Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сабақтың этаптары
Сабақтың этаптары: |Сабақтың барысы: | |
|Тақырыбы: |16*5 және 80:5 жағдайларындағы ауызша көбейту мен |
| |бөлу. |
|Мақсаты: |16*5 және 80:5 жағдайларын қарастыра отырып, |
|А)білімділігі. |ауызша көбейту мен бөлу тәсілі жайлы білім |
| |қалыптастыру. |
|Ә)тәрбиелігі. |Оқушылардың дүниетанымын кеңейту, экологиялық |
| |тәрбие беру, тазалыққа, тапқырлыққа, жылдамдыққа |
| |тәрбиелеу. |
|Б)дамытушылық |«Көбейту және бөлу» тарауынан алған |
| |білім-икемділіктерін іске асыра білуге, алған |
| |білімдерін пысықтау. |
|Түрі: |Пәнаралық сабақ. |
| |Сын тұрғысынан ойлау технологиясы. |
|Әдісі: |Түсіндіру, көрнекілік |
|Көрнекіліктер: |Математикалық диктант, бәйтерек, Қазақстан |
| |картасы, Арал теңізі, жеке суреттер, |
| |мақал-мәтелдер. |
|І.Ұйымдастыру бөлімі.|Сәлемдесу. Үлкенге де сіз, |
| |Кішіге де сіз, |
| |Сәлем бердік сіздерге, |
| |Құрметпенен біз. |
| |Оқушыларды төрт топқа бөлемін. |
| |Математика сабағын хабарлау. |
| |1-топ. 1 дегенім білім, білім жарық күнің.. |
| |2 дегенім еңбек, еңбек бәрін жеңбек. |
| |3 дегенім үміт, үмітсіз жоқ жігіт. |
| |4 дегенім талап, талмайтын қанат. |
| |5 дегенім бірлік, бірліксіз жоқ тірлік. |
| | |
| |2-топ. Өмірдегі заттардың, |
| |Есептейміз бәрін біз. |
| |4 амалды қолданған. |
| |Математиак пәнімін. |
| | |
| |3-топ. Математика толған тәртіп, мағына |
| |мен мән, |
| |Математика толған тамаша заңдылық |
| |пен сән. |
| |4-топ. Математика толып жатқан терең сыр, |
| |Шетсіз, шексіз дариядай бейне бір. |
| |1.ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҒЫН ОЯТУ. |
| |1.Сабақтың тақырыбын хабарлау. |
| |2.Сабақтың міндетін белгілеу. |
| |а)2 таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту |
| |жағдайын қарастырамыз. |
| |ә)2 таңбалы санды тиімді қосылғыштарға жіктеп |
| |үйренеміз. |
| |б)есеп шығарамыз. |
| |в)теңдеу шешеміз. |
| |г)көбейту мен бөлу амалына байланысты теңдік |
| |құрастырамыз. |
|ІІ.Өткенді қайталау. |1.Үй тапсырмасын тексеру. |
| |2.Ауызша жаттығулар. |
| |Кубизм стратегиясы. |
| |3.Таза жазу сәті. |
| |4 топқа әртүрлі беріледі. |
| |4.Математикалық диктант. |
| |Жауабы тақтағы ілінеді, дәптерлерін көршілерімен |
| |алмастырып тексереді. |
|ІІІ.Өткенді қорыту. |Өткенді қорыту үшін «Математикалық – білім |
| |бәйтерегін» құрастырамыз.Ол үшін мына |
| |тапсырмаларды орындаймыз. |
| |көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті дегеніміз не? |
| |көбейтудің терімділік қасиеті дегеніміз не? |
| |көбейтудің компоненттері.... |
| |бөлудің компоненттері.... |
|Кіріспе сөз. |Қазақтан картасы, соның ішінде Арал теңізін |
| |көрсете отырып,суының азайып бара жатқанын |
| |дүниежүзін алаңдатуда. Өйткені тартылған теңіз |
| |орнынан тұз тозаңы бүкіл әлемге жайылып, жердің |
| |бетін бүлдіруге, өсімдігінің азаюына, |
| |жан-жануарлардың қырылуына әкеліп отыр. Белгілі |
| |ақын Мұхтар Шаханов дүниежүзіне жар салып, Арал |
| |«қорын» ашқан.Сол қорға жиналған қаржымен Арал |
| |проблемасын шешу көзделуде. Сондықтан біз бүгінгі |
| |сабақта Арал теңізін қалпына келтіру жұмысына өз |
| |үлесімізді қоспақпыз. Біздің үлесіміз-біліміміз. |
| |Ендеше білімімізбен Аралды құтқарайық.Елбасы |
| |Н.Назарбаев «Арал теңізін қорғау» атты жоспар |
| |жасауды үкіметке тапсырды. |
|ІV. Жаңа сабақ. |Егер жаңа материалды жақсы меңгерсек жоспардың |
| |дұрыс жасалғаны. Арал суреті ілінеді. |
| |Жаңа сабақты түсіндіру. |
|1- тапсырма. |16*5=(10+6)*5=10*5+6*5=80 |
| |80:5=(50+30):5=50:5+30:5=16 |
| |2 таңбалы санды бір таңбалы санға бөлу үшін екі |
| |қосылғышта ыңғайлы тәсілді пайдаланамыз. Ол үшін |
| |қосылғыштардың екеуі де 5-ке қалдықсыз бөліну |
| |керек. |
| |2.МАҒЫНАНЫ ТАНУ. |
|2- тапсырма. |Жоспар жасалады. Жоспардың 1-ші бөлімі қаржы |
| |мәселесіне арналады. Еліміздің ірі бизнесмендері |
| |«Арал» қорына миллиард доллардан қаржы аудармақ. |
| |Жаңа сабақты жақсы түсінгендеріңді білсеңдер қаржы|
| |мәселесі шешіледі. Ортаға бизнесмендерді |
| |шақырайық. |
| |4 топтан 1 оқушыдан шығады. |
| |№2. 139 бет. |
| | |
| |Арал теңізіне Сырдария, Амудария өзендері су |
| |құяды. Өзендерге су толық құйылу үшін ауыл |
|3- тапсырма. |әкімдері келісім шарт орындайды. |
| |№3,4 139бет. |
| | |
| |Арал теңізі астындағы күн көзі бітелген. Соны ашу |
| |керек. Ол оңай жұмыс емес. |
|4- тапсырма. |№6 шығарсақ, теңіз көзі ашылады. |
| |1 топ- ағаш орнатады. |
| |2 топ- құсты қондырады. |
| |3 топ- балық жібереді. |
| |4топ- жануарлар жібереді. |
| | |
| |Жан-жаққа қоныс аударып, көшіп кеткен Арал |
| |тұрғындары туған жерлеріне оралмақ. Ата кәсіптері |
|5- тапсырма. |балық шаруашылығымен айналысуға көмектесейік. |
| |№7. 140 бет. |
| |Шығармашылық тапсырманы орындау. |
| |Жоспар жасалып бітті. |
| |Балалар, біз үлкен азаматтық іс атқардық. Арал |
| |теңізін қалпына келтіру арқылы дүниежүзі табиғатын|
| |қорғап қалдық. |
| |«Адамзаттың табиғатсыз күні жоқ, |
| |Мұны айтуға табиғаттың тілі жоқ »,- деп |
| |жырлығандай табиғаты аялайық. |
| | |
| |3.ОЙ ТОЛҒАНЫС. |
|V.Бекіту. |Топпен жұмыс. |
| |1топ- Табиғат немесе су туралы өлең жазады. |
| |2топ- Жарнама көрсетеді. |
| |Шаршағанды басатын, |
| |Сарайыңды ашатын. |
| |Су болсада әрқашан |
| |Қайнаған судан асатын. |
| |3топ- Мақал айту. |
| |Сулы жер – нулы жер. |
| |Сусыз өмір жоқ. |
| |Судың да сұрауы бар. |
| |4топ- Сурет салу. |
| |Әр топ өз жұмысын белгілейді. |
|VІ.Қорытынды. |-2 таңбалы санды бір таңбалы санға көбейтеміз? |
| |-қалай бөлеміз? |
| |Мақсатын орындалғанын дәлелдеу. |
|VІІ.Бағалау. |Рефлексиялық бағалау нормасы. |
| |Оқушының аты-жөні. |
| |Тапсырмалар. |
| |Ұпай саны. |
| |Бағасы. |
| | |
|VІІІ.Үйге тапсырма. |№5. 139 бет. |
Тақырыбы:2 таңбалы санды бір
таңбалы санға көбейту,бөлу.
Орал-2011
|Тақырыбы: |16*5 және 80:5 жағдайларындағы ауызша көбейту мен |
| |бөлу. |
|Мақсаты: |16*5 және 80:5 жағдайларын қарастыра отырып, |
|А)білімділігі. |ауызша көбейту мен бөлу тәсілі жайлы білім |
| |қалыптастыру. |
|Ә)тәрбиелігі. |Оқушылардың дүниетанымын кеңейту, экологиялық |
| |тәрбие беру, тазалыққа, тапқырлыққа, жылдамдыққа |
| |тәрбиелеу. |
|Б)дамытушылық |«Көбейту және бөлу» тарауынан алған |
| |білім-икемділіктерін іске асыра білуге, алған |
| |білімдерін пысықтау. |
|Түрі: |Пәнаралық сабақ. |
| |Сын тұрғысынан ойлау технологиясы. |
|Әдісі: |Түсіндіру, көрнекілік |
|Көрнекіліктер: |Математикалық диктант, бәйтерек, Қазақстан |
| |картасы, Арал теңізі, жеке суреттер, |
| |мақал-мәтелдер. |
|І.Ұйымдастыру бөлімі.|Сәлемдесу. Үлкенге де сіз, |
| |Кішіге де сіз, |
| |Сәлем бердік сіздерге, |
| |Құрметпенен біз. |
| |Оқушыларды төрт топқа бөлемін. |
| |Математика сабағын хабарлау. |
| |1-топ. 1 дегенім білім, білім жарық күнің.. |
| |2 дегенім еңбек, еңбек бәрін жеңбек. |
| |3 дегенім үміт, үмітсіз жоқ жігіт. |
| |4 дегенім талап, талмайтын қанат. |
| |5 дегенім бірлік, бірліксіз жоқ тірлік. |
| | |
| |2-топ. Өмірдегі заттардың, |
| |Есептейміз бәрін біз. |
| |4 амалды қолданған. |
| |Математиак пәнімін. |
| | |
| |3-топ. Математика толған тәртіп, мағына |
| |мен мән, |
| |Математика толған тамаша заңдылық |
| |пен сән. |
| |4-топ. Математика толып жатқан терең сыр, |
| |Шетсіз, шексіз дариядай бейне бір. |
| |1.ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҒЫН ОЯТУ. |
| |1.Сабақтың тақырыбын хабарлау. |
| |2.Сабақтың міндетін белгілеу. |
| |а)2 таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту |
| |жағдайын қарастырамыз. |
| |ә)2 таңбалы санды тиімді қосылғыштарға жіктеп |
| |үйренеміз. |
| |б)есеп шығарамыз. |
| |в)теңдеу шешеміз. |
| |г)көбейту мен бөлу амалына байланысты теңдік |
| |құрастырамыз. |
|ІІ.Өткенді қайталау. |1.Үй тапсырмасын тексеру. |
| |2.Ауызша жаттығулар. |
| |Кубизм стратегиясы. |
| |3.Таза жазу сәті. |
| |4 топқа әртүрлі беріледі. |
| |4.Математикалық диктант. |
| |Жауабы тақтағы ілінеді, дәптерлерін көршілерімен |
| |алмастырып тексереді. |
|ІІІ.Өткенді қорыту. |Өткенді қорыту үшін «Математикалық – білім |
| |бәйтерегін» құрастырамыз.Ол үшін мына |
| |тапсырмаларды орындаймыз. |
| |көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті дегеніміз не? |
| |көбейтудің терімділік қасиеті дегеніміз не? |
| |көбейтудің компоненттері.... |
| |бөлудің компоненттері.... |
|Кіріспе сөз. |Қазақтан картасы, соның ішінде Арал теңізін |
| |көрсете отырып,суының азайып бара жатқанын |
| |дүниежүзін алаңдатуда. Өйткені тартылған теңіз |
| |орнынан тұз тозаңы бүкіл әлемге жайылып, жердің |
| |бетін бүлдіруге, өсімдігінің азаюына, |
| |жан-жануарлардың қырылуына әкеліп отыр. Белгілі |
| |ақын Мұхтар Шаханов дүниежүзіне жар салып, Арал |
| |«қорын» ашқан.Сол қорға жиналған қаржымен Арал |
| |проблемасын шешу көзделуде. Сондықтан біз бүгінгі |
| |сабақта Арал теңізін қалпына келтіру жұмысына өз |
| |үлесімізді қоспақпыз. Біздің үлесіміз-біліміміз. |
| |Ендеше білімімізбен Аралды құтқарайық.Елбасы |
| |Н.Назарбаев «Арал теңізін қорғау» атты жоспар |
| |жасауды үкіметке тапсырды. |
|ІV. Жаңа сабақ. |Егер жаңа материалды жақсы меңгерсек жоспардың |
| |дұрыс жасалғаны. Арал суреті ілінеді. |
| |Жаңа сабақты түсіндіру. |
|1- тапсырма. |16*5=(10+6)*5=10*5+6*5=80 |
| |80:5=(50+30):5=50:5+30:5=16 |
| |2 таңбалы санды бір таңбалы санға бөлу үшін екі |
| |қосылғышта ыңғайлы тәсілді пайдаланамыз. Ол үшін |
| |қосылғыштардың екеуі де 5-ке қалдықсыз бөліну |
| |керек. |
| |2.МАҒЫНАНЫ ТАНУ. |
|2- тапсырма. |Жоспар жасалады. Жоспардың 1-ші бөлімі қаржы |
| |мәселесіне арналады. Еліміздің ірі бизнесмендері |
| |«Арал» қорына миллиард доллардан қаржы аудармақ. |
| |Жаңа сабақты жақсы түсінгендеріңді білсеңдер қаржы|
| |мәселесі шешіледі. Ортаға бизнесмендерді |
| |шақырайық. |
| |4 топтан 1 оқушыдан шығады. |
| |№2. 139 бет. |
| | |
| |Арал теңізіне Сырдария, Амудария өзендері су |
| |құяды. Өзендерге су толық құйылу үшін ауыл |
|3- тапсырма. |әкімдері келісім шарт орындайды. |
| |№3,4 139бет. |
| | |
| |Арал теңізі астындағы күн көзі бітелген. Соны ашу |
| |керек. Ол оңай жұмыс емес. |
|4- тапсырма. |№6 шығарсақ, теңіз көзі ашылады. |
| |1 топ- ағаш орнатады. |
| |2 топ- құсты қондырады. |
| |3 топ- балық жібереді. |
| |4топ- жануарлар жібереді. |
| | |
| |Жан-жаққа қоныс аударып, көшіп кеткен Арал |
| |тұрғындары туған жерлеріне оралмақ. Ата кәсіптері |
|5- тапсырма. |балық шаруашылығымен айналысуға көмектесейік. |
| |№7. 140 бет. |
| |Шығармашылық тапсырманы орындау. |
| |Жоспар жасалып бітті. |
| |Балалар, біз үлкен азаматтық іс атқардық. Арал |
| |теңізін қалпына келтіру арқылы дүниежүзі табиғатын|
| |қорғап қалдық. |
| |«Адамзаттың табиғатсыз күні жоқ, |
| |Мұны айтуға табиғаттың тілі жоқ »,- деп |
| |жырлығандай табиғаты аялайық. |
| | |
| |3.ОЙ ТОЛҒАНЫС. |
|V.Бекіту. |Топпен жұмыс. |
| |1топ- Табиғат немесе су туралы өлең жазады. |
| |2топ- Жарнама көрсетеді. |
| |Шаршағанды басатын, |
| |Сарайыңды ашатын. |
| |Су болсада әрқашан |
| |Қайнаған судан асатын. |
| |3топ- Мақал айту. |
| |Сулы жер – нулы жер. |
| |Сусыз өмір жоқ. |
| |Судың да сұрауы бар. |
| |4топ- Сурет салу. |
| |Әр топ өз жұмысын белгілейді. |
|VІ.Қорытынды. |-2 таңбалы санды бір таңбалы санға көбейтеміз? |
| |-қалай бөлеміз? |
| |Мақсатын орындалғанын дәлелдеу. |
|VІІ.Бағалау. |Рефлексиялық бағалау нормасы. |
| |Оқушының аты-жөні. |
| |Тапсырмалар. |
| |Ұпай саны. |
| |Бағасы. |
| | |
|VІІІ.Үйге тапсырма. |№5. 139 бет. |
Тақырыбы:2 таңбалы санды бір
таңбалы санға көбейту,бөлу.
Орал-2011
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz