Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Бүгінгі сабағымыз ұнадыма балалар
Пәні: математика
Сабақ тақырыбы: Санның пайызын табу.
Сабақтың мақсаты:
1.Білімділік: Санның пайызын , бөлінді бойынша бөлінгіш бөлгіштің неше
процентін құрайтынын табу жолдарын үйрену, есеп шығару білім, икем
дағдыларын жетілдіру, оқушылардың алған білімдерін тереңдету, жинақтау,
жүйелеу.
2.Дамытушылық: Оқушылардың ойлау қабілетін дамыту, проценті бойынша санды
табу бөлінді бойынша бөлінгіш бөлгіштің неше процентін құрайтынын табу
формуласын пайдаланып есеп құрастырып үйрену, іскерлік дағдыларын
қалыптастыру, арттыру.
3.тәрбиелік: Алған біліміне жауапкершілікпен қарауға, өз мүмкіндігіне
сенуге тәрбиелеу.
Сабақтың типі: бекіту сабағы
Көрнекілігі: слайдтар, карточкалар, кесте
Формасы:ізденушілік,зерттеушілік,саяхат сабағы.
Сабақтың барысы
І. Ұйымдастыру
- Сәлеметсіңдер ме, балалар, сабаққа дайынсыңдар ма? Жақсы, отырамыз.
Кезекші, сыныптағы оқушылар түгел ме?
Балалар өздеріңе ұнаған түстерді таңдап алыңдар.Түс таңдап болсақ әр түс
бойынша геометриялық фигуралар құрастырыңдар. Осы фигуралар бойынша
топтарға бөлінеміз. Бүгінгі сабағымызды пайыз арқылы бағалайтын боламыз.
Қай топ есепті бірінші болып орындаса сол топқа 25 %,2-ші болып орындаған
топқа 20%, 3-ші болып орындаған топқа10% , ең соңында орындаған топқа 5%,
есебі дұрыс болмай қалған топқа 0% беріп отырамын.
ІІ.Мақсат қою. Пайыз жайлы білімдерін тереңдету.
ІІІ.Бекіту кезеңі.
Бүгінгі сабағымыз саяхат сабақ. Саяхатқа шығуға дайынбызба?Саяхатқа
шықпастан бұрын «Ой толғау» жүргіземіз.Бұл жерде 5 пайыздан оқушылардың
қолдарына беретін боламын.
|3% | |0,1 |
|7% | | |
|10% | |0,03 |
|20% | |0,5 |
|25% | | |
|50% | |1 |
|75% | | |
|100% | | |
|142% | |1,42 |
Біз Бақбақты ауылына саяхатқа шығамыз.
Біздің ауылда 4 үлкен мекеме бар.Біз сіздермен зерттеу жүргіземіз.Бұл
зерттеулер арқылы Бақ-бақты ауылымен танысамыз.Сіздер 4 топқа бөлініп
отырғандықтан үшбұрыштар тобы әкімшіліктің мәселесін,төртбұрыштар тобы бала-
бақша мәселесін,шаршы тобы емхананың және шеңбер тобы оқушылар мәселесін
шешетін боласыңдар.
І бөлім. Әр топқа әр түрлі есептер беріледі.
1.Емханаға барлығы 400 қорап дәрумен әкелінді, оның 40% мектепке берілді.
Дәрумендердің қанша қорабы мектепке бірілген.
2. Әкімшіліктен мектепті көгалдандыруға көшеттің 25%- ы бөлінді. 600
көшеттің қаншасы мектепкеберілді.
3.Біздің бала-бақшамызда 120 бала бар. ”Қарлығаш” тобында барлық баланың
25 % -ы бар.
”Қарлығаш” тобынан қанша бала, біздің мектебімізге 1 сыныпқа келеді
4.Ерлан флэшкасының 50 % өлең жазды. 3 гегабайт флэшкада қанша бос орын
қалды?
Жауаптары.
1) қорап
2)150 көшет
3)30 бала 1 сынпқа барады.
4) 1,5 гегабайт
ІІ бөлім.
есептер.
1)Мектепте барлығы 130 адам жұмыс істейді.Оның 70%-і мұғалімдер.Мұғалімдер
саны қанша?
2)Мектепте барлығы 130 адам жұмыс істейді.Оның 30%-ы тазалықшылар
құрайды.Барлық жұмысшылардың қаншасы тазалықшылар.
3)Мектепте барлығы 830 адам бар, Оның 80%-ы оқушылар.Мектепте қанша
оқушылар бар?
4)Мектепте 100 мұғалім жұмыс істейді.Оның 5%-ы математика пәнінің
мұғалімдері. Мектепте қанша математика пәнінің мұғалімдері бар?
12слайд.Жауаптары
1) 91 мұғалім
2) 39 тазалықшы
3) 684 оқушы
4) 5 математика пәнінің мұғалімі
Бағалап отыру керек
ІІІ бөлім. Қазақша,орысша,кәрісше музыкасынан үзінді.
Есептер.
Мектепте барлығы 700 оқушы бар. Оның 70 %-ы қазақ ұлт өкілдері,20%-ы
орыстар,4%-ы кәрістер, 6%-ы өзге ұлт өкілдері.Мектептегі
қазақ,орыс,кәріс,өзге ұлт балалар санын табыңдар.
Жауаптары.
Қазақтар: Орыстар:
Кәрістер: Өзге ұлт өкілдері:
IV бөлім. Қорытындылау
Көрдіңдерма балалар біздің мектеп көп ұлтты мектеп. Мұны мен сіздерге
неліктен айтып жатырмын?Бұл есеп сіздерге бекер берілген жоқ. 1 мамыр
қандай мейрам екенін кім айтады?
Бірінші мамыр – бірліктің ерекше мерекесі. Еліміздегі татулық пен
бірліктің басқаға емес, ең алдымен қазақтың өзіне керектігін жақында өткен
Қазақстан халқы Ассамблеясында Мемлекет басшысы тағы бір мәрте назар
аударған еді. «Ассамблеяның ең басты міндеті еліміздегі қоғамдық келісім
болып саналады. Ал ұлтаралық татулық мәселесі Ассамблеяның сан қырлы
қызметінің бір парасы ғана. Қазақстандағы қоғамдық келісімнің алдымен
қазақтың келісімі екенін мықтап есте ұстағанымыз абзал. Татулық пен
тұрақтылық ел иесі ретінде ең алдымен қазаққа керек», – деген еді Н.
Назарбаев. Осыны есте ұстаған абзалырақ. Түптеп келгенде, 1 Мамыр мерекесі
елдің бірлігін одан сайын нықтап, сол арқылы қазақтың тірлігінің берекелі
болуына жол ашсын деп тілейік!
Балалар Бақбақты ауылымен кішкене болсада таныс болдыңдарма? Қалай
ойлайсыздар бізге пайыз керек па?Қай мекемені қарастырсақта сол пайызды
қолдандық. Сол пайыз қалай пайда болғанын,қалай шыққанын кім айтады?(Оқушы
пайыз жайлы айтады.Көрдіңдерма балалар ол алыстағы Римнен,Индиядан қай
ғасырдада шықсада қазіргі күнде пайызды қолданамыз.
16 слайд. Бағалау,үйге тапсырма:Пайызға байланысты есептер құрастыру,А4
форматына сөзжұмбақ құрастырып келу.
Рефлекция.Бүгінгі сабағымыз ұнадыма балалар?Бүгінгі сабағымыз несімен, қай
кезеңі ұнады соларды жазып тақтаға жазыңдар.
Сабақ тақырыбы: Санның пайызын табу.
Сабақтың мақсаты:
1.Білімділік: Санның пайызын , бөлінді бойынша бөлінгіш бөлгіштің неше
процентін құрайтынын табу жолдарын үйрену, есеп шығару білім, икем
дағдыларын жетілдіру, оқушылардың алған білімдерін тереңдету, жинақтау,
жүйелеу.
2.Дамытушылық: Оқушылардың ойлау қабілетін дамыту, проценті бойынша санды
табу бөлінді бойынша бөлінгіш бөлгіштің неше процентін құрайтынын табу
формуласын пайдаланып есеп құрастырып үйрену, іскерлік дағдыларын
қалыптастыру, арттыру.
3.тәрбиелік: Алған біліміне жауапкершілікпен қарауға, өз мүмкіндігіне
сенуге тәрбиелеу.
Сабақтың типі: бекіту сабағы
Көрнекілігі: слайдтар, карточкалар, кесте
Формасы:ізденушілік,зерттеушілік,саяхат сабағы.
Сабақтың барысы
І. Ұйымдастыру
- Сәлеметсіңдер ме, балалар, сабаққа дайынсыңдар ма? Жақсы, отырамыз.
Кезекші, сыныптағы оқушылар түгел ме?
Балалар өздеріңе ұнаған түстерді таңдап алыңдар.Түс таңдап болсақ әр түс
бойынша геометриялық фигуралар құрастырыңдар. Осы фигуралар бойынша
топтарға бөлінеміз. Бүгінгі сабағымызды пайыз арқылы бағалайтын боламыз.
Қай топ есепті бірінші болып орындаса сол топқа 25 %,2-ші болып орындаған
топқа 20%, 3-ші болып орындаған топқа10% , ең соңында орындаған топқа 5%,
есебі дұрыс болмай қалған топқа 0% беріп отырамын.
ІІ.Мақсат қою. Пайыз жайлы білімдерін тереңдету.
ІІІ.Бекіту кезеңі.
Бүгінгі сабағымыз саяхат сабақ. Саяхатқа шығуға дайынбызба?Саяхатқа
шықпастан бұрын «Ой толғау» жүргіземіз.Бұл жерде 5 пайыздан оқушылардың
қолдарына беретін боламын.
|3% | |0,1 |
|7% | | |
|10% | |0,03 |
|20% | |0,5 |
|25% | | |
|50% | |1 |
|75% | | |
|100% | | |
|142% | |1,42 |
Біз Бақбақты ауылына саяхатқа шығамыз.
Біздің ауылда 4 үлкен мекеме бар.Біз сіздермен зерттеу жүргіземіз.Бұл
зерттеулер арқылы Бақ-бақты ауылымен танысамыз.Сіздер 4 топқа бөлініп
отырғандықтан үшбұрыштар тобы әкімшіліктің мәселесін,төртбұрыштар тобы бала-
бақша мәселесін,шаршы тобы емхананың және шеңбер тобы оқушылар мәселесін
шешетін боласыңдар.
І бөлім. Әр топқа әр түрлі есептер беріледі.
1.Емханаға барлығы 400 қорап дәрумен әкелінді, оның 40% мектепке берілді.
Дәрумендердің қанша қорабы мектепке бірілген.
2. Әкімшіліктен мектепті көгалдандыруға көшеттің 25%- ы бөлінді. 600
көшеттің қаншасы мектепкеберілді.
3.Біздің бала-бақшамызда 120 бала бар. ”Қарлығаш” тобында барлық баланың
25 % -ы бар.
”Қарлығаш” тобынан қанша бала, біздің мектебімізге 1 сыныпқа келеді
4.Ерлан флэшкасының 50 % өлең жазды. 3 гегабайт флэшкада қанша бос орын
қалды?
Жауаптары.
1) қорап
2)150 көшет
3)30 бала 1 сынпқа барады.
4) 1,5 гегабайт
ІІ бөлім.
есептер.
1)Мектепте барлығы 130 адам жұмыс істейді.Оның 70%-і мұғалімдер.Мұғалімдер
саны қанша?
2)Мектепте барлығы 130 адам жұмыс істейді.Оның 30%-ы тазалықшылар
құрайды.Барлық жұмысшылардың қаншасы тазалықшылар.
3)Мектепте барлығы 830 адам бар, Оның 80%-ы оқушылар.Мектепте қанша
оқушылар бар?
4)Мектепте 100 мұғалім жұмыс істейді.Оның 5%-ы математика пәнінің
мұғалімдері. Мектепте қанша математика пәнінің мұғалімдері бар?
12слайд.Жауаптары
1) 91 мұғалім
2) 39 тазалықшы
3) 684 оқушы
4) 5 математика пәнінің мұғалімі
Бағалап отыру керек
ІІІ бөлім. Қазақша,орысша,кәрісше музыкасынан үзінді.
Есептер.
Мектепте барлығы 700 оқушы бар. Оның 70 %-ы қазақ ұлт өкілдері,20%-ы
орыстар,4%-ы кәрістер, 6%-ы өзге ұлт өкілдері.Мектептегі
қазақ,орыс,кәріс,өзге ұлт балалар санын табыңдар.
Жауаптары.
Қазақтар: Орыстар:
Кәрістер: Өзге ұлт өкілдері:
IV бөлім. Қорытындылау
Көрдіңдерма балалар біздің мектеп көп ұлтты мектеп. Мұны мен сіздерге
неліктен айтып жатырмын?Бұл есеп сіздерге бекер берілген жоқ. 1 мамыр
қандай мейрам екенін кім айтады?
Бірінші мамыр – бірліктің ерекше мерекесі. Еліміздегі татулық пен
бірліктің басқаға емес, ең алдымен қазақтың өзіне керектігін жақында өткен
Қазақстан халқы Ассамблеясында Мемлекет басшысы тағы бір мәрте назар
аударған еді. «Ассамблеяның ең басты міндеті еліміздегі қоғамдық келісім
болып саналады. Ал ұлтаралық татулық мәселесі Ассамблеяның сан қырлы
қызметінің бір парасы ғана. Қазақстандағы қоғамдық келісімнің алдымен
қазақтың келісімі екенін мықтап есте ұстағанымыз абзал. Татулық пен
тұрақтылық ел иесі ретінде ең алдымен қазаққа керек», – деген еді Н.
Назарбаев. Осыны есте ұстаған абзалырақ. Түптеп келгенде, 1 Мамыр мерекесі
елдің бірлігін одан сайын нықтап, сол арқылы қазақтың тірлігінің берекелі
болуына жол ашсын деп тілейік!
Балалар Бақбақты ауылымен кішкене болсада таныс болдыңдарма? Қалай
ойлайсыздар бізге пайыз керек па?Қай мекемені қарастырсақта сол пайызды
қолдандық. Сол пайыз қалай пайда болғанын,қалай шыққанын кім айтады?(Оқушы
пайыз жайлы айтады.Көрдіңдерма балалар ол алыстағы Римнен,Индиядан қай
ғасырдада шықсада қазіргі күнде пайызды қолданамыз.
16 слайд. Бағалау,үйге тапсырма:Пайызға байланысты есептер құрастыру,А4
форматына сөзжұмбақ құрастырып келу.
Рефлекция.Бүгінгі сабағымыз ұнадыма балалар?Бүгінгі сабағымыз несімен, қай
кезеңі ұнады соларды жазып тақтаға жазыңдар.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz