Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Мұхитарал қайда
|Қазақ тілі пәнінің мұғалімі: Кимадиева Сауле Советхановна |
|Қысқа мерзімді сабақ жоспары |
|Мерзімі: |Қазақ тілі сабағы 2 – сынып ( 6-8 жас) |
|16.01.2014ж | |
|Сабақтың тақырыбы: |Мұхитаралда |
|Сілтеме: |Тақырыпты – күнтізбелі жоспар, сабақ жоспары.«Қазақ тілі» |
| |оқулығы. Қайырбекова. А. Алматы «Атамұра» – 2013 жыл |
|Жалпы мақсаты: |Білімділік: Мұхитарал туралы айта білуге үйрету. Алдыңғы сабақта |
| |алған білімдерін жаңғырту.Сөйлеу әрекетіне жетелейтін тіл |
| |бірліктерін қолдану арқылы тілдесім әрекетіне баулу. |
| |Дамытушылық: осы тақырып төңірегінде сөйлей білу, ойын жеткізе |
| |алу қабілетін дамыту. |
| |Тәрбиелік: Отанға деген сенім, сүйіспеншілік қалыптастыру. Дұрыс |
| |демала білуге баулу. |
|Сабақтың |Үлестірме қағаздар, оқулық,карточкалар,бағалау парақтары,слайдты |
|көрнекілігі |презентация, стикерлер |
|(ресурстар): | |
|Әдіс – тәсілдер: |Ұжымдық жұмыс, топтық жұмыс,диалог, сыни ойлау тұрғысынан ойлауға|
| |үйрету элементтері. |
|Оқыту нәтижесі: |«Мұхитарал» тақырыбы төңірегінде сөйлей біледі. |
|Түйінді идеялар: |Тақырып барысында кездесетін мұхитарал жайлы мағлұматтар мен |
| |мәліметтерді мұғалімнен, бір-бірінен есту арқылы үйренеді; |
|Сабаққа дайындық: |Мұғалімнің әрекеті |Оқушылардың әрекеті |
| |Деятельность учителя |Деятельность ученика |
|Ұйымдастыру кезеңі |1.Сәлемдесу, түгендеу, |Балалар орындарынан тұрып, |
|Достық |Ынтымақтастық атмосферасын |амандасады. Әнұран орындайды. |
|қарым-қатынас,түсін|қалыптастыру. |Бір-біріне жақсы көңіл күй |
|істік. | |тілейді. |
|Тіл жаттықтыру |-Бүгін қай күн? | |
|(тілдік ортаға ену)|-Аптаның қай күні? |Балалардың жауаптары. |
| |Қазақ тілі алфавитінде неше әріп| |
| |бар? | |
| |Қазақ тіліне тән әріптер қанша? | |
| |Оларды атаңдар, мысал |Оқушылар қазақша жазады |
| |келтіріңдер? |Ертегі қалашығы, мұхитарал, |
| |Үйге не берілді? |сегізаяқ, дәмхана, ашылды, |
| |Думан деген не? |тасбақа, балық, қызық, көрме |
| |Думанде не бар? |алаңы. |
| |Сөздік диктант (мұғалім орысша | |
|Ой қозғау |оқиды) | |
|(погружение в тему)|Сказочный городок, океанариум, |Оқушылар тексереді, өздерін |
| |осьминог, кафе, открылся, |бағалайды. |
| |черепаха, рыба, интересно, |Жаңа сөздерді оқиды, сөздік |
| |выстовочная площадка. |дәптерлеріне жазып алады, ауызша|
| |Тақтаға қазақша аудармасын |сөз тіркесін, сөйлем құрайды. |
| |шығарады. | |
| |Әр оқушының жауабына стикер | |
| |таратып, сабақ соңында бағалайды| |
| |Жаңа сөздерді тақтаға жазады, | |
| |оқиды | |
| |Мұхитарал туралы орысша айтып | |
| |береді: Океанариум состоит из | |
| |большого главного резервуара и | |
| |двух выставочных отсеков с | |
| |одиннадцатью резервуарами | |
| |различных размеров. Самая | |
| |интересная часть Океанариума - | |
| |главный резервуар, на дне | |
|Рефлексия |которого находится туннель, | |
| |достигающий в длину - 70 метров | |
|Бағалау |и сделанный из чистейшего акрила|Оқушылар мәнерлеп оқып, |
| |в 7 см толщиной. По этому |аударады. |
| |подводному туннелю вы будете |Оқушылар оқып, біледі. |
| |идти, словно находясь на морском|3 – тапсырма өлеңді мәнерлеп |
| |дне, в нескольких сантиметрах от|оқиды (қатар бойынша жарыс) |
| |хищных акул! В выставочных |Жұмбақты шешеді |
| |резервуарах Вы можете увидеть | |
| |индивидуальные разновидности | |
| |ихтиофауны и получить | |
| |исчерпывающую информацию от | |
| |гидов об уникальных рыбах и | |
| |морских животных. Посетители | |
| |могут наблюдать, к примеру, за | |
| |процессом кормления морских | |
| |питомцев. Два раза в день | |
| |водолазы специально погружаются | |
| |в воду, чтобы продемонстрировать| |
| |интересный и опаснейший трюк, | |
| |приводящий в восторг всех | |
| |очевидцев, под названием | |
| |«кормление акул». | |
| |Мұхитарал туралы видео | |
| |көрсетеді. | |
| |1-тапсырма (диск) | |
| |Сергіту сәті | |
| |2-тапсырма Біліп ал | |
| |№2 жазу дәптерінде жұмыс | |
| |Жұмбақ жасырады. | |
| |Сабақта не туралы білдік? | |
| |Мұхитарал қайда? | |
| |Мұхитарал – қандай кешен? | |
| |Мұхитаралға барғың келе ме? | |
| | | |
| |Стикерлерді санап бағалайды. | |
|Қосымша тапсырма: |Сөздік жаттау. №2 жазу дәптері |
|Қосымша оқу: |Өлеңді оқу «Мұхитарал» |
| | |
|Қысқа мерзімді сабақ жоспары |
|Мерзімі: |Қазақ тілі сабағы 2 – сынып ( 6-8 жас) |
|16.01.2014ж | |
|Сабақтың тақырыбы: |Мұхитаралда |
|Сілтеме: |Тақырыпты – күнтізбелі жоспар, сабақ жоспары.«Қазақ тілі» |
| |оқулығы. Қайырбекова. А. Алматы «Атамұра» – 2013 жыл |
|Жалпы мақсаты: |Білімділік: Мұхитарал туралы айта білуге үйрету. Алдыңғы сабақта |
| |алған білімдерін жаңғырту.Сөйлеу әрекетіне жетелейтін тіл |
| |бірліктерін қолдану арқылы тілдесім әрекетіне баулу. |
| |Дамытушылық: осы тақырып төңірегінде сөйлей білу, ойын жеткізе |
| |алу қабілетін дамыту. |
| |Тәрбиелік: Отанға деген сенім, сүйіспеншілік қалыптастыру. Дұрыс |
| |демала білуге баулу. |
|Сабақтың |Үлестірме қағаздар, оқулық,карточкалар,бағалау парақтары,слайдты |
|көрнекілігі |презентация, стикерлер |
|(ресурстар): | |
|Әдіс – тәсілдер: |Ұжымдық жұмыс, топтық жұмыс,диалог, сыни ойлау тұрғысынан ойлауға|
| |үйрету элементтері. |
|Оқыту нәтижесі: |«Мұхитарал» тақырыбы төңірегінде сөйлей біледі. |
|Түйінді идеялар: |Тақырып барысында кездесетін мұхитарал жайлы мағлұматтар мен |
| |мәліметтерді мұғалімнен, бір-бірінен есту арқылы үйренеді; |
|Сабаққа дайындық: |Мұғалімнің әрекеті |Оқушылардың әрекеті |
| |Деятельность учителя |Деятельность ученика |
|Ұйымдастыру кезеңі |1.Сәлемдесу, түгендеу, |Балалар орындарынан тұрып, |
|Достық |Ынтымақтастық атмосферасын |амандасады. Әнұран орындайды. |
|қарым-қатынас,түсін|қалыптастыру. |Бір-біріне жақсы көңіл күй |
|істік. | |тілейді. |
|Тіл жаттықтыру |-Бүгін қай күн? | |
|(тілдік ортаға ену)|-Аптаның қай күні? |Балалардың жауаптары. |
| |Қазақ тілі алфавитінде неше әріп| |
| |бар? | |
| |Қазақ тіліне тән әріптер қанша? | |
| |Оларды атаңдар, мысал |Оқушылар қазақша жазады |
| |келтіріңдер? |Ертегі қалашығы, мұхитарал, |
| |Үйге не берілді? |сегізаяқ, дәмхана, ашылды, |
| |Думан деген не? |тасбақа, балық, қызық, көрме |
| |Думанде не бар? |алаңы. |
| |Сөздік диктант (мұғалім орысша | |
|Ой қозғау |оқиды) | |
|(погружение в тему)|Сказочный городок, океанариум, |Оқушылар тексереді, өздерін |
| |осьминог, кафе, открылся, |бағалайды. |
| |черепаха, рыба, интересно, |Жаңа сөздерді оқиды, сөздік |
| |выстовочная площадка. |дәптерлеріне жазып алады, ауызша|
| |Тақтаға қазақша аудармасын |сөз тіркесін, сөйлем құрайды. |
| |шығарады. | |
| |Әр оқушының жауабына стикер | |
| |таратып, сабақ соңында бағалайды| |
| |Жаңа сөздерді тақтаға жазады, | |
| |оқиды | |
| |Мұхитарал туралы орысша айтып | |
| |береді: Океанариум состоит из | |
| |большого главного резервуара и | |
| |двух выставочных отсеков с | |
| |одиннадцатью резервуарами | |
| |различных размеров. Самая | |
| |интересная часть Океанариума - | |
| |главный резервуар, на дне | |
|Рефлексия |которого находится туннель, | |
| |достигающий в длину - 70 метров | |
|Бағалау |и сделанный из чистейшего акрила|Оқушылар мәнерлеп оқып, |
| |в 7 см толщиной. По этому |аударады. |
| |подводному туннелю вы будете |Оқушылар оқып, біледі. |
| |идти, словно находясь на морском|3 – тапсырма өлеңді мәнерлеп |
| |дне, в нескольких сантиметрах от|оқиды (қатар бойынша жарыс) |
| |хищных акул! В выставочных |Жұмбақты шешеді |
| |резервуарах Вы можете увидеть | |
| |индивидуальные разновидности | |
| |ихтиофауны и получить | |
| |исчерпывающую информацию от | |
| |гидов об уникальных рыбах и | |
| |морских животных. Посетители | |
| |могут наблюдать, к примеру, за | |
| |процессом кормления морских | |
| |питомцев. Два раза в день | |
| |водолазы специально погружаются | |
| |в воду, чтобы продемонстрировать| |
| |интересный и опаснейший трюк, | |
| |приводящий в восторг всех | |
| |очевидцев, под названием | |
| |«кормление акул». | |
| |Мұхитарал туралы видео | |
| |көрсетеді. | |
| |1-тапсырма (диск) | |
| |Сергіту сәті | |
| |2-тапсырма Біліп ал | |
| |№2 жазу дәптерінде жұмыс | |
| |Жұмбақ жасырады. | |
| |Сабақта не туралы білдік? | |
| |Мұхитарал қайда? | |
| |Мұхитарал – қандай кешен? | |
| |Мұхитаралға барғың келе ме? | |
| | | |
| |Стикерлерді санап бағалайды. | |
|Қосымша тапсырма: |Сөздік жаттау. №2 жазу дәптері |
|Қосымша оқу: |Өлеңді оқу «Мұхитарал» |
| | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz