Сабақтың этаптары

Мақсаты:
А) білімділігі.
Ә) тәрбиелігі.
Б) дамытушылық
16*5 және 80:5 жағдайларын қарастыра отырып, ауызша көбейту мен бөлу тәсілі жайлы білім қалыптастыру.
Оқушылардың дүниетанымын кеңейту, экологиялық тәрбие беру, тазалыққа, тапқырлыққа, жылдамдыққа тәрбиелеу.
«Көбейту және бөлу» тарауынан алған білім-икемділіктерін іске асыра білуге, алған білімдерін пысықтау.
Пәнаралық сабақ.
Сын тұрғысынан ойлау технологиясы.
Сәлемдесу. Үлкенге де сіз,
Кішіге де сіз,
Сәлем бердік сіздерге,
Құрметпенен біз.
Оқушыларды төрт топқа бөлемін.
Математика сабағын хабарлау.
1-топ. 1 дегенім білім, білім жарық күнің. .
2 дегенім еңбек, еңбек бәрін жеңбек.
3 дегенім үміт, үмітсіз жоқ жігіт.
4 дегенім талап, талмайтын қанат.
5 дегенім бірлік, бірліксіз жоқ тірлік.
2-топ. Өмірдегі заттардың,
Есептейміз бәрін біз.
4 амалды қолданған.
Математиак пәнімін.
3-топ. Математика толған тәртіп, мағына
мен мән,
Математика толған тамаша заңдылық
пен сән.
4-топ. Математика толып жатқан терең сыр,
Шетсіз, шексіз дариядай бейне бір.
1. ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҒЫН ОЯТУ.
1. Сабақтың тақырыбын хабарлау.
2. Сабақтың міндетін белгілеу.
а) 2 таңбалы санды бір таңбалы санға көбейту жағдайын қарастырамыз.
ә) 2 таңбалы санды тиімді қосылғыштарға жіктеп үйренеміз.
б) есеп шығарамыз.
в) теңдеу шешеміз.
г) көбейту мен бөлу амалына байланысты теңдік құрастырамыз.
1. Үй тапсырмасын тексеру.
2. Ауызша жаттығулар.
Кубизм стратегиясы.
3. Таза жазу сәті.
4 топқа әртүрлі беріледі.
4. Математикалық диктант.
Жауабы тақтағы ілінеді, дәптерлерін көршілерімен алмастырып тексереді.
Өткенді қорыту үшін «Математикалық - білім бәйтерегін» құрастырамыз. Ол үшін мына тапсырмаларды орындаймыз.
- көбейтудің ауыстырымдылық қасиеті дегеніміз не?
- көбейтудің терімділік қасиеті дегеніміз не?
- көбейтудің компоненттері . . .
- бөлудің компоненттері . . .
ІV. Жаңа сабақ.
1- тапсырма.
Егер жаңа материалды жақсы меңгерсек жоспардың дұрыс жасалғаны. Арал суреті ілінеді.
Жаңа сабақты түсіндіру.
16*5=(10+6) *5=10*5+6*5=80
80:5=(50+30) :5=50:5+30:5=16
2 таңбалы санды бір таңбалы санға бөлу үшін екі қосылғышта ыңғайлы тәсілді пайдаланамыз. Ол үшін қосылғыштардың екеуі де 5-ке қалдықсыз бөліну керек.
2- тапсырма.
3- тапсырма.
4- тапсырма.
5- тапсырма.
2. МАҒЫНАНЫ ТАНУ .
Жоспар жасалады. Жоспардың 1-ші бөлімі қаржы мәселесіне арналады. Еліміздің ірі бизнесмендері «Арал» қорына миллиард доллардан қаржы аудармақ.
- Жаңа сабақты жақсы түсінгендеріңді білсеңдер қаржы мәселесі шешіледі. Ортаға бизнесмендерді шақырайық.
- 4 топтан 1 оқушыдан шығады.
№2. 139 бет.
Арал теңізіне Сырдария, Амудария өзендері су құяды. Өзендерге су толық құйылу үшін ауыл әкімдері келісім шарт орындайды.
№3, 4 139бет.
Арал теңізі астындағы күн көзі бітелген. Соны ашу керек. Ол оңай жұмыс емес.
№6 шығарсақ, теңіз көзі ашылады.
1 топ- ағаш орнатады.
2 топ- құсты қондырады.
3 топ- балық жібереді.
4топ- жануарлар жібереді.
Жан-жаққа қоныс аударып, көшіп кеткен Арал тұрғындары туған жерлеріне оралмақ. Ата кәсіптері балық шаруашылығымен айналысуға көмектесейік.
№7. 140 бет.
Шығармашылық тапсырманы орындау.
Жоспар жасалып бітті.
- Балалар, біз үлкен азаматтық іс
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz