Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Мұғалім оқушылардан

Алматы облысы, Ескелді ауданы,
«Мектепке дейінгі шағын орталықты Қаратал орта мектебі»
коммуналдық мемлекеттік мекемесі
қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
ТҰРСЫНҚҰЛОВА СӘУЛЕ ЛЕСҚЫЗЫ

|Сабақтың тақырыбы |Махмуд Қашқари |
|Сілтеме |Күнтізбелік жоспар, әдістемелік құралдар, 8 сынып қазақ |
| |әдебиеті |
|Жалпы мақсат |1.Білімділік: Оқушылар Махмуд Қашқари және оның еңбегі |
| |туралы біледі. Мақал-мәтел жайында ұғымды еске түсіреді. |
| |2.Дамытушылық: Оқушылардың ойлау, есте сақтау қабілетін |
| |артады. Шығармашылығын тудырады |
| |3Тәрбиелік: Топтағы ынтымақтастыққа тәрбиеленеді. Ортақ бір|
| |тұжырымға келуге дағдыланады. |
|Оқу нәтижелері |1Махмуд Қашқари туралы өз ойларын жеткізе алады |
| |2.Махмуд Қашқаридің мақал-мәтелінің тақырыбтарын ашып, |
| |түйінді ойын айтады. |
| |3.Махмуд Қашқаридің нақыл сөздеріне пікір айтады. |
|Түйінді идеялар |Оқушылардың сыни тұрғысынан ойлауын дамыта отырып Махмуд |
| |Қашқаридің мақал-мәтелі мен нақыл сөздерін түсініп,ойға |
| |түюе білу. |
|Кезең |Мұғалімнің орындайтын |Оқушылардың орындайтын іс - |Оқыту |Бағалау |
| |іс - әрекеті |әрекеті |әдісі | |
|І |Сыныптағы ахуалды |Кезекші сыныптың ахуалын |Ынтыма| |
|Ұйымдастыр|анықтайды.Оларды жеңу |баяндайды. |қтасты| |
|у |жолын қарастырады. | |қ | |
| | | |атмосф| |
| | | |ера | |
| | | |қалыпт| |
| | | |астыру| |
| |Топқа бөлу |Оқушылар бір-бірлеп |Топқа | |
| |Оқушылардан қиылған |дөңгелекшелердің біреуін |бөлу | |
| |дөңгелекше |таңдайды. Оқушылар топқа |тәсілі| |
| |(қызыл,сары,жасыл) |бөлінеді. Оқушылар бейне |АКТ-ні| |
| |қағаздарды алу ұсынады.|баянды көре отырып, |қолдан| |
| |Мұғалім кімде бірдей |түстердің психологиялық |у | |
| |болса солар бір топ |ерекшелігімен танысады. |әдісі | |
| |болады деп айтады. | | | |
| |Мұғалім АКТ-дан | | | |
| |«Психология цвета» | | | |
| |деген бейне баян | | | |
| |көрсетеді. Мұғалім | | | |
| |қорытынды сөз айтып | | | |
| |сабаққа назар аударады.| | | |
| | | | | |
|ІІ. Үй |Мұғалім үйден оқуға |Әр топтан 2 оқушы тапсырманы|Диалог|«Екі |
|тапсырмасы|берілген тапсырманы |жұп болып орындап бередіз. |тық |жұлдыз,бір |
|н сұрау |сұрайды. Және ол | |оқыту |тілек» |
| |тапсырмааларды жұп | |(жұп | |
| |болып орындауды талап | |түрінд| |
| |етеді. | |е) | |
| |1-топ реферат | | | |
| |2-топ реферат | | | |
| |мақал-мәтелдеріне | | | |
| |3- топ реферат мақал- | | | |
| |мәтел туралы | | | |
|ІІІ.Өткен |Өткен сабаққа шолу МШ |Оқушылар сыни тұрғыда ойлана|Сын |Өзара |
|сабақты |Мұғалім АКТ-дан Махмұд |отырып сұрақтарға жауап |тұрғыд|бағалау |
|қайталау |Қашқаридің слайдын |береді. |ан | |
| |көрсетеді. Оқушыларға | |ойлау | |
| |сұрақ қояды. | |әдісі,| |
| |1.Суреттегі кім деп | |диалог| |
| |ойлайсыңдар? | |тық | |
| |2.Картаны кім салған? | |оқыту | |
| |3. «Түркілер сөздігі» | |әдісі | |
| |қандай кітап? | | | |
|ІҮ. Жаңа |3. Оқулықпен жұмыс |Оқушылар Джиксоның |Джиксо| |
|сабақ |Махмуд Қашқари туралы |«қара-жап-аш-жаз –тексер» |әдісі,| |
| |67 бетте жазылған |стратегиясын қолдана отырып |Диалог| |
| |«Махмұд Қашқари жинаған|мақал-мәтелді оқып шығады. |тық | |
| |түркі мақал-мәтелдері» |Әр топтан 1,2 оқушы |оқыту |Жалғастыруға|
| |деген мәтінмен |мақал-мәтелдерді кезекпен |әдісі |дайынмын |
| |Джиксоның |оқиды. Өз түсініктерін жұп | |Бір нәрсе |
| |«қара-жап-аш-жаз |түрінде түсіндіреді. | |түсінемін, |
| |–тексер» стратегиясын | | |бірақ бәрін |
| |қолдана отырып | | |емес |
| |мақал-мәтелді оқып | | |Түсінбеймін,|
| |шығуды тапсырады. | | |қайталап |
| |Сонымен қатар бұл | | |қарау қажет |
| |тапсырманы талдауды жұп| | | |
| |түрінде жүргізілу | | |Смайликтер |
| |керектігін айтады. | | |арқылы |
| | | | |бағалау |
| |М ұғалім топтарға |Оқушылар сыни тұрғыда ойлана|СТО | |
| |бірдей тапсырмалар |отырып кестені топта |әдісі |«Әңгімелесет|
| |береді. |толтырады. |Оқытуд|ін |
| |Түркі сөздер жинағында |Әр топтан 1 оқушыдан шығып |ы және|әріптестер» |
| |кездесетін |түсіндіреді. Оқушылар |оқуды |бағалау түрі|
| |мақал-мәтелдер |мұғалімнің сұрақтарына сыни |бағала|(ауызша |
| |Қазіргі кездегі |тұрғыда ойлана отырып жауап |у |түрде) |
| |мақал-мәтелдер |береді. |әдісі |Кестені |
| | | | |толтырғанда |
| |Бидайдың арқасында | | |не жеңіл |
| |бидайық су ішер | | |болды? |
| |Күріштің арқасынан | | |Не қиын |
| |күрмек су ішер | | |болып |
| | | | |көрінгенді? |
| | | | |алдағы |
| | | | |уақытта не |
| | | | |оқығыларың |
| | | | |келеді? |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| | | | | |
| |Мұғалім «Әңгімелесетін | | | |
| |әріптестер» бағалау | | | |
| |әдісінің сұрақтарын | | | |
| |қояды | | | |
| |Кестені толтырғанда не | | | |
| |жеңіл болды? | | | |
| |Не қиын болып | | | |
| |көрінгенді? | | | |
| |алдағы уақытта не | | | |
| |оқығыларың келеді? | | | |
| | | | | |
| | | | | |
|Ү. Жаңа |Дәптермен жұмыс |Оқушылар дәптерге |Жеке |Өзіндік |
|сабақты |Мұғалім оқушыларға |мақа-мәтелдерді теріп |жұмыс |бағалау |
|бекіту |мақал-мәтелдердің |жазады. Әр топтан бір оқушы | | |
| |өздеріне ұнағанын |оқып береді. | | |
| |дәптерге теріп жазуды | | | |
| |береді. | | | |
|Сергіту |Мұғалім АКТ-ні қолдана |«Қара жорға» әніне | | |
|сәті |отырып әнді қояды |қимыл-қозғалыс жасайды | | |
|ҮІ.Жаңа |Мұғалім АКТ-ны қолдана |Оқушылар деректі фильмге | | |
|сабақты |отырып «Махмұд Қашқари |назар аударып Махмұд | | |
|бекіту |туралы» деректі |Қашқари туралы естіп, көріп | | |
| |фильмнен үзінді |білімдерін толықтырады. Өз | | |
| |көрсетеді. |ойларын ортаға салады. | | |
|Ү Үйге |Өз қалауларың бойынша |Оқушылар күнделіктеріне | | |
|тапсырма. |67-68 бетте берілген |жазады. | | |
| |мақал-мәтелдердің | | | |
| |біреуін тақырып етіп, | | | |
| |ой толғау жазыңдар | | | |
|Бағалау |Мұғалім оқушылардан |Оқушылар өзін-өзі бағалайды |Сын |Өзін-өзі |
| |өзін-өзі бағалауды | |тұрғыд|бағалау |
| |сұрайды. | |ан | |
| | | |ойлау | |
|Қорытынды |Стикер таратылып |Стикерге өз пікірін жазады, | | |
| |беріледі. |тақтаға жапсырады. | | |

Ұқсас жұмыстар
"мұғалім мен оқушы арасындағы қарым-қатынас" тренинг-сабақ
Сындарлы оқытудағы тәсілдердің тиімділігі
ӘСЕМДІК ҰҒЫМЫ
Үй жұмысын тексеру критерийлері
Қан жасушалары
Қанайналым мүшелері
Сиыр цепені - жалпақ таспа құрттардың өкілі
Арнаулы пышақты тарату
Уақыт және оны өлшеу. сағат (сағ). минут (мин). 2-сынып
Жақсылықтан жақсылыққа, Ешқандай жақсылық зая кетпейді
Пәндер