Мұхитарал қайда

Қазақ тілі пәнінің мұғалімі: Кимадиева Сауле Советхановна

Қысқа мерзімді сабақ жоспары

Қазақ тілі пәнінің мұғалімі: Кимадиева Сауле СоветхановнаҚысқа мерзімді сабақ жоспары: Мерзімі: 16. 01. 2014ж
Қазақ тілі сабағы 2 - сынып ( 6-8 жас)
Қазақ тілі пәнінің мұғалімі: Кимадиева Сауле СоветхановнаҚысқа мерзімді сабақ жоспары: Сабақтың тақырыбы:
Мұхитаралда
Қазақ тілі пәнінің мұғалімі: Кимадиева Сауле СоветхановнаҚысқа мерзімді сабақ жоспары: Сілтеме:
Тақырыпты - күнтізбелі жоспар, сабақ жоспары. «Қазақ тілі» оқулығы. Қайырбекова. А. Алматы «Атамұра» - 2013 жыл
Қазақ тілі пәнінің мұғалімі: Кимадиева Сауле СоветхановнаҚысқа мерзімді сабақ жоспары: Жалпы мақсаты:

Білімділік: Мұхитарал туралы айта білуге үйрету. Алдыңғы сабақта алған білімдерін жаңғырту. Сөйлеу әрекетіне жетелейтін тіл бірліктерін қолдану арқылы тілдесім әрекетіне баулу.

Дамытушылық: осы тақырып төңірегінде сөйлей білу, ойын жеткізе алу қабілетін дамыту.

Тәрбиелік: Отанға деген сенім, сүйіспеншілік қалыптастыру. Дұрыс демала білуге баулу.

Қазақ тілі пәнінің мұғалімі: Кимадиева Сауле СоветхановнаҚысқа мерзімді сабақ жоспары: Сабақтың көрнекілігі (ресурстар) :
Үлестірме қағаздар, оқулық, карточкалар, бағалау парақтары, слайдты презентация, стикерлер
Қазақ тілі пәнінің мұғалімі: Кимадиева Сауле СоветхановнаҚысқа мерзімді сабақ жоспары: Әдіс - тәсілдер:
Ұжымдық жұмыс, топтық жұмыс, диалог, сыни ойлау тұрғысынан ойлауға үйрету элементтері.
Қазақ тілі пәнінің мұғалімі: Кимадиева Сауле СоветхановнаҚысқа мерзімді сабақ жоспары: Оқыту нәтижесі:
«Мұхитарал» тақырыбы төңірегінде сөйлей біледі.
Қазақ тілі пәнінің мұғалімі: Кимадиева Сауле СоветхановнаҚысқа мерзімді сабақ жоспары: Түйінді идеялар:
Тақырып барысында кездесетін мұхитарал жайлы мағлұматтар мен мәліметтерді мұғалімнен, бір-бірінен есту арқылы үйренеді;
Қазақ тілі пәнінің мұғалімі: Кимадиева Сауле СоветхановнаҚысқа мерзімді сабақ жоспары: Сабаққа дайындық:

Мұғалімнің әрекеті

Деятельность учителя

Оқушылардың әрекеті

Деятельность ученика

Қазақ тілі пәнінің мұғалімі: Кимадиева Сауле СоветхановнаҚысқа мерзімді сабақ жоспары:

Ұйымдастыру кезеңі

Достық қарым-қатынас, түсіністік.

1. Сәлемдесу, түгендеу,

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру.

Балалар орындарынан тұрып, амандасады. Әнұран орындайды.

Бір-біріне жақсы көңіл күй тілейді.

Қазақ тілі пәнінің мұғалімі: Кимадиева Сауле СоветхановнаҚысқа мерзімді сабақ жоспары:

Тіл жаттықтыру

(тілдік ортаға ену)

Ой қозғау

(погружение в тему)

Рефлексия

Бағалау

-Бүгін қай күн?

-Аптаның қай күні?

Қазақ тілі алфавитінде неше әріп бар?

Қазақ тіліне тән әріптер қанша?

Оларды атаңдар, мысал келтіріңдер?

Үйге не берілді?

Думан деген не?

Думанде не бар?

Сөздік диктант (мұғалім орысша оқиды)

Сказочный городок, океанариум, осьминог, кафе, открылся, черепаха, рыба, интересно, выстовочная площадка.

Тақтаға қазақша аудармасын шығарады.

Әр оқушының жауабына стикер таратып, сабақ соңында бағалайды

Жаңа сөздерді тақтаға жазады, оқиды

Мұхитарал туралы орысша айтып береді: Океанариум состоит из большого главного резервуара и двух выставочных отсеков с одиннадцатью резервуарами различных размеров. Самая интересная часть Океанариума - главный резервуар, на дне которого находится туннель, достигающий в длину - 70 метров и сделанный из чистейшего акрила в 7 см толщиной. По этому подводному туннелю вы будете идти, словно находясь на морском дне, в нескольких сантиметрах от хищных акул! В выставочных резервуарах Вы можете увидеть индивидуальные разновидности ихтиофауны и получить исчерпывающую информацию от гидов об уникальных рыбах и морских животных. Посетители могут наблюдать, к примеру, за процессом кормления морских питомцев. Два раза в день водолазы специально погружаются в воду, чтобы продемонстрировать интересный и опаснейший трюк, приводящий в восторг всех очевидцев, под названием «кормление акул».

Мұхитарал туралы видео көрсетеді.

1-тапсырма (диск)

Сергіту сәті

2-тапсырма Біліп ал

№2 жазу дәптерінде жұмыс

Жұмбақ жасырады.

Сабақта не туралы білдік?

Мұхитарал қайда?

Мұхитарал - қандай кешен?

Мұхитаралға барғың келе ме?

Стикерлерді санап бағалайды.

Балалардың жауаптары.

Оқушылар қазақша жазады

Ертегі қалашығы, мұхитарал, сегізаяқ, дәмхана, ашылды, тасбақа, балық, қызық, көрме алаңы.

Оқушылар тексереді, өздерін бағалайды.

Жаңа сөздерді оқиды, сөздік дәптерлеріне жазып алады, ауызша сөз тіркесін, сөйлем құрайды.

Оқушылар мәнерлеп оқып, аударады.

Оқушылар оқып, біледі.

3 - тапсырма өлеңді мәнерлеп оқиды (қатар бойынша жарыс)

Жұмбақты шешеді

Қазақ тілі пәнінің мұғалімі: Кимадиева Сауле СоветхановнаҚысқа мерзімді сабақ жоспары: Қосымша тапсырма:
Сөздік жаттау. №2 жазу дәптері
Қазақ тілі пәнінің мұғалімі: Кимадиева Сауле СоветхановнаҚысқа мерзімді сабақ жоспары: Қосымша оқу:
Өлеңді оқу «Мұхитарал»
Қазақ тілі пәнінің мұғалімі: Кимадиева Сауле СоветхановнаҚысқа мерзімді сабақ жоспары:

Ұқсас жұмыстар
Тақырып Сан есімнен өткенді қайталау
Ағаштар неге ашуланды? 4 сынып, ана тілі
Қайсысы сөйлем
Астана-менің көзіммен
Жаса, жайна, ару Астана
Үшінші астанасы қай қала
Жемістер
Екінші дүниежүзілік соғыс жайлы ақпарат
Кім болғым келеді?(2 сынып әдебиеттік оқу ашық сабақ)
Сайқымазақпен ойындар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz