Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Сабақтың қорытындысы
Алгебра 7-сынып
Сабақтың тақырыбы: «Қысқаша көбейту формулаларын қайталау»
Сабақтың мақсаттары
Оқытушылық: 1.
1. Бірмүше және көпмүше туралы өткенді қайталау.
2. Қысқаша көбейту формулаларын еске түсіру.
3. Қысқаша көбейту формулаларын есептер шығаруда қолдана білу.
4. Қысқаша көбейту формулалары бойынша бақылау жұмысына дайындық.
Тәрбиелік: шығармашылық ойлау қабілеті жоғары, өз бетінше ізденіп, алған
білімін өзін қоршаған ортада еркін қолдана алатын жеке тұлғаны тәрбиелеу.
Еңбекке, ынталылыққа және қиындықтарды жеңуде табандылыққа тәрбиелеу.
Дамытушылық: оқушылардың логикалық ойлау қабілетін дамыту, индуктивтік,
дедуктивтік, ұқсастық бойынша ой қорыта білуге үйрету.
Сабақта қолданылатын көрнекіліктер:
Оқушылардың бағдар беті, слайд түрінде берілген графикалық диктант,
тестілеу құрылғылары, Блез Паскаль туралы фильм, карточкалар және сабақ
толығымен жазылған флипчарт, сазды әуен.
Сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдер:
• Білімді жеткізу: көрнекіліктерді қолдану арқылы
• Практикалық (жаттығу жұмыстарын орындату)
• Ішінара ізденушілік
• Оқытудың ақпараттық технологияларын қолдану.
Сабақтың түрі:
Жалпылау сабағы. Бақылау жұмысына дайындық.
Қайталау
Көпмүшелер және бірмүшелер, қысқаша көбейту формулалары.
Оқушылардың білім деңгейін бақылауға араналған жұмыс түрлері:
Графикалық диктант, тест, өздік жұмысы.
САБАҚ БАРЫСЫ:
1. Ұйымдастыру кезеңі
➢ Оқушыларды сабақтың мақсатымен таныстыру.
➢ Рефлексия. Оқушылардың сабақтың басындағы көңіл-күйін қадағалау.
2. Өткенді қайталау.
Графикалық диктант.
Тұжырым дұрыс болса ^ белгісін, дұрыс болмаса _ белгісін қою керек.
1. Сандардың және әріптердің қосындысын бірмүше деп атайды (жоқ)
2. Бір бірінен айырмашылығы тек қана коэффициентінде ғана болатын
бірмүшелерді ұқсас мүшелер деп атайды (ия)
3. Бірмүшені көпмүшеге көбейткенде бірмүше шығады (жоқ)
4. Бірнеше бірмүшенің алгебралық қосындысы көпмүше деп аталады (ия)
5. Көпмүшені көпмүшеге көбейткенде көпмүше шығады (ия)
6. Көпмүшені бірмүшеге бөлу үшін оның әрбір мүшесін бірмүшеге көбейтіп
алып, шыққан нәтижелерін қосамыз (жоқ)
7. Көпмүшені көпмүшеге көбейту үшін біріншісінің әрбір мүшесін
екіншісінің әрбір мүшесіне көбейтіп алып, шыққан нәтижелерін қосамыз
(ия)
8. Стандартты түрде жазылған әріптердің көбейтіндісі бірмүшенің
коэффициенті деп аталады (жоқ)
9. Бірмүшені бірмүшеге көбейткенде бірмүше шығады (ия)
(Графикалық диктанттың жауабы: _^_^^_^_^)
3. Ауызша жаттығулар.
Тақтадағы өрнектердегі бос орындарды теңдік дұрыс болатындай етіп
толтыру.
5 а + Ө = 5а + 3 b – 8
b2 – b c - Ө = b2 – b c - 7 b + 5
Ө + (2 a2 + 4ab – b2 ) = 3 a2 + 4 ab
Ө · (a – b) = 4ac – 4bc
(12a3 – 4a2) : Ө = 3a – 1
Ө · (2 a – b) = 10a2 – 5ab
4. Тестік жұмыс.
1. Екі өрнектің квадраттарының айырмасы неге тең?
А. Бірінші өрнектің квадраты + екі еселенген бірінші өрнек пен екінші
өрнектің көбейтіндісі + екінші өрнектің квадратына тең.
В. Бірінші өрнектің квадраты - екі еселенген бірінші өрнек пен екінші
өрнектің көбейтіндісі + екінші өрнектің квадратына тең.
С. Екі өрнектің айырымы мен қосындысының көбейтіндісіне тең.
D. Бірінші өрнектің кубы + үш еселенген бірінші өрнектің квадраты мен
екінші өрнектің көбейтіндісі + үш еселенген бірінші өрнек пен екінші
өрнектің квадратының көбейтіндісі + екінші өрнектің кубына тең.
E. Бірінші өрнектің кубы - үш еселенген бірінші өрнектің квадраты мен
екінші өрнектің көбейтіндісі + үш еселенген бірінші өрнек пен екінші
өрнектің квадратының көбейтіндісі - екінші өрнектің кубына тең.
Дұрыс жауабы: С
2. Екі өрнектің айырымының квадраты неге тең?
А. Бірінші өрнектің квадраты + екі еселенген бірінші өрнек пен екінші
өрнектің көбейтіндісі + екінші өрнектің квадратына тең.
В. Бірінші өрнектің квадраты - екі еселенген бірінші өрнек пен екінші
өрнектің көбейтіндісі + екінші өрнектің квадратына тең.
С. Екі өрнектің айырымы мен қосындысының көбейтіндісіне тең.
D. Бірінші өрнектің кубы + үш еселенген бірінші өрнектің квадраты мен
екінші өрнектің көбейтіндісі + үш еселенген бірінші өрнек пен екінші
өрнектің квадратының көбейтіндісі + екінші өрнектің кубына тең.
E. Бірінші өрнектің кубы - үш еселенген бірінші өрнектің квадраты мен
екінші өрнектің көбейтіндісі + үш еселенген бірінші өрнек пен екінші
өрнектің квадратының көбейтіндісі - екінші өрнектің кубына тең.
Дұрыс жауабы: В
3. Екі өрнектің қосындысының квадраты неге тең?
А. Бірінші өрнектің квадраты + екі еселенген бірінші өрнек пен екінші
өрнектің көбейтіндісі + екінші өрнектің квадратына тең.
В. Бірінші өрнектің квадраты - екі еселенген бірінші өрнек пен екінші
өрнектің көбейтіндісі + екінші өрнектің квадратына тең.
С. Екі өрнектің айырымы мен қосындысының көбейтіндісіне тең.
D. Бірінші өрнектің кубы + үш еселенген бірінші өрнектің квадраты мен
екінші өрнектің көбейтіндісі + үш еселенген бірінші өрнек пен екінші
өрнектің квадратының көбейтіндісі + екінші өрнектің кубына тең.
E. Бірінші өрнектің кубы - үш еселенген бірінші өрнектің квадраты мен
екінші өрнектің көбейтіндісі + үш еселенген бірінші өрнек пен екінші
өрнектің квадратының көбейтіндісі - екінші өрнектің кубына тең.
Дұрыс жауабы: А
4. Екі өрнектің айырымының кубы неге тең?
А. Екі өрнектің айырымын олардың қосындысының толымсыз квадратына
көбейткенге тең.
В. Бірінші өрнектің кубы + үш еселенген бірінші өрнектің квадраты мен
екінші өрнектің көбейтіндісі + үш еселенген бірінші өрнек пен екінші
өрнектің квадратының көбейтіндісі + екінші өрнектің кубына тең.
С. Бірінші өрнектің кубы - үш еселенген бірінші өрнектің квадраты мен
екінші өрнектің көбейтіндісі + үш еселенген бірінші өрнек пен екінші
өрнектің квадратының көбейтіндісі - екінші өрнектің кубына тең.
D. Бірінші өрнектің квадраты + екі еселенген бірінші өрнек пен екінші
өрнектің көбейтіндісі + екінші өрнектің квадратына тең.
E. Екі өрнектің қосындысын олардың айырымының толымсыз квадратына
көбейткенге тең.
Дұрыс жауабы: С
5. Екі өрнектің қосындысының кубы неге тең?
А. Екі өрнектің айырымын олардың қосындысының толымсыз квадратына
көбейткенге тең.
В. Бірінші өрнектің кубы + үш еселенген бірінші өрнектің квадраты мен
екінші өрнектің көбейтіндісі + үш еселенген бірінші өрнек пен екінші
өрнектің квадратының көбейтіндісі + екінші өрнектің кубына тең.
С. Бірінші өрнектің кубы - үш еселенген бірінші өрнектің квадраты мен
екінші өрнектің көбейтіндісі + үш еселенген бірінші өрнек пен екінші
өрнектің квадратының көбейтіндісі - екінші өрнектің кубына тең.
D. Бірінші өрнектің квадраты + екі еселенген бірінші өрнек пен екінші
өрнектің көбейтіндісі + екінші өрнектің квадратына тең.
E. Екі өрнектің қосындысын олардың айырымының толымсыз квадратына
көбейткенге тең.
Дұрыс жауабы: В
6. Екі өрнектің кубтарының қосындысы неге тең?
А. Бірінші өрнектің кубы - үш еселенген бірінші өрнектің квадраты мен
екінші өрнектің көбейтіндісі + үш еселенген бірінші өрнек пен екінші
өрнектің квадратының көбейтіндісі - екінші өрнектің кубына тең.
В. Бірінші өрнектің кубы + үш еселенген бірінші өрнектің квадраты мен
екінші өрнектің көбейтіндісі + үш еселенген бірінші өрнек пен екінші
өрнектің квадратының көбейтіндісі + екінші өрнектің кубына тең.
С. Екі өрнектің айырымын олардың қосындысының толымсыз квадратына
көбейткенге тең.
D. Бірінші өрнектің квадраты + екі еселенген бірінші өрнек пен екінші
өрнектің көбейтіндісі + екінші өрнектің квадратына тең.
E. Екі өрнектің қосындысын олардың айырымының толымсыз квадратына
көбейткенге тең.
Дұрыс жауабы: Е
7. Екі өрнектің кубтарының айырмасы неге тең?
А. Бірінші өрнектің кубы - үш еселенген бірінші өрнектің квадраты мен
екінші өрнектің көбейтіндісі + үш еселенген бірінші өрнек пен екінші
өрнектің квадратының көбейтіндісі - екінші өрнектің кубына тең.
В. Бірінші өрнектің кубы + үш еселенген бірінші өрнектің квадраты мен
екінші өрнектің көбейтіндісі + үш еселенген бірінші өрнек пен екінші
өрнектің квадратының көбейтіндісі + екінші өрнектің кубына тең.
С. Екі өрнектің айырымын олардың қосындысының толымсыз квадратына
көбейткенге тең.
D. Бірінші өрнектің квадраты + екі еселенген бірінші өрнек пен екінші
өрнектің көбейтіндісі + екінші өрнектің квадратына тең.
E. Екі өрнектің қосындысын олардың айырымының толымсыз квадратына
көбейткенге тең.
Дұрыс жауабы: С
5. Тарихи деректер.
➢ Блез Паскаль туралы фильм
➢ Паскаль үшбұрышы туралы мәлімет.
6. Шығармашылық тапсырма.
Екімүшенің 4 дәрежесінің коффициенттерін табу және осы коэффициенттер
бойынша формула құру.
Жауабы: 1 4 6 4 1
(a+b)4=a4+4a3b+6a2b2+4ab3+b4
Сергіту сәті.
Қолымызды қатты уқалайық.
Көзімізді қолымызбен 5 секунд басып тұрып, босатайық.
Орнымыздан тұрып, бір аяқпен еденге қысым түсірейік, екінші аяқпен еденге
қысым түсірейік, екі аяқпен еденге қысым түсірейік және отырып, орындыққа
қысым түсірейік. Орындықтарыңды өздеріңе жақындатып, арқаларыңды тіктеп,
сабаққа кірісейік.
7. Ойын «Қай жәшікке салуға болады?»
8. Тақтада жұмыс.
Ереже бойынша өрнектерді түрлендіру
(2х+4)2=
(8a+3b)(3b-8a)=
(3x-5)3=
27a3+81b3=
9. Өздік жұмысы (дәптерге орындау)
1-нұсқа
Көпмүшені көбейтінді түрінде жаз:
|1 + 2х + х2= | |
|4х2 -12х +9= | |
|25 – а2= | |
|0,04х2 + 1,2ху | |
|+9у2= | |
|9а2 – 2ав + в2= | |
|25у2 – 16х2= | |
|0,25а2 + 2ав + 4в2=| |
|36 – 36х2 + 9х4= | |
2-нұсқа
Көпмүшені көбейтінді түрінде жаз:
|4 +4х + х2= | |
|х2 -6х +9= | |
|64 – а2= | |
|0,09х2 + 0,12ху | |
|+4у2= | |
|4а2 – 12ав +9в2= | |
|49у2 – 36х2= | |
|0,36а2 + 3,6ав + | |
|9в2= | |
|49 – 42х2 + 9х4= | |
10. Үйге тапсырма
Өткенді қайталау. Бақылау жұмысына дайындық.
11. Сабақтың қорытындысы
Рефлексия. Оқушылардың сабақтың соңындағы көңіл-күйін қадағалау.
Сұрақ жауап: Сабақ ұнады ма? Неліктен?
Сабақтан өзіңе қандай жаңалық алдың?
Бақылау жұмысына дайынмын деп ойлайсың ба?
«Қысқаша көбейту формулаларын жалпылау»
сабағына арналған бағдар беті.
7-сынып оқушысы
......................................................................
(фамилиясы, аты)
Рефлексия: Берірген суреттердің ішінен сабақтың басындағы өз көңіл-күйіңді
көрсететін суретті белгіле.
Сабақтың тапсырмалары:
1. Өткенді қайталау. Графикалық диктант.
| | | | | | | | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 |9 | |
2. Тестік жұмыс (тестілеу құрылғысымен жұмыс)
Неше ұпай алдың? .......
3. Ауызша жаттығулар.
Жауап бердің бе? ........ Неше рет? .......
4. Тарихи деректер.
Кім туралы? ..................................................
5. Шығармашылық тапсырма
Екімүшенің 4 дәрежесінің коффициенттерін табу және осы
коэффициенттер бойынша формула құру.
............................................................................
..............................................................
Формулаларды еске түсіру. «Қай жәшікке салуға болады?» ойыны.
6. Тақтада жұмыс. Ереже бойынша өрнектерді түрлендіру
(2х+4)2=.................................................................
.......
(8a+3b)(3b-
8a)=.............................................................
(3x-
5)3=.....................................................................
......
27a3+81b3=...............................................................
......
7. Өздік жұмыс. Дәптерге орындау.
8. Үйге тапсырма: Өткенді қайталау. Бақылау жұмысына дайындық.
Рефлексия: Берірген суреттердің ішінен сабақтың соңындағы өз көңіл-күйіңді
көрсететін суретті белгіле.
Сабаққа өзіңе қандай баға қояр едің? .........
-----------------------
Мен қобалжып отырмын.
Менің көңіл-күйім
онша емес.
Менің көңіл-күйім жақсы, сабаққа дайынмын.
Жоқ
Ия
Мен кейбір тапсырмаларды түсінбедім.
Менің көңіл-күйім
онша емес.
Менің көңіл-күйім жақсы, бәрін түсіндім.
Сабақтың тақырыбы: «Қысқаша көбейту формулаларын қайталау»
Сабақтың мақсаттары
Оқытушылық: 1.
1. Бірмүше және көпмүше туралы өткенді қайталау.
2. Қысқаша көбейту формулаларын еске түсіру.
3. Қысқаша көбейту формулаларын есептер шығаруда қолдана білу.
4. Қысқаша көбейту формулалары бойынша бақылау жұмысына дайындық.
Тәрбиелік: шығармашылық ойлау қабілеті жоғары, өз бетінше ізденіп, алған
білімін өзін қоршаған ортада еркін қолдана алатын жеке тұлғаны тәрбиелеу.
Еңбекке, ынталылыққа және қиындықтарды жеңуде табандылыққа тәрбиелеу.
Дамытушылық: оқушылардың логикалық ойлау қабілетін дамыту, индуктивтік,
дедуктивтік, ұқсастық бойынша ой қорыта білуге үйрету.
Сабақта қолданылатын көрнекіліктер:
Оқушылардың бағдар беті, слайд түрінде берілген графикалық диктант,
тестілеу құрылғылары, Блез Паскаль туралы фильм, карточкалар және сабақ
толығымен жазылған флипчарт, сазды әуен.
Сабақта қолданылатын әдіс-тәсілдер:
• Білімді жеткізу: көрнекіліктерді қолдану арқылы
• Практикалық (жаттығу жұмыстарын орындату)
• Ішінара ізденушілік
• Оқытудың ақпараттық технологияларын қолдану.
Сабақтың түрі:
Жалпылау сабағы. Бақылау жұмысына дайындық.
Қайталау
Көпмүшелер және бірмүшелер, қысқаша көбейту формулалары.
Оқушылардың білім деңгейін бақылауға араналған жұмыс түрлері:
Графикалық диктант, тест, өздік жұмысы.
САБАҚ БАРЫСЫ:
1. Ұйымдастыру кезеңі
➢ Оқушыларды сабақтың мақсатымен таныстыру.
➢ Рефлексия. Оқушылардың сабақтың басындағы көңіл-күйін қадағалау.
2. Өткенді қайталау.
Графикалық диктант.
Тұжырым дұрыс болса ^ белгісін, дұрыс болмаса _ белгісін қою керек.
1. Сандардың және әріптердің қосындысын бірмүше деп атайды (жоқ)
2. Бір бірінен айырмашылығы тек қана коэффициентінде ғана болатын
бірмүшелерді ұқсас мүшелер деп атайды (ия)
3. Бірмүшені көпмүшеге көбейткенде бірмүше шығады (жоқ)
4. Бірнеше бірмүшенің алгебралық қосындысы көпмүше деп аталады (ия)
5. Көпмүшені көпмүшеге көбейткенде көпмүше шығады (ия)
6. Көпмүшені бірмүшеге бөлу үшін оның әрбір мүшесін бірмүшеге көбейтіп
алып, шыққан нәтижелерін қосамыз (жоқ)
7. Көпмүшені көпмүшеге көбейту үшін біріншісінің әрбір мүшесін
екіншісінің әрбір мүшесіне көбейтіп алып, шыққан нәтижелерін қосамыз
(ия)
8. Стандартты түрде жазылған әріптердің көбейтіндісі бірмүшенің
коэффициенті деп аталады (жоқ)
9. Бірмүшені бірмүшеге көбейткенде бірмүше шығады (ия)
(Графикалық диктанттың жауабы: _^_^^_^_^)
3. Ауызша жаттығулар.
Тақтадағы өрнектердегі бос орындарды теңдік дұрыс болатындай етіп
толтыру.
5 а + Ө = 5а + 3 b – 8
b2 – b c - Ө = b2 – b c - 7 b + 5
Ө + (2 a2 + 4ab – b2 ) = 3 a2 + 4 ab
Ө · (a – b) = 4ac – 4bc
(12a3 – 4a2) : Ө = 3a – 1
Ө · (2 a – b) = 10a2 – 5ab
4. Тестік жұмыс.
1. Екі өрнектің квадраттарының айырмасы неге тең?
А. Бірінші өрнектің квадраты + екі еселенген бірінші өрнек пен екінші
өрнектің көбейтіндісі + екінші өрнектің квадратына тең.
В. Бірінші өрнектің квадраты - екі еселенген бірінші өрнек пен екінші
өрнектің көбейтіндісі + екінші өрнектің квадратына тең.
С. Екі өрнектің айырымы мен қосындысының көбейтіндісіне тең.
D. Бірінші өрнектің кубы + үш еселенген бірінші өрнектің квадраты мен
екінші өрнектің көбейтіндісі + үш еселенген бірінші өрнек пен екінші
өрнектің квадратының көбейтіндісі + екінші өрнектің кубына тең.
E. Бірінші өрнектің кубы - үш еселенген бірінші өрнектің квадраты мен
екінші өрнектің көбейтіндісі + үш еселенген бірінші өрнек пен екінші
өрнектің квадратының көбейтіндісі - екінші өрнектің кубына тең.
Дұрыс жауабы: С
2. Екі өрнектің айырымының квадраты неге тең?
А. Бірінші өрнектің квадраты + екі еселенген бірінші өрнек пен екінші
өрнектің көбейтіндісі + екінші өрнектің квадратына тең.
В. Бірінші өрнектің квадраты - екі еселенген бірінші өрнек пен екінші
өрнектің көбейтіндісі + екінші өрнектің квадратына тең.
С. Екі өрнектің айырымы мен қосындысының көбейтіндісіне тең.
D. Бірінші өрнектің кубы + үш еселенген бірінші өрнектің квадраты мен
екінші өрнектің көбейтіндісі + үш еселенген бірінші өрнек пен екінші
өрнектің квадратының көбейтіндісі + екінші өрнектің кубына тең.
E. Бірінші өрнектің кубы - үш еселенген бірінші өрнектің квадраты мен
екінші өрнектің көбейтіндісі + үш еселенген бірінші өрнек пен екінші
өрнектің квадратының көбейтіндісі - екінші өрнектің кубына тең.
Дұрыс жауабы: В
3. Екі өрнектің қосындысының квадраты неге тең?
А. Бірінші өрнектің квадраты + екі еселенген бірінші өрнек пен екінші
өрнектің көбейтіндісі + екінші өрнектің квадратына тең.
В. Бірінші өрнектің квадраты - екі еселенген бірінші өрнек пен екінші
өрнектің көбейтіндісі + екінші өрнектің квадратына тең.
С. Екі өрнектің айырымы мен қосындысының көбейтіндісіне тең.
D. Бірінші өрнектің кубы + үш еселенген бірінші өрнектің квадраты мен
екінші өрнектің көбейтіндісі + үш еселенген бірінші өрнек пен екінші
өрнектің квадратының көбейтіндісі + екінші өрнектің кубына тең.
E. Бірінші өрнектің кубы - үш еселенген бірінші өрнектің квадраты мен
екінші өрнектің көбейтіндісі + үш еселенген бірінші өрнек пен екінші
өрнектің квадратының көбейтіндісі - екінші өрнектің кубына тең.
Дұрыс жауабы: А
4. Екі өрнектің айырымының кубы неге тең?
А. Екі өрнектің айырымын олардың қосындысының толымсыз квадратына
көбейткенге тең.
В. Бірінші өрнектің кубы + үш еселенген бірінші өрнектің квадраты мен
екінші өрнектің көбейтіндісі + үш еселенген бірінші өрнек пен екінші
өрнектің квадратының көбейтіндісі + екінші өрнектің кубына тең.
С. Бірінші өрнектің кубы - үш еселенген бірінші өрнектің квадраты мен
екінші өрнектің көбейтіндісі + үш еселенген бірінші өрнек пен екінші
өрнектің квадратының көбейтіндісі - екінші өрнектің кубына тең.
D. Бірінші өрнектің квадраты + екі еселенген бірінші өрнек пен екінші
өрнектің көбейтіндісі + екінші өрнектің квадратына тең.
E. Екі өрнектің қосындысын олардың айырымының толымсыз квадратына
көбейткенге тең.
Дұрыс жауабы: С
5. Екі өрнектің қосындысының кубы неге тең?
А. Екі өрнектің айырымын олардың қосындысының толымсыз квадратына
көбейткенге тең.
В. Бірінші өрнектің кубы + үш еселенген бірінші өрнектің квадраты мен
екінші өрнектің көбейтіндісі + үш еселенген бірінші өрнек пен екінші
өрнектің квадратының көбейтіндісі + екінші өрнектің кубына тең.
С. Бірінші өрнектің кубы - үш еселенген бірінші өрнектің квадраты мен
екінші өрнектің көбейтіндісі + үш еселенген бірінші өрнек пен екінші
өрнектің квадратының көбейтіндісі - екінші өрнектің кубына тең.
D. Бірінші өрнектің квадраты + екі еселенген бірінші өрнек пен екінші
өрнектің көбейтіндісі + екінші өрнектің квадратына тең.
E. Екі өрнектің қосындысын олардың айырымының толымсыз квадратына
көбейткенге тең.
Дұрыс жауабы: В
6. Екі өрнектің кубтарының қосындысы неге тең?
А. Бірінші өрнектің кубы - үш еселенген бірінші өрнектің квадраты мен
екінші өрнектің көбейтіндісі + үш еселенген бірінші өрнек пен екінші
өрнектің квадратының көбейтіндісі - екінші өрнектің кубына тең.
В. Бірінші өрнектің кубы + үш еселенген бірінші өрнектің квадраты мен
екінші өрнектің көбейтіндісі + үш еселенген бірінші өрнек пен екінші
өрнектің квадратының көбейтіндісі + екінші өрнектің кубына тең.
С. Екі өрнектің айырымын олардың қосындысының толымсыз квадратына
көбейткенге тең.
D. Бірінші өрнектің квадраты + екі еселенген бірінші өрнек пен екінші
өрнектің көбейтіндісі + екінші өрнектің квадратына тең.
E. Екі өрнектің қосындысын олардың айырымының толымсыз квадратына
көбейткенге тең.
Дұрыс жауабы: Е
7. Екі өрнектің кубтарының айырмасы неге тең?
А. Бірінші өрнектің кубы - үш еселенген бірінші өрнектің квадраты мен
екінші өрнектің көбейтіндісі + үш еселенген бірінші өрнек пен екінші
өрнектің квадратының көбейтіндісі - екінші өрнектің кубына тең.
В. Бірінші өрнектің кубы + үш еселенген бірінші өрнектің квадраты мен
екінші өрнектің көбейтіндісі + үш еселенген бірінші өрнек пен екінші
өрнектің квадратының көбейтіндісі + екінші өрнектің кубына тең.
С. Екі өрнектің айырымын олардың қосындысының толымсыз квадратына
көбейткенге тең.
D. Бірінші өрнектің квадраты + екі еселенген бірінші өрнек пен екінші
өрнектің көбейтіндісі + екінші өрнектің квадратына тең.
E. Екі өрнектің қосындысын олардың айырымының толымсыз квадратына
көбейткенге тең.
Дұрыс жауабы: С
5. Тарихи деректер.
➢ Блез Паскаль туралы фильм
➢ Паскаль үшбұрышы туралы мәлімет.
6. Шығармашылық тапсырма.
Екімүшенің 4 дәрежесінің коффициенттерін табу және осы коэффициенттер
бойынша формула құру.
Жауабы: 1 4 6 4 1
(a+b)4=a4+4a3b+6a2b2+4ab3+b4
Сергіту сәті.
Қолымызды қатты уқалайық.
Көзімізді қолымызбен 5 секунд басып тұрып, босатайық.
Орнымыздан тұрып, бір аяқпен еденге қысым түсірейік, екінші аяқпен еденге
қысым түсірейік, екі аяқпен еденге қысым түсірейік және отырып, орындыққа
қысым түсірейік. Орындықтарыңды өздеріңе жақындатып, арқаларыңды тіктеп,
сабаққа кірісейік.
7. Ойын «Қай жәшікке салуға болады?»
8. Тақтада жұмыс.
Ереже бойынша өрнектерді түрлендіру
(2х+4)2=
(8a+3b)(3b-8a)=
(3x-5)3=
27a3+81b3=
9. Өздік жұмысы (дәптерге орындау)
1-нұсқа
Көпмүшені көбейтінді түрінде жаз:
|1 + 2х + х2= | |
|4х2 -12х +9= | |
|25 – а2= | |
|0,04х2 + 1,2ху | |
|+9у2= | |
|9а2 – 2ав + в2= | |
|25у2 – 16х2= | |
|0,25а2 + 2ав + 4в2=| |
|36 – 36х2 + 9х4= | |
2-нұсқа
Көпмүшені көбейтінді түрінде жаз:
|4 +4х + х2= | |
|х2 -6х +9= | |
|64 – а2= | |
|0,09х2 + 0,12ху | |
|+4у2= | |
|4а2 – 12ав +9в2= | |
|49у2 – 36х2= | |
|0,36а2 + 3,6ав + | |
|9в2= | |
|49 – 42х2 + 9х4= | |
10. Үйге тапсырма
Өткенді қайталау. Бақылау жұмысына дайындық.
11. Сабақтың қорытындысы
Рефлексия. Оқушылардың сабақтың соңындағы көңіл-күйін қадағалау.
Сұрақ жауап: Сабақ ұнады ма? Неліктен?
Сабақтан өзіңе қандай жаңалық алдың?
Бақылау жұмысына дайынмын деп ойлайсың ба?
«Қысқаша көбейту формулаларын жалпылау»
сабағына арналған бағдар беті.
7-сынып оқушысы
......................................................................
(фамилиясы, аты)
Рефлексия: Берірген суреттердің ішінен сабақтың басындағы өз көңіл-күйіңді
көрсететін суретті белгіле.
Сабақтың тапсырмалары:
1. Өткенді қайталау. Графикалық диктант.
| | | | | | | | | |1 |2 |3 |4 |5 |6 |7 |8 |9 | |
2. Тестік жұмыс (тестілеу құрылғысымен жұмыс)
Неше ұпай алдың? .......
3. Ауызша жаттығулар.
Жауап бердің бе? ........ Неше рет? .......
4. Тарихи деректер.
Кім туралы? ..................................................
5. Шығармашылық тапсырма
Екімүшенің 4 дәрежесінің коффициенттерін табу және осы
коэффициенттер бойынша формула құру.
............................................................................
..............................................................
Формулаларды еске түсіру. «Қай жәшікке салуға болады?» ойыны.
6. Тақтада жұмыс. Ереже бойынша өрнектерді түрлендіру
(2х+4)2=.................................................................
.......
(8a+3b)(3b-
8a)=.............................................................
(3x-
5)3=.....................................................................
......
27a3+81b3=...............................................................
......
7. Өздік жұмыс. Дәптерге орындау.
8. Үйге тапсырма: Өткенді қайталау. Бақылау жұмысына дайындық.
Рефлексия: Берірген суреттердің ішінен сабақтың соңындағы өз көңіл-күйіңді
көрсететін суретті белгіле.
Сабаққа өзіңе қандай баға қояр едің? .........
-----------------------
Мен қобалжып отырмын.
Менің көңіл-күйім
онша емес.
Менің көңіл-күйім жақсы, сабаққа дайынмын.
Жоқ
Ия
Мен кейбір тапсырмаларды түсінбедім.
Менің көңіл-күйім
онша емес.
Менің көңіл-күйім жақсы, бәрін түсіндім.
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz