Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Болымды етістіктерді болымсыз етістіктерге айналдыр
Павлодар облысы, Лебяжі ауданы
Шақа жалпы орта білім беретін мектеп
Бастауыш сынып мұғалімі Балагазинова Гульмира Ермуканкызы
Сыныбы: 3
Пәні: қазақ тілі
Күні:
Сабақтың тақырыбы: Болымды және болымсыз етістік
Сабақтың мақсаты: Етістік бойынша алған білімдерін пысықтау және сөйлем
ішінен етістіктерді тауып талдай білуге, оларды бір-бірінен ажырата білуге
үйрету, етістік түрлерін меңгертуге, сөз құрамына талдап, қосымша түрлерін
ажыратуға үйрету. Қазақ тілінің байлығы арқылы оқушылардың тіл байлығын
дамыту. Олардың сабаққа деген белсенділігін, іздену, ойлау, талдау,
салыстыру қабілеттерін дамыту. Оқушыларды ұқыптылыққа, іздемпаздыққа,
жинақтылыққа, сауаттылыққа, әріпті көркем жазуға тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, түсіндіру, «Венн диаграммасы».
Көрнекіліктер: Интербелсенді тақта, кесте, жұмбақ, карточкалар.
Сабақтың барысы:
а) Ұйымдастыру кезеңі.
ә) Үй тапсырмасын тексеру
б) Жаңа сабақ.
Психологиялық көңіл-күйлерін анықтау (оқушылар таңдап алады).
І. Қызығушылығын ояту.
Кестемен жұмыс.
|1 |Құрамына қарай |Дара |
| | |Күрделі |
|2 |Тұлғасына қарай |Негізгі |
| | |Туынды |
|3 |Іс-әрекеттің орындалуына қарай |Болымды |
| | |Болымсыз |
Мысал келтіру.
- Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы «Болымды және болымсыз етістік» болмақ.
ІІ. Мағынаны ажырату.
1-тапсырма: Карточкамен жұмыс.
Болымды етістіктерді болымсыз етістіктерге айналдыр.
Оқы, ти, күт, шап, үз, жина, ойна, көмектес, жүгір.
Ережені түсіндіру.
2-тапсырма: Жұмбақты шешу.
|Баласына ж | |-ріп, |
|Ұрсып жатыр к | |-лік |
|2-леніп, с | |-ріп, |
|Алып қапсың | |-лік. |
|2шелей | |-ңді |
|Көрсетпе деп ж | |-гірді |
Санамақтан болымды және болымсыз етістіктерді табу.
Оқулықпен жұмыс.
1-жаттығудағы өлеңді мәнерлеп оқу. Болымды етістіктердің астын бір
сызықпен, болымсыз етістіктердің астын екі сызықпен белгілеу.
- Өлең не туралы?
3-жаттығудағы тыйым сөздерді көшіріп жазу, талдау.
• Нанды бір қолмен үзбе.
• Нан қиқымын шашпа.
• Нанды баспа.
• Нанмен ойнама.
2-жаттығудағы сөйлемдерді оқу, етістіктерді табу, болымды етістіктерді
болымсыз етістіктерге айналдыру.
Сергіту сәті.
3-тапсырма: Мәтіннен болымсыз етістік кездесетін бөлікті көшіріп жазу
(дәлелдеу).
«Кім тапқыр?» ойынын ойнау.
Берілген әріптерден басталатын болымсыз етістіктерді тап.
|Қ | | | |
|Ш | | | |
|Ж | | | |
ІІІ. Ой толғау.
«Венн диаграммасы» стратегиясы.
|Негізгі болымды |Екеуі де етістік |Туынды болымсыз іс-әрекеттің |
|іс-әрекеттің |заттың қимылын |орындалмайтынын білдіреді, |
|орындалуын |білдіреді, |болымды етістікке жұрнақ жалғану |
|білдіреді |дара |арқылы жасалады |
ІҮ. Бағалау.
Оң қолды ақ бетке салу арқылы бағалау.
Ү. Үй тапсырмасы. 48-бет. 5-жаттығу.
Сабаққа өзіндік талдау
Пәні: Қазақ тілі
Сыныбы: 3
Мұғалімі: Балагазинова Гульмира Ермұқанқызы
Сабақтың тақырыбы: Болымды және болымсыз етістік
Сынып туралы: Сыныпта барлығы 4 оқушы, сабаққа түгел қатысты. Белсенді
жұмыс істейтін 2 оқушы, орташа деңгейдегі 2 оқушы. 2 оқушының ұлты орыс
болғандықтан тілдік қоры жеткіліксіз, еркін сөйлей алмайды.
Сабақтың мақсаты: а) Білімділік: Етістік бойынша алған білімдерін пысықтау
және сөйлем ішінен етістіктерді тауып талдай білуге, оларды бір-бірінен
ажырата білуге үйрету, етістік түрлерін меңгертуге, сөз құрамына талдап,
қосымша түрлерін ажыратуға үйрету; ә) Дамытушылық: Қазақ тілінің байлығы
арқылы оқушылардың тіл байлығын дамыту. Олардың сабаққа деген
белсенділігін, іздену, ойлау, талдау, салыстыру қабілеттерін дамыту; б)
Тәрбиелік: Оқушыларды ұқыптылыққа, іздемпаздыққа, жинақтылыққа,
сауаттылыққа, әріпті көркем жазуға тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, түсіндіру, «Венн диаграммасы».
Көрнекіліктер: Интербелсенді тақта, кесте, жұмбақ, карточкалар
Мұғалімнің мақсаты: Оқушыларды болымды және болымсыз етістіктерді ажырата
білуге, ойларын дәлелдеуге үйрету.
Сабақ құрылымы: 3 кезеңнен тұрды.
Оқушылардың жұмыс қабілеттері: Оқушылар үйге берілген тапсырманы орындап
келді. Қызығушылықтары жоғары.
Оқушылардың білімін бағалау: Оқушылар оң қолды ақ бетке салу арқылы бірін-
бірі бағалады.
Оқушылармен қарым-қатынас: Сыныптағы оқушылар бір-бірімен жақсы, достық
қатынаста. Бір-біріне көмектеседі, ақылдасады.
Сабақ қорытындысы: Сабаққа қойылған мақсат орындалды. Оқушылар СТО
технологиясының «Венн диаграммасы» стратегиясымен жұмыс істеуді меңгерген.
Пән мұғалімі: Балагазинова Г.Е.
Шақа жалпы орта білім беретін мектеп
Бастауыш сынып мұғалімі Балагазинова Гульмира Ермуканкызы
Сыныбы: 3
Пәні: қазақ тілі
Күні:
Сабақтың тақырыбы: Болымды және болымсыз етістік
Сабақтың мақсаты: Етістік бойынша алған білімдерін пысықтау және сөйлем
ішінен етістіктерді тауып талдай білуге, оларды бір-бірінен ажырата білуге
үйрету, етістік түрлерін меңгертуге, сөз құрамына талдап, қосымша түрлерін
ажыратуға үйрету. Қазақ тілінің байлығы арқылы оқушылардың тіл байлығын
дамыту. Олардың сабаққа деген белсенділігін, іздену, ойлау, талдау,
салыстыру қабілеттерін дамыту. Оқушыларды ұқыптылыққа, іздемпаздыққа,
жинақтылыққа, сауаттылыққа, әріпті көркем жазуға тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, түсіндіру, «Венн диаграммасы».
Көрнекіліктер: Интербелсенді тақта, кесте, жұмбақ, карточкалар.
Сабақтың барысы:
а) Ұйымдастыру кезеңі.
ә) Үй тапсырмасын тексеру
б) Жаңа сабақ.
Психологиялық көңіл-күйлерін анықтау (оқушылар таңдап алады).
І. Қызығушылығын ояту.
Кестемен жұмыс.
|1 |Құрамына қарай |Дара |
| | |Күрделі |
|2 |Тұлғасына қарай |Негізгі |
| | |Туынды |
|3 |Іс-әрекеттің орындалуына қарай |Болымды |
| | |Болымсыз |
Мысал келтіру.
- Бүгінгі сабағымыздың тақырыбы «Болымды және болымсыз етістік» болмақ.
ІІ. Мағынаны ажырату.
1-тапсырма: Карточкамен жұмыс.
Болымды етістіктерді болымсыз етістіктерге айналдыр.
Оқы, ти, күт, шап, үз, жина, ойна, көмектес, жүгір.
Ережені түсіндіру.
2-тапсырма: Жұмбақты шешу.
|Баласына ж | |-ріп, |
|Ұрсып жатыр к | |-лік |
|2-леніп, с | |-ріп, |
|Алып қапсың | |-лік. |
|2шелей | |-ңді |
|Көрсетпе деп ж | |-гірді |
Санамақтан болымды және болымсыз етістіктерді табу.
Оқулықпен жұмыс.
1-жаттығудағы өлеңді мәнерлеп оқу. Болымды етістіктердің астын бір
сызықпен, болымсыз етістіктердің астын екі сызықпен белгілеу.
- Өлең не туралы?
3-жаттығудағы тыйым сөздерді көшіріп жазу, талдау.
• Нанды бір қолмен үзбе.
• Нан қиқымын шашпа.
• Нанды баспа.
• Нанмен ойнама.
2-жаттығудағы сөйлемдерді оқу, етістіктерді табу, болымды етістіктерді
болымсыз етістіктерге айналдыру.
Сергіту сәті.
3-тапсырма: Мәтіннен болымсыз етістік кездесетін бөлікті көшіріп жазу
(дәлелдеу).
«Кім тапқыр?» ойынын ойнау.
Берілген әріптерден басталатын болымсыз етістіктерді тап.
|Қ | | | |
|Ш | | | |
|Ж | | | |
ІІІ. Ой толғау.
«Венн диаграммасы» стратегиясы.
|Негізгі болымды |Екеуі де етістік |Туынды болымсыз іс-әрекеттің |
|іс-әрекеттің |заттың қимылын |орындалмайтынын білдіреді, |
|орындалуын |білдіреді, |болымды етістікке жұрнақ жалғану |
|білдіреді |дара |арқылы жасалады |
ІҮ. Бағалау.
Оң қолды ақ бетке салу арқылы бағалау.
Ү. Үй тапсырмасы. 48-бет. 5-жаттығу.
Сабаққа өзіндік талдау
Пәні: Қазақ тілі
Сыныбы: 3
Мұғалімі: Балагазинова Гульмира Ермұқанқызы
Сабақтың тақырыбы: Болымды және болымсыз етістік
Сынып туралы: Сыныпта барлығы 4 оқушы, сабаққа түгел қатысты. Белсенді
жұмыс істейтін 2 оқушы, орташа деңгейдегі 2 оқушы. 2 оқушының ұлты орыс
болғандықтан тілдік қоры жеткіліксіз, еркін сөйлей алмайды.
Сабақтың мақсаты: а) Білімділік: Етістік бойынша алған білімдерін пысықтау
және сөйлем ішінен етістіктерді тауып талдай білуге, оларды бір-бірінен
ажырата білуге үйрету, етістік түрлерін меңгертуге, сөз құрамына талдап,
қосымша түрлерін ажыратуға үйрету; ә) Дамытушылық: Қазақ тілінің байлығы
арқылы оқушылардың тіл байлығын дамыту. Олардың сабаққа деген
белсенділігін, іздену, ойлау, талдау, салыстыру қабілеттерін дамыту; б)
Тәрбиелік: Оқушыларды ұқыптылыққа, іздемпаздыққа, жинақтылыққа,
сауаттылыққа, әріпті көркем жазуға тәрбиелеу.
Сабақтың әдісі: сұрақ-жауап, түсіндіру, «Венн диаграммасы».
Көрнекіліктер: Интербелсенді тақта, кесте, жұмбақ, карточкалар
Мұғалімнің мақсаты: Оқушыларды болымды және болымсыз етістіктерді ажырата
білуге, ойларын дәлелдеуге үйрету.
Сабақ құрылымы: 3 кезеңнен тұрды.
Оқушылардың жұмыс қабілеттері: Оқушылар үйге берілген тапсырманы орындап
келді. Қызығушылықтары жоғары.
Оқушылардың білімін бағалау: Оқушылар оң қолды ақ бетке салу арқылы бірін-
бірі бағалады.
Оқушылармен қарым-қатынас: Сыныптағы оқушылар бір-бірімен жақсы, достық
қатынаста. Бір-біріне көмектеседі, ақылдасады.
Сабақ қорытындысы: Сабаққа қойылған мақсат орындалды. Оқушылар СТО
технологиясының «Венн диаграммасы» стратегиясымен жұмыс істеуді меңгерген.
Пән мұғалімі: Балагазинова Г.Е.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz