Мұғалім оқушылардан

Алматы облысы, Ескелді ауданы,
«Мектепке дейінгі шағын орталықты Қаратал орта мектебі»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
ТҰРСЫНҚҰЛОВА СӘУЛЕ ЛЕСҚЫЗЫ
1. Білімділік: Оқушылар Махмуд Қашқари және оның еңбегі туралы біледі. Мақал-мәтел жайында ұғымды еске түсіреді.
2. Дамытушылық: Оқушылардың ойлау, есте сақтау қабілетін артады. Шығармашылығын тудырады
3Тәрбиелік: Топтағы ынтымақтастыққа тәрбиеленеді. Ортақ бір тұжырымға келуге дағдыланады.
1Махмуд Қашқари туралы өз ойларын жеткізе алады
2. Махмуд Қашқаридің мақал-мәтелінің тақырыбтарын ашып, түйінді ойын айтады.
3. Махмуд Қашқаридің нақыл сөздеріне пікір айтады.
І Ұйымдастыру
Топқа бөлу
Оқушылардан қиылған дөңгелекше (қызыл, сары, жасыл) қағаздарды алу ұсынады. Мұғалім кімде бірдей болса солар бір топ болады деп айтады. Мұғалім АКТ-дан «Психология цвета» деген бейне баян көрсетеді. Мұғалім қорытынды сөз айтып сабаққа назар аударады.
Топқа бөлу тәсілі
АКТ-ні қолдану әдісі
ІІ. Үй тапсырмасын сұрау
Мұғалім үйден оқуға берілген тапсырманы сұрайды. Және ол тапсырмааларды жұп болып орындауды талап етеді.
1-топ реферат
2-топ реферат мақал-мәтелдеріне
3- топ реферат мақал- мәтел туралы
Диалогтық оқыту
(жұп түрінде)
ІІІ. Өткен сабақты қайталау
Өткен сабаққа шолу МШ
Мұғалім АКТ-дан Махмұд Қашқаридің слайдын көрсетеді. Оқушыларға сұрақ қояды.
1. Суреттегі кім деп ойлайсыңдар?
2. Картаны кім салған?
3. «Түркілер сөздігі» қандай кітап?
ІҮ. Жаңа сабақ
3. Оқулықпен жұмыс
Махмуд Қашқари туралы 67 бетте жазылған «Махмұд Қашқари жинаған түркі мақал-мәтелдері» деген мәтінмен Джиксоның «қара-жап-аш-жаз -тексер» стратегиясын қолдана отырып мақал-мәтелді оқып шығуды тапсырады. Сонымен қатар бұл тапсырманы талдауды жұп түрінде жүргізілу керектігін айтады.
Смайликтер арқылы бағалау



М ұғалім топтарға бірдей тапсырмалар береді.
Мұғалім «Әңгімелесетін әріптестер» бағалау әдісінің сұрақтарын қояды
- Кестені толтырғанда не жеңіл болды?
- Не қиын болып көрінгенді?
- алдағы уақытта не оқығыларың келеді?
Оқушылар сыни тұрғыда ойлана отырып кестені топта толтырады.
Әр топтан 1 оқушыдан шығып түсіндіреді. Оқушылар мұғалімнің сұрақтарына сыни тұрғыда ойлана отырып жауап береді.
СТО әдісі
Оқытуды және оқуды бағалау әдісі
«Әңгімелесетін әріптестер» бағалау түрі ( ауызша түрде)
Кестені толтырғанда не жеңіл болды?
Не қиын болып көрінгенді?
алдағы уақытта не оқығыларың келеді?
Ү. Жаңа сабақты бекіту
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz