Көп таңбалы санды екі таңбалы санға жазбаша бөлу тәсілі

Пәні: Математика

Сабақтың тақырыбы: Көп таңбалы санды екі таңбалы санға жазбаша бөлу тәсілі.

Қалдықпен бөлу.

Сабақтың мақсаты: балаларды екі таңбалы санға қалдықпен бөлу тәсілімен шығаруды таныстыру, жазбаша бөлу тәсілдерін үйрету; салыстыру, талдау біліктігін дамыту; адамгершілік, еңбек тәрбиелеріне баулу.

Нәтижесі: көп таңбалы санды екі таңбалы санға жазбаша бөлу, көбейту тәсілін үйренеді.

Типі: Жаңа сабақ.

Әдісі: Топтастыру.

Көрнекілігі: слайдтық кестелер, интерактивті құралдар.

Кезең

Уақыт

Мұғалімнің әрекеті

Оқушының әрекеті

Әдіс-тәсілдер

Бағалау

Ресурстар, кабинет жабдық-талуы, көрнекілік-тер

Кезең:

Ұйымдас-тыру

Уақыт:

5мин

Мұғалімнің әрекеті: Топқа бөлу. Топтық ереже құрастыру.
Оқушының әрекеті: Карточкалар арқылы топқа бөлінеді.
Әдіс-тәсілдер: Топтық жұмыс.
Бағалау:
Ресурстар, кабинет жабдық-талуы, көрнекілік-тер:
Кезең:

Ой шақыру

Уақыт:

5мин

Мұғалімнің әрекеті: Математикалық диктант. .
Оқушының әрекеті: Талқылайды, бөледі, қорытынды шыға-рады.
Әдіс-тәсілдер: Топтық жұмыс.
Бағалау: Топты баға-лау.
Ресурстар, кабинет жабдық-талуы, көрнекілік-тер: Оқушылар жасаған жұмыстар.
Кезең:

Қызығушы-лықты ояту

Уақыт:

5мин

Мұғалімнің әрекеті: 8, 1- тапсырмаларды орындауды ұсынады
Оқушының әрекеті: 8, 1- тапсырмаларды ауызша орындайды.
Әдіс-тәсілдер: Топтық жұмыс. Түрткі сұрақ-тары.
Бағалау:

Топ жетекшілерінің

бағалауы.

Ресурстар, кабинет жабдық-талуы, көрнекілік-тер: Оқулық
Кезең:

Мағынаны тану

Уақыт:

20 мин

Мұғалімнің әрекеті: № 2, 3, 4, 5, 6 тапсырмаларды орындауды ұсынады.
Оқушының әрекеті: Оқулықтағы тапсырмаларды орындайды.
Әдіс-тәсілдер: Тақтада орын-дайды.
Бағалау: Спи-керді баға-лайды
Ресурстар, кабинет жабдық-талуы, көрнекілік-тер: Плакат, маркер
Кезең:

Ой толғау

Уақыт:

5мин

Мұғалімнің әрекеті: Ойша өткен сабаққа көз жүгірту.
Оқушының әрекеті: Ойланады, өздерінің пікірлерін білдіреді.
Әдіс-тәсілдер:
Бағалау: Топты баға-лау
Ресурстар, кабинет жабдық-талуы, көрнекілік-тер: Парақшалар
Кезең:

Қорытын-ды

Уақыт:

5мин

Мұғалімнің әрекеті: Бағалау. Топ жетек-шілерінің пікірін тыңдап, өзінің бағасын шығарады. Үйге тапсырма береді.
Оқушының әрекеті: Топ жетекшілері топ мүшелерін бағалайды.
Әдіс-тәсілдер:
Бағалау: Жи-нақтау баға-сы
Ресурстар, кабинет жабдық-талуы, көрнекілік-тер:

І. Ұйымдастыру кезеңі.

Сабаққа даярлық , амандасу, түгендеу.

Мен бақытты баламын,

Жан дүнием де күн нұрлы

Жылуым мол бойымда. Осы жылуды Жер бетіндегі барлық адамдарға жолдаймын.

Менің оқығым келеді! Білімді, алғыр болғым келеді!

ІІ. Ой шақыру.

Математикалық диктант.

«Иә-жоқ» деп аталатын математикалық диктант алу.

•29 бен 3-тің нөтижесі 87-ге тең.

•5 санын 19 есе арттырдық. 85 деген сан пайда болды.

•17 мен 5-тің қосындысын 4 есе арттырдық, 98 деген сан шықты.

•56-ның жетіден бір бөлігін 12 есе арттырдық, 96 саны шықты.

•Бірінші көбейткіш 25-тің бестен бір бөлігіне, екінші көбейткіш 11-ге тең. Сонда нәтиже 55-ке тең.

•12 мен 8-дің көбейтіндісі 100-ден кем.

•57 мен 37-нің айырмасын 4 есе арттырдық. 90 саны пайда болды.

•Бөлінгіш 72-ге, бөлгіш 20 мен 11-дің айырмасына тең. Сонда белінгіш 9-ға тең болады.

•Бірінші көбейткіш 37 мен 4 сандарының қосындысына, екінші көбейткіш 2-ге тең. Көбейтіндінің мәні 82-ге тең болады.

ІІІ. Қызығушылықты ояту.

Ауызша жаттығуға №8 тапсырманы орындап, берілген сызба бойынша бірнеше осындай жаттығулар құрастыру.

а) Көбейтінділері олардың бөліндісіне тең болатындай екі сан ойлап тап.

□ •□ = □:□ 1 және 1; 2 жөне 1;

ә) Көбейтіндісі олардың қосындысына тең болатындай үш сан ойлап тап.

□ •□•□ = □ + □ + □

1 ∙2 ∙ 3 = 1+ 2+3;

б) Екі санның көбейтіндісі көбейткіштердің біреуіне, әрбір көбейтіндіге тең болуы мүмкін бе?

□ •□ = □ □•□ = □

егер көбейткіштердің бірі 1-ге немесе 0-ге тең болса; егер көбейткіштердің екеуі де 1-ге немесе О-ге тең болса.

Оқушыларды жаңа материалды қабылдауға дайындау мақсатында №1 жаттығуды орындаңыз.

Бөлінгіш
Бөлгіш
Бөлінді
Қалдық
Бөлінгіш: 425
Бөлгіш: 20
Бөлінді: 21
Қалдық: 5
Бөлінгіш: 812
Бөлгіш: 90
Бөлінді: 9
Қалдық: 2
Бөлінгіш: 723
Бөлгіш: 8
Бөлінді: 90
Қалдық: 3
Бөлінгіш: 2450
Бөлгіш: 80
Бөлінді: 30
Қалдық: 50
Бөлінгіш: 6308
Бөлгіш: 10
Бөлінді: 630
Қалдық: 8

- Қалдықпен бөлген кезде қандай ережені есте сақтау қажет? (Қалдық әрқашан бөлгіштен кем) .

ІV. Мағынаны тану.

Сабақтың тақырыбын, мақсатын хабарлау.

Оқулық бойынша екі таңбалы санға қалдықпен бөлу тәсілімен танысу.

Есептеулерді қарап шығу (№2 а) .


Ұқсас жұмыстар
Екі таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту мен бөлудің жағдайлары
Орта мерзімді жоспар математика. 3 сынып
Сабақты ортасы
Тапсырманың мақсаты
Үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту және бөлу
Мұғалім берген тапсырманы орындау
Орта мерзімді жұмыс жоспары
Математика. Үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту және бөлу
Математика. 176х4 және 704:4 жағдайындағы жазбаша көбейту және бөлу
Екі таңбалы санға бөлу
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz