Сабақ жоспары :: Әртүрлі
Файл қосу
Шәкәрім Құдайбердіұлының Қалқаман - Мамыр поэмасы
Қарақалпақстан Республикасы
Мойнақ ауданы
Достық ауылы
№18 қазақ орта мектебі
Қазақ тілі және әдебиеті пәні оқытушысы
Шарапиев Ерлан
Сабақтың тақырыбы: Шәкәрім Құдайбердіұлының «Қалқаман-Мамыр» поэмасы
Сынып: 8
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік:
Қазақ әдебиетінің ғана емес, жалпы түркі әлемінің ойшыл, дана тұлғасы
ақын Шәкәрім Құдайбердіұлының шығармашылығының туындысы Қалқаман-Мамыр
поэмасынан жас ұрпақты хабардар ету.
2. Дамытушылық:
Өтілген материалды тиянақты меңгерту, жүйелі ойлау, ойды әсерлі
жеткізуге үйрету.
3. Тәрбиелік:
Тақырыптың тәрбиелілігі ХІХ ғасырдағы қазақ әдебиетінің өкілі, ақын
Шәкәрім шығармашылығын насихаттау арқылы оқушыларды өнер-білімге баулу,
иманжүзділікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: жаңа сабақты (тақырыпты) игеру.
Сабақтың әдісі:
Галерея әдісі;
Сұрақ - жауап;
миға шабуыл;
түсіндіру;
әңгімелестіру;
жаздыру.
Сабақтың көрнекілігі: компьютер.
Сабақтың эпиграфы: Өтіріктен тілін тия алмаған адам, арамдықтан ындынын тия
алмайды (Шәкәрім).
Сабақтың барысы:
І.Ұйіымдастыру кезеңі: Сыныпқа кіру,сынып тазалығына назар
аудару,оқушыларды барлау,үй тапсырмасын сұрау,бағалау, жаңа тақырып,сбақ
бекіту,үйге тапсырма.
Мұнда біз оқушыларды жаңа педагогикалық технология бойынша мультимедиялық
слайдтардан пайдаланамыз, олар компьютер арқылы берілген сұрақтарға жауап
береді және компьютерден анимациялық силықтар алады.
Дамытушылық кезеңінде тақырыпты түсіну үшін оқушылармен «галерея» әдісін
сынап көреміз.Бұл әдіс төмендегіше: кіші топтарға бір уақыттың өзінде
бірнеше мәселені талқылау үшін пайдалануға болады.Бұнда топтың әр ағзасы
баршаға ұсынылған мәселелер талқылауында қатысуы және өз үлесін қосуына
әбден болады.Бұл барлық оқушыларды аз уақыт ішінде бағалауға тиімді.
1-адым.Талқыға мәселе қою.Оқушы әрбір топқа мәлім бір мәселе немесе тақырып
береді.(Мен де осы өтілген тақырыптағы Шәкәрімнің «Қалқаман-Мамыр» поэмасы
сюжетіндегідей тұсты қазіргі өмірмен салыстыру фактын
тастаймын,2.Шәкәрімнің өміріне байланысты).
2-адым.Әрбір топ өз мәселесі үстінде істеу.Мәселелер үстінде істеу кіші
топтарда амалға асырылады.(әдетте 5-10 минут)
IV.Қорытыңды жасау. Бағалау.Үй тапсырмасы: өлеңді жаттау. Қорытынды
сөз
Мойнақ ауданы
Достық ауылы
№18 қазақ орта мектебі
Қазақ тілі және әдебиеті пәні оқытушысы
Шарапиев Ерлан
Сабақтың тақырыбы: Шәкәрім Құдайбердіұлының «Қалқаман-Мамыр» поэмасы
Сынып: 8
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік:
Қазақ әдебиетінің ғана емес, жалпы түркі әлемінің ойшыл, дана тұлғасы
ақын Шәкәрім Құдайбердіұлының шығармашылығының туындысы Қалқаман-Мамыр
поэмасынан жас ұрпақты хабардар ету.
2. Дамытушылық:
Өтілген материалды тиянақты меңгерту, жүйелі ойлау, ойды әсерлі
жеткізуге үйрету.
3. Тәрбиелік:
Тақырыптың тәрбиелілігі ХІХ ғасырдағы қазақ әдебиетінің өкілі, ақын
Шәкәрім шығармашылығын насихаттау арқылы оқушыларды өнер-білімге баулу,
иманжүзділікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: жаңа сабақты (тақырыпты) игеру.
Сабақтың әдісі:
Галерея әдісі;
Сұрақ - жауап;
миға шабуыл;
түсіндіру;
әңгімелестіру;
жаздыру.
Сабақтың көрнекілігі: компьютер.
Сабақтың эпиграфы: Өтіріктен тілін тия алмаған адам, арамдықтан ындынын тия
алмайды (Шәкәрім).
Сабақтың барысы:
І.Ұйіымдастыру кезеңі: Сыныпқа кіру,сынып тазалығына назар
аудару,оқушыларды барлау,үй тапсырмасын сұрау,бағалау, жаңа тақырып,сбақ
бекіту,үйге тапсырма.
Мұнда біз оқушыларды жаңа педагогикалық технология бойынша мультимедиялық
слайдтардан пайдаланамыз, олар компьютер арқылы берілген сұрақтарға жауап
береді және компьютерден анимациялық силықтар алады.
Дамытушылық кезеңінде тақырыпты түсіну үшін оқушылармен «галерея» әдісін
сынап көреміз.Бұл әдіс төмендегіше: кіші топтарға бір уақыттың өзінде
бірнеше мәселені талқылау үшін пайдалануға болады.Бұнда топтың әр ағзасы
баршаға ұсынылған мәселелер талқылауында қатысуы және өз үлесін қосуына
әбден болады.Бұл барлық оқушыларды аз уақыт ішінде бағалауға тиімді.
1-адым.Талқыға мәселе қою.Оқушы әрбір топқа мәлім бір мәселе немесе тақырып
береді.(Мен де осы өтілген тақырыптағы Шәкәрімнің «Қалқаман-Мамыр» поэмасы
сюжетіндегідей тұсты қазіргі өмірмен салыстыру фактын
тастаймын,2.Шәкәрімнің өміріне байланысты).
2-адым.Әрбір топ өз мәселесі үстінде істеу.Мәселелер үстінде істеу кіші
топтарда амалға асырылады.(әдетте 5-10 минут)
IV.Қорытыңды жасау. Бағалау.Үй тапсырмасы: өлеңді жаттау. Қорытынды
сөз
Ұқсас жұмыстар
Пәндер
- Іс жүргізу
- Автоматтандыру, Техника
- Алғашқы әскери дайындық
- Астрономия
- Ауыл шаруашылығы
- Банк ісі
- Бизнесті бағалау
- Биология
- Бухгалтерлік іс
- Валеология
- Ветеринария
- География
- Геология, Геофизика, Геодезия
- Дін
- Ет, сүт, шарап өнімдері
- Жалпы тарих
- Жер кадастрі, Жылжымайтын мүлік
- Журналистика
- Информатика
- Кеден ісі
- Маркетинг
- Математика, Геометрия
- Медицина
- Мемлекеттік басқару
- Менеджмент
- Мұнай, Газ
- Мұрағат ісі
- Мәдениеттану
- ОБЖ (Основы безопасности жизнедеятельности)
- Педагогика
- Полиграфия
- Психология
- Салық
- Саясаттану
- Сақтандыру
- Сертификаттау, стандарттау
- Социология, Демография
- Спорт
- Статистика
- Тілтану, Филология
- Тарихи тұлғалар
- Тау-кен ісі
- Транспорт
- Туризм
- Физика
- Философия
- Халықаралық қатынастар
- Химия
- Экология, Қоршаған ортаны қорғау
- Экономика
- Экономикалық география
- Электротехника
- Қазақстан тарихы
- Қаржы
- Құрылыс
- Құқық, Криминалистика
- Әдебиет
- Өнер, музыка
- Өнеркәсіп, Өндіріс
Қазақ тілінде жазылған рефераттар, курстық жұмыстар, дипломдық жұмыстар бойынша біздің қор #1 болып табылады.
Ақпарат
Қосымша
Email: info@stud.kz