8-сынып: Шәкәрім Құдайбердіұлының Қалқаман-Мамыр поэмасы бойынша сабақ жоспары

Қарақалпақстан Республикасы

Мойнақ ауданы

Достық ауылы

№18 қазақ орта мектебі

Қазақ тілі және әдебиеті пәні оқытушысы

Шарапиев Ерлан

Сабақтың тақырыбы: Шәкәрім Құдайбердіұлының «Қалқаман-Мамыр» поэмасы

Сынып: 8

Сабақтың мақсаты:

1. Білімділік:

Қазақ әдебиетінің ғана емес, жалпы түркі әлемінің ойшыл, дана тұлғасы ақын Шәкәрім Құдайбердіұлының шығармашылығының туындысы Қалқаман-Мамыр поэмасынан жас ұрпақты хабардар ету.

2. Дамытушылық:

Өтілген материалды тиянақты меңгерту, жүйелі ойлау, ойды әсерлі жеткізуге үйрету.

3. Тәрбиелік:

Тақырыптың тәрбиелілігі ХІХ ғасырдағы қазақ әдебиетінің өкілі, ақын Шәкәрім шығармашылығын насихаттау арқылы оқушыларды өнер-білімге баулу, иманжүзділікке тәрбиелеу.

Сабақтың түрі : жаңа сабақты (тақырыпты) игеру.

Сабақтың әдісі :

Галерея әдісі;

Сұрақ - жауап;

миға шабуыл;

түсіндіру;

әңгімелестіру;

жаздыру.

Сабақтың көрнекілігі : компьютер.

Сабақтың эпиграфы : Өтіріктен тілін тия алмаған адам, арамдықтан ындынын тия алмайды (Шәкәрім) .

Сабақтың барысы:

І. Ұйіымдастыру кезеңі: Сыныпқа кіру, сынып тазалығына назар аудару, оқушыларды барлау, үй тапсырмасын сұрау, бағалау, жаңа тақырып, сбақ бекіту, үйге тапсырма.

Мұнда біз оқушыларды жаңа педагогикалық технология бойынша мультимедиялық слайдтардан пайдаланамыз, олар компьютер арқылы берілген сұрақтарға жауап береді және компьютерден анимациялық силықтар алады.

Дамытушылық кезеңінде тақырыпты түсіну үшін оқушылармен «галерея» әдісін сынап көреміз. Бұл әдіс төмендегіше: кіші топтарға бір уақыттың өзінде бірнеше мәселені талқылау үшін пайдалануға болады. Бұнда топтың әр ағзасы баршаға ұсынылған мәселелер талқылауында қатысуы және өз үлесін қосуына әбден болады. Бұл барлық оқушыларды аз уақыт ішінде бағалауға тиімді.

1-адым. Талқыға мәселе қою. Оқушы әрбір топқа мәлім бір мәселе немесе тақырып береді. (Мен де осы өтілген тақырыптағы Шәкәрімнің «Қалқаман-Мамыр» поэмасы сюжетіндегідей тұсты қазіргі өмірмен салыстыру фактын тастаймын, 2. Шәкәрімнің өміріне байланысты) .

2-адым. Әрбір топ өз мәселесі үстінде істеу. Мәселелер үстінде істеу кіші топтарда амалға асырылады. (әдетте 5-10 минут)

IV. Қорытыңды жасау . Бағалау. Үй тапсырмасы: өлеңді жаттау. Қорытынды сөз


Ұқсас жұмыстар
8-сынып қазақ әдебиеті: Шәкәрім Құдайбердіұлының Қалқаман - Мамыр поэмасын талдау сабағы
Қалқаман-Мамыр поэмасы: әдеби талдау және кейіпкерлер әрекетіне екі жақты бағалау
Шәкәрім Құдайбердіұлының өмірі мен шығармашылығы: қорытынды сабақ жоспары
Шәкәрім Құдайбердіұлының Еріншек өлеңі бойынша сабақ жоспары: мақсаттар, мазмұн және әдістемелік ұсынымдар
Шәкәрім Құдайбердіұлының өмірі мен шығармашылығы: іздену-зерттеу сабағының жоспары
Шәкәрім Құдайбердіұлының өмірі мен шығармашылығы: сабақ жоспары мен әдістемесі
Шәкәрімтану: Шәкәрім Құдайбердіұлының өмірі, шығармашылығы және тәрбиелік-танымдық сабақ жоспары
10-сыныпқа арналған Lesson Study сабақ жоспары: Шәкәрім Құдайбердіұлының Еңлік-Кебек поэмасын жан-жақты талдау
Шәкәрім Құдайбердіұлының Адамдық борышың өлеңі бойынша 6-сыныпқа арналған сабақ жоспары
8-сынып әдебиет пәні: Шәкәрім Құдайбердіұлының өмірі, шығармашылығы және Абай дәстүрімен үндес лирикасы
Пәндер



Реферат Курстық жұмыс Диплом Материал Диссертация Практика Презентация Сабақ жоспары Мақал-мәтелдер 1‑10 бет 11‑20 бет 21‑30 бет 31‑60 бет 61+ бет Негізгі Бет саны Қосымша Іздеу Ештеңе табылмады :( Соңғы қаралған жұмыстар Қаралған жұмыстар табылмады Тапсырыс Антиплагиат Қаралған жұмыстар kz