Сабақ жоспары :: Информатика
Файл қосу
Графикалық редактор paint: үзінділерге амалдар қолдану
Бекітемін:
26. 01. 2009 ж
Сыныбы: 7 «ә»
Пән: Информатика
Сабақтың тақырыбы: Графикалық редактор PAINT:
Үзінділерге амалдар қолдану
Сабақтың мақсаты:
1) Білімділік: Үзінді, суретті форматтау қызметін
меңгерту
2) Дамытушылық: Графикалық бейнелеу жұмыстарын
орындау арқылы бейнелік ойлау
қабілетін
дамыту
3) Тәрбиелілік: Эстетикалық талғамын қалыптастыру,
нәтиже алуға және уақытты үнемдеуге
дағдыландыру
Сабақтың типі: Аралас
Түрі: теориялық – практикалық
Пәнаралық байланыс: Геометрия, бейнелеу өнері.
Оқыту әдістері: сөздік, көрнекі, практикалық
Оқушылардың танымдық іс - әрекетін ұйымдастыру тәсілі бойынша: түсіндірме
– көрнекі, ізденіп, проблемалық, зерттеушілік.
Оқыту формалары: жеке, ұжымдық
Жабдықтау: көрнек материал (слайд, дайын суреттер), оқу
құралдары, проектор, компьютер.
І Көкейкестілігі:
а) негізгі ұғымдар: Үзінді, белгілеу, жылжыту, көшіру, өшіру, қою, бұру,
қисайту, созу, баспаға басу командалары, бұрыштық өлшем, пайыз, тік,
көлденең бағыттары.
ә) Оқушының қызығушылығын қалыптастыру тәсілдері:
Компьютерлік графика үлгілерін көрсету арқылы оқушылардың қызығушылығын
ояту
б) Бақылау формалары:
Сұрақ – жауап, Суретте неше элемент бар? Қандай жолмен жасалған?
ІІ Жаңа түсініктер мен іс - әрекеттер тәсілін қалыптастыру.
а) Жаңа ұғымдар:
Үзінді, белгілеу, жылжыту, көшіру, кірістіру, бұру, қисайту, созу, баспаға
басу командалары, бұрыштық өлшем, пайыз, тік, көлденең орналастыру
бағыттары.
ә) Жаңа ұғымның негізін қалыптастыру:
Үзіндіге анықтама беру, белгілеу, жылжыту, көшіру, қою, бұру, созу,
баспаға басу командаларының орындалу жолымен таныстыру.
б) Мұғалімнің проблемалық және ақпараттық сұрақтары:
- Көшіру және жылжыту, созу мен қисайту, бұру мен бейнелеу әрекеттерінің
айырмашылығы
- дайын суреттер арқылы бұру бұрышын, пайыз өлшемін анықтау
ІІІ Жаңа түсінікті тексеру.
Сұрақтар арқылы командаларды игеру нәтижесін тексеру.
ІҮ Қолдану.
а) Қалыптастырылатын білім – біліктілер:
Үзіндіні белгілеп алуды, көшіру және жылжыту, созу мен қисайту, бұру мен
бейнелеу, баспаға басу командаларын пайдалана білі\у білім дағдысын
қалыптастыру.
б) Кері байланыс алу:
Компьютерде оқушылардың тапсырманы орындау нәтижесін бақылау. (сұрақ –
жауап арқылы).
в) Өзіндік жұмыс типтері:
Ү Үй тапсырмалары:
- орындалмаған үй тапсырмаларын орындау;
- Кітаптан командалардың орындалу қызметін оқу;
- Қағазға және компьютерде сурет салу айырмашылықтарын жазу
Рисунок 1.Қамар 7 ә сынып оқушысы
Рисунк2. 7 сынып оқушысы Оңғарбекова Ақбота
ҮІ Сабақты қорытындылау:
Жұмысты бағалау, кемшіліктер мен жетістіктерді көрсетіп айту.
№107 орта мектеп
[pic]
[pic]
[pic]
[pic]
2009 жыл
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz