Жаңа сабақ. Сабақтың түрі

Тақырыбы: М дыбысы мен әрпі.
Мақсаты: М дыбысы мен әрпін таныту. Сөзге дыбыстық талдау жасау. М әрпі бар сөздерді оқи білуге, буынға бөліп оқуға жаттықтыру.
Дамутышылық: Өтілген дыбыстарды қайталау арқылы оқушылардың ойлау, есте сақтау қабіліттерін, танымдық іс-әрекеттерін, шығармашылығын, сөздік қорларын дамыту.
Тәрбиелік: Оқушыларды ұқыптылыққа, сауаттылыққа, оқуға тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Ұжымдық ойын сабағы
Сабақтың әдісі: Ой қозғау арқылы дамыта оқыту
Сабақтың көрнекілігі: Слайд суреттер, сөзжұмбақ, шығармашылық жұмыс.
Сабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңі
Шаттық шеңбер
Қуанамын мен де,
Қуанасың сен де.
Қуанайық, достарым!
Арайлап атқан әр күнге.
Өткен сабақты пысықтау
Ой қозғау
- Дыбыс дегеніміз не?
- Әріп дегеніміз не?
- Дыбыстар нешеге бөлінеді?
- Дауысты дыбыс дегеніміз не?
«Кім шапшаң ?» ойыны
Буыннан сөз құрау
а па
та ла
ал на
да ға
ай ра
ой ша
қа ма
Жаңа сабақ
Жұмбақ жасыру
Өзі жап-жас, мұрты бар,
Ет пен сүтке ұмтылар
Тастамайды жылы үйде,
Түкті тонын шұп-шұбар. (мысық)
(слайдпен мысықтын суреті шығады)
Ал енді балалар, түйе өркешіне қарайық.
Ұқсайды оған қай әріп ? (м)
«Мысық» сөзінің басында қандай дыбыс естіледі? «М»
Олай болса, бүгін біз «М» дыбысы мен әріпімен танысамыз.
Кәне М дыбысын айтып көрейін М, М, М .
Ерін арқылы жасалады екен .
Қысқа айтылады, дауыссыз дыбысқа жатады .
(слайдттан моншақтың суретін көрсету)
Ненің суретін көріп отырсыңдар? (Мон-шақ )
М дыбысы сөздің қай жерінде естіледі? Басында .
Бұл сөз неше буыннан тұрады? Екі.
Неше дыбыс бар? Алты .
Неше дауысты? Екі .
Неше дауыссыз? Төрт .
М әріп таңбасын көрсету:
«Сөз ойла, тез ойла» ойны арқылы «м» дыбысына сөз айтқызу.
Балалар, біз қандай дауысты дыбыстар білеміз? а, о, у
Дауысты дыбыстарға байланысты буындарды оқып көрейік -ма, -мо, -му, -лам, -мақ, -мар
Оқулықпен жұмыс:
Оқулық бетіндегі сөздерді оқушыларға буынға бөліп оқытып, әр сөзге түсінік беру.
Сергіту сәті:
«Қара жорға» биінің әуені арқылы қимылын жасату.
Дәптермен жұмыс:
Оқушыларға М м әріпінің элементтерін көрсету
М м
Ауада жаздыру. Дәптерге екі жол жаздыру.
Шығармашылық жұмыс:
«Ұйқасын тап»
Іші толған шәрбәт,
Дәмі қандай әйбат.
Үзесің бірден жүзін,
Оның аты . . . (жүзім)
«Кім тапқыр» ойыны:
- Нольден кейінгі сан 1. Түйенің баласы
- Қозының анасы 2. Тамақтың дәмін келтіреді
- Мемлекеттік рәміздердің бірі 3 . Үй құс-ң бірі
- Қасиетті тағам 4. Тәтті жеміс
5. Балық аулайтын құрал
Сабақты қорытындылау
Дауыссыз дыбыс ерін арқылы жасалады
Сөздің басында, ортасында және соңында кездеседі.
Үй тапсырмасы : М дыбысы мен әрпін оқу
Сабаққа белсенді қатысқан оқушыларды мадақтау.
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.

Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz