдем тапсырмасын орындаған топ әр белдемге өз туын
тігеді.
«Signal» тобының туы: «Pascal» тобының туы:
. Әрбір кедергіден өткен кезде білімімізді көрсете отырып ұпай жинаймыз.
Сәт- сапар!
1 белдем «Сөзжұмбақ » деп аталады.
Әрбір жауап 10 балл
1. Real типті шама қалай аталады?
2. Егер тармақталуда else командасы болса ол қандай тармақталу деп
аталады
3. If командасының алгоритмдік тілде аталуы
4. Read операторының алгоритмдік тілде айтылуы
5. If командасынан кейін қандай сөз жазылады?
6. Айнымалының аты және ... болады?
7. -32768 бен +32768 арасындағы бүтін тип қалай аталады?
8. Char қандай шама?
2. белдем «Синонимдер» деп аталады. Тапсырмалар жауаптарының бірінші
сөзінің басқы әріптерінен құралатын сиқырлы сөзді табу арқылы белдемнен
өте аламыз.
| | |P |
| | |A |
| | |S |
| | |C |
| | |A |
| | |L |
| | |S |
| | |I |
| | |G |
| | |N |
| | |A |
| | |L |
| | | |
3 белдем «Қателер» деп аталады .
Программаға түзетулер енгізе отырып, бұл белдемді де аламыз . Бір қатені
тапқан оқушыға 10 балл
4 белдем «Сынақтар» деп аталады. Күн ыстық, тест тапсырмасының ірбір
сұрағын дұрыс тапсақ, бұл сиқырлы сөздер суға шомылыпғандай әсер қалдырады.
10 сұрақтан тұратын тест тапсырмасын орындай отырып, бұл белдемнен де
өтеміз.
5 белдемді алған топ Паскаль шыңына өз туларын тігеді.Бұл белдемнен өту
үшін ең қиын тапсырманы орындауымыз, яғни есептерге программа құра
білуіміз керек
І топ ІІ топ
20 балл
30 балл
40 балл
20 балл
30 балл
5 кедергіден өтіп жеңген топ Паскаль шыңына өз туын тігеді. Есепке
программа құрған оқушы 20 баллдан – 40 баллға дейін ұтып алды
4 оқушыдан кезектесіп тақтаға орындайды, қалған оқушылар өз орындарында
тапсырманы орындап, программаны компьютерге енгізіп есептерді шығарады.
Бағалау парағы
І топ ІІ топ
|Оқушының а.ж |І Б.|ІІ Б|ІІІ Б |ІV Б |V Б |барлығы |бағасы |
| | | | | | | | |
| | | | | | | | |
| | | | | | | | |
| | | | | | | | |
| | | | | | | | |
| | | | | | | | |
| | | | | | | | |
| | | | | | | | |
60 ұпайдан артық жинаған оқушының бағасы-5, 50 ұпайдан артық жинаған
оқушының бағасы -4, 50 ұпайдан кем жинаған оқушы – 3 бағасын алады.Бағалау
кретерийлеріне жетпеген оқушыларға үйге қосымша тапсырмалар беріледі.
Қорытынды сөз.
Үйге тапсырма. 1. 7 тақырып, 44 б 8,9,17 тапсырма 49 б 8,10 тапсырма
-----------------------
Қалған жағдайлар үшін
Шартсыз
Өту
жаңа
х2
AB
Lnx
longint
goto
new
A*B
Ln(x)
Int(x)
Sqr(x)
Cos(x)
Бүтін тип
pi
Program max;
abs(x)
Мектепте баға цифрмен белгіленеді, бағаның
цифрмен жазылған мәні бойынша атын
анықтайтын программа құр
Мыс: 2- қанағаттанарлықсыз
Sqrt(x)
cosx
Мектепте оқитын сыныптарға байланысты мектептер 1-4 сыныптар –«бастауыш
білім беретін мектеп», 1-9 сыныптар-«Негізгі білім беретін мектеп», 1-11
–«жалпы білім беретін мектеп» болып бөлінеді. Оқитын сыныбын енгізу арқылы
қандай мектеп екендігін білдіретін программа жазу керек
Мыс: 1-4 БББМ
‘
apostrof
Бір аптадағы күндердің реттік
санын енгізгенде,
сол күннің аталуы
шығатын программа құр
Мыс: 1 - дүйсенбі
Бүтін n саны берілген, сол санның m
санына қалдықсыз бөлінетінін немесе
бөлінбейтінін анықтайтын программа құр
Пернетақтадан енгізілетін санның
жұп немесе тақ екендігін
дәлелдейтін программа құр
end.
Writeln ( ‘max=,’max)
max:=a
if a>b then
else max:=b
readln(a,b);
begin
var a,b,max:real;
y:=sqrt(x)
else
end.
Writeln ( ‘y=,’y)
y:=sqr(x)
if x<0 then
readln(x);
begin
Program eseptey;
2-5 жасқа дейін балабақшада болса, 6-17 жасқа дейін мектепте оқыса, 18- 23
жасқа дейін университетте оқыса, жасының санын енгізгенде қандай кезде
екенін анықтайтын программа құру керек.
Мыс: 2-5 «балалық шақ»
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz