Мұғалім оқушылардан

Алматы облысы, Ескелді ауданы,

«Мектепке дейінгі шағын орталықты Қаратал орта мектебі»

коммуналдық мемлекеттік мекемесі

қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі

ТҰРСЫНҚҰЛОВА СӘУЛЕ ЛЕСҚЫЗЫ

Сабақтың тақырыбы
Махмуд Қашқари
Сабақтың тақырыбы: Сілтеме
Махмуд Қашқари: Күнтізбелік жоспар, әдістемелік құралдар, 8 сынып қазақ әдебиеті
Сабақтың тақырыбы: Жалпы мақсат
Махмуд Қашқари:

1. Білімділік: Оқушылар Махмуд Қашқари және оның еңбегі туралы біледі. Мақал-мәтел жайында ұғымды еске түсіреді.

2. Дамытушылық: Оқушылардың ойлау, есте сақтау қабілетін артады. Шығармашылығын тудырады

3Тәрбиелік: Топтағы ынтымақтастыққа тәрбиеленеді. Ортақ бір тұжырымға келуге дағдыланады.

Сабақтың тақырыбы: Оқу нәтижелері
Махмуд Қашқари:

1Махмуд Қашқари туралы өз ойларын жеткізе алады

2. Махмуд Қашқаридің мақал-мәтелінің тақырыбтарын ашып, түйінді ойын айтады.

3. Махмуд Қашқаридің нақыл сөздеріне пікір айтады.

Сабақтың тақырыбы: Түйінді идеялар
Махмуд Қашқари: Оқушылардың сыни тұрғысынан ойлауын дамыта отырып Махмуд Қашқаридің мақал-мәтелі мен нақыл сөздерін түсініп, ойға түюе білу.
Сабақтың тақырыбы: Кезең
Махмуд Қашқари: Мұғалімнің орындайтын іс - әрекеті
Оқушылардың орындайтын іс - әрекеті
Оқыту әдісі
Бағалау
Сабақтың тақырыбы:

І Ұйымдастыру

Махмуд Қашқари: Сыныптағы ахуалды анықтайды. Оларды жеңу жолын қарастырады.
Кезекші сыныптың ахуалын баяндайды.
Ынтымақтастық атмосфера қалыптастыру
Сабақтың тақырыбы:

Топқа бөлу

Оқушылардан қиылған дөңгелекше (қызыл, сары, жасыл) қағаздарды алу ұсынады. Мұғалім кімде бірдей болса солар бір топ болады деп айтады. Мұғалім АКТ-дан «Психология цвета» деген бейне баян көрсетеді. Мұғалім қорытынды сөз айтып сабаққа назар аударады.

Махмуд Қашқари: Оқушылар бір-бірлеп дөңгелекшелердің біреуін таңдайды. Оқушылар топқа бөлінеді. Оқушылар бейне баянды көре отырып, түстердің психологиялық ерекшелігімен танысады.

Топқа бөлу тәсілі

АКТ-ні қолдану әдісі

Сабақтың тақырыбы:

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау

Махмуд Қашқари:

Мұғалім үйден оқуға берілген тапсырманы сұрайды. Және ол тапсырмааларды жұп болып орындауды талап етеді.

1-топ реферат

2-топ реферат мақал-мәтелдеріне

3- топ реферат мақал- мәтел туралы

Әр топтан 2 оқушы тапсырманы жұп болып орындап бередіз.

Диалогтық оқыту

(жұп түрінде)

«Екі жұлдыз, бір тілек»
Сабақтың тақырыбы:

ІІІ. Өткен сабақты қайталау

Махмуд Қашқари:

Өткен сабаққа шолу МШ

Мұғалім АКТ-дан Махмұд Қашқаридің слайдын көрсетеді. Оқушыларға сұрақ қояды.

1. Суреттегі кім деп ойлайсыңдар?

2. Картаны кім салған?

3. «Түркілер сөздігі» қандай кітап?

Оқушылар сыни тұрғыда ойлана отырып сұрақтарға жауап береді.
Сын тұрғыдан ойлау әдісі, диалогтық оқыту әдісі
Өзара бағалау
Сабақтың тақырыбы:

ІҮ. Жаңа сабақ

Махмуд Қашқари:

3. Оқулықпен жұмыс

Махмуд Қашқари туралы 67 бетте жазылған «Махмұд Қашқари жинаған түркі мақал-мәтелдері» деген мәтінмен Джиксоның «қара-жап-аш-жаз -тексер» стратегиясын қолдана отырып мақал-мәтелді оқып шығуды тапсырады. Сонымен қатар бұл тапсырманы талдауды жұп түрінде жүргізілу керектігін айтады.

Оқушылар Джиксоның «қара-жап-аш-жаз -тексер» стратегиясын қолдана отырып мақал-мәтелді оқып шығады. Әр топтан 1, 2 оқушы мақал-мәтелдерді кезекпен оқиды. Өз түсініктерін жұп түрінде түсіндіреді.
Джиксо әдісі, Диалогтық оқыту әдісі
:
:
:

Смайликтер арқылы бағалау

Жалғастыруға дайынмын
Бір нәрсе түсінемін, бірақ бәрін емес
Түсінбеймін, қайталап қарау қажет
Сабақтың тақырыбы:
Махмуд Қашқари:
Сабақтың тақырыбы:
Махмуд Қашқари:
Сабақтың тақырыбы:

М ұғалім топтарға бірдей тапсырмалар береді.

:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:
:

Мұғалім «Әңгімелесетін әріптестер» бағалау әдісінің сұрақтарын қояды

  • Кестені толтырғанда не жеңіл болды?
  • Не қиын болып көрінгенді?
  • алдағы уақытта не оқығыларың келеді?
Махмуд Қашқари: Түркі сөздер жинағында кездесетін мақал-мәтелдер
Қазіргі кездегі мақал-мәтелдер
Бидайдың арқасында бидайық су ішер
Күріштің арқасынан күрмек су ішер

Оқушылар сыни тұрғыда ойлана отырып кестені топта толтырады.

Әр топтан 1 оқушыдан шығып түсіндіреді. Оқушылар мұғалімнің сұрақтарына сыни тұрғыда ойлана отырып жауап береді.

СТО әдісі

Оқытуды және оқуды бағалау әдісі

«Әңгімелесетін әріптестер» бағалау түрі ( ауызша түрде)

Кестені толтырғанда не жеңіл болды?

Не қиын болып көрінгенді?

алдағы уақытта не оқығыларың келеді?

Сабақтың тақырыбы:
Махмуд Қашқари:
Сабақтың тақырыбы:
Махмуд Қашқари:
Сабақтың тақырыбы:
Махмуд Қашқари:
Сабақтың тақырыбы:
Махмуд Қашқари:
Сабақтың тақырыбы:
Махмуд Қашқари:
Сабақтың тақырыбы:
Махмуд Қашқари:
Сабақтың тақырыбы:
Махмуд Қашқари:
Сабақтың тақырыбы:

Ү. Жаңа сабақты бекіту

Махмуд

Ұқсас жұмыстар
"мұғалім мен оқушы арасындағы қарым-қатынас" тренинг-сабақ
Сындарлы оқытудағы тәсілдердің тиімділігі
ӘСЕМДІК ҰҒЫМЫ
Үй жұмысын тексеру критерийлері
Қан жасушалары
Қанайналым мүшелері
Сиыр цепені - жалпақ таспа құрттардың өкілі
Арнаулы пышақты тарату
Уақыт және оны өлшеу. сағат (сағ). минут (мин). 2-сынып
Жақсылықтан жақсылыққа, Ешқандай жақсылық зая кетпейді
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz