Мұхитарал қайда

|Қазақ тілі пәнінің мұғалімі: Кимадиева Сауле Советхановна |
|Қысқа мерзімді сабақ жоспары |
|Мерзімі: |Қазақ тілі сабағы 2 – сынып ( 6-8 жас) |
|16.01.2014ж | |
|Сабақтың тақырыбы: |Мұхитаралда |
|Сілтеме: |Тақырыпты – күнтізбелі жоспар, сабақ жоспары.«Қазақ тілі» |
| |оқулығы. Қайырбекова. А. Алматы «Атамұра» – 2013 жыл |
|Жалпы мақсаты: |Білімділік: Мұхитарал туралы айта білуге үйрету. Алдыңғы сабақта |
| |алған білімдерін жаңғырту.Сөйлеу әрекетіне жетелейтін тіл |
| |бірліктерін қолдану арқылы тілдесім әрекетіне баулу. |
| |Дамытушылық: осы тақырып төңірегінде сөйлей білу, ойын жеткізе |
| |алу қабілетін дамыту. |
| |Тәрбиелік: Отанға деген сенім, сүйіспеншілік қалыптастыру. Дұрыс |
| |демала білуге баулу. |
|Сабақтың |Үлестірме қағаздар, оқулық,карточкалар,бағалау парақтары,слайдты |
|көрнекілігі |презентация, стикерлер |
|(ресурстар): | |
|Әдіс – тәсілдер: |Ұжымдық жұмыс, топтық жұмыс,диалог, сыни ойлау тұрғысынан ойлауға|
| |үйрету элементтері. |
|Оқыту нәтижесі: |«Мұхитарал» тақырыбы төңірегінде сөйлей біледі. |
|Түйінді идеялар: |Тақырып барысында кездесетін мұхитарал жайлы мағлұматтар мен |
| |мәліметтерді мұғалімнен, бір-бірінен есту арқылы үйренеді; |
|Сабаққа дайындық: |Мұғалімнің әрекеті |Оқушылардың әрекеті |
| |Деятельность учителя |Деятельность ученика |
|Ұйымдастыру кезеңі |1.Сәлемдесу, түгендеу, |Балалар орындарынан тұрып, |
|Достық |Ынтымақтастық атмосферасын |амандасады. Әнұран орындайды. |
|қарым-қатынас,түсін|қалыптастыру. |Бір-біріне жақсы көңіл күй |
|істік. | |тілейді. |
|Тіл жаттықтыру |-Бүгін қай күн? | |
|(тілдік ортаға ену)|-Аптаның қай күні? |Балалардың жауаптары. |
| |Қазақ тілі алфавитінде неше әріп| |
| |бар? | |
| |Қазақ тіліне тән әріптер қанша? | |
| |Оларды атаңдар, мысал |Оқушылар қазақша жазады |
| |келтіріңдер? |Ертегі қалашығы, мұхитарал, |
| |Үйге не берілді? |сегізаяқ, дәмхана, ашылды, |
| |Думан деген не? |тасбақа, балық, қызық, көрме |
| |Думанде не бар? |алаңы. |
| |Сөздік диктант (мұғалім орысша | |
|Ой қозғау |оқиды) | |
|(погружение в тему)|Сказочный городок, океанариум, |Оқушылар тексереді, өздерін |
| |осьминог, кафе, открылся, |бағалайды. |
| |черепаха, рыба, интересно, |Жаңа сөздерді оқиды, сөздік |
| |выстовочная площадка. |дәптерлеріне жазып алады, ауызша|
| |Тақтаға қазақша аудармасын |сөз тіркесін, сөйлем құрайды. |
| |шығарады. | |
| |Әр оқушының жауабына стикер | |
| |таратып, сабақ соңында бағалайды| |
| |Жаңа сөздерді тақтаға жазады, | |
| |оқиды | |
| |Мұхитарал туралы орысша айтып | |
| |береді: Океанариум состоит из | |
| |большого главного резервуара и | |
| |двух выставочных отсеков с | |
| |одиннадцатью резервуарами | |
| |различных размеров. Самая | |
| |интересная часть Океанариума - | |
| |главный резервуар, на дне | |
|Рефлексия |которого находится туннель, | |
| |достигающий в длину - 70 метров | |
|Бағалау |и сделанный из чистейшего акрила|Оқушылар мәнерлеп оқып, |
| |в 7 см толщиной. По этому |аударады. |
| |подводному туннелю вы будете |Оқушылар оқып, біледі. |
| |идти, словно находясь на морском|3 – тапсырма өлеңді мәнерлеп |
| |дне, в нескольких сантиметрах от|оқиды (қатар бойынша жарыс) |
| |хищных акул! В выставочных |Жұмбақты шешеді |
| |резервуарах Вы можете увидеть | |
| |индивидуальные разновидности | |
| |ихтиофауны и получить | |
| |исчерпывающую информацию от | |
| |гидов об уникальных рыбах и | |
| |морских животных. Посетители | |
| |могут наблюдать, к примеру, за | |
| |процессом кормления морских | |
| |питомцев. Два раза в день | |
| |водолазы специально погружаются | |
| |в воду, чтобы продемонстрировать| |
| |интересный и опаснейший трюк, | |
| |приводящий в восторг всех | |
| |очевидцев, под названием | |
| |«кормление акул». | |
| |Мұхитарал туралы видео | |
| |көрсетеді. | |
| |1-тапсырма (диск) | |
| |Сергіту сәті | |
| |2-тапсырма Біліп ал | |
| |№2 жазу дәптерінде жұмыс | |
| |Жұмбақ жасырады. | |
| |Сабақта не туралы білдік? | |
| |Мұхитарал қайда? | |
| |Мұхитарал – қандай кешен? | |
| |Мұхитаралға барғың келе ме? | |
| | | |
| |Стикерлерді санап бағалайды. | |
|Қосымша тапсырма: |Сөздік жаттау. №2 жазу дәптері |
|Қосымша оқу: |Өлеңді оқу «Мұхитарал» |
| | |

Ұқсас жұмыстар
Тақырып Сан есімнен өткенді қайталау
Ағаштар неге ашуланды? 4 сынып, ана тілі
Қайсысы сөйлем
Астана-менің көзіммен
Жаса, жайна, ару Астана
Үшінші астанасы қай қала
Жемістер
Екінші дүниежүзілік соғыс жайлы ақпарат
Кім болғым келеді?(2 сынып әдебиеттік оқу ашық сабақ)
Сайқымазақпен ойындар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz