Көп таңбалы санды екі таңбалы санға жазбаша бөлу тәсілі

Пәні: Математика
Сабақтың тақырыбы: Көп таңбалы санды екі таңбалы санға жазбаша бөлу тәсілі.
Қалдықпен бөлу.
Сабақтың мақсаты: балаларды екі таңбалы санға қалдықпен бөлу тәсілімен шығаруды таныстыру, жазбаша бөлу тәсілдерін үйрету; салыстыру, талдау біліктігін дамыту; адамгершілік, еңбек тәрбиелеріне баулу.
Нәтижесі: көп таңбалы санды екі таңбалы санға жазбаша бөлу, көбейту тәсілін үйренеді.
Типі: Жаңа сабақ.
Әдісі: Топтастыру.
Көрнекілігі: слайдтық кестелер, интерактивті құралдар.
Кезең
Уақыт
Мұғалімнің әрекеті
Оқушының әрекеті
Әдіс-тәсілдер
Бағалау
Ресурстар, кабинет жабдық-талуы, көрнекілік-тер
Ұйымдас-тыру
5мин
Ой шақыру
5мин
Қызығушы-лықты ояту
5мин
Топ жетекшілерінің
бағалауы.
Мағынаны тану
20 мин
Ой толғау
5мин
Қорытын-ды
5мин
І. Ұйымдастыру кезеңі.
Сабаққа даярлық , амандасу, түгендеу.
Мен бақытты баламын,
Жан дүнием де күн нұрлы
Жылуым мол бойымда. Осы жылуды Жер бетіндегі барлық адамдарға жолдаймын.
Менің оқығым келеді! Білімді, алғыр болғым келеді!
ІІ. Ой шақыру.
Математикалық диктант.
«Иә-жоқ» деп аталатын математикалық диктант алу.
•29 бен 3-тің нөтижесі 87-ге тең.
•5 санын 19 есе арттырдық. 85 деген сан пайда болды.
•17 мен 5-тің қосындысын 4 есе арттырдық, 98 деген сан шықты.
•56-ның жетіден бір бөлігін 12 есе арттырдық, 96 саны шықты.
•Бірінші көбейткіш 25-тің бестен бір бөлігіне, екінші көбейткіш 11-ге тең. Сонда нәтиже 55-ке тең.
•12 мен 8-дің көбейтіндісі 100-ден кем.
•57 мен 37-нің айырмасын 4 есе арттырдық. 90 саны пайда болды.
•Бөлінгіш 72-ге, бөлгіш 20 мен 11-дің айырмасына тең. Сонда белінгіш 9-ға тең болады.
•Бірінші көбейткіш 37 мен 4 сандарының қосындысына, екінші көбейткіш 2-ге тең. Көбейтіндінің мәні 82-ге тең болады.
ІІІ. Қызығушылықты ояту.
Ауызша жаттығуға №8 тапсырманы орындап, берілген сызба бойынша бірнеше осындай жаттығулар құрастыру.
а) Көбейтінділері олардың бөліндісіне тең болатындай екі сан ойлап тап.
□ •□ = □:□ 1 және 1; 2 жөне 1;
ә) Көбейтіндісі олардың қосындысына тең болатындай үш сан ойлап тап.
□ •□•□ = □ + □ + □
1 ∙2 ∙ 3 = 1+ 2+3;
б) Екі санның көбейтіндісі көбейткіштердің біреуіне, әрбір көбейтіндіге тең болуы мүмкін бе?
□ •□ = □ □•□ = □
егер көбейткіштердің бірі 1-ге немесе 0-ге тең болса; егер көбейткіштердің екеуі де 1-ге немесе О-ге тең болса.
Оқушыларды жаңа материалды қабылдауға дайындау мақсатында №1 жаттығуды орындаңыз.
- Қалдықпен бөлген кезде қандай ережені есте сақтау қажет? (Қалдық әрқашан бөлгіштен кем) .
ІV. Мағынаны тану.
Сабақтың тақырыбын, мақсатын хабарлау.
Оқулық бойынша екі таңбалы санға қалдықпен бөлу тәсілімен танысу.
Есептеулерді қарап шығу (№2 а) .
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz