Сабақ жоспары :: Әртүрлі

Файл қосу

Қатаң дауыссыздарды ата

Бекітемін: _______________
Күні: _______________

Сабақтың тақырыбы: Дауыссыз б мен п
131-136 жаттығу
Сабақтың мақсаты: Оқушылардың дауыссыз б мен п әріптерінің жазылу
ерекшелігі туралы білімдерін
тиянақтау, дамыту.
Дамытушылығы: Оқушылардың ақыл-ойын, жазбаша сөйлеу тілін,
сауаттылығын, қызығушылығын арттыру.
Тәрбиелігі: тапқырлыққа, тиянақтылыққа, мақсатқа жетуге, ұйымшыл болуға

тәрбиелеу.
Типі: білімді тиянақтау
Түрі: «Мақта қыз бен мысық» ертегісі желісіндегі сабақ
Әдісі: сұрақ-жауап,түсіндіру, әңгімелеу
Пән аралық байланыс: ана тілі
Көрнекілігі: «Мақта қыз бен мысық» ертегісіндегі кейіпкерлер, интерактивті

тақта.

Жұмыс барысы:

І. Ұйымдастыру кезеңі

Оқушыларға оқу құралдарын алғызу. Назарларын сабаққа аудару.
а) Сабақтың ұраны
Мақсатымыз білім алу
Міндетіміз еңбектену
5-ке қолды жеткізу

ІІ. Үй тапсырмасын сұрау, бағалау.
131-жаттығу «Мектепте» тақырыбына әңгіме құрау.
-Дыбыстар нешеге бөлінеді?
-Жуан дыбыстыларды ата?
-Жеңішке дыбыстыларды ата?
-Дауыссыз дыбыстар нешеге бөлінеді?
-Үнді дауыссыздарды ата?
-Ұяң дауыссыздарды ата?
-Қатаң дауыссыздарды ата?

ІІІ. Жаңа сабақ
-Бүгінгі сабақ ерекше болмақ. Ол үшін біз «Мақта қыз бен мысық» ертегісін
есімізге түсірейік.
Бір-екі балаға ертегі мазмұнын айтқызу.

1-cиырдың тапсырмасы.

131-жаттығу.
Қарамен жазылған сөздердің жазылуына назар аудар. Кітап,доп сөздерінің
соңғы әрпі неліктен өзгерді деп ойлайсың?

2-ағаштың тапсырмасын орындаймыз.

3-қыздардың тапсырмасы

132-жаттығу
Берілген сөздерге ы,і әріптерінің тиістісін қосып жазып, п-ның өзгеру
себебін түсіндір.
Мектеп, тәртіп, қолғап, қорап, тон, шөп, талап,көп
Сөйтіп мысық шаршады, ендеше біз мысықты сергітейік.

Сергіту сәті

Қане, қанат қағайық,
Қарлығаш боп ұшайық
Ұшып-ұшып алайық
Орнымызға қонайық.

4-дүкеншінің тапсырмасы

133-жаттығу
Тәртіп, топ, қорап сөздерін қатыстырып сөйлем құра.
1 қатар «тәртіп» сөзіне сөйлем құрайды.
2 қатар «топ» сөзіне сөйлем құрайды.
3 қатар «қорап» сөзіне сөйлем құрайды.

5-тауықтың тапсырмасы

134-жаттығу.
Екі бағандағы сөздерді жұптастырып жаз.

Сөз соңындағы п дыбысының б-ға өзгеру себебін дәлелде.

6-тышқанның тапсырмасы.

Сөздік диктант. (Дыбыстық талдау жасау)

Кітап, мектеп, доп, қап, қолғап, клуб, штаб.

-Енді, мысық келген жолымен қайта қайтады. Мақта қызға келіп қатықты беріп
құйрығын алады.

Осыдан кейін Мақта қыз мысыққа біреудің еңбегіне қол сұқпа, үлкендердің
тілін ал. Әдепті болып жүр,-деп ақылын айтып, екеуі дос болыпты.
-Ал біз қандай болуымыз керек?
-Біз де әдепті, алған затымызды уақытында қайтаратын, үлкенді сыйлайтын
адал болайық!

-Ал біз қандай болуымыз керек?

Қорытындылау.

-П дыбысына аяқталған сөзден кейін дауысты дыбыс келсе, п дыбысы қандай
дыбысқа айналады?

Сабаққа жақсы қатысқан оқушыларды бағалау.

-----------------------

кітап

кітабы

табу

сеп

тап

у

ы

талап

талабы

себу

та
се
те
жа
ке
ша

ша
жа
те
се
та
ке


Ұқсас жұмыстар
Жыл мезгілдерінің суретін көрсету
Дауыссыз Л мен Р әріптері. 163-167 жаттығу
Дауыссыз дыбыстар, түрлері
Дыбыс және әріпті қайталау. 4 сынып
Дауыссыз дыбыстардың түрлері
Жаттығу жұмысы
Үндестік заңы
Сынып дарабозы сайыс
Туған тілім тіл болудан қалса егер
Тақырып Фонетикадан өткенді қайталау
Пәндер