Жаңа сабақ. Сабақтың түрі

Тақырыбы: М дыбысы мен әрпі.

Мақсаты: М дыбысы мен әрпін таныту. Сөзге дыбыстық талдау жасау. М әрпі бар сөздерді оқи білуге, буынға бөліп оқуға жаттықтыру.

Дамутышылық: Өтілген дыбыстарды қайталау арқылы оқушылардың ойлау, есте сақтау қабіліттерін, танымдық іс-әрекеттерін, шығармашылығын, сөздік қорларын дамыту.

Тәрбиелік: Оқушыларды ұқыптылыққа, сауаттылыққа, оқуға тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: Ұжымдық ойын сабағы

Сабақтың әдісі: Ой қозғау арқылы дамыта оқыту

Сабақтың көрнекілігі: Слайд суреттер, сөзжұмбақ, шығармашылық жұмыс.

Сабақтың барысы: Ұйымдастыру кезеңі

Шаттық шеңбер

Қуанамын мен де,

Қуанасың сен де.

Қуанайық, достарым!

Арайлап атқан әр күнге.

Өткен сабақты пысықтау

Ой қозғау

  • Дыбыс дегеніміз не?
  • Әріп дегеніміз не?
  • Дыбыстар нешеге бөлінеді?
  • Дауысты дыбыс дегеніміз не?

«Кім шапшаң ?» ойыны

Буыннан сөз құрау

а па

та ла

ал на

да ға

ай ра

ой ша

қа ма

Жаңа сабақ

Жұмбақ жасыру

Өзі жап-жас, мұрты бар,

Ет пен сүтке ұмтылар

Тастамайды жылы үйде,

Түкті тонын шұп-шұбар. (мысық)

(слайдпен мысықтын суреті шығады)

Ал енді балалар, түйе өркешіне қарайық.

Ұқсайды оған қай әріп ? (м)

«Мысық» сөзінің басында қандай дыбыс естіледі? «М»

Олай болса, бүгін біз «М» дыбысы мен әріпімен танысамыз.

Кәне М дыбысын айтып көрейін М, М, М .

Ерін арқылы жасалады екен .

Қысқа айтылады, дауыссыз дыбысқа жатады .

(слайдттан моншақтың суретін көрсету)

Ненің суретін көріп отырсыңдар? (Мон-шақ )

М дыбысы сөздің қай жерінде естіледі? Басында .

Бұл сөз неше буыннан тұрады? Екі.

Неше дыбыс бар? Алты .

Неше дауысты? Екі .

Неше дауыссыз? Төрт .

М әріп таңбасын көрсету:

«Сөз ойла, тез ойла» ойны арқылы «м» дыбысына сөз айтқызу.

Балалар, біз қандай дауысты дыбыстар білеміз? а, о, у

Дауысты дыбыстарға байланысты буындарды оқып көрейік -ма, -мо, -му, -лам, -мақ, -мар

Оқулықпен жұмыс:

Оқулық бетіндегі сөздерді оқушыларға буынға бөліп оқытып, әр сөзге түсінік беру.

Сергіту сәті:

«Қара жорға» биінің әуені арқылы қимылын жасату.

Дәптермен жұмыс:

Оқушыларға М м әріпінің элементтерін көрсету

М м

Ауада жаздыру. Дәптерге екі жол жаздыру.

Шығармашылық жұмыс:

«Ұйқасын тап»

Іші толған шәрбәт,

Дәмі қандай әйбат.

Үзесің бірден жүзін,

Оның аты . . . (жүзім)

«Кім тапқыр» ойыны:

  1. Нольден кейінгі сан 1. Түйенің баласы
  2. Қозының анасы 2. Тамақтың дәмін келтіреді
  3. Мемлекеттік рәміздердің бірі 3 . Үй құс-ң бірі
  4. Қасиетті тағам 4. Тәтті жеміс

5. Балық аулайтын құрал

Сабақты қорытындылау

Дауыссыз дыбыс ерін арқылы жасалады

Сөздің басында, ортасында және соңында кездеседі.

Үй тапсырмасы : М дыбысы мен әрпін оқу

Сабаққа белсенді қатысқан оқушыларды мадақтау.


Ұқсас жұмыстар
Компьютердің құрамына кіретін негізгі құрылғылар
Қазақ тілі – ұлттық мәдени,рухани асыл мұра туралы
Форма макеті терезесі
Сызықтық емес теңдеулер жүйесін шешу тәсілдері
Көркем әдебиет
Мүсіндеу
Сынып деңгейі
Кесте арқылы саяси қысым жағдайындағы Қазақстанды түсіндіру
Сабақтың тақырыбы Кірме сөздер
7-сынып қазақ тілі 1 жылдық сабақ жоспар
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz