Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Мамандықтар тізбегі жаттығуы
Тақырыбы: Мамандық әлемі
Бағыты: «Сабақ аяқталған соң...»
Жобаның авторы: Жакупова
Гулнар Тураровна
Лауазымы: Психолог
Мекен-жайы: Қарағанды
облысы, Жаңаарқа ауданы
Ақтүбек орта мектебі,
87103025331,guljgt@mail.ru
2014 жыл
«Мамандық әлемі» кәсіби бағдар беру авторлық бағдарламасы
Түсінік хат
«Кедейліктен –еңбек қылсаң құтыласың, жалғыздықтан-көппен пікіріңді
қоссаң құтыласың» А.Құнанбаев.
Қазақстан Республикасының 2011-2020 жылдарға арналған Мемлекеттік
білімді дамыту бағдарламасында «Әлемдік білім беру кеңістігінде
ықпалдастық, экономиканың индустриялы-инновациялық дамуы мен қоғамдық
сұраныстарына сәйкес, техникалық және кәсіби білім жүйесін жетілдіру керек»
делінген.
Әлеуметтік-экономикалық жағдайлардың өзгеруіне байланысты жастардың
саналы түрде бір кәсіп бойынша жұмыс істеп, мамандықты дұрыс таңдауы басты
міндеттердің бірі.
Қай істің де алға өрлеуі мамандардың біліктілігіне байланысты.
Сондықтан оқушылардың қызығушылығына, қабілетіне, бейімділігіне, қалауына
қарай мамандықты дұрыс таңдап, дұрыс қадам жасау үшін кәсіби бағдар
беру жұмыстарын жұргізудің маңызы зор.
Мақсаты:
• еңбек нарығын және оқушылардың бойындағы психологиялық-әлеуметтік
мәнділіктерді реттей отырып, мамандық тар және онық ерекшеліктері
туралы дүниетанымдарын кеңейту және мамандықты саналы түрде таңдауға
бағыттау.
Міндеттері:
• Мамандықтар туралы сауаттылықтарын арттыру;
• Оқушыны өзінің қабілетін, бейімін, қызығушылығын мамандыққа сай тани
білуге үйрету;
• Мамандықтардың болашақ кәсіби айқындалуларында тигізетін әсерін
көрсету;
• Әлеуметтік құндылықтарымен бірге қоғамдық, экономикалық қажетті
мамандылықтар туралы білімдерін кеңейту;
• Қатысушылар арасында қарым – қатынас құзыреттілігінің қалыптастыру;
Жүзеге асырылу бағыты: тренинг элементтерін қолдана отырып кәсіптік
ағарту, кәсіптік зерттеу, кәсіптік кеңес беру, кәсіптік тәрбие беру
түрінде.
9-сынып оқушыларына арналған бағдарлама. Айына бір сағаттан,
жылына 9 сағат жүргізіледі.
Курс жоспары
|№ |Барысы | Өтілу уақыты |
| |Жұмыс түрі | |
|1 |«Таныстыру» жаттығуы, «Болашаққа бағдар» миға шабуыл, |Қыркүйек |
| |«Мамандық туралы хабардылығың» сауалнама, «Мамандықты | |
| |таңдауда ұстанатын ережелер» кеңес беру, «Қара жәшік» | |
| |жаттығуы | |
|2 |«Сәлемдесу» жаттығуы, «Есімімдегі мамандық әрпі» жаттығуы, |Қазан |
| |«Адам-адам» мамандықтарының психологиялық ерекшеліктері, | |
| |«Табандылықты зерттеу» сауалнамасы | |
| |«Мамандықтар тізбегі» жаттығуы | |
|3 |«Сәлемдесу» жаттығуы, «Кім көп мамандық біледі?» жаттығуы |Қараша |
| |«Адам-табиғат» мамандықтарының психологиялық ерекшеліктері, | |
| |Кәсіп, еңбек туралы мақал –мәтелдерді талдау(миға шабуыл) | |
|4 |«Сәлемдесу» жаттығуы, «Ең,ең,ең...»жаттығуы, «Адам-техника»,|желтоқсан |
| |«Адам-көркем образ» мамандықтарының психологиялық | |
| |ерекшеліктері, Д. Голландтың тұлғаның типтерін анықтау | |
| |тесті, «Ата-анаңды көндір » рөлдік ойыны | |
|5 |«Сәлемдесу» жаттығуы, «Адам-белгілер жүйесі» мамандықтарының |Қаңтар |
| |психологиялық ерекшеліктері, Қызығушылық картасы, «Мамандық | |
| |анараммасы» жаттығуы | |
|6 |«Сәлемдесу» жаттығуы, Темперамент типін анықтау әдістемесі, |Ақпан |
| |«Еңбек жетістікке жетуге көмектеседі» әңгіме, «Екі бақа » | |
| |мысал, «Мамандықтарды топтастыр» жаттығуы | |
|7 |«Сәлемдесу» жаттығуы, Йовяйшидің белгілі бір мамандыққа |Наурыз |
| |бейімділігін анықтау әдістемесі, «Қол –мидың жалғасы» | |
| |«Құрылыстағы үшеу» мысалы | |
|8 |«Сәлемдесу» жаттығуы, «Кәсіби сапалар» жаттығу, «Тізбек» |Сәуір |
| |жаттығуы, «10 жылдан кейінгі кездесу» жаттығуы | |
|9 | Әр сала мамандарымен әңгіме- сұхбат, «Менің дұрыс |Мамыр |
| |таңдауым»тақырыбында шығармашылық жұмыс | |
Күтілетін нәтиже
• Қарым-қанынас, іздену, нақтылы мақсат қою, өз ойларын ашық айту,
сараптау, бағалау дағдылары қалыптасады;
• Мамандықтар туралы сауаттылықтары артады;
• Мамандықтардың маңызын, ерекшеліктерін анықтай білуге үйренеді;
• Өзінің жеке ерекшеліктеріне байланысты келешектегі мамандығын айқындай
алады.
Пайдаланылған әдебиеттер тізімі
1. Қазақстан Республикасының 2011-2020 жылдарға арналған Мемлекеттік
білімді дамыту бағдарламасы
2.Еркаева Н.Ф.Секрет удачного выбора.Караганда,1993.
3.Рогов Е.И.Настольная книга практического психолога.М.: Владос-пресс,
2003.
4.Ортаев Б, Батырова А. «Кәсіпке бағдарлаудың теориясы мен
әдістемесі. «Нұрлы Бейне», 2010.
5. «Қазақстан»: Ұлттық энцклопедия .Бас редактор Ә. Нысанбаев – Алматы
«Қазақ энциклопедиясы» Бас редакциясы, 1998.
6. Құрастырған: Сатова А.К.9-сынып оқушысыныңбағыттылығынанықтауғаарналған
бағдарлама, 12 жылдық білім беру проблемалары Рғпо ғылыми кеңесі
ұсынған,Астана, 2005.
7.Широкова И. Тренинг самопознания для подростков.Общение. Память.М.:
Генезис
2005.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz