Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Қала тұрғындары

Сабақтың тақырыбы: Жартылай көшпелі және отырықшы мәдениеттердің өзара
әсері
Сабақтың мақсаты:

Білімділігі: Түрік тілдес халықтар мәдениетінің даму ерекшеліктері және
халықтардың өзара туысқандық қарым – қатынастарына әсері мен ықпалы туралы
баяндау

Дамытушылығы:Ғасырлар бойы қалыптасып, күнделікті өмір тәжірибесінен өтіп,
халқымыздың ұлттық мәдениетінің бастау бұлағына айналған ерте орта
ғасырдағы түркі мәдениетін айта отырып , оқушылардың шығармашылық қабілетін
дамыту

Тәрбиелігі: Түркі тілдес халықтардың мәдениеті, тыныс – тіршілігі,
тұрмысын, салт –дәстүрін сақтауға, адамгершілікке, имандылыққа тәрбиелеу

Сабақтың әдісі: дискуссиялық өрнектеу әдісі

Сабақтың түрі: кестемен жұмыс

Сабақтың көрнекілігі: слайд , Ұлы
Жібек жолының картасы, кесте, қазақтың шаруашылық құралдары, Отырар
қаласының құмыра ыдыстары

Сабақтың барысы: І Ұйымдастыру кезеңі:

Балалармен амандасып ,құрал –жабдықтарын дайындау

ІІ Үй тапсырмасын сұрау

Өткен сабақта оқушылар қимақ қағанаты тарихымен танысып , осы кезеңнің даму
жүйесі жайлы жалпы білім алды.Өткен сабаққа қысқаша шолу жасай отырып,
кесте арқылы оқушылардың білімін тексеру

|Мемлекет атауы |Өмір сүрген уақыты |
| | |

Жартылай көшпелі материалдық мәдениет

Кесте №2

|Немен |Қандай үйлерде |Археологиялық жұмыстар |
|айналысты? |тұрды? | |
| | | |

Қала мен дала тұрғындарының мәдениеті Кесте №3

|Қала тұрғындары |Дала тұрғындары |
| | |

«Тұлғаны таны»

Бұл кім?

Қай уақыттарды өмір сүрген?

Бұл адам туралы не білесің?

Бұл тарихи тұлғаның Қазақстанға қандай қатысы бар?

VII .Қорытынды:

Дискуссиялық өрнек әдісі:
келіспеймін Келсемін
келіспеймін

1.Малды қолға үйрету орта тас ғасырында кездеседі

2.Түріктер асыл тастармен металды батыс елдерінен әкелді

3.Қалалардың құрылысы үш бөліктен жасалған

4.Қыш құмыра жасау өнері қала тұрғындарында жақсы дамыған

5.Таразы қаласынан Қытайлар ақша шығарды

6.Оқшантайға пышақ пен қайрақ салған

7.VI-ІХ ғасырларда Оңтүстік Қазақстанда мәдениет дамыды

8.Тез жиналып, тез тігілетін киіз үй тастан, шикі кірпіштен жасалды

9. Қаланың үшінші бөлігінде егіншілер, кедейлер тұрды

Бағалау : сабаққа жақсы араласып отырған оқушыларды бағалау

Үйге тапсрма: Картамен жұмыс жасау

Мәтінді оқу, сауданың дамуы мен ақшаның шығуы туралы

-----------------------
Тас
ғасыры

Қола дәуірі

Мал ұзақ жайлымдарда бағылды, бұл малдың қоңдылығын арттыруға және мал
басының көбеюіне әсерін тигізді

Мал үй жанынан онша ұзаққа шығарылмай бағылды

Темір дәуірі

Көшпелі

мал шаруашылығы

Жартылай көшпелі мал шаруашылығы

Жартылай отырықшы мал өсіру

Үшінші бөлікте сыртынан қоршай орналасқан егіншілер , кедейлер тұрады

Екінші дәрежелі үйлерде тұрмысы орташа қалыптағы қала тұрғындары, қолөнер
шеберлер тұрады

Бұл қаланың орталық бөлігінде бай-шонжарлар тұрады

Ұқсас жұмыстар
Тақырыпты оқып, мазмұндау
Жаса, жайна, ару Астана
Бір орталықтанған монархиялардың құрылуы.Орталықтанған монархиялық мемлекеттердің қажеттілігі
Шаруашылықтағы даму
Ғылым мен білім
Геометриялық пішіндердің ғажайып елі
Мұғаліммен мин
Мынау Астана қаласының қай жері
Ауыл қала
Тың жерлерді игеру Қазақстанның ауыл шаруашылығына жағымды әсер етті
Пәндер