Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Қала тұрғындары
Сабақтың тақырыбы: Жартылай көшпелі және отырықшы мәдениеттердің өзара
әсері
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: Түрік тілдес халықтар мәдениетінің даму ерекшеліктері және
халықтардың өзара туысқандық қарым – қатынастарына әсері мен ықпалы туралы
баяндау
Дамытушылығы:Ғасырлар бойы қалыптасып, күнделікті өмір тәжірибесінен өтіп,
халқымыздың ұлттық мәдениетінің бастау бұлағына айналған ерте орта
ғасырдағы түркі мәдениетін айта отырып , оқушылардың шығармашылық қабілетін
дамыту
Тәрбиелігі: Түркі тілдес халықтардың мәдениеті, тыныс – тіршілігі,
тұрмысын, салт –дәстүрін сақтауға, адамгершілікке, имандылыққа тәрбиелеу
Сабақтың әдісі: дискуссиялық өрнектеу әдісі
Сабақтың түрі: кестемен жұмыс
Сабақтың көрнекілігі: слайд , Ұлы
Жібек жолының картасы, кесте, қазақтың шаруашылық құралдары, Отырар
қаласының құмыра ыдыстары
Сабақтың барысы: І Ұйымдастыру кезеңі:
Балалармен амандасып ,құрал –жабдықтарын дайындау
ІІ Үй тапсырмасын сұрау
Өткен сабақта оқушылар қимақ қағанаты тарихымен танысып , осы кезеңнің даму
жүйесі жайлы жалпы білім алды.Өткен сабаққа қысқаша шолу жасай отырып,
кесте арқылы оқушылардың білімін тексеру
|Мемлекет атауы |Өмір сүрген уақыты |
| | |
Жартылай көшпелі материалдық мәдениет
Кесте №2
|Немен |Қандай үйлерде |Археологиялық жұмыстар |
|айналысты? |тұрды? | |
| | | |
Қала мен дала тұрғындарының мәдениеті Кесте №3
|Қала тұрғындары |Дала тұрғындары |
| | |
«Тұлғаны таны»
Бұл кім?
Қай уақыттарды өмір сүрген?
Бұл адам туралы не білесің?
Бұл тарихи тұлғаның Қазақстанға қандай қатысы бар?
VII .Қорытынды:
Дискуссиялық өрнек әдісі:
келіспеймін Келсемін
келіспеймін
1.Малды қолға үйрету орта тас ғасырында кездеседі
2.Түріктер асыл тастармен металды батыс елдерінен әкелді
3.Қалалардың құрылысы үш бөліктен жасалған
4.Қыш құмыра жасау өнері қала тұрғындарында жақсы дамыған
5.Таразы қаласынан Қытайлар ақша шығарды
6.Оқшантайға пышақ пен қайрақ салған
7.VI-ІХ ғасырларда Оңтүстік Қазақстанда мәдениет дамыды
8.Тез жиналып, тез тігілетін киіз үй тастан, шикі кірпіштен жасалды
9. Қаланың үшінші бөлігінде егіншілер, кедейлер тұрды
Бағалау : сабаққа жақсы араласып отырған оқушыларды бағалау
Үйге тапсрма: Картамен жұмыс жасау
Мәтінді оқу, сауданың дамуы мен ақшаның шығуы туралы
-----------------------
Тас
ғасыры
Қола дәуірі
Мал ұзақ жайлымдарда бағылды, бұл малдың қоңдылығын арттыруға және мал
басының көбеюіне әсерін тигізді
Мал үй жанынан онша ұзаққа шығарылмай бағылды
Темір дәуірі
Көшпелі
мал шаруашылығы
Жартылай көшпелі мал шаруашылығы
Жартылай отырықшы мал өсіру
Үшінші бөлікте сыртынан қоршай орналасқан егіншілер , кедейлер тұрады
Екінші дәрежелі үйлерде тұрмысы орташа қалыптағы қала тұрғындары, қолөнер
шеберлер тұрады
Бұл қаланың орталық бөлігінде бай-шонжарлар тұрады
әсері
Сабақтың мақсаты:
Білімділігі: Түрік тілдес халықтар мәдениетінің даму ерекшеліктері және
халықтардың өзара туысқандық қарым – қатынастарына әсері мен ықпалы туралы
баяндау
Дамытушылығы:Ғасырлар бойы қалыптасып, күнделікті өмір тәжірибесінен өтіп,
халқымыздың ұлттық мәдениетінің бастау бұлағына айналған ерте орта
ғасырдағы түркі мәдениетін айта отырып , оқушылардың шығармашылық қабілетін
дамыту
Тәрбиелігі: Түркі тілдес халықтардың мәдениеті, тыныс – тіршілігі,
тұрмысын, салт –дәстүрін сақтауға, адамгершілікке, имандылыққа тәрбиелеу
Сабақтың әдісі: дискуссиялық өрнектеу әдісі
Сабақтың түрі: кестемен жұмыс
Сабақтың көрнекілігі: слайд , Ұлы
Жібек жолының картасы, кесте, қазақтың шаруашылық құралдары, Отырар
қаласының құмыра ыдыстары
Сабақтың барысы: І Ұйымдастыру кезеңі:
Балалармен амандасып ,құрал –жабдықтарын дайындау
ІІ Үй тапсырмасын сұрау
Өткен сабақта оқушылар қимақ қағанаты тарихымен танысып , осы кезеңнің даму
жүйесі жайлы жалпы білім алды.Өткен сабаққа қысқаша шолу жасай отырып,
кесте арқылы оқушылардың білімін тексеру
|Мемлекет атауы |Өмір сүрген уақыты |
| | |
Жартылай көшпелі материалдық мәдениет
Кесте №2
|Немен |Қандай үйлерде |Археологиялық жұмыстар |
|айналысты? |тұрды? | |
| | | |
Қала мен дала тұрғындарының мәдениеті Кесте №3
|Қала тұрғындары |Дала тұрғындары |
| | |
«Тұлғаны таны»
Бұл кім?
Қай уақыттарды өмір сүрген?
Бұл адам туралы не білесің?
Бұл тарихи тұлғаның Қазақстанға қандай қатысы бар?
VII .Қорытынды:
Дискуссиялық өрнек әдісі:
келіспеймін Келсемін
келіспеймін
1.Малды қолға үйрету орта тас ғасырында кездеседі
2.Түріктер асыл тастармен металды батыс елдерінен әкелді
3.Қалалардың құрылысы үш бөліктен жасалған
4.Қыш құмыра жасау өнері қала тұрғындарында жақсы дамыған
5.Таразы қаласынан Қытайлар ақша шығарды
6.Оқшантайға пышақ пен қайрақ салған
7.VI-ІХ ғасырларда Оңтүстік Қазақстанда мәдениет дамыды
8.Тез жиналып, тез тігілетін киіз үй тастан, шикі кірпіштен жасалды
9. Қаланың үшінші бөлігінде егіншілер, кедейлер тұрды
Бағалау : сабаққа жақсы араласып отырған оқушыларды бағалау
Үйге тапсрма: Картамен жұмыс жасау
Мәтінді оқу, сауданың дамуы мен ақшаның шығуы туралы
-----------------------
Тас
ғасыры
Қола дәуірі
Мал ұзақ жайлымдарда бағылды, бұл малдың қоңдылығын арттыруға және мал
басының көбеюіне әсерін тигізді
Мал үй жанынан онша ұзаққа шығарылмай бағылды
Темір дәуірі
Көшпелі
мал шаруашылығы
Жартылай көшпелі мал шаруашылығы
Жартылай отырықшы мал өсіру
Үшінші бөлікте сыртынан қоршай орналасқан егіншілер , кедейлер тұрады
Екінші дәрежелі үйлерде тұрмысы орташа қалыптағы қала тұрғындары, қолөнер
шеберлер тұрады
Бұл қаланың орталық бөлігінде бай-шонжарлар тұрады
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz