Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Топта бағалау
«Бекітемін»
Оқу ісінің меңгерушісі: Медеуова А.С.
|Пән мұғалімі |Пәні |Сабақтың тақырыбы |Сыныбы |Күні |
|Нурмуратова А.М. |Ағылшын тілі |What time is it? |5 «а» | |
|Сілтеме |Ағылшын тілі оқулығы, Аяпова Т.Атамұра баспасы, 2010ж. |
|Жалпы мақсаты |Оқушыларға уақыт сұрауды үйрету және шылаулармен таныстыру |
|Күтілетін нәтиже |Оқушылар шылауларды пайдаланып уақыт сұрауды білетін болады |
|Ресурстар |Бағдаршам, смайликтер, сағат, |
|Тапсырмалар |Топтық жұмыс: уақыттың қанша болғанын әр сағаттың жанына жазып, |
| |сынып алдында оқу |
| |Жұптық жұмыс: жаңа тақырыптың тілдік құрылымын пайдаланып, екеуара |
| |әңгімелесу |
|Кейінгі оқу |10-жаттығу |
Мұғалімнің жазбасы
|Сабақ кезеңдері |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|Кіріспе |Сәлемдесу, көңіл күйлерін |Сәлемдеседі, көңіл күйлерін |
|(5минут) |сұрау |смайликтер арқылы көрсетеді |
| |Түгендеу |Кезекші жауап береді |
| |Топқа бөлу, бағалау |Санау арқылы топтарға бөлінеді |
| |парақшаларын тарату | |
| |Қызығушылығын ояту |Тыңдап, айтады |
| |This is mother, kind and | |
| |beautiful, | |
| |This is father, kind and tall,| |
| |This is brother, handsome, | |
| |This is sister, not very tall.| |
| |This is baby sweet and small, | |
| |These are the family one and |Тізбек бойынша оқушылар 1-60 |
| |all! |аралығында санайды |
| |Сандарды еске түсіру | |
|Тұсаукесер |Мұғалім жаңа тақырыпты |Тыңдайды, қайталайды, сұраққа жауап |
|(8минут) |түсіндіреді |береді. Шылаулардың қолданылуын жазып|
| |Prepositions of time: at, to, |алады |
| |past, about | |
| |Asking and telling the time. | |
| |Expressing thanks | |
| |Жаңа тақырып түсінікті ме? |Бағдаршам арқылы өзін-өзі бағалайды |
| |Сары және жасыл түсті |Жасыл-толық түсіндім |
| |көтергендерге сұрақ қойып, |Сары-әлі де түсініксіз жерлер бар |
| |түсінбегендерін түсіндіру |Қызыл-түсінбедім |
|Негізгі бөлім |Топтық жұмыс: әр топқа А3 |Уақыттың қанша болғанын әр сағаттың |
|(17минут) |форматта салынған сағаттың |жанына жазып, сынып алдында оқиды |
| |суреттері бар (уақыт) | |
| |тапсырмалар таратылады | |
| |Ex.2 |Тыңдап, жұптасып оқиды |
| |Ex.4 |3-жаттығуды қолданып, көрсетеді |
| |Жұптық жұмыс |Жаңа тақырыптың тілдік құрылымын |
| | |пайдаланып, екеуара сөйлеседі |
|Сергіту сәті |Музыка ырғағымен жаттығу жасау|Музыка ырғағымен жаттығу жасайды |
|(2минут) | | |
|Қорытынды бөлім |Ex.9 |Қазақстанның әр қалаларындағы уақытты|
|(8минут) | |сұрап, бір-бірімен әңгімелеседі |
|Бағалау |Топта бағалау |Бағалау парақшаларындағы бағаны не |
|(2минут) | |үшін қойғандарын дәлелдейді |
|Рефлексия |Кері байланыс |“Hepl me” дәптеріне пікірлерін жазып |
|(2минут) | |кетеді |
|Үй жұмысы |10-жаттығу |Жазбаша орындау |
|(1минут) | | |
Оқу ісінің меңгерушісі: Медеуова А.С.
|Пән мұғалімі |Пәні |Сабақтың тақырыбы |Сыныбы |Күні |
|Нурмуратова А.М. |Ағылшын тілі |What time is it? |5 «а» | |
|Сілтеме |Ағылшын тілі оқулығы, Аяпова Т.Атамұра баспасы, 2010ж. |
|Жалпы мақсаты |Оқушыларға уақыт сұрауды үйрету және шылаулармен таныстыру |
|Күтілетін нәтиже |Оқушылар шылауларды пайдаланып уақыт сұрауды білетін болады |
|Ресурстар |Бағдаршам, смайликтер, сағат, |
|Тапсырмалар |Топтық жұмыс: уақыттың қанша болғанын әр сағаттың жанына жазып, |
| |сынып алдында оқу |
| |Жұптық жұмыс: жаңа тақырыптың тілдік құрылымын пайдаланып, екеуара |
| |әңгімелесу |
|Кейінгі оқу |10-жаттығу |
Мұғалімнің жазбасы
|Сабақ кезеңдері |Мұғалімнің іс-әрекеті |Оқушының іс-әрекеті |
|Кіріспе |Сәлемдесу, көңіл күйлерін |Сәлемдеседі, көңіл күйлерін |
|(5минут) |сұрау |смайликтер арқылы көрсетеді |
| |Түгендеу |Кезекші жауап береді |
| |Топқа бөлу, бағалау |Санау арқылы топтарға бөлінеді |
| |парақшаларын тарату | |
| |Қызығушылығын ояту |Тыңдап, айтады |
| |This is mother, kind and | |
| |beautiful, | |
| |This is father, kind and tall,| |
| |This is brother, handsome, | |
| |This is sister, not very tall.| |
| |This is baby sweet and small, | |
| |These are the family one and |Тізбек бойынша оқушылар 1-60 |
| |all! |аралығында санайды |
| |Сандарды еске түсіру | |
|Тұсаукесер |Мұғалім жаңа тақырыпты |Тыңдайды, қайталайды, сұраққа жауап |
|(8минут) |түсіндіреді |береді. Шылаулардың қолданылуын жазып|
| |Prepositions of time: at, to, |алады |
| |past, about | |
| |Asking and telling the time. | |
| |Expressing thanks | |
| |Жаңа тақырып түсінікті ме? |Бағдаршам арқылы өзін-өзі бағалайды |
| |Сары және жасыл түсті |Жасыл-толық түсіндім |
| |көтергендерге сұрақ қойып, |Сары-әлі де түсініксіз жерлер бар |
| |түсінбегендерін түсіндіру |Қызыл-түсінбедім |
|Негізгі бөлім |Топтық жұмыс: әр топқа А3 |Уақыттың қанша болғанын әр сағаттың |
|(17минут) |форматта салынған сағаттың |жанына жазып, сынып алдында оқиды |
| |суреттері бар (уақыт) | |
| |тапсырмалар таратылады | |
| |Ex.2 |Тыңдап, жұптасып оқиды |
| |Ex.4 |3-жаттығуды қолданып, көрсетеді |
| |Жұптық жұмыс |Жаңа тақырыптың тілдік құрылымын |
| | |пайдаланып, екеуара сөйлеседі |
|Сергіту сәті |Музыка ырғағымен жаттығу жасау|Музыка ырғағымен жаттығу жасайды |
|(2минут) | | |
|Қорытынды бөлім |Ex.9 |Қазақстанның әр қалаларындағы уақытты|
|(8минут) | |сұрап, бір-бірімен әңгімелеседі |
|Бағалау |Топта бағалау |Бағалау парақшаларындағы бағаны не |
|(2минут) | |үшін қойғандарын дәлелдейді |
|Рефлексия |Кері байланыс |“Hepl me” дәптеріне пікірлерін жазып |
|(2минут) | |кетеді |
|Үй жұмысы |10-жаттығу |Жазбаша орындау |
|(1минут) | | |
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz